آموزش دانلود از یوتیوب با VPS

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

آموزش دانلود از یوتیوب با VPS

آموزش دانلود از یوتیوب با VPS

آموزش دانلود از یوتیوب با سرور مجازی یا  VPS مخصوص کاربرن سرور مجازی اروپا و خارج از کشور توشن، چنانچه از علاقمنداان به یوتیوب باشید و یا اینکه از استریمر حرفه ای در این شبکه اجتماعی پر طرفدار هستید حتما با مشکلاتی که جهت استفاده از یوتیوب برای کاربران ایرانی وجود دارد با اطلاع هستید. با استفاده از سرور مجازی بسیاری از مشکلات شما برطرف شد و در کنار این موارد می توانید به راحتی و با سرعت بالا ویدئو های youtube را برای ویرایش، مشاهده و یا انتشار مجدد دانلود نمایید. در ادامه به آموزش دانلود از یوتیوب با VPS خواهیم پرداخت. اگر به این موضوع علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم مقاله سرور مجازی دانلود از یوتیوب با کانفیگ اختصاصی را نیز مطالعه نمایید.

برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

یوتیوب YouTube چیست؟

یوتیوب یک شبکه اجتماعی مبتنی بر اشتراک ویدئو بین المللی و معروف است که توسط گوگل خریداری شده و فعالیت می کند. این شبکه اجتماعی در حال حاضر میلیون ها کاربر از تمام جهان دارد و هر روز میلیون ها ویدئو ی جدید در زمینه های مختلف قرار می گیرد. این شبکه اجتماعی به دلیل فعالیت کاربران حرفه ای در آن از موثق ترین منابع آموزش های رایگان است و قوانین کپی رایت و حفظ حقوق ناشرین را برای منتشر کننده اثر حفظ می کند لذا در این سایت امکان دانلود ویدئو ها مانند اینستاگرام وجود ندارد و کاربران لازم است به صورت آنلاین از ویدئوها و امکانات آن استفاده کنند. البته youtube یک آرشیو خیلی جامع از کلیه موضوعات است و در کلیه زمینه ها می توان در آن ویدئو های مختلفی را پیدا کرد. سایت ایرانی آپارت نیز تا حدودی برخی از این امکانات را به کاربران ایرانی ارائه می دهد ولی آرشیو گوگل به مراتب کامل تر است و به صورت بین المللی فعالیت می کند.

چرا دانلود از YouTube اهمیت دارد؟

سایت YouTube به عنوان سایت پیشرو در ارائه خدمات در قالب یک شبکه اجتماعی قدرتمند و گسترده با پشتیبانی تیم توسعه گوگل و سرور های قدرتمند این شرکت توانسته نیاز های کلیه مخاطبان را در سال های فعالیت خود برطرف کند لذا تمامی شرکت های بزرگ و افراد مطرح در زمینه های مختلف در این شبکه اجتماعی فعال هستند و اولین ویدئو های مهم خبری نیز در این شبکه اجتماعی منتشر می شود. برای بسیاری از مدیران شبکه های اجتماعی و یا وب مستران ایرانی یوتیوب یکی از سایت های مرجع برای دسترسی به ویدئوهای با کیفیت و دست اول است.

آموزش دانلود از یوتیوب با VPS

این افراد معمولا ویدئو های یوتیوب را دانلود و ویرایش می کنند سپس در صورت نیاز آن ها را ترجمه و یا زیرنویس فارسی می کنند و در سایت و یا شبکه اجتماعی خود منتشر می کنند. لذا برای این افراد دانلود از یوتیوب بسیار مهم است. از طرفی برای کاربران رایگان یوتیوب تبلیغات زیادی را نمایش می دهد و در صورتی که با استفاده از ابزارهای تغییر IP به این سایت وارد شوید به دلیل استفاده از آی پی اشتراکی این سرویس ها تبلیغات به مراتب بیشتری را باید مشاهده کنید. با استفاده از سرور مجازی و آی پی اختصاصی مربوط به شما می توانید با اینترنت پر سرعت و بدون محدودیت و از همه مهم تر بدون نیاز به مشاهده تبلیغات زمان بر، ویدئو های مد نظر خود را دانلود کنید.

سایت های دانلود از یوتیوب و معایب آن ها

سایت هایی متعددی برای دانلود از یوتیوب وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها از یوتیوب دانلود کنید ولی تجربه ما برای کار با این سایت ها مشخص کرده است این عبارت تنها یک شعار است و این سایت ها تنها به درآمد از نمایش تبلیغات مختلف در صفحات خود فکر می کنند. این ثبیل سایت ها که معمولا بعد از مدتی شناسایی شده و از کار می افتند و یا از آن ها شکایت می شود با استفاده از ابزار های مختلف اقدام به دانلود از یوتیوب می کنند که مشکلات و قطعی های زیادی دارند. سرور های میزبان آن ها از سرور های ارزان قیمت و مشکل ساز است که در زمانی که نیاز اساسی دارید شما را مایوس خواهند کرد. این سایت ها معمولا زمان های انتظار متعدد و طولانی مدتی دارند و کاربر را به انجام کارهای مختلفی برای مثال حل پازل ها و کلیک بر روی بنر های مختلف وادار می کنند که تمامی این کارها برای نگاه داشتن کاربران در سایت است.

آموزش دانلود از یوتیوب با VPS

در صورتی که در نهایت بعد از تمامی این مراحل امکان دانلود از یوتیوب را بدهند با سرعتی بسیار پایین و محدودیت در حجم و سرعت این خدمات را ارائه می دهند که در میان راه شما را پشیمان خواهند کرد. امکان قطعی در فایل های حجیم و طولانی هم در این روش بسیار بالاست و در حالت کلی بر اساس تجربه و فیدبک های منفی متعددی که از این سایت ها گرفته ایم هدر دادن وقت بر روی آن ها را پیشنهاد نمی کنیم

آموزش دانلود از یوتیوب با سرور مجازی

در صورتی از مدیران شبکه های اجتماعی و یا مدیران سایت های آموزشی  هستید و یا اینکه به یوتیوب و دنیای از اطلاعات علاقه دارید و نیاز به دانلود ویدئو ها از این سایت دارید، استفاده از سرور مجازی خارج از کشور پیشنهاد ما به شماست. با استفاده از سرور مجازی یا VPS شما به اینترنت پر سرعت و بدون محدودیت با آی پی اختصاصی خود دسترسی خواهید داشت و امکان نصب برنامه های مختلف جهت دانلود از یوتیوب و یا حتی ویرایش فایل ها و آپلود آن ها بر روی سایت ها و یا شبکه های اجتماعی را خواهید داشت.

در حال حاضر برنامه های مختلفی برای دانلود از یوتیوب وجود دارند که برای سیستم عامل ویندوز از معروف ترین آن ها می توان برنام های VDownloader – 4K Video Downloader – Free download manager – WinX YouTube Downloader – VideoProc – YouTube Downloader HD – Internet Download Manager را نام برد. البته این برنامه ها هم محدودیت های خود را دارند و برای کاربران مبتدی استفاده از آن ها توصیه می شود. برنامه اصلی برای دانلود از یوتیوب برنامه youtube-dl است که محیط گرافیکی ندارد و با وارد کردن دستورات می توانید به راحتی ویدئو ها را با کیفیت های مختلف به همراه زیرنویس به زبان مورد نظر دانلود کنید.

برای کاربرانی که تمایل به استفاده از این برنامه داشته باشند سرور با تنظیمات اختصاصی و ارائه کدهای حرفه ای برای دانلود ارائه خواهد شد. در حال حاضر استفاده از سرور مجازی آلمان و سرور مجای فنلاند برای دانلود از یوتیوب بهترین گزینه ها هستند.

به این مطلب امتیاز بدهید:
4.7/5 - (13 امتیاز)
برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + 1 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع