تحلیل بیت کوین در تاریخ ۲۷/۶/۱۴۰۰

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

تحلیل بیت کوین در تاریخ ۲۷/۶/۱۴۰۰

تحلیل بیت کوین در تاریخ ۲۷/۶/۱۴۰۰

چطور تحلیل بیت کوین را انجام دهیم؟  همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید. 

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم.

در مطالب ققبلی شما را با آموزش تحلیل اتریوم آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در خصوص تحلیل بیت کوین اطلاعات بیشتری به دست آورید.

همانطور که می دانید بازار ارز رمز ها این روز ها وضعیت حساسی را دارد. ما شاهد رشد بیت کوین هستیم و سوالات بسیاری مبنی بر این که این وضعیت به کجا خواهد رفت را داریم. ایا این وضعیت و روند بیتکوین سعودی شده است و یا باز نزولی خواهد شد؟

ما قبلا در مورد شاخص ها صحبت کردیم. شاخص هایی مانند توتال، توتال ۲ و BTCD و USTT.D

تحلیل بیت کوین

اگر به نمودار توتال توجه کنید، توتال همان طور که گفتیم کل پولی است که در مارکت قرار دارد و داخل وضعیت بازار کریپتو است و توتال ۲ تمام این پول است به غیر از نماد بیت کوین.

می دانیم که توتال سقف کانال خود را شکسته است و برگست تا وارد کانال شود. ور در بالا در حال معامله است.

توتال ۲ که در اصل آلت کوین ها هستند یعنی تمام بازار به غیر از بیت کوین، وضعیت مشابهی دارد و ما می توانیم دوباره به روند صعودی این بازار در توتال ۲ هم امید داشته باشیم. البته به خاطر داشته باشیم که این وضعیت ثبات ندارد و معلوم نیست چه اتفاقی می خواهد برایش بیافتد.

در دامیننس بیتکوین زمانی که پول در اصل در از دامیننس بیتکوین خارج شود،  می تواند وارد رمز ارز های دیگر می باشد.

این پول از مارکت بینکوین خارج می شود و وارد رمز ارز های دیگر می شود.

در محدوده بین ۳۹ تا ۴۱ در اصل محدوده ای است که نقطه ای است که می تواند برایش ریزش اتفاق بیافتد و پول به آن سمت برود.

اگر قرار باشد که شاخص BTC.D بالا برود و انتظار می رود که کم کم رو به رشد برود، به این معنی است که پول باید از مارکت های دیگر برگردد و دوباره داخل بیتکوین بماند.

تحلیل بیت کوین

از همه مهم تر USTT.D می باشد. به این معنی که دامیننس تِتر کاهش پیدا می کند، به این معنی است که پول از عرض تتر خارج می شود، و وارد کریپتو می شود.

زمانی که پول وارد کریپتو می شود، ما انتار رشد بازار کریپتو را داریم. اگر رشد به محدوده ۳ برسد انتطار خواهیم داشت که در آنجا واکنشی خواهیم داشت که دوباره پول وارد تتر شود، اما فعلا پول می تواند از این بازار خارج شود، و به سمت کریپتو ادامه پیدا کند.

نکته ای که در این زمینه باید مورد توجه قرار دهید این است که در BTC به USTT است. ما ریزش را تجربه کردیم و تا محدوده ۴۲۰۰۰ نیز آمدیم.

اگر بخواهیم مووینگ ۲۰۰ را مورد بررسی قرار دهیم لازم است بگوییم که این مووینگ بسیار حیاتی است. ما می دانیم که اگر در زیر مووینگ ۲۰۰ کندل ها بسته شوند، روند بازار نزولی خواهد شد. و ریزش های سنگینی را پیش رو خواهیم داشت.

این روند در بالای مووینگ ۲۰۰ مانند کندلی که در حال ثبت آن است. می تواند تثبیت شود و چندین کندل دیگر هم که سبز رنگ شوند می توانیم به رشد بازار امیدوار باشیم.،

این موضوع را در نظر بگیرید که این اصلاحی که انجام شد، به نظر می آید اصلاح کمی برای رشدی که کرده است باشد. البته این موضوع از نظر زمانی است.

از لحاظ زمانی انتظار می رفت که این رشد کمی بیشتر طول بکشد.

این موضوع را نیز در نظر بگیرید که قبل تر شاهد ریزش شارپ بودیم، بعد از محدوده ۶۰۰۰۰ ما تا ۲۹۰۰۰ هم ریزش را داشتیم. در این روند اینکه بخواهیم بگوییم مجدد برگشته است و در مدار صعودی قرار گرفته است، می تواند خطرناک باشد، برای اینکه بخواهیم به تحلیل بیت کوین اعتبار بیشتری بدهیم، Moving Average 50 را نیز به نمودار اضافه می کنیم، این Moving Average 50 یک Moving Average  بسیار با اهمیت می باشد و اگر بتواند تقاطع خود را به سمت بالا با Moving Average 200 برقرار کند، یعنی بتواند از پایین حرکت کند و میانگین متحرکه ۲۰۰  را بشکند و بالاتر رود که به اصطلاح می گویند که یک Golden Cross اتفاق افتاده است به این معنی که یک تقاطع طلایی اتفاق افتاده است و اگر یه نقطه ای که این اتفاق افتاده است نگاهی بیاندازید، می بینید که Moving Average  ۲۰۰ و ۵۰ در حال تقاطع می باشند.

زمانی که Moving Average 50 بیاید و Moving Average 200 را بشکند، یک تقاطع بسیار ارزشمند اتفاق می افتد. و در نهایت احتمال صعود را برایمان بیشتر می کند.

تحلیل بیت کوین

به خاطر داشته باشید که افراد بسیار موفق در بازار معمولا اجازه نمی دهند که شما به این راحتی بتوانید این مسئله را بفهمید. ممکن است این افراد بخواهند در این بازده لیکوئیدیتی های بسیاری را موجب شوند و بخواهند که دارایی های شما را خارج کنند.

توصیه های مهم در معاملات بیت کوین

در شرایطی که ذکر شد توصیه های مهم چیست؟ شما باید به چه نکاتی توجه کنید؟

  1. شما نباید معاملات Futures باز کنید. چرا که باز کردن این نوع معاملات خطر بسیاری را برای شما به همراه دارد که در این صورت هم می توانید لیکوئید شوید و هم اینکه ممکن است پول زیادی را از دست بدهید. بهتر است معاملات Spot را داشته باشید.
  2. اینکه ما بخواهیم فعلا به طور قطع بگوییم که بازار روند صعودی را دارد کمی زود است. به این نکته توجه کنید که اگر شما در همین قسمت هم بخواهید وارد بازار شوید، تا سقف چند روز پیش که الان نقش مقاومتی بسیار سنگینی را به احتمال زیاد برای شما بازی خواهد کرد، چیزی حدود ۹ درصد ممکن است از بازار عقب بیافتید.

اگر این روند بتواند محدوده ۵۲۰۰۰ الی ۵۳۰۰۰ را بشکند و با کندل های خوبی بتواند این را تثبیت کند، به این معنی که کمتر از ۷۰۰۰ واحد دیگر رشد کند، در اینجاست که شما می توانید با خیال راحت تری این روند را روندی صعودی در نظر بگیرید، و در اینجاست که می توانید انتظارات خوبی داشته باشید، چرا که اگر قرار باشد روند آن به بالای ۵۳۰۰۰ به تثبیت برسد و سپس بالای ۶۵۰۰۰ نیز به تثبیت برسد، می توانیم بگوییم که این روند روندی صعودی خواهد بود و اهداف عیب و ۱۰۰۰۰۰ واحدی و یا حتی بالاتر را می توانید داشته باشید.

بنابراین به این نکته توجه کنید که در قدم اول باید بتواند محدوده ۵۲۰۰۰ را بشکند و سپس باید سپس باید محدوده ۵۹۰۰۰ را بشکند و بعد به محدوده ۶۳۰۰۰ برسد، به خاطر داشته باشید که ما همیشه لازم است تا ورود و خروجی پلکانی داشته باشم.

به همین خاطر باید خیالمان راحت باشد که به درستی تحلیل بیت کوین را انجام می دهیم.

Moving Average 200 و ۵۰ به عنوان دو اندیکاتور معتبر برای شما نقش بازی می کنند.

در نظر بگیرید که این سیگنال، سیگنال بسیار خوبی است اما اینکه بخواهد همین باقی بماند و افراد موفق بازار نخواهند که شما را گول بزنند، کمی جای فکر دارد و باید به این مسئله دقت کنید.

بنابراین پوزیشن هایی را که باز می کنید، لطفا به آن ها دقت کنید و حد ضرر های خود را مورد توجه قرار دهید، سعی کنید معاملات خود را هر چه سریع تر به ریسک فری نزدیک کنید.

امیدواریم بتوانید با این تحلیل تصمیمات بهتری بگیرید و معاملات بسیار پرسودی را در پیش داشته باشید.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع