آموزش استفاده از اتو فیل Autofill برای ثبت نام سریعتر خودرو

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

آموزش استفاده از اتو فیل Autofill برای ثبت نام سریعتر خودرو

آموزش استفاده از اتو فیل Autofill برای ثبت نام سریعتر خودرو

اتو فیل Autofill برای ثبت نام سریعتر خودرو چه کاربردی دارد؟ برای ثبت نام موفق خودرو نیاز است که در کنار استفاده از سرور مجازی ثبت نام خودرو مهارت تکمیل سریع و خودکار فرم ها را به دست آورید. در این مطلبی هدف ما  آموزش استفاده از اتوفیل AutoFill برای ثبت نام سریعتر خودرو است تا بتوانید در کمتر از یک ثانیه کلیه اطلاعات فرم های ثبت نام و یا پیش ثبت نام را از شرکت های معروف فروش خودرو نظیر ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو و تکمیل کنید و به مرحله پرداخت و یا نهایی کردن سفارش خود بروید. در کنار این مورد پر کردن سریع فرم هاپ کمک زیادی را در انجام امور روزمره می کند و با استفاده از ترفند ها و روش هایی که آموزش خواهیم داد دیگر نیاز نیست در فرم های مختلف اینترنتی اطلاعات تکراری را بار ها ثبت کنید.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

مزایای استفاده از اتوفیل AutoFill برای ثبت نام خودرو

با استفاده از قابلیت اوتوفیل و افزونه های متعددی که برای این کار وجود دارد شما می توانید بدون اینکه در هر بار ثبت نام نیاز باشد کلیه اطلاعات فرم ها را دستی پر کنید با چند کلیک در کمتر از چند ثانیه اطلاعات را به صورت کامل و خودکار وارد نمایید. با این روش دیگر زمان شما برای پر کردن فرم هدر نمی شود و زمانی که دیگر کاربران در حال تکمیل دستی فرم ثبت نام و یا پیش خرید خودرو هستند شما در حال نهایی کردن سفارش و پرداخت مبلغ پیش خرید هستید. لذا استفاده از این روش در کنار اینترنت پرسرعت سرور خرید خودرو به شما کمک می کند تا از موفق شدن حتمی در خرید خودرو اطمینان یابید.

سرور مجازی ثبت نام خودرو، برای خرید کلیک کنید!

بعد از خرید سرور مجازی ثبت نام خودرو از شرکت توشن، اطلاعات ورود به سرور و آموزش های ویدیویی مورد نیاز جهت اتصال و کار با سرور برای شما ایمیل خواهد شد که با ورود به ایمیل خود می توانید این اطلاعات را مشاهده کنید. بعد از اتصال به سرور با یک محیط دسکتاپ مشابه ویندوز های معمولی رو به رو می شوید که نرم افزارهای کاربردی نظیر مرورگر کروم chrome browser در آن توسط واحد پشتیبانی نصب شده است. در محیط سرور خرید خودرو نیاز است با این مرورگر یا مرورگر فایرفاکس برای اتصال به سایت های فروش خودرو استفاده کنید. نحوه کار با مرورگر کروم سرور بسیار آسان است و شما می توانید به سادگی مشابه کامپیوتر شخصی خود آدرس سایت مد نظر را وارد کنید و مراحل بعدی ثبت نام را دنبال کنید.

آموزش استفاده از اتوفیل Auto Fill برای مرورگر کروم Chrome

در گام اول نیاز است تا مرورگر google Chrome را بر روی سرور باز کنید. پس از آن روی آیکون پروفایل خود که در سمت راست و بالای صفحه کنار سه نقظه منوی کروم وجود دارد قرار دارد، کلیک کنید. در منوی جدید باز شده ۳ آیکون وجود دارد که هر کدام مربوط به یک سری اطلاعات ورودی خاص هستند، برای وارد کردن اطلاعات حساب بانکی و عابر بانک روی Payment methods ،برای وارد کردن آدرس و نشانی و کد پستی روی Addresses and more و برای وارد کردن کلمه های عبور و رمزها روی Passwords بزنید.

آموزش استفاده از اتوفیل Auto Fill برای مرورگر کروم Chrome در زمانی که رمزی را در سایتی وارد می کنید هم کروم از شما برای ذخیره نام کاربری و کلمه عبور سوال می کند و در صورت تایید شما آن ها را در همین قسمت ذخیره می کند. توجه کنید که ذخیره اطلاعات بر روی سرور مجازی توشن مشکلی ندارد و امن است ولی در مکان های دیگر اطلاعات خود را ذخیره نکنید چرا که افراد دیگر در صورت دسترسی داشتن به کامپیوتر، اطلاعات شما را سرقت خواهند کرد.

آموزش اضافه کردن آدرس

برای اضافه کردن اطلاعات در هر کدام از این بخش ها تنها نیاز است که اطلاعات خود را با استفاده از گزینه add یا مثبتی که وجود دارد اضافه کنید. برای ویرایش و تغییر اطلاعات روی منوی سه نقطه‌ای کنار آن آدرس و… بزنید. سپس Edit را انتخاب کنید. برای حذف اطلاعات، روی منوی سه نقطه‌ای بزنید. سپس Remove را انتخاب کنید.

آموزش اضافه کردن اطلاعات عابر بانک

در صورتی که با اکانت گوگل خود در کروم وارد شده باشید و SYNC یا همگام سازی مرورگر فعال باشد تمامی اطلاعات ذخیره شده بر روی فضای ابری گوگل به صورت امن ذخیره سازی می شود و در هر مرورگری که از این به بعد با اطلاعات ایمیل خود وارد شوید می توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. این قابلیت بر روی کامپیوتر و لپ تاپ با سیستم عامل ویندوز و تمامی گوشی های هوشمند هم قابل پیاده سازی و تنظیم است و همه جا می توانید به اطلاعاتی که در مرورگر ذخیره میکنید دسترسی داشته باشید.

بخشی که پسوردها را می توانید ببینید

روش دیگر برای وارد کردن اطلاعات Autofill مد نظر خود این است که در کروم بخش Settings روی Show Advanced Settings کلیک کنید. Passwords and Forms را پیدا کنید. سپس روی لینک Manage Auto fill Settings بزنید. سپس روی Add New Street Address بزنید. حال هر اطلاعاتی را که می‌خواهید وارد کنید البته وارد کردن همه اطلاعات درخواستی در فرم ضروری نیست و میتوانید تنها موارد ضروری را وارد کنید. در نهایت روی OK کلیلک کنید تا اطلاعات وارد شده ذخیره شود.

کاربرد Autofill برای ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی از گروه بهمن

در بین شرکت هایی که پیش فروش و یا ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند گروه بهمن که با نام بهمن موتور هم شناخته می شود اتومبیل های خود را بدون قرعه کشی و به ترتیب ثبت نام به فروش می رساند. این به این معنی است که دیگر نظیر ایران خودرو و سایپا در بین ثبت نام کنندگان قرعه کشی انجام نمی شود و افرادی که زودتر فرم ثبت نام را پر کند و به مرحله پرداخت برسد و سفارش خود را نهایی کند و در انتها کد پیگیری دریافت کند به تعداد خودروی موجود در هر پیش فروش اتومبیل دریافت می کنند. با این توصیف تنها افرادی که سرعت عمل داشته باشند و از اینترنت پر سرعت استفاده کنند موفق به خرید خودرو می شوند. در صورتی که از قبل مواردی که در بالاتر اشاره کردیم را انجام داده باشید و اطلاعات شما آماده وارد کردن خودکار در فرم ثبت نام باشد شما می توانید در چند ثانیه مراحل ثبت نام را انجام دهید و از اولین افرادی باشید که موفق به خرید خوردو می شوند. برخی از کاربران سرور خرید خودرو با اینترنت پر سرعت توشن موفق به خرید دو خودرو هم در یک ثبت نام شده اند.

 

به این مطلب امتیاز بدهید:
4/5 - (4 امتیاز)
برای خرید سرور اختصاصی اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 5 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع