۵ مزیت برتر استفاده از VPS

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

۵ مزیت برتر استفاده از VPS

۵ مزیت برتر استفاده از VPS

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی اکثر سازمان ها نمیتوانند بدون نصب سرور زیر ساخت های مورد نیاز سازمان خود را تامین کنند، به این ترتیب برای تهیه انواع سرور باید موارد مختلفی را در نظر گرفته شود. در این میان بحث استفاده از سرور مجازی با محبوبیت بسیار بالایی که دارد به میان میاید.  سرور های مجازی تمامی مزایای قابلیت های سرور فیزیکی را دارند. سرور مجازی یکی از محبوب ترین جایگزین ها برای سرور به شمار میاید. البته این موضوع را نیز باید در نظر بگیریم که استفاده از VPS معایب خاص خود را نیز دارد که شما میتوانید با بررسی مزایا و معایب سرور مجازی انتخاب مناسبی با توجه به نیاز سازمان خود داشته باشید.

برای خرید سرور اختصاصی اینجا کلیک کنید

VPS یا سرور مجازی چیست؟

VPS مخفف virtual private server است، یک کامپیوتر همیشه روشن و در دسترس در تمام ساعات شبانه روز و قابل استفاده از نقاط مختلف دنیا است که به راحتی میتوانید با لب تاب و یا گوشی خود به آن متصل شوید. سرور های مجازی هر کدام دارای سیستم عامل، میزان مشخصی فضای ذخیره سازی، پهنای باند و منابع سیستم خود هستند. vps همیشه به عنوان یک سرور اختصاصی عمل میکند و تنها تفاوت آن در آن است که یک سرور اشتراکی وجود دارد که منابع موجود در بین آنها تقسیم میشود.

مزایای سرور مجازی

مزایای سرور مجازی

استفاده از سرور مجازی یا VPS یک گزینه بسیار مناسب برای کسانی است که نیازی بیشتر از هاست اشتراکی دارند، اما نمی توانند یک سرور اختصاصی بخرند. با خرید سرور مجازی شما امنیت بیشتر، گزینه های سفارشی سازی، کنترل و منابع بیشتری را برای وب سایت یا اپلیکیشن خود در اختیار دارید. VPS یک پل میان میزبان سرور مشترک ارزان قیمت و میزبانی سرور اختصاصی گران تر است که که از نظر اقتصادی به صرفه تر است و چندین مزیت به نسبت سرور اشتراکی و سرور اختصاصی دارد که در ادامه به آنها میپردازیم:

۱-قیمت مناسب

شما با استفاده از سرور مجازی تنها بخشی از سرور اختصاصی واقعی را دریافت میکنید  و در مقابل هزینه آن بسیار کمتر از سرور اختصاصی است. اگر بخواهید یک گزینه اقتصادی و  به صرفه انتخاب کنید استفاده از vps یک گزینه بسیار عالی است. 

۲-امنیت بالا

 وقتی صحبت از یک سرویس میزبانی امن به میان می آید، VPS یک گزینه عالی است. با VPS، وب سایت شما در سرور از سایر سایت های موجود در آن سرور جدا می شود. شما سیستم عامل خود را با هیچ یک از این سایت ها به اشتراک نخواهید گذاشت، بنابراین آنها پتانسیل دسترسی به فایل های شما را ندارند.

۳-سفارشی سازی

وقتی روی یک سرور مشترک هستید، همه چیز از جمله سیستم عامل خود را به اشتراک می گذارید. اما با یک VPS، شما سیستم عامل خود را به همراه دسترسی روت دارید. این به این معنی است که شما می توانید شخصاً تمام برنامه های سیستم عامل خود از جمله PHP، MySQL، Apache سفارشی کنید. در نهایت، می‌توانید سرور خود را به گونه‌ای پیکربندی کنید که نیازهای فردی شما را برآورده کند، به‌جای اینکه مجبور باشید از تنظیمات پیشفرضی که برای شما در نظر گرفته شده است استفاده کنید.

۴-قابلیت کنترل

گاهی اوقات، اگر به‌روزرسانی‌ها یا منابع جدیدی مانند برنامه‌ها را نصب می‌کنید، باید سرور را مجدداً راه‌اندازی کنید تا تنظیمات شما اعمال شوند. اما در یک سرور مشترک، نمی‌توانید این کار را انجام دهید، زیرا در حین راه‌اندازی مجدد سرور، وب‌سایت دیگران را از کار می‌اندازید. ولی با داشتن یک سرور مجازی، می توانید بدون نگرانی در مورد مزاحمت سایر سایت ها و مشترکین دیگر، در صورت نیاز راه اندازی مجدد کنید.

با سرور مجازی، همچنین شما یک آدرس IP مستقل دارید که به شما کنترل بیشتری بر نحوه رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو می دهد. داشتن IP اختصاصی شما همچنین به این معنی است که نرم افزار فیلترینگ به طور ناخواسته نمیتواند شما را مسدود کند.

۵-منابع اختصاصی

با خرید VPS ایران، شما مجبور نیستید منابع سرور را با وب سایت های دیگر به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال، در یک سرور مشترک، مقدار محدودی حافظه (RAM) و فضای هارد دیسک وجود دارد.  اگر یک وب سایت در سرور شما افزایش شدید ترافیک را مشاهده کند، می تواند (در بهترین حالت) سرعت وب سایت شما را کاهش دهد و احتمالاً (در بدترین حالت) باعث از کار افتادن کامل آن شود. منابع اختصاصی برابر با زمان بالای سیستم است.

 

جمع بندی

سرور های مجازی ما شامل cPanel و WebHost Manager (WHM) با گواهینامه SSL رایگان است. cPanel یک کنترل پنل مناسب است که به دلیل کارایی بالا و یادگیری آسان برای کسانی که دانش فنی زیادی ندارند شناخته شده است. انتخاب یک شرکت هاستینگ ارائه دهنده سرور مجازی یکی از بهترین انتخاب ها برای شرکتی است نیازی بیشتر از یک سرور اشتراکی دارد، اما آمادگی لازم برای راه اندازی سرور اختصاصی خود را ندارد. شرکت‌های میزبانی مانند توشن می‌توانند به بسیاری از کسب‌ و کارها برنامه‌ای با قیمت مناسب ارائه دهند که به پیشرفت سایت شما کمک کند، با سرور های مجازی مدیریت شده ما از سرورهای سریع با امنیت بالا و حداقل زمان آماده سازی لذت ببرید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع