پروژه بلاک توپیا و توکن چیست؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

پروژه بلاک توپیا و توکن چیست؟

پروژه بلاک توپیا و توکن چیست؟

بلاک توپیا که یکی از پروژه های پر سر و صدا بوده، باعث شده تا این روز ها سهم خیلی خوبی از بازار را به خودش بگیرد.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید. برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم. همچنین برای دسترسی به بهترین سرعت اینترنت می توانید از سرور مجازی هلند و سرور مجازی فنلاند استفاده کنید.

در اینجا می خواهیم این پروژه را با هم بررسی کنیم. همچنین برایی اطلاع از شبکه حریم خصوصی توکن می توانید مطالب قبل را مطالعه کنید.

در ابتدا لازم به ذکر است که هیچ تاکیدی بر خرید این پروژه نداریم. و هم اینکه نمی خواهیم این پروژه را رد کنیم. در اصل می خواهیم آن را بررسی کرده و بفهمیم که آیا می تواند پروژه مفیدی باشد و یا خیر؟

در واقع بلاک توپیا در حال پشتیبانی یک متاورس است. بلاک توپیا می خواهد تجربه بی سابقه ای را برای جامعه کریپتویی فراهم کند.

تمامی کار بران قرار است تا در یک محیط فراگیر و جذاب در کنار یکدیگر کار کنند. ما می دانیم که در اصل در دنیای مجازی کار کردن در بستر های کریپتو بسیار سخت است چرا که اطلاعات به صورت پراکنده هستند.

معرفی پروژه بلاک توپیا

کاری که بلاک توپیا انجام می دهد این است که می تواند یک آسمان خراش ۲۱ طبقه را برای شما طراحی کند. ۲۱ طبقه بلاک توپیا نشعت گرفته از فلسفه ۲۱ میلیون بیتکوینی است که شناسایی شده و وجود دارد.

دارندگان توکن به عنوان بلاک توپیَنز شناخته می شوند. این به عنوان یک هاب مرکزی عمل می کند. و از تمام سطوح تجربه کریپتویی استقبال می کند. اولین بار است که کاربران به اطلاعات رمز نگاری و محتوای همه جانبه قرار است تا در یک مکان واحد دسترسی داشته باشند.

بلاک توپیز می توانند از طریق مالکیت املاک و مستغلات درآمد تبلیغاتی، بازی کردن و ساخت شبکه و … کسب درآمد کنند. بلاک توپیا با استفاده از پیشرفته ترین موتور ایجاد ۳ بعدی که در دنیا وجود دارد، می تواند به طوری که تمامی کاربران واقعیت مجازی را درک کنند، و بتواند دنیایی در تعامل با یکدیگر را ایجاد کند.

این فناوری برای ایجاد تجسم ها و همچنین احساسات می تواند تجربه کاربری خیره کننده ای را به ارمغان بیاورد.

بر اساس تحقیقات بازار زوم، ارزش بازار جهانی که در واقعیت سرمایه گذاری کردند، و یا واقعیت های مجازی در سال ۲۰۱۸ تقریبا ۲۶ میلیارد دلار بوده است.

و انتظار می رود که این عدد تا سال ۲۰۲۵ به حدود ۸۱۴ میلیارد دلار برسد، در واقع این رشد می تواند بیانگر این باشد که این دنیا برای شما بکر است و سرمایه گذاری کردن داخل آن می تواند برایتان بسیار جذاب باشد،

پایگاه داده ای گسترده ای که بلاک توپیا دارد امکان کسب درآمد از طریق تبلیغات و همچنین حمایت مالی را فراهم می کند.

فرصتی که برای مشارکت در تولید و درآمد از طریق مکانیزم NFT ها فراهم می شود.

برای اینکه این دستاورد ها را بیشتر درک کنیم لازم است تا بدانیم متاوس چیست؟

بلاک توپیا

متاورس چیست؟

متاورس پلی است بین دنیای فیزیکی و مجازی در دنیای مجازی و غیر متمرکز و همچنین Open Source ها یا منبع باز ها خواهد بود.

پروتکل های رمز نگاری برای مدیریت ارزش دیجیتال به عنوان مثال عکاسی، املاک یا یک هنرپیشه موفق و یا یک تیم فوتبالی که در حال لانچ NFT های خود هستند، می تواند برقرار شود.

همچنین امکان تراکنش های مقرون به صرفه و سریع را فراهم می کنند. در واقع در متاورس، شما باید بتوانید محیطی را داشته باشید که بتوانید به راحتی با تمام این موارد کار بکنید.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه تر این موضوع را بررسی کنیم.

می گوییم که متاورس در دنیای کریپتو می تواند مکانی بسیار دشوار برای شما فراهم کند.

به خاطر اینکه یوتیوب، تلگرام و همچنین سایر شبکه های اجتماعی که اطلاعات کریپتویی را درون خود نگهداری می کنند، بسیار پراکنده هستند.

بلاک توپیا به عنوان قرار دادن خود به عنوان یک مرکز مرکزی که در آن کاربران می توانند در یک محیط باز و دوستانه هم یاد بگیرند و هم بتوانند با یکدیگر تبادل اطلاعاتی داشته باشند می توانند با هم این مشکل را برطرف کنند و خیلی راحت پراکندگی اطلاعات را جمع کنند.

در این صورت می توانند هم معاملات خود را به نحو احسنت انجام دهند، و هم در این فضا با هم روابط کاری خود را برقرار کنند.

ویژگی بعدی که یک سیستم باید داشته باشد، کسب درآمد از طریق جریان های کاری است.

بلاک توپیا سرزمین فرصت های کسب درآمد برای کسانی است که درون بلاک توپیا سرمایه گذاری کردند.

املاک که در بلاکتوپیا در حال خرید و فروش هستند، در دسترس بلاکتوپیا قرار می گیرند.

بنابراین فرصت های دیگر که شامل درآمد غیر فعال، سهام و تبلیغات می باشد، را برایتان به ارمغان می آورد.

به عنوان مثال اگر کسی آنجا زمینی را خریداری کند و به عنوان شرکت خودش در آنجا سرمایه گذاری کند و در آنجا کار کند می تواند پس از مدتی سهام شرکت خود را بفروشد.

بعد دیگری که در بلاکتوپیا مورد استفاده قرار می گیرد، بازی کردن، سرگرمی، معاشرت و تمامی کار های روزمره یک فرد واقعی می باشد.

کارگران می توانند داخل بلاکتوپیا با هم بازی کنند. دوستان خود را سرگرم کنند و از طریق یک چشم انداز واقعی از آن بهره مند شوند و به عنوان اول شخص از یک دنیای واقعیت مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

در واقع اگر این پروژه بتواند موفق باشد می تواند محیطی سرگرم کننده تر از فیس بوک، اینستاگرام و یا هر نوع شبکه مجازی که ما می شناسیم را برای ما به ارمغان بیاورد چرا که دنیای واقعیت مجازی می تواند مرز ها را برای ما بردارد.

یکی دیگر از امکاناتی که بلاکتوپیا دارد این است که شما می توانید با استفاده از ابزار ساده سازنده که بتواند صحنه ها را برای شما خلق کند، آثار هنری چالش ها و موارد دیگر را برای خودتان ایجاد کنید.

پس از آن می توانید در رویداد های مختلف شرکت کنید تا جوایزی را برنده شوید.

برای سازندگان با تجربه تر یا برنامه نویس ها استیکا بازی هایی را برای شما فراهم می کند.

در واقع اگر این پلتفرم بالا بیاید، خودش می تواند به صورت خودکار با استفاده از میلیون ها کاربری که دارد به یک شبکه تبدیل شود که به صورت روز افزون می تواند سرگرمی ها و بازی های جدیدی را برای ما خلق کند.

بلاک توپیا

فرصت های درآمد زایی از بلاک توپیا

همانطور که می دانید ۳ بخش Blok، Reblok و Adblok برای شما آماده شده است. کاربر های بلاکتوپیا قادر به خرید و فروش بلاک هستند.  

Blok چیست؟

Blok یا توکن همان رمز ارز حاکمیتی است که در بلاکتوپیا در حال کار کردن است. بنابراین شما با خرید و فروش بلاک می توانید از طریق صرافی های متمرکز و غیر متمرکز از آن ها سود کسب کنید.

خرید املاک و مستغلات می تواند از طریق همین بلاک ها انجام شود. همچنین Blok ها ملزم به خرید اقلام از داخل بلاکتوپیا می باشند. ارتقای فضای املاک و مستغلات یا خرید اقلام از بازار با استفاده از بلاک صورت می گیرد. و این باعث می شود که عملکرد اکوسیستم ارزشمند را برای بلاکتوپیا به ارمغان بیاورد.

ما نمونه این مورد را در صرافی مانند بایننس با ارزی مانند BNB داشتیم. به خاطر اینکه بسیاری از امکانات صرافی بایننس را با BNB باید خرید و فروش می کردید.

مشاهده کردید که یکی از ارز هایی بود که هم اینده خوبی را تجربه می کند. و هم اینکه رشد بسیار جذابی را خواهد داشت.

Reblok چیست؟

در بلاکتوپیا خرید املاک و مستغلات به عنوان Reblok شناخته می شود. کاربر های بلاکتوپیا قادر خواهند بود املاک و مستغلات خود را پس از رویداد توکن TGE انجام دهند.

مشاورین املاک می توانند مستغلات و هر نوع کالای ارزشمندی را که در بلاکتوپیا می بینند را با استفاده از Reblok ها معامله کنند.

در واقع سفته بازی و کسب درآمد از بالا بردن  قیمت ها هم برای شما جذاب خواهد بود.

یکی از فرصت های کلیدی در بلاکتوپیا از طریق سرمایه گذاران و یا تبلیغات می باشد. بلاکتوپیا و یا شرکای کلیدی که می توانند با برند های خاصی کار کنند. این فرصت منحصر به فرد را در بلاکتوپیا فراهم می کنند.

بخشی از این هزینه های تبلیغاتی انجام شده به دارندگان توکن بلاکتوپیا بازگردانده می شود.

بنابراین شما از این طریق هم می توانید کسب درآمد کنید.

املاک بلاکتوپیا به صورت ۸ فاز به فروش می رسد. تمام توکن های بلاک که مورد استفاده برای املاک و مستغلات می باشد. به صورت عمومی قفل می شوند و عرضه توکن های بلاک کاهش پیدا می کند.

در آپدیت این صفحه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص این پروژه توکن به دست آورید.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور میکروتیک اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − 7 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع