چرا سرور مجازی بهتر است از میزبانی اشتراکی (هاست)؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

چرا سرور مجازی بهتر است از میزبانی اشتراکی (هاست)؟

چرا سرور مجازی بهتر است از میزبانی اشتراکی (هاست)؟

چرا سرور مجازی بهتر است از میزبانی اشتراکی؟ اگر شما هم مدیر سایت و یا فروشگاهی باشید حتما به دنبال تهیه یک هاست اشتراکی گشته اید و یا اینکه برنامه نویس سایت به شما پیشنهاد داده است که از شرکت X یک سرویس میزبانی تهیه کنید. جهت خرید هاست اشتراکی می توانید از بین صد ها سایت اینترنتی ارائه دهنده این خدمات استفاده نمایید که یا یک جستجوی ساده می توانید آن ها را پیدا کنید، البته برای کسب  کارهای بزرگتر خرید سرور مجازی امکانات زیادی را به شما خواهد داد که در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت. مهم ترین نکته ای که لازم است در انتخاب بین Host و VPS توجه کنید ضریب اشتراک بالای منابع در میزبانی اشتراکی است. در حال حاضر اکثر شرکت های ارائه دهنده هاست در هر سرور خود بیش از ۱۰۰ سایت مختلف را میزبانی می کنند که طبعا در صورت مصرف منابع بالای چند عدد از سایت ها، ممکن است اختلالاتی برای دیگر سایت ها که کند شدن سایت یا فروشگاه در خدمات دهی شایع ترین آن هاست پیش آید.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

در پشت صحنه میزبانی اشتراکی چه می گذرد؟

هاست چیست؟ shared hosting یا سرویس میزبانی اشتراکی یکی از متداول ترین سرور هایی است که کمتر کسی است که با آن آشنایی نداشته باشد و یا اسم آن را نشنیده باشد. در این سرویس که ارزان قیمت ترین گزینه برای میزبانی سایت و فروشگاه هاست، کاربران از شرکت های مختلف می توانند یک هاست اشتراکی با منابع مشخص را به ازای مبلغی در ماه و یا سال تهیه کنند. هاست های اشتراکی در اصل نرم افزار های مجازی سازی هستند که بر روی یک سرور مجازی اختصاصی یا همان VPS نصب می شوند و به مدیران این سرویس ها امکان مدیریت بخش های مختلف را می دهند و سرور را قادر می سازند تا به جای یک سایت توانایی میزبانی چندین سایت با دامنه ها و حوزه های کاری مختلف را داشته باشد.

چرا سرور مجازی بهتر است از میزبانی اشتراکی (هاست)؟

از این رو برای اینکه هزینه اجاره سرور میزبان و مدیریت و خدمات برای شرکت ارائه دهنده منطقی باشد، معمولا بر روی هر سرور بین ۱۰۰ الی ۳۰۰ سایت مختلف میزبانی می شود که اگر چه این Host ها بهترین گزینه برای سایت های تازه کار و کم بازدید هستند به مروز می توانند با افزایش بازدید و مصرف منابع سایت، مشکلاتی را برای مدیران سایت ها ایجاد کنند.

میزبانی اشتراکی برای شما بهترین گزینه است اگر…

  • در ابتدای کار هستید و میخواهید هزینه ها را مدیریت کتید
  • دانش بالایی در کار با سیستم عامل ها ندارید
  • سادگی و آسان بودن از مهم ترین نیاز های شما باشد.
  • سایت شما تا یک بازه زمانی مشخص در حالت توسعه و برنامه نویسی خواهد بود و تنها برنامه نویس ها و مدیران سایت به آن مراجعه خواهند کرد.
  • سایت کم بازدیدی دارید.
  • سایت شما استاتیک است و تنها جهت اطلاع رسانی استفاده می شود.
  • قصد شما از فعالیت در تجارت الکترونیک دائمی و بلند مدت نیست.

کاربرد سرور مجازی VPS چیست؟

سرور مجازی اختصاصی که از آن به سرور مجازی هم یاد می شود ترجمه عبارت انگلیسی Virtual Private Server و به اختصار VPS است و کامپیوتر های قدرتمندی هستند که به صورت ماهانه و یا سالانه قابل اجاره هستند. این کامپیوتر ها مانند کامپیوتر های شخصی امکان نصب سیستم عامل دلخواه شما را دارند ( معمولا برای مصارف مختلف از سیستم عامل های لینوکس استفاده می شود. ) و شما می توانید از راه دور و با ابزار های مختلف به سیستم عامل خود دسترسی داشته باشید. همچنین در صورت نصب یکی از کنترل پنل های مدیریت از راه دور بر روی سرور نظیر دایرکت ادمین؛ سی پنل، پلسک و … شما می توانید به راحتی از طریق مرورگر هایی نظیر گوگل کروم و فایرفاکس به سرور متصل شوید و کارهای مختلف خود را انجام دهید.

سرور های مجازی در کنار میزبانی سایت های اینترنتی امکانات متنوع دیگری را نیز به کاربران می دهند که استفاده آنها در کار با سایت هایی که ایران را تحریم کرده اند نظیر باینسس است که شرکت توشن این سرور ها را چندین کشور مختلف به انتخاب کاربر با نام تجاری سرور مجازی ترید ارائه می دهد. با استفاده از این سرور ها دیگر به عنوان یک شهروند خارجی شناخته خواهید شد.

آیا امکان تغییر هاست به سرور مجازی وجود دارد؟

بله، اکثر شرکت های مطرح خدمات هاستینگ و سرور مجازی نظر توشن این عملیات را برای کاربران خود با کم ترین داون تایم انجام می دهند. اگر شما هم مدیر سایت و یا فروشگاهی هستید که به دلیل هزینه های زیاد میزبانی و مشکلات قطعی کاربران در زمان انجام خرید های اینترنتی می خواهید از سرور مجازی استفاده کنید می توانید به سادگی از مرکز پشتیبانی توشن درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را در انجام موارد مورد نیاز در حداقل زمان راهنمایی کنند.

چرا سرور مجازی بهتر است از میزبانی اشتراکی (هاست)؟

در صورتی که کنترل پنل مبدا با مقصد مشابه باشد، برای مثال هر دو طرف کنترل پنل  Direct Admin و یا Cpanel باشند، عملیات انتقال با سرعت بالایی انجام خواهد شد به صورتی که کاربران سایت شما متوجه انتقال اطلاعات نخواهند شد و با کمترین داون تایم و از دسترس خارج شدن سایت عملیات انجام می شود.

VPS را از کجا باید بخریم؟

با یک جستجوی ساده در گوگل با کلمه کلیدی “خرید سرور مجازی ”  با چند میلیون نتیجه از سایت ها و شرکت های مختلف رو به رو خواهید شد که همگی آن ها امکان خرید سرور را به شما می دهند. ولی باید به کدام یک از این سرویس دهنده ها اعتماد کنید و از آن خرید کنید؟ در ادامه به نکات اصلی که باید در خرید VPS به آن ها توجه کنید خواهیم پرداخت:

  1. زمان فعالیست و نظرات کاربران
  2. بازخورد های مشتریان از شرکت مورد نظر در شبکه های اجتماعی
  3. کیفیت سرویس دهی و آپ تایم سرور ها
  4. روال کار پشتیبانی و مواردی که شامل پشتیبانی می شود
  5. مطالعه قوانین خرید و حفظ حریم خصوصی کاربران

پس از انجام این بررسی ها می توانید با دیدی باز تر اقدام به خرید سرور نمایید. در صورتیکه اولین بار است که سرور مجازی تهیه می کنید و تجربه ای در مدیریت و کار با آن ندارید حتما این مورد را با بخش پشتیبانی و یا فروش شرکت در میان بگذارید. اکثر شرکت ها نظیر توشن خدمات پشتیبانی و مدیریت سرور مجازی نیز با اخذ هزینه مناسب و جداگانه ای ارائه می دهند که شما می توانید با حداقل تجربه به راحتی صاحب سرور مجازی خود شوید.

سرور بورس، انتخاب حرفه ای ها

سرور مجازی بورس توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، به پینگ تایم صفر الی یک میلی ثانیه ای به سرور های سایت های کارگزاری بورسی و دیگر سایت های داخلی دسترسی داشته باشید. این سرور ها با سخت افزار قدرتمند، به همراه پر سرعت ترین اینترنت ایران به طور کامل نیاز های شما برای زدن سرخطی خوب را برآورده خواهند کرد.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + بیست =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع