عرضه اولیه نماد سیتا در چهارشنبه ۱۱ تیر ماه معامله می شود

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

عرضه اولیه نماد سیتا در چهارشنبه ۱۱ تیر ماه معامله می شود

عرضه اولیه نماد سیتا در چهارشنبه ۱۱ تیر ماه معامله می شود

همانطور که می دانید برای دریافت عرضه اولیه و همچنین موفقیت در بازار بورس لازم است تا از سرور مجازی بورس توشن استفاده کنید. سرور بورس توشن می تواند با فراهم کردن اینترنت پر سرعت شما را در خرید و فروش سهام بیشتر راهنمایی کند.

برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

در مطالب قبلی شما را با برخی از مفاهیم مهم بورس از جمله حرکت شارپی آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد بازار بورس و همچنین آخرین اخبار در ارائه عرضه اولیه سهام به دست آورید.

سرور بورس

آخرین اخبار عرضه اولیه 

اخبار عرضه اولیه شرکت سرمایه ‌گذاری سیمان تامین به نماد (سیتا) انتشار پیدا کرد. از این رو لازم به ذکر است که در تاریخ یازدهم تیر ماه روز ۴ شنبه، تعداد یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون سهم که چیزی حدود ۱۵ درصد از سهام این شرکت به عنوان ۵۴۱ امین شرکت در فهرست شرکت‌ هایی که در بازار بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است می باشد.

این شرکت در بخش سیمان، آهک و گچ در گروه و همچنین فهرست نرخ ‌های بازار دوم به روش ثبت سفارش جهت اطلاع از قیمت عرضه می باشد.

در آن عرضه اولیه ای که در روز چهارشنبه ارائه می شود به هر یک از کد های معاملاتی حداکثر ۸۰۰ سهم در دامنه با قیمتی معادل ۱۵ هزار و ۷۵۰ ریال تا ۱۴ هزار و ۹۰۰ ریال داده می شود.

در این اواخر حمایت دولت از بازار بورس بی ‌سابقه بود است و از طریق عرضه صندوق ‌های ETF با قیمت مناسب، تامین مالی از طریق این بازار و همچنین آزاد کردن سهام عدالت از جمله حمایت های همه‌ جانبه دولت در این عرصه می باشد. اگر توجه کرده باشید اقشار مختلف جامعه در این بازار فعالیت خود را آغاز کرده اند و این نوعی مشارکت همه جانبه از سوی دولت و مردم می باشد.

از این رو  به دلیل رشد اخیر بازار سرمایه، شرکت‌ها به دنبال ورود به بازار بورس می باشند تا بتوانند از طریق تامین منابع مالی و همچنین نقدینگی فعالیت‌های تولیدی خود را بهبود دهند.

تاکنون بیش تر از ۹۰ درصد از عرضه اولیه‌ هایی که در بورس ارائه شده اند، سودمند بوده اند به همین دلیل این اقدام همیشه در بازار بورس برای فعالان بسیار محبوب بوده است و شاهد مشارکت تعداد بسیاری از سرمایه ‌گذاران برای خریدن عرضه اولیه بوده ایم.

زمانی که سهام یک شرکت برای اولین بار در بازار بورس ارائه می‌شود، به همان روز اولی که آن سهام ارائه شده است عرضه اولیه می گوییم. در این روز سرمایه گذاران درصد مشخصی از مقدار کل سهام آن شرکت را که برای اولین بار توسط بورس و یا فرابورس ارائه شده است را می خرند.

برای خرید راحت تر و سریع تر عرضه اولیه به اینترنت پر سرعت نیاز پیدا خواهید کرد. از این رو ما سرور بورس توشن را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید با بالاترین و مطمئن ترین سرعت سرخطی بزنید.

برای خرید سرور بورس توشن روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید سرور مجازی بورس توشن

به این مطلب امتیاز بدهید:
4.6/5 - (9 امتیاز)
برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + پنج =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع