۷ دلیل برای انتخاب میزبانی هاست روی سرورهای اختصاصی

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

۷ دلیل برای انتخاب میزبانی هاست روی سرورهای اختصاصی

۷ دلیل برای انتخاب میزبانی هاست روی سرورهای اختصاصی

اولین تصمیمی که هر مالک سایت باید بگیرد، این است که چه فضای میزبانی ای را برای سایت خود انتخاب کند. در این حین، این شخص حتما با انتخاب های بسیاری مواجه می شود. از بین این گزینه ها، فقط سرور اختصاصی است که می تواند تنوع عملکرد و سطح کنترل بالایی را برای کاربر ایجاد کند.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

در ادامه با هم به بررسی ۵ مورد از مهم ترین دلایل انتخاب سرور اختصاصی می پردازیم. همراه ما باشید و مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

۱. عملکرد بهتر وب سایت

میزبانی سرور اختصاصی به شما اطمینان می دهد که پهنای باند نامحدود برای وب سایت شما وجود دارد. در حالی که در سرورهای اشتراکی این چنین قابلیتی وجود ندارد. اگر سایت شما ترافیک زیادی دریافت می کند، پیشنهاد می کنیم که حتما از سرور اختصاصی استفاده کنید. زیرا در سرورهای اشتراکی با افزایش بازید از سایت، احتمال افت عملکرد سایت وجود دارد. طبق مطالعات FXBlog، برای این که سایت شما هنگام بازدید کاربران کرش نکند و به UX سایت شما آسیب وارد نشود، بهتر است که آماده مواجهه با ۳۰ برابر ترافیک عادی خود باشد.

۲. حفظ امنیت

فرقی نمی کند که یک کسب و کار کوچک یا یک وب سایت بزرگ با هزاران صفحه راه اندازی کنید. مهم ترین مؤلفه امنیت است. خطر از دست دادن اطلاعات در سرورهایی که منابع مشترکی دارند، همیشه وجود دارد. ممکن است در هر زمانی نقض امنیتی و حملات مختلف به سایت شما اتفاق بیفتد. این جا است که میزبانی سرور اختصاصی محبوبیت پیدا می کند. 

در سرور اختصاصی مسئولیت برقراری و حفظ امنیت و نصب نرم افزارهای مورد نیاز به عهده خود شما است. پس اگر داده های حساس یا اطلاعات مشتری را در اختیار دارید، بهتر است از سرور اختصاصی استفاده کنید.

7 دلیل برای انتخاب میزبانی سرور اختصاصی

۳. آدرس IP اختصاصی

به هر سرور یک آدرس IP متفاوت اختصاص داده شده می شود. هنگامی که از هاست اشتراکی استفاده می کنید، باید آدرس IP خود را با سایر سایت ها به اشتراک بگذارید زیرا منابع را به اشتراک می گذارید. اگر یکی از سایت های داخل سرور شما یک سایت هرزنامه یا پورنوگرافی باشد، بر رتبه سایت شما تأثیر منفی می گذارد.

داشتن سرور اختصاصی این اطمینان را به شما می دهد که سایت شما یک آدرس IP منحصر به فرد دارد. داشتن آی پی اختصاصی هنگام اجرای یک سایت بزرگ، مانند یک سایت تجارت الکترونیک از درجه اهمیت بالاتری برخوردار است.

۴. سرعت بالا

همان طور که می دانید، سرعت در هنگام راه اندازی یک تجارت اینترنتی بسیار مهم است. اگر سایت شما بیش از ۳ ثانیه طول بکشد تا بارگذاری شود، تأثیر منفی بر عملکرد آن خواهد داشت و منجر به نرخ پرش بالاتر می شود.

یکی از مهم ترین دلایل انتخاب سرور اختصاصی توسط شرکت ها، توجه کردن به بحث سرعت است. استفاده از زیرساخت های بهینه تر و پایدارتر، تجهیزات دیتاسنتر سطح بالا و CPU های قدرتمند باعث بالا رفتن سرعت سایت شما می شود. این موارد تضمین می کنند که وب سایت شما با سرعت بالاتری بارگذاری می شود. بالا رفتن سرعت سایت، باعث می شود که بتوانید در نتایج SERP گوگل هم جایگاه بهتری بگیرید. و این امر به Seo سایت شما کمک بسیاری می کند.

۵. مالکیت و دسترسی کامل به سرور

کنترل و دسترسی کامل سرور یکی از مهم ترین دلایل انتخاب سرور اختصاصی می باشد. با داشتن سرور اختصاصی می توانید خودتان نرم افزارها و سیستم عامل مورد نظرتان را انتخاب کنید. داشتن چنین ویژگی ای برای توسعه دهندگان با تجربه وب بسیار خوشایند می باشد. با خرید سرور اختصاصی کنترل کاملی در سطح root یا SSH سرور خود خواهید داشت.

جمع بندی

در این مطلب با هم به بررسی ۵ مورد از مهم ترین دلایل انتخاب سرور اختصاصی برای میزبانی وب سایت پرداختیم. کارایی و عملکرد بهتر وب سایت، امنیت بالای وب سایت، داشتن ای پی اختصاصی، سرعت لود بالا و دسترسی به  root سرور از جمله مهم ترین مزایای داشتن سرور اختصاصی می باشد.

شرکت توشن ارائه دهنده انواع سرور مجازی و سرور اختصاصی می باشد. خرید سرور اختصاصی از توشن مزایای مختلفی دارد. از جمله این که بعد از خرید، فوری تحویل شما داده می شود. همچنین در ساختار این سرورها، از بهترین برندهای سخت افزاری استفاده می گردد. شما عزیزان می توانید جهت برخورداری از مشاوره رایگان هنگام خرید سرور اختصاصی با کارشناسان فروش ما در این مجموعه تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
امتیاز دهید
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 1 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع