مجنتو چیست؟ برترین مزایای فروشگاه ساز Magento

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

مجنتو چیست؟ برترین مزایای فروشگاه ساز Magento

مجنتو چیست؟ برترین مزایای فروشگاه ساز Magento

مجنتو چیست؟ Magento یک پلت فرم فروشگاه ساز متن باز است ،که توسط زبان برنامه نویسی php نوشته شده است و به برنامه نویسان کمک میکند تا یک طراحی سایت فروشگاهی بسیار کامل و منعطف را پیاده سازی کنند.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

این فروشگاه ساز بر روی فریم ورک زند پیاده سازی شده و از پایگاه داده my sql استفاده میکند و در سال ۲۰۰۷ منتشر شده است.

در حال حاضر بیش از ۲۵۰ هزار طراحی سایت فروشگاهی با مجنتو انجام شده و از آن استفاده میکنند.

چرا مجنتو را برای طراحی سایت فروشگاهی خود انتخاب کنیم؟

مجنتو بسیار قدرتمند است و وجود این توانایی بالا و منعطف بودن آن در ساخت فروشگاه و قابلیت هایی که میتوان برای ویژگی های یک محصول تعریف کند،مدیریت کاتالوگ و محصولات ،بهینه بودن برای موتورهای جستجو از ویژگی هایی است که مجنتو را خاص میکند.

در ادامه به این سوال پاسخ میدهیم که چرا مجنتو را برای طراحی سایت فروشگاهی خود انتخاب کنیم؟

قابلیت open source بودن مجنتو

مجنتو در دو نسخه enterprize  و community تعریف شده است که نسخه کامیونیتی آن کاملا رایگان است،اما نسخه دیگر آن که مناسب کسب و کارهای بزرگ و شرکتی است و باید برای استفاده از آن لایسنس مربوطه را خریداری کنید.

شما میتوانید با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید و با اضافه کردن کد های مختلف و همچنین با استفاده از افزونه های مجنتو به فروشگاه خود قابلیت ها و ویژگی های دلخواه را اضافه کنید.

تیم پشتیبانی قدرتمند مجنتو

متن باز بودن مجنتو از ویژگی های بسیار خوب آن است،که مشاهده میکنیم توسعه دهندگان بسیاری در کل جهان به طور مداوم در حال کار بر روی آن هستند،و این مساله باعث میشود تا این فروشگاه بسیار امن تر و سریع تر شود.

هدف اصلی تولید مجنتو،ساخت فروشگاه اینترنتی بوده است

همانطور که قبلا هم گفتیم مجنتو بر خلاف وردپرس ،از ابتدای کار برای ساخت و طراحی فروشگاه اینترنتی ساخته شده و وردپرس سیستم مدیریت محتوا است که با استفاده از افزونه ووکامرس قابلیت سایت فروشگاه اینترنتی را ایجاد میکند.

پیشنهاد میکنیم اگر تمایل دارید در مورد پلت فرم های فروشگاه ساز دیگر و مقایسه آنها بیشتر بدانید مقاله معرفی ۵ پلت فرم برتر طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید.

 

ویژگی های برتر مجنتو

قابلیت گسترش و مقیاس پذیری بالا

یکی از قابلیت های بسیار خوب مجنتو این است که هم مناسب کسب و کارهای کوچک است  و هم کسب و کارهای بزرگ.

پس شما دیگر نگران این موضوع نیستید که اگر فروشگاه اینترنتی خود را گسترش دادید سیستم شما قابلیت پشتیبانی از آن را نداشته باشد،زیرا از پایه برای این کار طراحی شده است.

جالب است بدانید بسیاری از شرکت های بزرگ برای طراحی سایت فروشگاهی خود از مجنتو استفاده میکنند.

سایت هایی مثل Coca Cola،Ford،Nike و…

سرعت عملکرد بالای مجنتو

زمانی که مجنتو را با سایر سایت ساز ها مقایسه میکنیم (از نظر اجرای لود و بارگزاری صفحات ،اجرای کوئری ها و… ) با اختلاف زیادی مجنتو در این رقابت پیروز میشود.

مشتریان به دنبال سرعت بالای لود صفحات شما هستن حتی اگر چند میلی ثانیه تاخیر در وب سایت شما ببینند حتما آن را خواهند بست و باعث نارضایتشان میشود.

یکی از مواردی که در سرعت وب سایت شما اثر میگذارد و حتما باید به آن توجه استفاده از هاست ویژه مجنتو است که با انتخاب آن میتوانید سرعت سایت خود را افزایش دهید.

مجنتو از سیستم کش varnish  استفاده میکند و با بهینه سازی های دیگر دیتابیس شما را بی نقص میکند.

طراحی سایت فروشگاهی با مجنتو

قابلیت داشتن چند فروشگاه با یک پنل مدیریت

یکی از ویژگی های بسیار خوب مجنتو این است که به شما این اجازه را میدهد که بتوانید همزمان چند فروشگاه اینترنتی داشته باشید و تمامی مشخصات مربوط به مشتریان،حساب ها،موجودی ها و … را با یک پنل ادمین مدیریت کنید.

برای آنکه بتوانید فروشگاه های خود را راه اندازی کنید لازم است تا بستر مربوط به آن ها را نیز ایجاد کنید،خرید یک هاست مجنتو با کیفیت بالا و پارامترهای لازم از توصیه هایی است که ما به شما داریم.

رعایت شدن اصول سئو در مجنتو

مجنتو جزو سیستم های مدیریت محتوایی است که از نظر ساختار  برای سئو بسیار مناسب است و پیشفرض آن بر اساس سئو پیاده شده است و امکاناتی همچون نقشه XML،گوگل آنالیتیکس و … را برای ما به همراه دارد.

وجود کتابخانه برای  گسترش سایت

یکی از ویژگی های خوب مجنتو این است که میتوانیم آن را گسترش دهیم،که برای اینکار کتابخانه ای بسیار بزرگ در خود مجنتو وجود دارد که میشود با استفاده از تمامی افزونه هایی که در اختیار کاربران و طراحان  قرار میدهد آن را گسترش داد.

وجود ویژگی هایی برای مدیریت بهتر کاربران

برای مدیریت بهتر کاربران و فروشگاه ویژگی هایی تعریف شده است که میتوان به لیست علاقه مندی ها،وجود نظر سنجی،تعریف جوایز و تخفیف ها برای مشتری ها و… اشاره نمود.

پشتیبانی از اکثر زبان ها

یکی از ویژگی های بسیار خوب دیگر مجنتو این است که از زبان های مختلف پشتیبانی میکند،در واقع اگر قصد طراحی سایت فروشگاهی دارید با استفاده از مجنتو میتوانید ارتباط بین المللی داشته باشید و به راحتی  یک فروشگاه چند زبانه داشته باشید و نحوه کار به این صورت است که با تشخیص آی پی های مشتریان به آن زبان فروشگاه را ترجمه میکند.

ریسپانسیو بودن فروشگاه

همانطور که گفتیم مجنتو هم مانند ووکامرس قالب های بسیار زیادی دارد،که اکثرا به صورت غیر رایگان هستند.و بیشتر قالب های مجنتو سازگاری زیادی با دیوایس های مختلف از جمله تبلت و گوشی دارند.

استفاده از بروزترین تکنولوژی ها

یکی از نکاتی که باید به آن اشاره کنیم و اگر شما قصد طراحی سایت فروشگاهی با مجنتو را داشته باشید باید بدانید که نگه داری این فروشگاه تقریبا پر هزینه هست،اما این پلت فرم همیشه از بروزترین تکنولوژی ها نظیر mongo db،redis و… استفاده میکند.

استفاده از این تکنوژی ها باعث میشود فروشگاه شما از لحاظ فنی بسیار قوی تر و کاملا بهینه و مورد اعتماد باشد.

قابل استفاده برای هر نوع فروشگاه

 با وجود اینکه پلت فرم های مختلفی برای طراحی سایت فروشگاهی وجود دارد اما هر کدام از آنها دارای نقص هایی است،که شاید تنها مناسب برای یک فروشگاه بزرگ یا نیمه بزرگ باشد و حتی کوچک باشند.

اما درمورد مجنتو جدا از هزینه هایی که دارد یکی از بهترین فروشگاه ساز ها است که میتوانید برای هر نوع فروشگاهی از آن استفاده کنید.

قابلیت ویرایش فروشگاه

مجنتو یک ویرایشگر بسیار قدرتمند دارد که به شما این اجازه را میدهد که بتوانید به راحتی هر آنچه که نیاز دارید را ویرایش کنید.

بالا بودن سطح کنترل

با توجه به تمام ویژگی هایی که در مورد مجنتو گفتیم میتوان گفت که مجنتو از سطح کنترل بسیار بالایی بر خوردار است و با این وجود تمام برنامه نویسان میتوانند با استفاده از نوع نیازشان قالبشان را سفارشی سازی کنند،چون میزان کنترل روی مجنتو بالاست پس هر نوع سفارشی سازی هم که لازم باشد میتوانند رو آن پیاده کنند.

جمع بندی کلی

در این مقاله تا حد بسیار زیادی سعی کردیم تمامی مزایای پلت فرم فروشگاه ساز مجنتو را بررسی کنیم،در کل باید بگوییم مجنتو بسیار قدرتمند و خلاقانه طراحی شده است به طوری که بسیاری از فروشگاه های بزرگ از آن استفاده میکنند.

با این وجود تنها دو ویژگی باعث میشود تا افرادی که قصد طراحی سایت فروشگاهی را دارند از مجنتو استفاده نکنند آن هم هزینه بالا و پشتیبانی آن است.

پیشنهاد میکنیم اگر میخواهید یک کسب کار آنلاین کوچک راه اندازی کنید و به صورت استارت آپ فعالیت میکنید، از مجنتو در حال حاضر استفاده نکنید،شما میتوانی برای راه اندازی کسب و کار خود از پلت فرم ووکامرس استفاده کنید،به این دلیل که استفاده از مجنتو میتواند بسیار شما را به چالش بکشد.

اما اگر میخواهید فروشگاه خود را توسعه دهید و همچنین تجربه کار با فروشگاه های آنلاین را دارید پیشنهاد میکنیم از مجنتو استفاده کنید.

همچنین اگر در انتخاب نوع پلت فرم انتخابی خود شک دارید و به دنبال مناسبترین قیمت طراحی سایت فروشگاهی هستید میتوانید با کارشناسان ما در توشن در ارتباط باشید تا با بهترین راهنمایی ها همراه شما باشند.

 اگر تمایل دارید در مورد مجنتو و قابلیت های آن بیشتر بدانید اینجا کلیک کنید و مطالبی جامع که در وب سایت رسمی مجنتو گذاشته را مطالعه کنید و در مورد این پلت فرم و ویژگی های آن بیشتر بدانید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
3.7/5 - (3 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 16 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع