پرایس اکشن چیست؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

پرایس اکشن چیست؟

پرایس اکشن چیست؟

پرایس اکشن حرکت قیمت اوراق بهادار است که در طول زمان ترسیم شده است. پرایس اکشن اساس تجزیه و تحلیل فنی سهام ، کالا یا نمودار دارایی های دیگر را تشکیل می دهد.

برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید. برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم. 

در مطالب قبلی شما را با بررسی انواع فیشینگ آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص تجزیه و تحلیل فنی سهام در اختیارتان قرار دهیم.

بسیاری از معامله گران کوتاه مدت منحصراً برای تصمیم گیری در مورد معاملات قیمت و روند شکل گیری و روندهای برآمده از آن متکی هستند. تجزیه و تحلیل فنی به عنوان یک عمل مشتق از پرایس اکشن است زیرا از قیمت های گذشته در محاسبات استفاده می کند که می تواند برای اطلاع از تصمیمات تجاری مورد استفاده قرار گیرد.

پرایس اکشن چیست؟

پرایس اکشن را می توان با استفاده از نمودارهایی که قیمت ها را در طول زمان ترسیم می کنند ، مشاهده و تفسیر کرد. معامله گران از ترکیب نمودارهای مختلف برای بهبود توانایی خود در تشخیص و تفسیر روندها ، شکست ها و معکوس ها استفاده می کنند. بسیاری از معامله گران از نمودارهای کندل استفاده می کنند ، زیرا با نمایش مقادیر باز ، بالا ، پایین و نزدیک در زمینه جلسات بالا یا پایین ، به تجسم بهتر قیمت ها کمک می کنند.

دیگر از سازه های کندل وجود دارند که از قیمت خارج می شوند تا انتظارات بعدی را ایجاد کنند. همین ساختارها می توانند برای انواع دیگر نمودارها ، از جمله نمودارهای نقطه ای و شکل ، نمودارهای جعبه ای و غیره اعمال شوند.

علاوه بر تشکیلات بصری روی نمودار ، بسیاری از تحلیلگران فنی هنگام محاسبه شاخص های فنی از داده های پرایس اکشن استفاده می کنند. هدف این است که نظم را در حرکت بعضاً به ظاهر تصادفی قیمت بیابیم. به عنوان مثال ، یک الگوی مثلث صعودی که با اعمال خطوط روند در نمودار پرایس اکشن شکل می گیرد ، ممکن است برای پیش بینی شکست احتمالی مورد استفاده قرار گیرد ، زیرا پرایس اکشن نشان می دهد که روند گاوی چندین بار تلاش کرده اند تا شکست بخورند و هر بار شتاب بیشتری گرفته اند.

نحوه استفاده از پرایس اکشن

پرایس اکشن عموماً به عنوان یک ابزار معاملاتی مانند یک شاخص تلقی نمی شود ، بلکه منبع داده ای است که همه ابزارها از آن استفاده می کنند. معامله گران نوسان و معامله گران روند بیشترین تمایل را به عمل می آورند و از تجزیه و تحلیل اساسی خودداری می کنند و تمرکز تنها بر سطح حمایت و مقاومت برای پیش بینی شکست و تجمیع است. حتی این معامله گران باید به عوامل اضافی فراتر از قیمت فعلی توجه کنند ، زیرا حجم معاملات و دوره های زمانی مورد استفاده برای تعیین سطوح همگی بر احتمال دقیق بودن تفاسیر آنها تأثیر دارد.

محدودیت های پرایس اکشن

تفسیر پرایس اکشن بسیار ذهنی است. معمول است که دو معامله گر هنگام تجزیه و تحلیل عملکرد یکسان به نتایج متفاوتی برسند. ممکن است یک معامله گر روند نزولی را ببیند و دیگری معتقد باشد که پرایس اکشن یک دور برگشت بالقوه در کوتاه مدت را نشان می دهد. البته ، دوره زمانی مورد استفاده نیز تأثیر زیادی بر آنچه معامله گران به عنوان سهام می بینند می تواند روندهای نزولی زیادی را در طول روز داشته باشد ، در حالی که روند صعودی یک ماه را در یک ماه حفظ می کند. نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که پیش بینی های معاملاتی که با استفاده از پرایس اکشن در هر مقیاس زمانی انجام می شود ، حدسی است. هر چه ابزارهای بیشتری برای پیش بینی معاملات خود برای تأیید آن استفاده کنید ، بهتر است. با این حال ، در نهایت ، پرایس اکشن گذشته یک اوراق بهادار هیچ تضمینی برای پرایس اکشن در آینده نیست. معاملات با احتمال زیاد هنوز معاملات سفته بازی هستند ، به این معنی که معامله گران برای دسترسی به پاداش های احتمالی ریسک می کنند.

منظور تریدر ها از پرایس اکشن چیست؟

معامله گران با نظارت بر الگوها و شاخص ها اقدام به ارزیابی قیمت سهام می کنند تا به نظم در حرکت ظاهراً تصادفی قیمت دست یابند. به طور کلی ، یک معامله گر از نمودارهای کندل برای تجسم بهتر و ایجاد چارچوب حرکت قیمت استفاده می کند. این یک هنر ذهنی است ؛ دو معامله گر ممکن است عملکرد یکسان قیمت را مطالعه کرده و در مورد آنچه الگو نشان می دهد به نتایج کاملاً متفاوتی برسند. این یکی از دلایلی است که بهترین قیمت را تنها بخشی از استراتژی معاملات کلی می دانند.

معاملات پرایس اکشن یک استراتژی معاملاتی است که در آن معاملات کاملاً بر اساس پرایس اکشن دارایی انجام می شود. این یک تاکتیک است که اغلب توسط معامله گران سازمانی استفاده می شود. به طور کلی ، این معامله گران از اهرم برای انجام معاملات بزرگ بر اساس حرکت کوچک قیمت پایه استفاده می کنند. ماهیت کوتاه مدت این معاملات باعث می شود استراتژی های دیگر مانند تجزیه و تحلیل فنی یا بنیادی کمتر موثر باشند.

پرایس اکشن

پیش بینی پرایس اکشن

صدها شاخص برای کمک به پیش بینی جهت دارایی های آینده طراحی شده است. اینها شامل شاخص قدرت نسبی (RSI) ، واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) و شاخص جریان پول (MFI) است. آنها از داده های معاملاتی تاریخی برای تجزیه و تحلیل و پیش بینی حرکت قیمت استفاده می کنند.

معامله گران کوتاه مدت این اطلاعات را با نمودارهایی مانند نمودار کندل ترسیم می کنند. الگوهای رایج نمودار شامل مثلث صعودی ، الگوی سر و شانه ها و مثلث متقارن است. الگوها به همراه حجم و دیگر داده های خام بازار ، بخش جدایی ناپذیر معاملات پرایس اکشن هستند. این یک استراتژی دشوار است ، بخشی هنر و بخشی علم ، که حتی معامله گران باتجربه با آن دست و پنجه نرم می کنند.

مزیت های پرایس اکشن

آیا می دانید پرایس اکشن چه مزیت هایی دارد؟

تجزیه و تحلیل پرایس اکشن ، چشم انداز مربوط به بازار را در اختیار معامله گران قرار می دهد.

اصول تجزیه و تحلیل پرایس اکشن چیزی نیست که با گذشت زمان از بین برود یا با استفاده گسترده از آن بی ربط شود. یکی از بهترین دلایل برای شروع به کارگیری قیمت به عنوان روش اصلی معاملات این است که تجزیه و تحلیل تنظیمات عملکرد قیمت به شما راهی می دهد تا از حرکت در بازار معنا پیدا کنید. این به شما امکان می دهد داده های قیمت را در زمینه ای قرار دهید که منطقی به نظر برسد. معامله گران غالباً از شاخص هایی برای تجزیه و تحلیل حرکت قیمت ها استفاده می کنند ، این مانند این است که اگر احساس بیماری می کنید به مکانیک بروید ، فقط منطقی نیست که به یک شاخص قیمت عقب افتاده نگاه کنید تا حرکت قیمت را تجزیه و تحلیل کنید. تنظیماتی که می توانند انتظارات بهتری نسبت به قیمت بعدی داشته باشند.

تجزیه و تحلیل پرایس اکشن یک استراتژی آزمایش شده در زمان است.

معاملات مبتنی بر تنظیمات ویژه قیمت برای چندین دهه توسط معامله گران حرفه ای مورد استفاده قرار گرفته است. وقتی یاد می گیرید با استفاده از تجزیه و تحلیل قیمت اقدام به معامله کنید ، می توانید مطمئن باشید که روش شما مناسب است زیرا به شما می آموزد که عملکردهای اصلی هر بازار را رمزگشایی کنید. حرکت قیمت بسیاری از معامله گران درگیر استفاده از ترکیبات مختلف شاخص های تأخیر می شوند ، این روشها اغلب به دلیل ناکارآمدی آنها برای سازگاری با شرایط در حال تغییر بازار ، به مدت طولانی توسط بسیاری از معامله گران دیگر استفاده نمی شود. تجزیه و تحلیل پرایس همیشه مرتبط است و به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا به شما در هر شرایطی جهت گیری بازار را نشان دهد.

تجزیه و تحلیل عملکرد قیمت در شرایط روند یا محدوده عالی عمل می کند.

یکی از نکات مهم در مورد تجزیه و تحلیل پرایس اکشن این است که سیگنال های مرتبط و سودآور را در بازارهای روند رو به رشد و محدوده ارائه می دهد. بسیاری از روشهای معاملاتی در بازارهای پر روند خوب عمل می کنند اما در محدوده معاملاتی کار نمی کنند یا برعکس. یک روش معاملاتی استثنایی و انعطاف پذیر ، سیگنال های سودآوری مداوم را در هر شرایط بازار ارائه می دهد.

 

  1. ۷. تنظیمات پرایس اکشن در حساب های نمایشی به راحتی قابل آزمایش است.

تنظیمات پرایس اکشن اغلب در بازار فارکس اتفاق می افتد و هنگامی که آموزش دیدید که دقیقاً بدانید به دنبال چه چیزی باشید ، تشخیص آن آسان است. نیازی نیست بنشینید و سعی کنید بفهمید سه شاخص مختلف به شما چه می گویند. شما به سادگی منتظر بمانید تا تنظیم قیمت مورد نظر شما انجام شود و سپس قیمت خود را اجرا کنید. بازار فارکس دارای حساب های نمایشی گسترده ای است که می توانید قبل از شروع به کار ، تنظیمات عملکرد قیمت را تمرین کنید.

عوامل تجزیه و تحلیل پرایس اکشن در همه متغیرهای بازار

تجزیه و تحلیل حرکت قیمت از طریق تنظیمات پرایس اکشن در واقع تنها روشی است که برای ایجاد برنامه معاملاتی خود نیاز دارید. اغلب اوقات معامله گران با تلاش برای مبادله اخبار همراه با روش نشانگر چندگانه پیچیده خود دچار مشکل می شوند. زیبایی تجزیه و تحلیل پرایس اکشن در این است که به شما ارائه تصویری از تنها چیزی که در مورد اخبار مربوط می شود ، می دهد. یعنی واکنش معامله گران به اخبار. قیمت اغلب بر خلاف انتظار مردم بر اساس یک خبر خاص است. اگر می دانید چگونه قیمت را تجزیه و تحلیل کنید ، احتمالاً قبل از انتشار اخبار به احتمال زیاد به بازار راهنمایی شده بودید. پرایس اکشنی ذهنیت شما را با درج همه متغیرهای بازار ساده کرده و راهی آسان برای درک آنها ارائه می دهد.

ورودی های مشخص

هنگامی که چند تنظیم قیمت قوی را یاد می گیرید ، قبل از ورود به یک معامله دقیقاً می دانید که در بازار به دنبال چه چیزی هستید. مانند سایر روشها هیچ حدسی وجود ندارد. یا تنظیمات شما موجود است یا نیست. بسیاری از روش های معاملات فارکس دارای مناطق خاکستری بزرگی هستند که باعث می شود معامله گران تعجب کنند که آیا باید وارد بازار شوند یا خیر. این اغلب منجر به بیش از حد یا کمتر از معاملات ، از بین رفتن حساب های معاملاتی و از دست دادن فرصت ها می شود. وقتی یاد می گیرید با استفاده از قیمت اقدام به معامله کنید ، اینطور خواهد بود که می توانید برای اولین بار بازار را به وضوح مشاهده کنید ، دیگر روش های مه آلود که باعث می شود سرتان درد نکند.

امکان استفاده سودآور از بازه های زمانی بالاتر را می دهد.

یکی دیگر از ویژگیهای جالب در مورد تنظیمات پرایس اکشن این است که آنها معمولاً هرچه بیشتر در چارچوب زمانی که معامله می کنید ، قوی تر و معتبرتر می شوند. این به شما امکان می دهد کمتر دفعات معامله کنید اما با دقت بیشتری. چندین ساعت نشستن جلوی صفحه کامپیوتر و تماشای نمودار ۵ دقیقه ای می تواند برای حساب تجاری شما بسیار دیوانه کننده باشد و به شدت مضر باشد. بسیاری از معامله گران با این فکر می کنند که با معاملات بیشتر یا در بازه های زمانی کمتر به نوعی مزیتی برای خود قائل می شوند. همه اینها در نهایت باعث می شود که پول خود را از دست بدهید و وقت گرانبهای خود را که می توانید با دوستان و خانواده خود بگذرانید از دست بدهید. هنگامی که می دانید چگونه از تنظیمات عملکرد قیمت به طور موثر استفاده کنید ، می توانید نمودارهای روزانه را کاملاً معامله کنید و روزانه حدود ۳۰ دقیقه را صرف تجزیه و تحلیل بازار فارکس برای تنظیمات تجاری کنید. هنگامی که برنامه معاملاتی کاملاً مشخص و سوددهی را در رابطه با قیمت ایجاد کردید ، صرف زمان بیشتر برای مشاهده نمودارها و بازه های زمانی کوتاه فقط به شما آسیب می رساند.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − 4 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع