پیش بینی بورس ایران در سال ۱۴۰۰

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

پیش بینی بورس ایران در سال ۱۴۰۰

پیش بینی بورس ایران در سال ۱۴۰۰

بورس ایران در سال ۱۴۰۰ چطور پیش خواهد رفت؟ علاوه بر تهیه برترین امکانات برای سرخطی زدن نظیر خرید سرور مجازی بورس توشن، لازم است تا از آخرین اخبار و اطلاعیه ها در مورد بورس ایران آگاهی پیدا کنید تا بتوانید در این بازار به موفقیت برسید.

برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

سرور مجازی بورس توشن این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا با سرعت بالاتر و مطمئن ترین خرید و فروش سهام در بازار سرمایه را انجام دهید.

در مطالب قبلی شما را با رفع مشکل قطع شدن ریموت دسکتاپ آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا با وضعیت بورس ایران در سال ۱۴۰۰ اطلاعات بیشتری به دست آورید.

وضعیت بورس ایران در سال ۱۴۰۰

طبق آخرین تحقیقات انجام شده لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ از ۴ محدوده یعنی فروش ۹۵هزار میلیارد تومان از سهام شرکت‌های دولتی، میزان کسری بودجه، فروش اوراق بدهی و همچنین تعیین قیمت ۱۱هزارو ۵۰۰تومانی برای تسعیر دلارهای حاصل از فروش نفت، مورد توجه بازار سرمایه قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که از اول سال ۹۹ تا الان شاخص بازار سهام بیشتر از ۱۳۲ درصد با بازدهی همراه بوده است.

 با این وجود به خاطر نزولی بودن این شاخص از مرداد ماه تا به امروز، حالا سهامدار ها روزهای بدی را سپری می کنند.

در این چند سال اخیر حجم معاملات و شرکت‌های پذیرفته ‌شده در بورس اوراق بهادار تهران بسیار افزایش پیدا کرده است و به تناسب افراد بسیاری با بازار سرمایه درگیر شده و بورس توانسته است جایگاه خود را در اقتصاد کشور بهتر کند.

همچنین  شاخص کل و پیش‌بینی روند آن این روز ها از اهمیت بسیار بالایی نسبت به گذشته برخوردار می باشد.

معمولا پیش‌بینی کردن شاخص بورس بسیار مورد توجه سهامداران و تحلیلگران قرار می گیرد.

از این رو طبیعی است که بازده حاصل از سرمایه‌  گذاری‌ها در کنار ریسک سرمایه‌ گذاری از اصلی‌ ترین و تعیین ‌کننده ‌ترین عوامل برای جهت‌ دهی جریان سرمایه به بازار‌های مختلف باشد.

اغلب بازدهی که مدنظر سرمایه‌گذاران می باشد و به تصمیم های سرمایه گذاری آن ها جهت می بخشد، بازده مورد انتظار است و بازده تاریخی نیست.

بازار سرمایه به‌ صورت  مستقیم از روند تورم تأثیر می‌پذیرد. امسال دولت تلاش کرده است به واسطه  فروش اوراق بدهی و سهام شرکت هایش بخشی از کسری بودجه‌اش را جبران نماید.

بورس ایران

اما با حال افزایش حجم انتشار اوراق بدهی و فروش سهام شرکت‌های دولتی نتوانست به‌طور کامل منابع مالی ‌اش را از این محل تامین نماید.

تحلیلگران با بررسی این موضوع احتمال می دهند که امسال هم احتمالا بحران کسری بودجه شدید شود به‌ ویژه آنکه بعید نیست بخشی از درآمد‌هایی که دولت در بودجه شناسایی کرده محقق نگردد.

مراکز جهانی مثل بانک جهانی و کارشناسان داخلی و مقامات مسئول برای سال ۱۴۰۰ اقتصاد ایران رشد اقتصادی مثبتی را پیش ‌بینی کرده‌اند.

اخیرا بانک مرکزی در مورد به نیمه نخست امسال نیز رشد اقتصادی کشور مثبت پنج درصد را گزارش داده است که این رشد اقتصادی همزمان با بهبود عملکردهای شرکت‌های بورس در گزارش  ‌های ۹ ماهه آن ها بوده است.

طبق نتایج به دست آمده شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران به احتمال بسیار بالایی قادر به عبور از سقف قبلی خود تا پایان تیر ماه ۱۴۰۰ نمی باشد.

همچنین لازم به ذکر است که افت شاخص بورس از مقادیر فعلی تا تیرماه انجام نخواهد گرفت.

در آخر لازم است تا به این نکته اشاره شود که در برآورد و تخمین سری‌های زمانی، شوک‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی زیادی اتفاق می افتد  که می ‌تواند نتایج دیگری به بار آورد از این رو هر پیش‌ بینی و تحلیلی که از سوی هر کسی یا سازمانی تهیه گردد لازم است تا با احتیاط با آن برخورد شود.

دولت در لایحه بودجه سال۱۴۰۰  جمع کل درآمد هایش را برای سال بعدی ۳۱۷هزار میلیارد تومان تخمین زده است.

این درحالی‌ است که  هزینه‌های جاری دولت ۶۳۷هزار میلیارد تومان می باشد به این معنی که مقدار کسری بودجه بدون درنظر گرفتن سایر عوامل ۳۱۹هزار میلیارد تومان خواهد بود.

همچنین نتیجه انتخابات ریاست جمهوری نیز می می تواند بر بازار بورس ایران موثر باشد. در روزهای اخیر همزمان با اوج ‌‎گیری اختلاف نظر دولت و مجلس بر سر بودجه ۱۴۰۰ بازار سهام نیز واکنش منفی از خود نشان داده بود اما در سال آینده اگر نتیجه انتخابات به جوری باشد که ریسک سیاسی بازار سهام کمتر شود، سهامداران به بازاری بهتر از امسال می ‌توانند امیدوار باشند.

امیدواریم با استفاده از سرور مجازی بورس توشن و همچنین پیگیری آخرین اخبار در مورد بورس می توانید به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید.

چگونه سرور مجازی بورس با اینترنت پر سرعت برای خرید عرضه  اولیه و سر خط زدن معاملات بورس تهیه کنم ؟

از لینک زیر می توانید سرور مجازی بورس تهیه کنید.

خرید سرور مجازی بورس توشن با اینترنت پر سرعت

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + 10 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع