استخراج بیت کوین چیست و چگونه انجام می شود؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

استخراج بیت کوین چیست و چگونه انجام می شود؟

استخراج بیت کوین چیست و چگونه انجام می شود؟

آیا با استخراج بیت کوین آشنایی دارید؟ ماینر ها چطور بیت کوین استخراج می کنند؟

برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید. 

برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم.

در مطالب قبلی شما را با آلت کوین ها اشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در خصوص نحوه استخراج بیت کوین اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

دستگاه ماینر بیت کوین چیست؟

استخراج بیت کوین فرآیند تأیید تراکنش های بیت کوین و ثبت آنها در دفتر کل بلاک چین است. در بلاک چین ، تراکنش ها توسط کاربران بیت کوین تأیید می شوند ، بنابراین اساساً معاملات باید توسط شرکت کنندگان در شبکه تأیید شود. کسانی که سخت افزار و قدرت محاسباتی لازم را دارند ماینر نامیده می شوند.

در حال حاضر، زمان آن است که بیشتر در مورد مفهوم مهم استخراج بیت کوین در بلاک چین صحبت کنیم. در بلاک چین ، هیچ چیزی مانند یک مرکز متمرکز یک نهاد نظارتی ، یک نهاد حاکم ، یک بانک که بتواند معاملات بیت کوین را انجام دهد ، وجود ندارد. هر کاربری با سخت افزار استخراج و دسترسی به اینترنت می تواند مشارکت داشته باشد و به جامعه استخراج کمک کند.

این فرایند بر اساس یک معمای سخت ریاضی به نام اثبات کار حل می شود. اثبات کار برای تأیید معامله و به دست آوردن پاداش توسط ماینر مورد نیاز است. همه ماینران در حال تکمیل یک معامله خاص هستند. ماینر که برای اولین بار معما را حل می کند ، پاداش می گیرد. ماینرها شرکت کنندگان در شبکه هستند که از سخت افزار و قدرت محاسباتی لازم برای اعتبار تراکنش ها برخوردارند.

استخراج بیتکوین توسط رایانه های تخصصی انجام می شود.

نقش ماینرها امنیت شبکه و پردازش هر تراکنش بیت کوین است.

استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین چگونه انجام می شود؟

منظور از استخراج بیتکوین چیست؟ این چیزی است که هر روز از ما می پرسند!

جنبه ها و عملکردهای زیادی برای استخراج بیت کوین وجود دارد که ما در اینجا به آنها می پردازیم:

  • صدور بیت کوین جدید
  • تأیید معاملات
  • امنیت

استخراج برای صدور بیت کوین جدید استفاده می شود

ارزهای سنتی مانند دلار یا یورو توسط بانک های مرکزی منتشر می شود. بانک مرکزی می تواند در هر زمان واحد جدیدی از پول را بر اساس آنچه که فکر می کنند اقتصاد را بهبود می بخشد ، منتشر کند.

با بیت کوین ، به ماینرها هر ۱۰ دقیقه یکبار بیت کوین جدید تعلق می گیرد.

نرخ صدور در کد تعیین شده است ، بنابراین ماینرها نمی توانند در سیستم تقلب کنند یا بیتکوین ایجاد کنند. آنها باید از قدرت محاسباتی خود برای تولید بیت کوین جدید استفاده کنند.

استخراج بیت کوین به چه سخت افزار هایی نیاز دارد؟

در روزهای اولیه بیت کوین ، ماینرها معماهای ریاضی را با استفاده از پردازنده های معمولی حل می کردند. واحدهای پردازنده CPU ها را کنترل می کردند. زمان زیادی برای استخراج بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده طول می کشید ، حتی اگر سطح دشواری نسبت به امروز آسان تر بود. همانطور که در بالا ذکر شد ، سطح دشواری همچنان در حال تغییر و رشد است ، بنابراین ماینران نیز مجبور بودند قدرت پردازشی خود را افزایش دهند.

آنها دریافتند که واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) کارآمدتر از CPU های معمولی هستند ، اما این امر دارای ضرر مصرف بیشتر برق است. یک ماینر باید بازگشت سرمایه را بر اساس سخت افزار و هزینه برق و سایر منابع مورد نیاز برای انجام استخراج محاسبه کند.

امروزه ماینرها از سخت افزاری به نام ASIC استفاده می کنند که مخصوص استخراج بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده است. برق کمتری مصرف می کند و قدرت محاسباتی بالاتری دارد. ماینران زمانی سودآور هستند که هزینه منابع آنها برای استخراج یک بلوک کمتر از قیمت پاداش باشد.

بنابراین ، استخراج کنندگان بیتکوین از منابع خود (سخت افزار و برق) برای تأیید تراکنش استفاده می کنند و هر بار که یک بلوک استخراج می شود ، بیت کوین های جدیدی در شبکه ایجاد می شود. عرضه کل محدود به ۲۱ میلیون بیت کوین است. ۱۷ تا ۱۸ میلیون بیت کوین قبلاً استخراج شده است ، بنابراین فقط ۳ تا ۴ میلیون باقی مانده است. از امروز ، ۱۲.۵ بیت کوین به ماینری که تأیید تراکنش را انجام می دهد ، تعلق می گیرد ، اما پاداش استخراج بیت کوین بر اساس اصل نصف شدن است. هر ۲۱۰،۰۰۰ بلوک یا تقریباً هر چهار سال یکبار نصف می شود ، بنابراین هنگامی که به آستانه بعدی برسید ، پاداش بیت کوین به ۶.۲۵ بیت کوین کاهش می یابد.

یک ماینر چقدر درآمد دارد؟

پاداش استخراج بیت کوین تقریباً هر چهار سال یکبار کاهش می یابد. در سال ۲۰۱۲ ، این مقدار به ۲۵ BTC نصف شد. تا سال ۲۰۱۶ ، این مقدار دوباره به نصف ۱۲.۵ BTC رسید. در ۱۱ مه ۲۰۲۰ ، پاداش دوباره نصف شد و به ۶.۲۵ BTC رسید.

در سپتامبر سال ۲۰۲۱ ، قیمت بیتکوین حدود ۴۵۰۰۰ دلار برای هر بیت کوین بود ، به این معنی که شما برای تکمیل یک بلاک ۲۸۱،۲۵۰ دلار (۶.۲۵ ۱۷ ۱۷،۹۰۰) درآمد داشتید.

اگر می خواهید دقیقاً زمان وقوع این نیمه ها را پیگیری کنید ، می توانید از Bitcoin Clock که این اطلاعات را در زمان واقعی به روز می کند ، کمک بگیرید. جالب اینجاست که قیمت بازار بیت کوین در طول تاریخ خود با کاهش سکه های جدید وارد شده در گردش مطابقت داشته است.

این کاهش نرخ تورم کمیابی را افزایش داده و از نظر تاریخی قیمت با آن افزایش یافته است.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع