منتخب ایده های جذاب و پولساز برای سایت فروشگاهی

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

منتخب ایده های جذاب و پولساز برای سایت فروشگاهی

منتخب ایده های جذاب و پولساز برای سایت فروشگاهی

امروز با منتخب ایده های جذاب و پولساز برای سایت فروشگاهی در خدمت شما هستیم. با وجود اینترنت و تحول عظیمی که در دنیای امروزه به وجود آورده کسب و کارهای سنتی را خیلی بیشتر از قبل به سمت فروش آنلاین فرا خوانده است و افراد زیادی کسب و کارهای سنتی خود را به سمت مدرن شدن آورده اند. اگر شما هم تمایل دارید که کسب و کار اینترنتی داشته باشید در ادامه مطلب همراه ما باشید تا ایده های های جذاب و پولساز برای طراحی سایت فروشگاهی را برایتان بگوییم.  راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی و همچنین کسب درآمد از اینترنت موضوعات مهمی هستند که باید به آنها پرداخته شود.

برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

با توجه نرخ بالای بیکاری در کشورمان افراد زیادی هستن که به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستند و افراد بیشتری به دنبال ایده های بیشتر برای راه اندازی کسب و کار خودشان.

اما اینکه چه ایده را برای راه اندازی کسب و کار خود اجرا کنیم که در آینده دچار اشتباه و خسارت مالی ضرر ناپزیری نشویم در ادامه همراه ما شوید تا به تعدادی از ایده های کسب و کارهای اینترنتی بپردازیم

۱. وبلاگ نویسی برای فروش رپورتاژ و گرفتن تبلیغات

وبلاگ نویسی در طراحی سایت از کارهای است که در سراسر دنیا بسیار پرطرفدار است و شما میتوانید در زمینه ای که در آن تخصص و دانش کافی دارید یک وبسایت داشته باشید و در آن تولید محتوای با کیفیت بکنید.

کاری که شما باید انجام دهید این است که یک وبسایت فروشگاهی با تولید محتوای با کیفیت و سئو شده ایجاد کنید و زمانی که با کلمات مناسب به صفحه اول گوگل رسیدید و از این طریق بازدید کنندگان زیادی را به سمت سایت خود جذب میکنید.

زمانی که ترافیک خوبی را به سمت وبسایت خود روانه کردید میتوانید از راه های مختلفی به کسب درآمد برسید. برای مثال میتوانید ویدیوهای آموزشی برای فروش بگذارید و یا با فروش رپورتاژ، و یا استفاده از تبلیغات بنری در سایت، راه اندازی سیستم همکاری در فروش و… کسب در آمد کنید.

اگر از این طریق میخواهید به کسب در آمد برسید باید فراموش نکنید که رکن اصلی این راه صبر و حوصله زیاد است.

برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی پیشنهاد میکنیم که در ابتدا از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کنید و با استفاده از تجهیزاتی که در ادامه میگوییم فروشگاه خود را راه اندازی کنید.

منتخب ایده های جذاب و پولساز برای سایت فروشگاهی

مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس:

۱.خرید دامنه با نام دلخواه و خرید هاست با حافظه حداقل ۵۱۲ مگابایت

۲.نصب وردپرس

۳.نصب پوسته موردنظر و شروع به طراحی سایت فروشگاهی خود کنید

۴.افزونه های مورد نیاز را نصب کنید به خصوص yoast seo

۵.شروع به تولید محتوا براِی فروشگاه آنلاین خود کنید و سعی کنید حداقل یک پست با کیفیت در وبلاگ خود منتشر کنید.

۶.در تمام شبکه های اجتماعی برای فروشگاه خود صفحه ایجاد کنید و شروع به تولید محتوا در آن بکنید.

۷.از سایتهای همرده خود کمک بخواهید تا پست مهمان در وب سایتتان بگذارید

اگر میخواهید در مورد هزینه های طراحی سایت وردپرس بیشتر بدانید حتما مقاله هزینه طراحی سایت وردپرس در تهران چقدر است؟ را مطالعه کنید.

۲. راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که که به حوزه پوشاک بسیار علاقه مند هستید و دوست دارید یک وب سایت فروشگاهی لباس داشته باشید

خوشبختانه این حوزه به قدری گسترده است که گرفتن گوشه از حوزه بزرگ آن نمیتواند کار سخت و دشواری باشد.

پیشنهاد میکنیم در ابتدا فروش پوشاک را از اینستاگرام شروع کنید و بعد با افزایش مشتری ها و فروش بالا طراحی سایت فروشگاهی خود را انجام دهید.

تفاوت فروشگاه اینترنتی با بوتیک حضوری

۱.بوتیک شما تنها از محله ای که در آن فروشگاه دارید مشتری دارد ولی با داشتن فروشگاه اینترنتی از سراسر ایران میتوانید فروش داشته باشید.

۲.هزینه های بوتیک حضوری از قبیل کرایه،هزینه آب و برق و گاز و غیره دارد ولی شما با پرداخت ماهانه ۵۰ هزار تومان (هزینه هاست در شروع کار) میتوانید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید.

۳.مغازه شما تنها محدود به ساعت هایی است که شما حضور فیزیکی دارید ولی فروشگاه اینترنتی حتی زمانی که شما خواب هم باشید فعال است

منتخب ایده های جذاب و پولساز برای سایت فروشگاهی

۳. فروش آنلاین کتاب الکترونیک

یک راه دیگر راه اندازی فروشگاه اینترنتی راه اندازی فروشگاه آنلاین فروش کتاب است. اگر خودتان دستی به قلم دارید و توانایی و تخصص کافی در این زمینه را دارید پیشنهاد میکنیم از این راه کسب درآمد کنید.

بهتر است برای فروش بیشتر اول وب سایت خود را به بازدید بالا برسانید و سپس دست به کار شوید و کتاب آنلاین خود را به فروش برسانید.

در این زمینه انتخاب موضوع بسیار مهم است، چرا که در بعضی از شاخه ها فروش بسیار زیاد است.

۴. فروش دوره های آموزشی ویدیویی

یکی از بهترین ایده های کسب درآمد اینترنتی فروش دوره های آموزشی است. هر فردی در هر دوره ای دارای تخصص است میتوانید با فروش آن درآمد خوبی را کسب کنید.

دوره های غیر حضوری به دلیل قیمت پایین تری که دارند از طرفداران بشتری هم برخوردارند. و حتی برخی از مدرسین این کار را به عنوان یک شغل انتخاب کرده اند و با توجه نوع آموزش و کیفیت ویدیو ها کسب درآمد های متفاوتی دارند.

منتخب ایده های جذاب و پولساز برای سایت فروشگاهی

فواید کسب درآمد از دوره های آموزشی

۱.شما فقط یکبار برای تولید این ویدیو ها وقت میگذارید و تا همیشه میتوانید از آن کسب درآمد کنید.

۲.سعی کنید ویدیو های آموزشی با کیفیت تولید کنید و روزمه خودتان را تقویت کنید.

۳.شما محدودیت زمانی برای کسب درآمد ندارید، در مهمانی یا در سفر افرادی زیادی میتوانند دوره های شما را تهیه کنند.

۵.طراحی سایت خدمات ترجمه

اگر شما به زبان انگلیسی مسلط هستید و به تولید محتوا در این زمینه علاقه مندید پیشنهاد میکنیم یک وب سایت در این زمینه طراحی کنید و همراه با دوستانتان خدمات و سفارشات ترجمه مثل (فیلم،کتاب،متن و…) را انجام دهید.

و اگر بتوانید توانایی هایی خود را در زمینه فروش و بازاریابی نیز افزایش دهید از این راه میتوانید درآمد خوبی را کسب کنید.

۶. طراحی سایت مشاوره آنلاین

اگر شما یک مشاور کارآمد و با تجربه در کارتان هستید، حتما افراد زیادی به تجربه شما در راهی که انتخاب کرده اید نیاز دارند.

یک مشاور حرفه ای برای اعتبار کاری خود و جلب اعتماد مشتری نیاز به یک سایت با کیفیت دارد که تجربیات خود را در آن گفته باشد و اطلاعات مفیدی در اختیار کاربران قرار داده باشد.

یکی از تفاوت های مشاوره آنلاین با مشاوره حضوری این است که شما میتوانید با سراسر کشور در ارتباط باشید.

۷. ساخت سایت وبینار

اگر میخواهید از طریق تخصصی که دارید کسب درآمد کنید، برگزاری کارگاه های آموزشی  و ایجاد وبینار های آموزشی یکی از بهترین راهکار ها است.

برای اینکار تنها کافی است محیط یک کلاس یا سالن آموزشی را برای طول مدت کلاس خود اجاره کنید. سپس آگهی کلاس خود را در شبکه های اجتماعی و یا وب سایت خود برای فروش بگذارید.

فقط توجه کنید که از دو الی سه هفته قبل شروع به تبلیغات دوره خود کنید تا افراد زیادی را تا تکمیل ظرفیت به وبینار خود دعوت کنید.

چکیده ایده های جذاب و پولساز برای سایت فروشگاهی

برای کسب درآمد از طریق طراحی سایت راه کار های بسیار زیادی وجود دارد که شما میتوانید به راحتی و کمی وقت و حوصله برای تولید محتوای وب سایتتان به درآمد قابل قبول و خوبی برسید. در صورت تمایل می توانید از سرور مجازی هاستینگ برای میزبانی سایت خود هم استفاده کنید.

همچنین اگر برای طراحی سایت فروشگاهی احتیاج به مشاوره داشتید حتما با کارشناسان ما در توشن تماس گرفته تا از خدمات ما بهره مند شوید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + نه =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع