آیا پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا بر بازار بورس تاثیر دارد؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

آیا پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا بر بازار بورس تاثیر دارد؟

آیا پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا بر بازار بورس تاثیر دارد؟

پیروزی جو بایدن چقدر می تواند بر بازار سرمایه موثر باشد؟ قبل از پرداختن به این موضوع لازم است تا شما را با سرور مجازی بورس توشن آشنا کنیم.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

سرور مجازی بورس توشن از جمله مهم ترین امکاناتی است که شما را به منظور موفقیت در بازار سرمایه کمک می کند.

در مطالب قبلی شما را با تعریف سود مرکب و مشخصات آن آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا و تاثیر آن بر بازار سرمایه اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

تاثیر پیروزی جو بایدن بر بازار سرمایه

زمانی که ۴ سال قبل هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ کاندیدای ریاست جمهوری بودند، بازار ارز و همچنین طلا در انتظار نتیجه انتخابات آمریکا بودند تا واکنش خود را به فرد پیروز نشان دهد.

 امروز هم بعد از گذشت ۴ سال به غیر از بازار ارز و طلا، بازار بورس ایران و همچنین سرمایه ‌گذاران آن منتظر نتیجه نهایی هستند.

آیا موفقیت جو بایدن یا دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر بازار سرمایه موثر است؟ و اصلا تفاوتی می‌کند که کدام یک پیروز انتخابات شوند یا اینکه این بازار بورسی که ما داریم در هر شکل راه خود را طی خواهد کرد؟

قیمت دلار و طلا در کنار پایین آمدن شاخص بورس در این روز ها را می‌ توان به عنوان استقبال بازار بورس و دیگر بازارهای مالی کشور از بایدن در نظر گرفت.

به عبارتی دیگر بورس با پایین آمدن شاخص نشان دهنده این است که آماده بردن بایدن می باشد چرا که برد دموکرات‌ ها یعنی کاهش فشار از یک طرف و افزایش احتمال ریزش قیمت دلار از طرف دییگر می باشد. این ریزش ممکن است دلار را از محدوده ۲۰ هزار تومان خارج کند.

با این وجود نتایج نظرسنجی‌ها نشان می دهد که با شفافیت به نفع بایدن می باشد باید گفت که بخشی از اثر پیروزی بایدن بر بازارهای مالی پیش از بُرد او بوده است و نمی ‌توان انتظار کاهش بسیار زیاد را در بازارهای مختلف داشت، به ویژه در بازار بورسی که بیشتر از سه ماه گذشته را در فاز اصلاح قیمت بود.

پیروزی جو بایدن

بعضی بر این باورند که اگر جو بایدن در انتخابات آمریکا برنده شود، بازارهای مالی ایران دچار شوک خواهد شد.

آنها اما این شوک را موقتی و حتی اگر شوکی ایجاد شود علت آن را ارائه ارزهای خانگی از ترس ارزان شدنشان به بازار ارز خواهند دانست.

این دسته از کاربران تحلیل مشخصی درباره بازار سهام ندارند و اکثرشان معتقدند که اتفاق خاصی برای بازار سهام با روی کار آمدن بایدن نمی ‌افتد.

برخی نیز می گویند که این موضوع را مطرح می‌ کنند که چه ترامپ رای بیاورد و چه بایدن، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خیلی روی بازارسهام ایران تاثیر خاصی ندارد و همه چیز بر می ‌گردد به انتخابات ریاست جمهوری کشور خودمان در سال آینده و نگاه کلی سرمایه ‌گذاری در بورس می باشد

به گفته یکی از کارشناسان بازار سرمایه بُرد بایدن در انتخابات آمریکا بورس را با شوک بیشتری نسبت به پیروزی ترامپ مواجه می کند اما این شوک گذرا دوره ای و موقتی می باشد.

این کارشناس همچنین اعلام کرده است که پیروزی بایدن اثر بسیار زیادی بر قیمت ارز دارد، کاهش ۳۰ تا ۵۰ درصدی نرخ دلار در صورت پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا با مواضعی که وی درباره برجام اتخاذ کرده محتمل می باشد و همان طور که بالا رفتن قیمت دلار می تواند قیمت سهام را تغییر دهد این نوع کاهش هم قیمت سهام را با تغییرات و نوسان های منفی دچار می کند.

با مطالعه اطلاعات بالا با تاثیر پیروزی بایدن بر بازار بورس آشنا شدید.

امیدواریم با استفاده از سرور مجازی بورس توشن و همچنین پیگیری آخرین اخبار در مورد بورس می توانید به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید.

چگونه سرور مجازی بورس با اینترنت پر سرعت برای خرید عرضه  اولیه و سر خط زدن معاملات بورس تهیه کنم ؟

از لینک زیر می توانید سرور مجازی بورس تهیه کنید.

 خرید سرور مجازی بورس توشن با اینترنت پر سرعت

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + پنج =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع