سرور مجازی کالی لینوکس چیست و چه امکاناتی دارد؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

سرور مجازی کالی لینوکس چیست و چه امکاناتی دارد؟

سرور مجازی کالی لینوکس چیست و چه امکاناتی دارد؟

سرور مجازی کالی لینوکس چیست؟ حتما نام کالی لینوکس یا kali linux را در دنیای لینوکس شنیده اید. kali linux همانطور که از نام آن مشخص است، یک سیستم عامل تحت سیستم عامل لینوکس است که برای مصارف مختلفی کاربرد دارد. در صورتی که با لینوکس اشنا باشید حتما می دانید که تخت سیستم عامل لینوکس چند سیستم عامل بیشترین تعداد کاربر را دارد که از آنها می توان ubuntu – debian – cent os نام برد. در ادامه به معرفی سیستم عامل پر طرفدار کالی لینوکس که تحت Debian Linux توسعه داده شده است خواهیم پرداخت و کاربرد های آن را اشاره خواهیم کرد.

برای خرید سرور میکروتیک اینجا کلیک کنید

کالی لینوکس چیست؟

همانطور که می دانید برخلاف مایکروسافت ، لینوکس سیستم عاملی کد باز و  open source است و بر این اساس شرکت های مختلف اقدام به سفارشی سازی آن و ارائه نسخه های مربوط به اهداف خود را کرده اند. kali linux هم مانند دیگر رقبای خود یک توزیع از لینوکس است که به طور خاص برای فعالان حرفه‌ای در زمینه تست هک و تست نفوذ و همینطور متخصصان در حوزه امنیت مجازی طراحی شده است. این موارد کالی لینوکس را به سیستمی حرفه ای و البته برای افراد حرفه ای تبدیل کرده است و افراد مبتدی بهتر است ابتدا از سیستم عامل های دیگری نظیر اوبونتو و یا دبین یادگیری را آغاز کنند.

سرور مجازی کالی لینوکس چیست و چه امکاناتی دارد؟

توزیع Kali Linux بر اساس سیستم عامل Debian به عنوان هسته  و نرم افزار های قدرتمند خود منتشر شده است و از رابط کاربری Gnome به عنوان رابط دسکتاپ خود بهره می‌برد. کالی لینوکس با هدف به چالش کشیدن نفوذ پذیری در موارد مختلف نرم افزار های متنوعی را برای تست عملیات‌های نفوذ و امنیت برای افراد حرفه‌ای ارائه کرده است و توسط  شرکت Offensive Security پشتیبانی و توسعه داده می شود.

سرور مجازی kali linux چیست؟

سرور مجازی کالی لینوکس یک سرور مجازی است که برای میزبانی سیستم عامل کالی آماده سازی و بهنیه سازی شده است. پس در گام اول این سرور مجازی با کرنل لینوکس هماهنگ شده و آماده نصب سیستم عامل کالی شده است.شما می توانید سرور مجازی کالی را از شرکت توشن در داخل ایران و یا خارج از ایران تهیه نمایید ولی موردی که مهم است این است که در صورت سو استفاده از این سرور ها با توجه به ماهیت کاری آن ها، مخصوصا در دیتاسنتر های خارجی حساسیت زیادی بر روی آن ها وجود دارد و لازم است از آن ها برای اهداف قانونی استفاده شود.

آیا سرور مجازی کالی لینوکس قانونی است؟

همانطور که اشاره کردیم این سیستم عامل با هدف تست نفوذ و هک استفاده می شود ولی از سیستم عاملی با این امکانات همه نوع کاری را می توان انجام داد. لذا ممکن است افرادی از این سیستم عامل و سرور مجازی استفاده های غیر قانونی کنند که به این افراد هکر گفته می شود. هر چند هکر قانونی هم وجود دارد ولی در دنیای اینترنت اصطلاح هکر بیشتر برای اقرادی است که کارهای غیر قانونی می کنند. از این رو هکر ها را به دو گروه اصلی هکر کلاه سفید و هکر کلاه سیاه تقسیم کرده اند.با توضیحات ارائه شده نتیجه گیری می توان کرد که خود سرور مجازی کالی لینوکس به تنهایی غیر قانونی نیست و قانونی بودن یا نبودن آن سرور را فعالیت هایی که در آن انجام می شود مشخص می کند.

سرور مجازی کالی لینوکس چیست و چه امکاناتی دارد؟

البته با توجه به احتمال بالای استفاده غیر قانونی از این سرور ها، توسط اکثر شرکت ها یا این خدمات ارائه نمی شود یا اینکه تحت قوانین سخت گیرانه ای صورت می پذیرد که هویت شخص یا شرکتی که از آن ها استفاده می کند را به صورت مشخص دریافت کنند. این اطلاعات باید حقیقی و قابل اثبات باشد چرا که در صورت پیگیری نهاد های قانونی و یا پلیس بین الملل این اطلاعات به نهاد های مربوطه ارائه خواهد شد و شرکت ارائه دهنده خدمات رفع مسئولیت خواهد کرد.

مزایای سرور مجازی کالی لینوکس

همانطور که اشاره کردیم سرور مجازی کالی لینوکس بهترین گزینه برای تست نفوذ است و جامعه مجازی بزرگی را در سطح وب به خود اختصاص داده است. شما با خرید سرور مجازی کالی لینوکس به امکانات زیر دسترسی خواهید داشت:

  1. دسترسی به قدرتمند ترین پلتفرم هکینگ در دنیا با کاربران زیادی در همه دنیا
  2. امکان استفاده از ۶۰۰ برنامه و ابزار تست نفوذ و امنیت شبکه که به صورت پیش فرض بر روی این سیتم عامل نصب شده اند.
  3. امکان استفاده رایگان از سیستم عامل و امکان سفارشی سازی و توسعه آن
  4. امکان پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی متعدد
  5. امکان نصب برنامه های اختصاصی و قدرتمند تر

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − یک =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع