تحلیل بازار بورس در پاییز ۹۹

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

تحلیل بازار بورس در پاییز ۹۹

تحلیل بازار بورس در پاییز ۹۹

قبل از اینکه به تحلیل بازار بورس در پاییز ۹۹ بپردازیم لازم است تا در مورد سرور مجازی بورس توشن اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

همانطور که می دانید سرور مجازی بورس توشن از جمله مهم ترین فاکتور هایی است که هر معامله گر بازار سرمایه برای موفقیت در بورس، باید داشته باشد.

سرور مجازی بورس توشن این امکان را برای شما فراهم می کند تا با سرعت اینترنت بسیار بالاتری خرید و فروش و معاملات خود را در بازار بورس انجام دهید.

در مطالب قبلی اطلاعاتی در مورد تاثیر پیروزی جو بایدن بر بازار سرمایه در اختیارتان قرار دادیم. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد تحلیل بازار بورس در خدمتتان باشیم.

بررسی و تحلیل بازار بورس در پاییز ۹۹

یکی از نکاتی که در مورد تحلیل بازار باید مورد بررسی قرار داد بررسی میزان نقدینگی می باشد.

روند صعودی شاخص بورس به دلیل وارد شدن نقدینگی به بازار و همچنین کم شدن ترس سرمایه گذاران از سهام عدالت می باشد به همین خاطر اگر میزان نقدینگی سیر صعودی در پیش داشته باشد شاخص بورس بیشتر به سمت مثبت شدن قدم بر می دارد.

به گفته کارشناسان بازار سرمایه سیر صعودی بازار حداقل تا پاییز ادامه‌ خواهد داشت و از پاییز به بعد هم با توجه به نگاه اقتصادی موجود در کشور باید روند معاملات بازار را بررسی کرد.

دلیل سیر صعودی شاخص بورس در بازار چند روز پیش علاوه بر ادامه پیدا کردن نقدینگی طرف سرمایه گذار های واقعی به بازار، با برخی از شفاف سازی ها زمینه کاهش ترس سرمایه گذاران از عرضه سهام عدالت در بازار می باشد.

تحلیل بازار بورس

دلایل بالا رفتن شاخص بورس

از جمله مواردی که می تواند بعث افزایش شاخص بورس شود شامل: افزایش بیش از ۵ درصد ارز نیمایی در چند روز گذشته از جمله فاکتور هایی می باشد که موجب افزایش دوباره شاخص بورس خواهد شد.

به گفته یکی از کارشناسان بازار سرمایه حالا که ارز سامانه نیمایی به قیمتی بیش از ۱۶ هزار تومان رسیده است که این کاهش اختلاف در نرخ ارز نیمایی با سامانه سنا و همچنین بازار غیررسمی نویدبخش گزارش معقول شرکت ها دراولین ۳ ماه سال می باشد در این صورت می توان نسبت به وضعیت بازار بیشتر امیدوار بود.

از نظر کارشناسسان بازار سرمایه رشد بازار بورس تا زمان افزایش انتظار برای قیمت ارز، رشد تورم، بهبود قیمت های جهانی و ورود نقدینگی از سمت حقیقی ها ادامه دار خواهد می باشد.

لازم به ذکر است که شاخص بازار بورس ایران در اواسط مرداد ماه با توجه به اشباع خرید اندیکاتورها در تمامی تایم فریم ها، با فشار عرضه و فروش مواجه شد.

از نظر کارشناسان بازار سرمایه در دنیای مجازی شاهد دعوت مردم به بازار سرمایه بودیم. فشار عرضه و فروش حکمفرما بر بازار، منجر به صف های فروش سنگین تر و ترس از دست دادن اصل سرمایه، نا امید شدن از حمایت های حقوقی ها و در عین حال صحبت های غیر کارشناسی باعث دلسردی سهامداران در ۶ هفته گذشته می باشد.

وی با تاکید بر اینکه در ۴۰ روز قبل مشخص شد حمایت های دستوری جلسات شورای عالی بورس تاثیر روانی بر بازار ندارد اعلام کرد که اول ماه مهر اندیکاتور شاخص قدرت نسبی بوده است، به حمایت خط روند پنج ساله خود رسید که محدوده پنجاه و نه را مورد توجه قرار داده است.

اندیکاتور شاخص قدرت نسبی در پنج سال گذشته همواره به این خط روند، واکنش مناسبی داشته و اول مهر با برخورد دقیق به این خط روند شاهد جمع اوری صف های فروش سنگین در نماد های شاخص ساز و حمایت قاطعانه از بازار بودیم.

از نظر تحلیل گران بازار سرمایه بورس کالا شاهد افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی در شش ماهه اول سال بوده است.

همچنین قیمت های جهانی نیز در چند هفته گذشته با رشد خیلی خوبی مواجه بوده اند.

از سوی دیگر مهمترین عامل برای بازار بورس ایران رشد نرخ دلار نیمایی و بازار ازاد می باشد. نکته مهم دیگر برای بازار، گزارش های ماهانه و سود های به دست آمده در تابستان خواهد بود که باعث جذابیت قیمت ها به منظور سرمایه گذاری می باشد.

همچنین می توان گفت لازم است تا سرمایه گذاران به این نکته توجه کنند که با توجه به رسیدن به حمایت های واقعی از قبیل تکنیکال و رونمایی از گزارش ها، آگاهانه برای سرمایه های خود تصمیم گیری کنند و از رفتارهای هیجانی دوری نمایند.

به نظر می رسد شاخص کل می تواند در مهر ماه وضعیت به مراتب بهتری نسبت به شهریور ماه داشته باشد.

لازم به ذکر است که این موارد ها در حالی مطرح می شود که بازار سرمایه از اواسط مرداد ماه برخلاف ماه های خرداد و تیر، روندی نزولی پیش پرفته بود به گونه ای که شاخص کل از محدوده دو میلیون واحد به یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد به عقب برگشت.

امروز ۱۸ مهر ماه شاهد تثبیت شاخص در این عدد بودیم که عاملی برای رشد بازار و وارد شدن نقدینگی جدید خواهیم بود .

ر ادامه این روند صعودی می تواند د شاخص بازار را تا حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد برساند.

با مطالعه اطلاعات بالا با تحلیل بازار بورس آشنا شدید.

امیدواریم با استفاده از سرور مجازی بورس توشن و همچنین پیگیری آخرین اخبار در مورد بورس می توانید به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید.

چگونه سرور مجازی بورس با اینترنت پر سرعت برای خرید عرضه  اولیه و سر خط زدن معاملات بورس تهیه کنم ؟

از لینک زیر می توانید سرور مجازی بورس تهیه کنید.

خرید سرور مجازی بورس توشن با اینترنت پر سرعت

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × یک =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع