مهم ترین دلایل استفاده از سرور ویندوز برای فارکس

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

مهم ترین دلایل استفاده از سرور ویندوز برای فارکس

مهم ترین دلایل استفاده از سرور ویندوز برای فارکس

تجارت فارکس به معنای تجارت ارز است. برای هر کسی که به تجارت فارکس مبادرت می ورزد، سرعت بالای اینترنت و اتصال، مهمترین نیاز و با ارزش ترین دارایی است. VPS مخفف Virtual Private Server است. همانطور که از نام آن پیداست، VPS یک سرور مجازی منحصر به فرد است که چندین سرور مجازی دیگر را در همان کامپیوتر یا ماشین در خود جای می دهد. ویژگی انحصاری VPS سیستم سرور مجازی اختصاصی آن است، به این معنی که هر سرور VPS عملکردهای خود را مستقل از یکدیگر انجام می دهند. بنابراین، در سرور میزبان VPS، بسیاری از کاربران می توانند به طور همزمان از آن استفاده کنند، اما هر VPS تنها به میزبانی یک کاربر اختصاص دارد.
Windows VPS در حال تبدیل شدن به مناسب ترین انتخاب برای تجارت فارکس است. دلیل آن هم این است که استفاده از آن بسیار راحت است. و نیز ویندوز یک سیستم عامل قابل اعتماد است.

برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

پنج دلیل مهم برای استفاده از Windows VPS در تجارت فارکس

۱. سهولت تجارت در هر زمان و هر مکان

تجارت فارکس به عنوان یک تجارت برای همه افراد از پیشینه ها و گروه های سنی مختلف باز است. در حالی که نسل جوان معامله‌گران می‌توانند بیشتر از فناوری آگاه باشند، برخی از معامله‌گران ترجیح می‌دهند از رایانه‌های رومیزی شخصی خود استفاده کنند. علاوه بر این، در برخی موارد، کارگزاران فارکس پلتفرم های معاملاتی تلفن همراه را ارائه نمی دهند. در هر صورت، مانعی برای تجارت در هر زمان و هر مکان وجود دارد. با این حال، با اتصال به شبکه و نصب VPS ویندوز، یک معامله گر می تواند در هر زمان و از هر مکان معامله کند. Windows VPS از دو طریق به این امر دست می یابد:

Windows VPS می تواند تا حدود ۹۹.۹ درصد آپتایم را پشتیبانی کند. Uptime اندازه گیری درصدی از کل زمانی است که یک سرویس (سرور VPS) به صورت آنلاین در دسترس است، ۳۶۵ روز در سال. بنابراین با زمان آپتایم تقریباً ۹۹.۹٪، معامله گران می توانند در هر زمان و هر مکان معامله کنند.
سرویس Windows VPS یک حساب VPS شخصی برای مشتریان معامله گر خود فراهم می کند که به آنها امکان دسترسی آسان به حساب ها و پلتفرم های تجاری خود را در هر زمان و هر مکان می دهد.
این ویژگی های دسترسی به تجارت در هر زمان و هر مکان به این معنی است که یک معامله گر می تواند بدون هیچ مانعی درآمد کسب کند.
۲. یک سرور میزبانی خصوصی و امن

هنگامی که از VPS ویندوز برای تجارت فارکس خود استفاده می کنید، از حفظ حریم خصوصی قوی و بهترین امنیت در برابر هرگونه نقض امنیتی در سیستم یا داده های خود اطمینان دارید. تمام داده های شما خصوصی است و از داده های سایر کاربران در سرور مجازی کاملاً غیرقابل دسترسی است. خدمات Windows VPS عبارتند از:

نظارت منظم برای بررسی عملکرد روان سیستم، سرورها و سخت افزار.
آنتی ویروس و فایروال ها را برای محافظت در برابر هرگونه تهدید مجازی و بدافزار ارائه دهید.
این جنبه ها برای یک معامله گر فارکس که خواهان حفظ حریم خصوصی، امنیت و حفاظت از حساب های تجاری خود است، بسیار مهم است.

۳. معامله در برابر همه شانس – قطع برق و اتصال کم اینترنت

معاملات فارکس به صورت الکترونیکی در خارج از بورس (OTC) انجام می شود، به این معنی که تمام معاملات در سراسر جهان به صورت آنلاین از طریق شبکه های رایانه ای انجام می شود. این به اهمیت سرعت بالای اینترنت و اتصال به اینترنت خوب اشاره می کند. استفاده و نیاز به اتصال به اینترنت پرسرعت برای تجارت فارکس برای دو هدف اصلی است – دانلود داده و بارگذاری داده. سرعت دانلود بالا برای بازیابی اطلاعات دقیق بازار بسیار مهم است. و سرعت آپلود بالا برای انجام دقیق معامله به همان اندازه مهم است. به طور مشابه، یک معامله گر باید آنلاین باشد تا عملکرد معاملات را بررسی کند.
Windows VPS برای عملکرد پرسرعت و اتصال به اینترنت برای میزبانی پلت فرم معاملاتی شما به کمک شما می آید. برای یک معامله گر دستی یا مقدار کمی، VPS خیلی ضروری نیست. با این حال، برای حساب‌های معاملاتی خودکار با مشاوره تخصصی (EA)، یک معامله‌گر می‌تواند به طور مداوم معامله کند، حتی اگر منبع تغذیه قطع شود یا مشکلات اتصال به اینترنت کم باشد.
آنلاین ماندن ۲۴*۷ با Windows VPS امکان پذیر است زیرا:

Windows VPS برای میزبانی پلت فرم معاملاتی شما به رایانه یا گوشی هوشمند اضافی نیاز ندارد. منابع متعدد سیستم VPS ویندوز را تامین می کنند. بنابراین، این یک سرویس سیستم قابل اعتماد است که بدون در نظر گرفتن قطعی برق در منطقه یا محل شما، مزایای آنلاین ماندن ۲۴*۷ را برای شما فراهم می کند.
عملکرد Windows VPS به اتصال به اینترنت بستگی ندارد. با VPS ویندوز، یک معامله گر می تواند VPS را به طور مستقل در هر زمان راه اندازی مجدد یا راه اندازی مجدد کند. علاوه بر این، VPS ویندوز به راحتی از هر نقطه از جهان قابل دسترسی است.
بنابراین، با نصب ویندوز وی پی اس، یک معامله گر نباید نگران ضرر و زیان در معاملات به دلیل عدم دسترسی به آنلاین ماندن برای تجارت به دلیل قطع برق یا قطع اتصال به اینترنت باشد.
۴. تأخیر بالا و محافظت در برابر لغزش
تجارت فارکس یک تجارت حساس به زمان است. سرعت مهمترین عامل برای انجام معاملات موفق فارکس است. گاهی اوقات، حتی کوچکترین لغزش و تاخیر می تواند منجر به ضرر سنگین شود. تأخیر بیانی از سرعتی است که برای اجرای یک سفارش لازم است. لغزش وقوع قیمت های متفاوت غیر از انتظار است. می تواند در حین ورود یا هنگام خروج از یک معامله باشد.

به این مطلب امتیاز بدهید:
امتیاز دهید
برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + شانزده =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع