چه نوع هاستی برای افزایش سرعت سایت مناسب است؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

چه نوع هاستی برای افزایش سرعت سایت مناسب است؟

چه نوع هاستی برای افزایش سرعت سایت مناسب است؟

در این مطلب با هم بررسی خواهیم کرد که چگونه میزبانی هاست لینوکس می تواند تأثیر مثبتی بر روی سرعت وب سایت شما داشته باشد. همراه ما باشید و مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

برای خرید سرور میکروتیک اینجا کلیک کنید

سرعت وب سایت بر اساس آمار و ارقام

ابتدا، اجازه دهید به برخی از آمارهای کلی در مورد رفتار مصرف کننده و وب سایت ها نگاه کنیم. میزان بازدید از صفحه با سرعت بارگذاری آن تعیین می شود. اگر یک سایت به سرعت بارگیری شود، احتمال اینکه کاربر سایت را مرور کند و بیشتر در آن جستجو کند، بسیار افزایش می یابد.

تقریباً نیمی از بازدیدکنندگان وب سایت (۴۷٪) بیش از ۲-۳ ثانیه منتظر نمی مانند تا یک وب سایت بارگذاری شود. اگر در این بازه زمانی، سایت بارگذاری نشود، کاربران فرض را بر این می گذارند که سایت از کار افتاده یا ارزش بازدید ندارد و به سایت رقیب می روند.
بیش از سه چهارم (۷۹٪) مشتریانی که به صورت آنلاین خرید می کنند، اگر با مشکلی در سایت مواجه شوند، مانند زمان بارگذاری ضعیف، برای بار دوم از سایت خرید نمی کنند.
تقریباً نیمی از همین مشتریان (۴۴٪) تجربه منفی خود را با یک سایت به دوستان خود می گویند، در نتیجه این امر به فروش آینده سایت لطمه می زند.
اگر به طور متوسط روزانه ۱۰۰۰۰۰۰ تومان فروش داشته باشید، یک تاخیر ساده یک ثانیه ای می تواند سالانه بیش از بیست میلیون تومان به فروش شما آسیب بزند.
تجربه نشان داده که کاهش زمان بارگذاری سایت از هفت ثانیه به دو ثانیه، باعث افزایش ۲۵ درصدی بازدید از صفحات سایت می شود. علاوه بر این، این امر باعث افزایش فروش تقریباً ۱۲ درصدی می شود.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که زمان بارگذاری صفحه توسط گوگل هنگام محاسبه رتبه بندی موتور جستجوی وب سایت استفاده می شود. اگر بارگذاری سایت بیش از حد طول بکشد، در نتایج موتورهای جستجو پایین تر قرار می گیرد. به طور کلی، اگر در صفحه اول نتایج موتورهای جستجوی وب سایت نباشید، فروش شما به شدت آسیب می بیند. بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو روشی است که باعث می شود سایت شما در نتایج موتورهای جست و جو در رتبه های بالاتری قرار بگیرد. زمان بارگذاری یکی از عوامل بسیار مهم در این الگوریتم است.

نحوه ارتباط هاستینگ با سرعت

زمان بارگذاری صفحه سایت شما به چند عامل مختلف از جمله استفاده از حافظه و پهنای باند مربوط می شود. اگر از یک برنامه میزبانی اشتراکی استفاده می کنید، باید این منابع را با سایر وب سایت هایی که در سرور میزبان شما ذخیره شده اند تقسیم کنید. اگر یک سایت ترافیک بالایی داشته باشد، باعث انحصاری کردن منابع می شود و سرعت وب سایت شما را کاهش می دهد.

به منظور جلوگیری از این امر، می توانید از یک سرور خصوصی مجازی (VPS) تغییر دهید استفاده کنید.

میزبانی VPS به این معنی است که سایت شما همچنان بر روی یک سرور اشتراکی خواهد بود. این سرور به چندین ماشین مجازی تقسیم می شود که گویی هر کدام یک سرور اختصاصی مستقل هستند. شما منابع تعیین شده خود را خواهید داشت و مجبور نخواهید بود آنها را به اشتراک بگذارید، به این معنی که وب سایت شما پاسخگوتر و با زمان کلی بهتری خواهد بود. دقت داشته باشید که این کار امنیت بهتری را در برابر حملات سایبری فراهم می کند زیرا احتمال کمتری دارد که تحت تأثیر مشکلات VPS های همسایه قرار بگیرید.

شرکت توشن ارائه دهنده انواع هاست پر سرعت و VPS ایران و اروپا می باشد. شما عزیزان می توانید جهت خرید یا برخورداری از مشاوره رایگان، با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۶۹۹۶ تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
امتیاز دهید
برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 8 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع