معاملات فیوچرز چیست؟ آموزش انجام معاملات فیوچرز به زبان ساده

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

معاملات فیوچرز چیست؟ آموزش انجام معاملات فیوچرز به زبان ساده

معاملات فیوچرز چیست؟ آموزش انجام معاملات فیوچرز به زبان ساده

معاملات فیوچرز Futures یا همان معاملات آتی چه نوع معاملاتی می باشند؟ چه نکته هایی را در این نوع معاملات باید رعایت کنیم؟

برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم.

همچنین برای دسترسی به بهترین سرعت اینترنت می توانید از سرور مجازی هلند و سرور مجازی فنلاند استفاده کنید.

بازار مشتقات تقریباً یک قرن وجود داشته اند، اما چندی پیش نگذشته بود که سیستم عامل های تجاری شروع به اضافه کردن ارزهای دیجیتال به پیشنهادات خود کردند.

دارایی های دیجیتال اکنون بخش قابل توجهی از نمونه کارها از سرمایه گذار متوسط ​​را به خود اختصاص می دهد و نوسانات آنها باعث می شود آنها به یک محصول مالی عالی برای معاملات آتی تبدیل شوند.

فیوچرز به غیر از اینکه یکی از کالاهای تجاری مشتقات دیجیتال است ، فیوچرز بسیاری از مشتقات طولانی مدت تأسیس شده را تجسم می کند. غالباً ، مردم فیوچرز را با گزینه ها اشتباه می گیرند اما این سازها کاملاً برعکس از یکدیگر هستند و مزایای مختلفی را ارائه می دهند.

معاملات فیوچرز چیست؟

قراردادهای آتی مانند معاملات آتی USDT به بازرگانان این امکان را می دهد تا بدون نیاز به داشتن دارایی اساسی ، در معرض ارزهای دیجیتال شوند. این یک مفهوم مشابه با شاخص های سهام یا بازار مشتقاتات مربوط به کالاها است، جایی که یک سرمایه گذار می تواند در مورد ارزش فیوچرز دارایی ریسک کند. بنابراین ، ارزش یک معاملات فیوچرز کریپتو از دارایی دیجیتالی که نشان می دهد ، مانند بیت کوین یا اتریوم است.

اگر می خواهید در مورد قرارداد هوشمند یا اسمارت کانترکت اطلاعاتی به دسست آورید با کارشناسان ما در تماس باشید.

هنگامی که یک قرارداد فیوچرز کریپتو منقضی می شود، تجارت به جای دارایی دیجیتالی واقعی به صورت نقدی حل و فصل می شود.

جنبه غالب معاملات آتی کریپتو این است که می تواند از سرمایه گذاران در برابر شرایط نامطلوب بازار محافظت کند. تریدر می توانند از اختلاف قیمت بالایی بفروشند و سود کمتری برای سود خود خریداری کنند، که به عنوان فروش کوتاه شناخته می شود. در اصل ، معاملات فیوچرز کریپتو ، شرکت کنندگان در بازار را قادر می سازد بدون توجه به جهت قیمت دارایی اساسی ، سود کسب کنند.

قراردادهای فیوچرز کریپتو در سیستم عامل های معاملاتی مشتق مانند Binance Futures ، ۲۴/۷ قابل معامله است. با توجه به نوسانات بالای مرتبط با معاملات مشتقات ، تریدر باید ریسک ها را با احتیاط مدیریت کنند ، و یادگیری اصول اساسی فیوچرز های دیجیتال قبل از سرمایه گذاری ضروری است.

معاملات فیوچرز

معاملات فیوچرز کریپتو چگونه انجام می شود؟

در حالی که دارایی های دیجیتالی با چالش های متنوع و منحصر به فرد روبرو می شوند، از نوسانات بالا تا تبلیغات منفی، برخی از تریدر از این نوسانات به نفع خود استفاده می کنند.

حیاتی ترین نکته ای که باید در معاملات معاملات آتی کریپتو به آن توجه داشته باشید این است که شما فقط در مورد تغییرات قیمت بدون نگه داشتن دیجیتال واقعی خطرات می کنید.

بیایید یک مثال ساده را در نظر بگیریم!

جان در حالی که BTC با ۴۰،۰۰۰ دلار معامله می کرد، در حالی که سارا در همان زمان وارد یک موقعیت کوتاه شد ، وارد موقعیت آتی طولانی شد. سپس ، قیمت ها بالا رفتند و جان و سارا تصمیم گرفتند موقعیت های خود را با ۴۵۰۰۰ دلار تسویه کنند. در این حالت ، سارا ، که تجارت باخت دارد ، مجبور است از دست دادن کسری ۵۰۰۰ دلار (۴۵،۰۰۰ دلار ۴۰،۰۰۰ دلار = ۵،۰۰۰ دلار) مبادله کند. از طرف دیگر جان سود ۵۰۰۰ دلار از مبادله دریافت می کند.

مفاهیم اساسی تجارت معاملات آتی کریپتو

تریدر تمایل دارند که خود را با مفاهیم اساسی که در مشتقات دیجیتال درگیر هستند آشنا کنند تا درک بهتری از مزایایی که این محصولات مالی ارائه می دهند داشته باشند.

در اینجا چند اصطلاح وجود دارد که آشنایی با آن ها برای تریدر های فیوچرز ضروری است:

  • ۱. اهرم

اهرم معامله گران را به بازار آتی سوق می دهد و آن را بسیار کارآمد می کند.

به عنوان مثال ، برای خرید ۱ BTC در spot market ، به هزاران دلار نیاز دارید. اما با یک معاملات فیوچرز، می توانید به لطف اهرم ، موقعیت BTC طولانی را با کسری از هزینه باز کنید.

در مقابل ، اهرم در معاملات Spot در دسترس نیست ، بنابراین اگر فقط ۱۰۰ BUSD در کیف پول خود دارید ، فقط می توانید ۱۰۰ بیت کوین به ارزش بیت کوین بپردازید.

  • ۲ .لازمه مارجین

مارجین اولیه برای ورود به موقعیت فیوچرز لازم است. این درصد از ارزش مفهومی یک موقعیت آتی است که هنگام استفاده از یک حساب معاملات آتی باید توسط BusD یا وثیقه دیگری پوشانده شود.

از طرف دیگر، مارجین تعمیر و نگهداری به حداقل مبلغی اشاره دارد که سرمایه گذاران برای باز نگه داشتن موقعیت (های) معاملاتی نیاز دارند. بررسی های مارجین تعمیر و نگهداری مداوم و در محاسبه استفاده از مارجین کمک می کند.

  • ۳. فاندینگ ریت

قراردادهای همیشگی کریپتو مانند معاملات فیوچرز قدیمی حل نمی شوند. بنابراین ، صرافی ها به سیستمی نیاز دارند که تضمین می کند قیمت شاخص و قیمت های آتی به طور مرتب همگرا شوند ، که به آن فاندینگ ریت گفته می شود.

فاندینگ ریت بر اساس تفاوت قیمت بین بازارهای اسپات و آتی محاسبه می شود. سرمایه گذاران نسبت به موقعیت های بازار آزاد پرداخت می کنند یا دریافت می کنند ، که می تواند عوارض جانبی داشته باشد.

به عنوان مثال ، فاندینگ ریت ممکن است در یک بازار گاوی بیش از حد بالا رود و این باعث می شود که معامله گران بتوانند موقعیت های طولانی را در اختیار داشته باشند.

جوانب مثبت و منفی معاملات آتی

تلاشهای پر سود مانند معاملات آتی با سهم عادلانه آنها از مزایا و معایب این معاملات است. در اینجا جوانب مثبت و منفی ترید این مشتقات کریپتو آورده شده است:

  • مزیت ها

ترید معاملات آتی Crypto به شما امکان می دهد تا در برابر بازار شرط بندی کنید. برای سودآوری از هر دو جهت بازار می توانید طولانی یا کوتاه بروید.

با استفاده از اهرم ، معامله گران می توانند در معرض دارایی قابل توجهی در معرض دارایی با تنها کسری از کل هزینه آن قرار بگیرند.

بسیاری از معامله گران از معاملات آتی به عنوان پرچین در برابر بازارهای نقطه استفاده می کنند ، که برای هر سبد سرمایه گذاری بسیار عالی است.

  • ضرر ها

نوسانات زیاد در بازارهای کریپتو می تواند یک نعمت یا عذاب برای معامله گران باشد زیرا جهت یک دارایی تضمین نمی شود.

قرار گرفتن در معرض اهرم می تواند منجر به خسارات قابل توجهی شود ، به ویژه برای معامله گران تازه کار که یک استراتژی مدیریت ریسک محکم را اجرا نمی کنند.

چگونه می توان معاملات فیوچرز را در Binance ترید کرد؟

معاملات مشتقات کریپتو در معاملات فیوچرز Binance بسیار ساده است. اگر کاربر فعلی هستید ، می توانید با دنبال کردن این مراحل شروع کنید:

یک حساب معاملات آتی را در فیوچرز Binance باز کنید. لطفاً توجه داشته باشید که قبل از شروع ترید ، باید تأیید ۲FA را برای تأمین اعتبار حساب آتی خود فعال کنید.

وجوه را به کیف پول فیوچرز خود ، مانند USDT ، BUSD یا سایر ارزهای کریپتو توسط فیوچرز های Binance ، سپرده دهید.

بین دو قرارداد مشتق موجود در فیوچرز بایننس یکی را انتخاب کنید: USDⓈ-M Futures and COIN-M Futures

مقدار مناسب اهرم را برای موقعیت خود انتخاب کنید.

در بایننس فیوچرز  buy-limit, buy-market و یا اوردر های موجود دیگر را قرار دهید.

نتیجه

معاملات مشتقات کریپتو روشی مناسب برای حدس در مورد ارزیابی فیوچرز و دارایی های دیجیتال است. این می تواند برای کسانی که دانش مناسب و یک استراتژی مدیریت ریسک قوی دارند ، سودآور باشد.

فیوچرز Binance به عنوان لیکوئید ترین مبادله مشتقات در بازار تبدیل شده است. این سخت ترین پیشنهاد را برای کاربران فراهم می کند تا به آنها در جلوگیری از خطرات غیر ضروری کمک کند. انتخاب گسترده جفت های معاملاتی و حجم معاملات عظیم ، Binance Futures را به عنوان مبادله مشتقات کریپتو مورد نظر برای بیش از ۲۸.۶ میلیون معامله گر فعال تبدیل می کند.

معاملات فیوچرز

چرا در معاملات فیوچرز ترید کنیم؟

بایننس فیوچرز انتخاب بسیاری از تریدر های کریپتو است که کوین های جدید به طور مداوم ذکر می شوند تا بهترین تجربه معاملاتی را به معامله گران هدیه دهند.

کاربران می توانند از هزینه های کم ترید ، طیف گسترده ای از اهرم و نقدینگی بالا برای انجام معاملات خود استفاده کنند.

ویژگی های امنیتی متعدد و حتی یک صندوق بیمه ۳۰۰ میلیون دلاری برای اطمینان از محافظت از کاربران ۲۴\۷ ساخته شده است.

واضح است که ترید مشتقات کریپتو بسیار محبوب است. هر روز ، معامله گران بیشتر از این فرصت استفاده می کنند تا بدون در نظر گرفتن جهت بازار ، سود سریعی کسب کنند. در حقیقت، هر ماه تریلیون دلار معامله می شود در حالی که طیف وسیعی از پیشنهادات همچنان گسترش می یابد.

با بایننس ، معامله گران هنگام ترید، گزینه های گسترده ای از گزینه ها دارند. پلت فرم پیشرو نه تنها ترید اسپات را ارائه می دهد ، بلکه کاربران نیز می توانند در مارجین ، گزینه ها و معاملات آتی ۲۴\۷ شرکت کنند.

خرید و فروش ارزهای رمزپایه هرگز در دسترس تر از امروز نبوده است. بنابراین بیایید بررسی کنیم که چرابایننس رهبر معاملات کریپتو جهان است و چرا باید معاملات آتی را روی آن ترید کنید!

مزایای معاملات فیوچرز بابایننس

به سادگی نمی توان یک شبه رهبر کریپتو شد. در عوض ، یک امپراتوری یک روز در یک زمان ساخته می شود .بایننس بالا رفته است تا بسیاری از محصولات مالی را به تریدرها ارائه دهد که آنها را به دستیابی به اهداف خود نزدیکتر می کند.

بایننس فیوچرز انتخاب بزرگی از کریپتو ها را ارائه می دهد. بیش از ۵۳۰ Crypto به جفت معاملات کریپتو وجود دارد که کاربران را قادر می سازد تا هر چیزی را از نشانه های Defi گرفته تا Memecoins مانند Dogecoin و Shiba Inu ترید کنند. کوین های جدید به طور مداوم در لیست قرار می گیرند تا بهترین تجربه ترید را به معامله گران ارائه دهند.

به لطف انتخاب عظیم جفت های ترید ، بایننس فیوچرز به یکی از لیکوئید ترین مبادلات مشتقات در بازار تبدیل شده است. معامله گران همیشه می توانند انتظار داشته باشند که سفارشات خرید و فروش خود را به سرعت پر کنند بدون اینکه نگران سقوط باشند.

یکی دیگر از مزایای جذاب بایننس فیوچرز، ساختار فوق العاده کم هزینه آن است. هزینه های سازنده\Taker می تواند به میزان ۰.۰۰۰ ٪\۰.۰۱۷ ٪ پایین برود و به معامله گران این امکان را می دهد تا سود کسب شده سخت خود را حفظ کنند. این هزینه ها را می توان حتی با نگه داشتن BusD یا BNB حتی بیشتر کاهش داد.

بایننس فیوچرز همچنین طیف گسترده ای از اهرم ها را برای حساب هایی با مانده ۰ تا ۵۰،۰۰۰ دلار فراهم می کند تا هر معامله گر بتواند بدون توجه به مانده حساب آنها ، سبد خود را رشد دهد.

آنچه حتی جذاب تر است، توانایی سودآوری بدون در نظر گرفتن جهت بازار است. با معاملات فیوچرز بایننس ، معامله گران می توانند زیاد بفروشند و کم بخرند و یا کم بخرند و از هرگونه نوسانات قیمت ضمن اجرای استراتژی های مختلف مانند تجارت شبکه و TWAP ، از هرگونه نوسان قیمت بهره مند شوند.

با بیش از ۲۸.۶ میلیون کاربر فعال، بایننس در طی این سالها شهرت جدی ایجاد کرده است تا جایی که بسیاری از مردم در سراسر جهان استدلال می کنند که اگر یک کریپتو در بایننس ذکر شده باشد ، یک پروژه قانونی است.

تعداد زیادی از کاربران بایننس به فشار حجم معاملات در این سکو به تریلیون دلار کمک کرده است. در حقیقت ،بایننس مسئولیت ۷.۷ تریلیون دلار در حجم مبادله کریپتو در سال ۲۰۲۱ را بر عهده داشت و اوج ۲۴ ساعته ۷۶ میلیارد دلار داشت.

اما با قدرت عالی مسئولیت بزرگی به وجود می آید. به همین دلیل بایننس یکی از ایمن ترین سیستم عامل های تجاری در جهان را ساخته است که کاربران می توانند از ویژگی های مختلفی مانند KYC ، ۲FA  و کد ضد فیشینگ برای محافظت از خود در برابر فعالان ناسازگار لذت ببرند.

کاربران همچنین می توانند به وجه خود در در بایننس Safu استراحت دهند. صندوق بیمه آن نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار برای محافظت از معامله گران ورشکسته در برابر ضررهای نامطلوب و در عین حال اطمینان از پرداخت سود معامله گران به طور کامل دارد.

سرانجام ، بایننس پشتیبانی را در ۱۷ زبان مختلف با یک رابط کاربری فوق العاده بصری و آسان برای استفاده از رابط کاربری ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که هر معامله گر از هر نقطه از جهان می تواند در کریپتو شرکت کند.

بنابراین اکنون که کمی بیشتر در مورد آنچه که بایننس چنین مبادله ای غالب را ایجاد کرده است ، می دانید ، احتمالاً می توانید ببینید که چرا این بستر تجاری ارجح در بین بازرگانان فیوچرز است. با وجود صدها دارایی قابل معامله ، حجم تجارت گسترده و شهرت جهانی، جای تعجب نیست که چرا بیش از ۲۸.۶ میلیون معامله گر به بایننس اعتماد دارند.

حتی اگر فیوچرز کریپتو به دلیل اهرم بالای ارائه شده بسیار سودآور باشند ، ضررها می توانند به همان اندازه قابل توجه و در برخی موارد بزرگتر از سرمایه گذاری اولیه باشند. برای سودآوری در معاملات فیوچرز Crypto ، ایجاد یک استراتژی ریسکی و مدیریت پول بسیار مهم است.

بهترین راه ها برای مدیریت پول و خطرات هنگام ترید معاملات فیوچرز کریپتو

  • برنامه ریزی ترید

یک پلن معاملاتی برای هر معامله گر جدی ضروری است. به خصوص در بازارهای کریپتو بسیار بی ثبات ، یک برنامه معاملاتی می تواند به شما در مدیریت بهتر ریسک کمک کند. یک برنامه معاملاتی همچنین می تواند به شما در بهبود قوام ترید کمک کند و در نهایت به شما امکان می دهد تا به سودآوری بپردازید.

هنگام تهیه یک پلن معاملاتی، شما باید یک طرح دقیق در مورد نحوه ورود و خروج موقعیت ها ، از جمله پوزیشن های ورودی و خروج ، اندازه موقعیت و متوقف کردن مکان های ضرر را درج کنید.

مزایای داشتن یک استراتژی ترید بیشمار است، از کاهش استرس در طول روز ترید شما گرفته تا از دست دادن کمتر معاملات و آگاهی بیشتر از عادت های ترید خود ، که به شما کمک می کند تا توسعه بسیار هدفمند و ترید جدی انجام دهید.

هنگامی که شما یک استراتژی در حال اجرا دارید ، مرحله اساسی بعدی این است که به استراتژی معاملاتی بویژه در باخت ترید بپردازید. در ترید ، ضرر و زیان بخشی از بازی است و حتی برای متخصصان با تجربه کاملاً طبیعی است. غالباً ، ما می بینیم که معامله گران جدید پس از شروع از دست دادن معاملات ، برنامه های خود را رها می کنند. چسبیدن به استراتژی جنبه مهمی در ایجاد یک رکورد خوب معاملات بلند مدت است. هر زمان که این وحشت کنید به احتمال زیاد معاملات بیشتری را انجام می دهید. از همه بدتر، شما حتی می توانید معاملات بیشتری را از این خشم بازیابی کنید تا آنچه را که گم شده است بازیابی کنید.

  • سفارشات ضرر را متوقف کنید

مفهوم اساسی مدیریت ریسک کاهش خطر خسارات بزرگ است و یکی از روشهای متداول برای به حداقل رساندن ضررها با استفاده از توقف ضرر است. توقف ضرر سفارشی است که به یک سرمایه گذار اجازه می دهد با تعیین محدودیت قیمت که دارایی در آن حرکت می کند ضرر احتمالی را در یک سرمایه گذاری محدود کند.

فرض کنید ۱۰ قرارداد BnbBUSD را در فیوچرز Binance با قیمت ۳۵۰ دلار خریداری کنید. برای به حداقل رساندن ضرر احتمالی در این معامله ، می توانید سفارش ضرر توقف را در ۲۰ ٪ زیر قیمت خرید یا ۲۸۰ دلار قرار دهید.

اگر قیمت BNBBUSD زیر ۲۸۰ دلار سقوط کند ، سفارش ضرر توقف شما ایجاد می شود. سپس مبادله قراردادها را با قیمت فعلی بازار به فروش می رساند ، که بسته به شرایط غالب بازار، دقیقاً با قیمت ۲۸۰ دلار یا به میزان قابل توجهی پایین تر است.

سرمایه گذاران در صورت عدم عملکرد مطابق آنچه انتظار می رود ، از سفارشات ضرر توقف به عنوان بخشی از استراتژی مدیریت ریسک خود برای خروج از سمت استفاده می کنند. سفارشات ضرر متوقف شده سرمایه گذاران را قادر می سازد تا تصمیمات از پیش تعیین شده ای را برای فروش بگیرند ، که به آنها کمک می کند تا از بروز احساسات خود در تصمیم گیری های سرمایه گذاری خود جلوگیری کنند.

  •  مدیریت پول: هرگز بیش از ۵ ٪ سرمایه در هر ترید را ریسک نکنید

مدیریت پول روشی برای تنظیم اندازه موقعیت شما برای کاهش ریسک در حالی که به حداکثر رساندن پتانسیل رشد یک حساب معاملاتی است.

این یک استراتژی برای محدود کردن سرمایه قرار داده شده در هر ترید به ۵ ٪ یا کمتر از ارزش حساب ، هرگز بیشتر نیست.

با تغییر ارزش حساب ، ارزش دلار آن ۵ ٪ بالا یا پایین می رود ، اما حد ۵ ٪ تضمین می کند که شما کل حساب خود را به یک موقعیت بیش از حد نمی کنید.

با توجه به غیرقابل پیش بینی و نوسانات ارزهای رمزنگاری شده، می توانید در هنگام سرمایه گذاری در مشتقات اهرم بالا مانند قراردادهای آتی دائمی ، کل سرمایه گذاری خود را در چند دقیقه از دست دهید.

به همین ترتیب ، سرمایه گذاران باید حد سخت تری را رعایت کنند. قانون شست در هنگام ترید در دارایی های بی ثبات ، ریسک تنها ۱ ۲ ٪ سرمایه شما در یک ترید معین است.

به عنوان مثال ، فرض کنید ۱۰،۰۰۰ BUSD در کیف پول آینده USDⓢ M خود دارید. در این حالت ، شما بین ۱۰۰ ۲۰۰ BUSD ریسک در هر ترید اختصاص می دهید. اگر ترید اشتباه پیش برود ، فقط ۱ ٪ از سرمایه را در حساب خود از دست می دهید.

مدیریت ریسک شما به خوبی به معنای داشتن اندازه موقعیت مناسب ، دانستن نحوه قرار دادن و جابجایی ضررهای توقف خود ، با در نظر گرفتن نسبت ریسک بازگشت است. یک برنامه مدیریت پول قوی به شما امکان می دهد یک سبد تهیه کنید که خواب آن را از دست ندهید.

  •  ترید بیش از حد

هر سرمایه گذار یا هر کسی که به دنبال ترید در معاملات آتی است باید مراقب باشد تا مطمئن شود که از آن سبقت نمی گیرند.

سبقت هنگامی اتفاق می افتد که شما موقعیت های باز بیش از حد داشته باشید و یا یک سرمایه نامتناسب سرمایه را در یک ترید واحد به خطر بیاندازید و کل نمونه کارها خود را در معرض خطر ناعادلانه قرار دهید.

برای جلوگیری از ترید بیش از حد، باید به یک برنامه معاملاتی پایبند باشید و در مورد چسبندگی به استراتژی از پیش برنامه ریزی شده ، نظم و انضباط داشته باشید.

بیشتر معامله گران جدید به دلیل ترید بیش از حد بدنام هستند و بیشتر اوقات ، این امر به دلیل عدم کنترل احساسات مانند حرص و آز ، ترس و هیجان است.

اگر چه معامله گران می توانند از باز کردن بسیاری از موقعیت ها سود زیادی کسب کنند ، اما ضررها می توانند به همان اندازه ویران کننده باشند.

یک رویکرد محتاطانه برای محدود کردن ضررها از تمام مواضع شما این است که یک سقف را بر میزان سرمایه ای که در هر زمان ریسک می کنید قرار دهید.

به عنوان مثال ، اگر ۲۵ موقعیت در نمونه کارها خود دارید و میزان در معرض خطر هر موقعیت ۱ ٪ است،  قابل تصور است (و تقریباً هر چیزی ممکن است در بازارهای رمزنگاری اتفاق بیفتد) که همه ۲۵ موقعیت در همان زمان مقابل شما قرار می گیرند و باعث از بین رفتن عمده ۲۵ ٪ از نمونه کارها شما می شود.

علاوه بر ریسک در هر ترید، شما همچنین باید میزان تجمعی ریسک را در کل نمونه کارها در نظر بگیرید، این همچنین به عنوان کل سرمایه در معرض خطر شناخته می شود.

به عنوان یک قاعده کلی، کل سرمایه شما در معرض خطر باید کمتر از ۱۰ ٪ از نمونه کارها شما باشد، به این معنی که اگر شما ۱ ٪ از نمونه کارها خود را در هر ترید ریسک می کنید، حداکثر تعداد موقعیت های باز ۱۰ است.

  • فقط آنچه را که می توانید از دست بدهید را سرمایه گذاری کنید

یک قانون سرمایه گذاری طلایی وجود دارد که همیشه باید در نظر داشته باشید هرگز پولی را که نمی توانید از دست بدهید سرمایه گذاری نکنید.

هنگام برخورد با آینده های رمزنگاری ، یکی از ویژگی های رایج نوسانات است. از دست دادن پول در یک بازار بسیار بی ثبات بسیار آسان است.

قیمت ها می توانند در هر زمان به طرز چشمگیری تغییر کنند. اختصاص بیشتر از آنچه شما مایل به از دست دادن هستید ، شما را در یک نقطه محکم قرار می دهد. بنابراین ، شما فقط باید آینده های رمزنگاری را با پس انداز اضافی تجارت کنید تا احساسات را از تصمیمات سرمایه گذاری خود جدا کنید.

یک معامله گر خوب باید مایل باشد احساسات خود را از بین ببرد و به روشی منظم و محاسبه شده فعالیت کند. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که شما یک استراتژی ریسک قوی و مدیریت پول برای محافظت از سرمایه خود در همه زمان ها ایجاد کرده اید.

به یاد داشته باشید که همیشه از قاعده شست در معرض خطر ۱ ۲ ٪ مانده حساب خود در هر تجارت استفاده کنید و همیشه خود را برای ایجاد ضرر و زیان برای پذیرش بهتر آنها به عنوان بخشی از فرآیند معاملات فیوچرز استفاده کنید.

نتیجه

معاملات فیوچرز می تواند بسیار سودآور باشد، به خصوص با اهرم بالایی که فراهم می کند. با این وجود ، بدون درک روشنی از نحوه عملکرد آن و چگونگی به حداقل رساندن خطرات مرتبط، می توان کل سرمایه گذاری خود را از دست داد.

آینده های رمزنگاری بدون شک ابزارهای مالی بزرگی هستند که اگر به دنبال تحقق سودهای عظیم هستید ، سرمایه گذاری می کنید. پول خوب و مدیریت ریسک می تواند به شما در به حداکثر رساندن بازده و کاهش ضرر و زیان ناشی از معاملات آینده رمزنگاری کمک کند.

همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع