هاست وردپرس یا VPS وردپرس: کدام یک برای شما مناسب است؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

هاست وردپرس یا VPS وردپرس: کدام یک برای شما مناسب است؟

هاست وردپرس یا VPS وردپرس: کدام یک برای شما مناسب است؟

اگر تازه وارد وردپرس هستید یا یک مدیر باتجربه وردپرس هستید، مهم است که بهترین نوع میزبانی وب را که برای شما و کسب و کارتان مناسب است انتخاب کنید. هاستینگ توشن هم یک طرح میزبانی وردپرس را بر روی سرورهای اشتراکی بهینه سازی شده وردپرس و هم میزبانی مدیریت شده وردپرس ارائه می دهد. در زیر به وجوه مشترک برنامه‌ها، تفاوت‌های کلیدی بین برنامه‌ها و برخی دستورالعمل‌ها می‌پردازیم که به شما کمک می‌کنند تصمیم بگیرید کدام برنامه به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

وجه مشترک برنامه ها

هر دو پلن توسط فناوری UltraStack ما طراحی شده اند تا به سایت وردپرس شما یک تجربه بهینه ارائه دهند. این پشته فناوری دارای آپاچی، پروکسی معکوس NGINX و OpCode Cache Pool و php برای ارائه بهترین عملکرد است.

هر طرحی را که انتخاب کنید، روی یک سرور بهینه شده وردپرس خواهید بود که از ابتدا برای استفاده از کش NGINX برای سریع و در دسترس بودن سایت شما ساخته شده است.

هر دو برنامه با نصب کننده برنامه Softaculous ارائه می شوند که به شما امکان می دهد به راحتی وردپرس و ده ها برنامه دیگر را به سرعت در cPanel های جداگانه نصب کنید.

تفاوت های کلیدی بین برنامه ها

هاست های اشتراکی ارزان تر هستند اما منابع سرور  در آنها به اشتراک گذاشته میشود.
هاست وردپرس یک برنامه میزبانی مشترک است. اگر قبلاً از هاست اشتراکی استفاده نکرده اید، به این معنی است که هر حساب منابع سرور را با حساب های دیگر به اشتراک می گذارد. فناوری سرور مدرن و تیم ما از توشن همه تلاش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که این منابع سرور به طور یکنواخت توزیع شده و همه منابع مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهند. این برای اکثر مشاغل خوب است، اما زمانی که حجم ترافیک بالایی دارید، داده های زیادی دارید یا نگرانی های امنیتی خاصی دارید، هاست اشتراکی ممکن است برای شما مناسب نباشد.

WHM و سی پنل های متعدد با برنامه VPS

برنامه های هاست اشتراکی مانند هاست وردپرس ما به شما امکان دسترسی به یک حساب cPanel را می دهد. با این حال، اگر چندین سایت را  مدیریت می کنید، اجرای همه چیز از یک حساب ممکن است کمی سخت به نظر برسد. این مورد به ویژه اگر شما یک طراح وب یا فروشنده هستید که چندین مشتری دارید در انجام همه کارها از ایجاد ایمیل گرفته تا مدیریت فایل‌ها خود گیر خواهید کرد.

 

همه برنامه‌های VPS وردپرس ما این امکان را به شما می‌دهند که چندین cPanel ایجاد کنید مقداری تنظیم شده بر اساس برنامه میزبانی خاص شما، با گزینه‌ای برای خرید حساب‌های بیشتر cPanel در صورت نیاز. این بدان معنی است که شما نه تنها می توانید دسترسی مشتریان خود را به یک سی پنل شخصی فراهم کنید، بلکه همه چیز را از پهنای باند و فضای دیسک گرفته تا ویژگی های اساسی حساب موجود بر اساس آنچه که یک سایت معین انجام می دهد و نیاز ندارد پیکربندی کنید.

دسترسی ریشه و مدیریت سرور با VPS

سطح کنترل ارائه شده توسط یک حساب VPS وردپرس مفید است حتی اگر فقط یک سایت تجاری اصلی داشته باشید. با VPS، کنترل کاملی بر منابع سرور فراتر از یک حساب مشترک دارید. برنامه VPS وردپرس حتی به شما دسترسی روت می‌دهد و به شما امکان می‌دهد نرم‌افزار جدیدی را روی حساب خود در سطح سرور نصب کنید.

هاست وردپرس یا سرور مجازی وردپرس؟ کدام یک برای شما مناسب است؟

اگر تازه کار هستید یا مطمئن نیستید با هاست اشتراکی شروع کنید

اگر می‌خواهید اولین وب‌سایت خود را اجرا کنید، کاملاً با وردپرس جدید هستید یا مطمئن نیستید که چه چیزی نیاز دارید، با یک برنامه مشترک مانند میزبانی وردپرس ما شروع کنید. فقط با یک حساب مشترک cPanel می توانید راه طولانی را طی کنید و می توانید تمام اصول مدیریت یک وب سایت وردپرس را بیاموزید – که بدون در نظر گرفتن نوع سروری که روی آن هستید یکسان عمل می کند. اگر تصمیم دارید که برای ارتقاء آماده باشید، نگران نباشید – ما به راحتی می‌توانیم حساب cPanel مشترک شما را به حساب cPanel اولیه در سرور VPS تبدیل کنیم.

اگر با تجربه هستید  با VPS شروع کنید

آیا با وظایف اصلی مدیریت سیستم – اجرای پشتیبان‌گیری، اطمینان از به‌روزرسانی نرم‌افزار، تقسیم منابع سرور و سایر کارهای مشابه راحت هستید؟ مدیر وب هاست یادگیری مهارت های جدید را در حین حرکت آسان می کند، بنابراین ادامه دهید و VPS وردپرس را امتحان کنید! شما می توانید به سادگی با اجرای سایت های اصلی خود از یک سی پنل شروع کنید و به تدریج به اجرای و مدیریت چندین اکانت بسط دهید تا از انجام این کار راحت باشید.چندین مشتری – یک VPS دریافت کنید
آیا چندین مشتری دارید؟ آیا می خواهید به مشتریان خود امکان ورود به سیستم و ایجاد آدرس های ایمیل جدید را ارائه دهید، بدون اینکه مجبور باشید هر بار که کارمند جدیدی را استخدام می کنند با شما تماس بگیرند؟ آیا یک کلاینت دارید که به طور قابل توجهی به منابع سرور بیشتری نسبت به سایرین نیاز دارد؟ به مشتریان خود و خودتان کنترل بیشتری بدهید. تغییر هاست وردپرس به سرور مجازی وردپرس یک ارتقاء کیفیت زندگی قابل توجه برای شما است.

به این مطلب امتیاز بدهید:
امتیاز دهید
برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع