چگونه در صف خرید عرضه اولیه بورس رتبه اول باشیم

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

چگونه در صف خرید عرضه اولیه بورس رتبه اول باشیم

چگونه در صف خرید عرضه اولیه بورس رتبه اول باشیم

چگونه در صف خرید عرضه اولیه بورس رتبه اول باشیم؟ این روز ها با روی آوردن روز افزون مردم به بورس، کمتر کسی است که در صف خرید عرضه اولیه بورس نمانده باشد! یکی از دغدغه های اصلی اکثر کسانی که در بورس فعال هستند اول بودن در صف خرید عرضه اولیه است لذا در این مقاله می خواهیم ۱۰ نکته مهم در ارتباط با نحوه سرخط زدن و اینکه چگونه در صف خرید معاملات بورس رتبه های تک رقمی داشته باشید را آموزش دهیم  ، تمامی مواردی که در این مقاله ذکر می شود با مشاوره مستقیم و جمع اوری اطلاعات از متخصصان نام آوازه در معاملات بورس می باشد .

برای خرید سرور اختصاصی اینجا کلیک کنید

چرا  باید سرور مجازی بورس تهیه کنیم ؟

با توجه به رشد تصاعدی متقاضیان خرید معاملات بورس و تبلیغات حجیم صدا و سیما  ،  طی ۲ ماه اخیر با افزایش ۱۰۰ درصدی کاربران بورس مواجه شده ایم که اکثر این مشترکین افرادی هستند که به خاطر تورم بیش از حد و سود بالای معاملات بورس ، قصد سرمایه گزاری در این شاخه را دارند .

چگونه در صف خرید عرضه اولیه بورس رتبه اول باشیم

طبق پیش بینی متخصصین بورس  ، در سال ۹۹  بیش از ۲۷ عرضه اولیه فقط از سمت دولت خواهیم داشت که همانطور که میدانید ، عرضه های اولیه طی ۷ الی ۱۲ روز سود ۴۰ الی ۱۰۰ درصد برای کاربران به همراه خواهند داشت و همچنین اگر شما بتوانید در روز های متوالی بعد از ارائه عرضه اولیه باز هم سهام خود را افزایش دهید مطمئنن بازدهی بیشتری خواهید داشت  . در روز اولی ارائه عرضه اولیه ، تعداد سهام عرضه شده بین تمامی افزادی که درخواست خرید دارند تقسیم می شود و شما نیازی به سر خط زدن ندارید و کافیست فقط سفارش خود را ثبت کنید و بعد از آن با توجه به تعداد سهم موجود و تعداد نفراتی که درخواست خرید دادند ، این سهام تقسیم می شود.

مشاوره تلفنی رایگان توشن

 

یک مثال ساده برای عرضه اولیه بورس:

اگر ۱۰ میلیون سهام عرضه اولیه ارائه شود در روز اول  و  ۵۰ هزار نفر درخواست خرید داده باشند  ، به طور مساوی به هر نفر  ۲۰۰ سهم میرسد.

اما از روز های بعد شما می توانید با قرار گرفتن در اول صف هر تعداد سهم که خواستید سفارش دهید و فقط در صورتی که در اول صف سفارشات قرار بگیرید شانس خرید سهام را خواهید داشت.

برای اینکار شما به اینترنت پرسرعت نیاز دارید!

 

چگونه در صف خرید رتبه اول باشیم

شاید برای شما هم سوال شده باشد که چگونه اولین نفر در صف خرید سهام باشیم؟ اگر از بهترین اینترنت کشور هم استفاده کنید که اینترنت اختصاصی هست باز هم شما فرق زیادی با سایر کاربرانی که سفارش می دهند نخواهید داشت. به این دلیل که باید از مسیر های مختلغ زیر ساخت اینترنت کشور درخواست شما بگزرد تا به سرور های بورس ارسال شود. اما شما کافیست که سرور های مجازی بورس  ما رو تهیه کنید تا بتوانید با سرعت بیشتر درخواست ها را ارسال کنید. اما این سرور مجازی بورس چه تفاوتی را برای شما مهیا می کند.

فرض کنید که در یک زمان خاص از چند کوچه یک محله می خواهند به نانوایی مراجعه کنند  حتی اگر از سریعترین موتور سیکلت هم استفاده کنند در خیابان اصلی پیشت هم قرار می گیرند و باز هم در پایین صف قرار خواهید گرفت. ولی زمانی که خانه شما بغل نانوایی قرار داشته باشد به احتمال فراوان شما در اوایل صف قرار خواهید گرفت. سرور های مجازی بورس هم به همین صرورت است  ، شما با تهیه این سرویس ، انگار کنار سرور اصلی بورس قرار می گیرید با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه سرعت اینترنت و به محض ثبت سفارش به سرور بورس خواهد رسید و در اوایل صف خرید قرار خواهید گرفت . این محصول تست شده است ، و تقریبا تمامی سفارش های شما در اول صف خرید قرار خواهند گرفت و فقط در یکروز سفارش شما سود بالایی از سر صف بودن کسب خواهید کرد.

پس تعلل نکنید ، تضمین کیفیت این سرویس با ماست  .

برای سفارش این محصول از لینک زیر اقدام کنید. چهار پلن سرور مجازی در این لینک تعریف شده است که بهترین پلن ۴ میباشد .

نیازی نیست که شما اینترنت پرسرعتی داشته باشید ، شما به صورت ریموت به سرور تهیه شده در برج میلاد وصل میشوید و همه عملیات توسط آن سرور انجام میشود .

 

آیا موقعیت ما در قرار گرفتن رتبه های بالای صف خرید تاثیر گزار است ؟

حتی اگر در یک روستا از جنوبی ترین شهر های ایران هم قرار داشته باشید باز هم فرقی نمی کند ، شما با تهیه این سرویس انگار لپ تاپ یا کامپیتونر خود را به سرور بورس در نزدیکترین موقعیت قرار داده اید . در این حالت موضوع موقعیت جغرافیایی تاثیری بر روی کیفیت سر خطی و دریافت جایگاه شما نخواهد داشت و می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید و فروش سهام نمایید. چه بهتر که از ربات سرخطی نیز در این مورد استفاده نمایید.

 

چگونه این سرویس را تهیه کنیم ؟

برای تهیه سرور مجازی بورس با اینترنت پرسرعت باید از لینک زیر اقدام کنید ،  هر چه پلن بالاتری انتخاب کنید سخت افزاری قوی تری کنار بورس خواهید داشت و شانس بیشتری برای سرخط زدن دارید.

مشاوره تلفنی رایگان توشن

 

برای تهیه سرور مجازی بورس اینجا کلیک کنید  

 

نکات طلایی در خرید عرضه اولیه با ربات سرخطی

  • صبور باشید و از تجارب دیگران استفاده کنید.
  • در صورتی که ریسک پذیری بالایی دارید سعی کنید سهام ها را قبل از مرحله اصلاح بفروشید.
  • سهم را در صورتی که بفروشید که مجبور هستید.
  • در صورتی که سهام پر سود تری اعلام شود می توانید سهم فعلی را بفروشید.
  • روند فعالیت شرکت ها و سهم های مشابه را بررسی کنید.
  • از سرور بورس استفاده کنید تا از اولین ها باشید.
  • صرف نظر کردن از بخشی از سود همیشه بهتر از ضرر است.

سرور مجازی بورس چیست؟

سرور مجازی بورس یک کامپیوتر ۲۴ ساعته روشن است که به شما این امکان را می دهد تا از هر نقطه ای از ایران بتوانید با سرعت اینترنت بسیار بالایی بتوانید در بازار بورس فعالیت کنید.

شرکت توشن ارائه دهنده انواع سرور مجازی بورس ایران می باشد. این شرکت با تکیه بر دانش های روز و با استفاده از فناوری های جدید که از کشور های اروپایی وارد شده است، اقدام به ارائه سرعت اینترنت تا ۱۰۰۰۰ مگابیت بر ثانیه می کند.

تست سرعت و پینگ سرور مجازی بورس

سرور بورس، مکمل ربات سرخطی بورس

سرور مجازی بورس توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، به پینگ تایم صفر الی یک میلی ثانیه ای به سرور های سایت های کارگزاری بورسی و دیگر سایت های داخلی دسترسی داشته باشید. این سرور ها با سخت افزار قدرتمند، به همراه پر سرعت ترین اینترنت ایران به طور کامل نیاز های شما برای زدن سرخطی خوب را برآورده خواهند کرد.

جدول مقایسه سرعت و امکانات سرور مجازی بورس با اینترنت خانگی / شرکتی

جدول مقایسه سرعت اینترنت خانگی و سرور مجازی بورس

 

به این مطلب امتیاز بدهید:
3.5/5 - (75 امتیاز)
برای خرید سرور اختصاصی اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + هفت =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع