معرفی پروژه NFTb مارکت

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

معرفی پروژه NFTb مارکت

معرفی پروژه NFTb مارکت

پروژه NFTb مارکت چیست؟ NFTb یک بازار آینده نگر برای توکن های غیرقابل تعویض (NFT) است که بر اساس زنجیره هوشمند Binance (BSC) با در نظر گرفتن سرعت و مقرون به صرفه ساخته شده است. این بازار قرار است روی دیگر بلاک چین ها راه اندازی شود.

برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید. برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم. همچنین برای دسترسی به بهترین سرعت اینترنت می توانید از سرور مجازی هلند و سرور مجازی فنلاند استفاده کنید.

در مطالب قبلی شما را با Dapper Labs در حوزه گِیم آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در خصوص پروژه   NFTbمارکت اطلاعات بیشتری به دست آورید.

پروژه NFTb مارکت چیست؟

 NFTb یک بازار تحت مالکیت جامعه منبع باز است که به کاربران از سرتاسر جهان اجازه می دهد نه تنها به پلتفرم بپیوندند، بلکه هنر دیجیتال را با کسری از هزینه ای که در جاهای دیگر دارد ایجاد، بفروشند یا مبادله کنند.

هر اثر هنری که بر روی پروژه NFTb مارکت ایجاد می شود منحصر به فرد است و در BSC با تمام فایل های مربوط به NFT ذخیره شده در سیستم فایل بین سیاره ای (IPFS) ساخته شده است. IPFS یک سیستم ذخیره سازی فایل توزیع شده است که به عنوان یک پروژه منبع باز ایجاد شده است که به هر کسی اجازه می دهد فایل های خود را در یک چارچوب میزبانی فایل غیرمتمرکز ذخیره کند. این امر طول عمر و دوام فایل ها را تضمین می کند زیرا هیچ نقطه مرکزی آسیب پذیری وجود ندارد.

پروژه NFTb مارکت علاوه بر یک سیستم ذخیره‌ سازی فایل امن و غیرمتمرکز، تمامی هنرمندان روی پلتفرم را نیز تأیید می‌کند، بنابراین کیفیت بالای آثار هنری دیجیتال را حفظ می‌کند. سازندگان حق امتیاز و تقسیم درآمد را برای فروش مجدد آثار هنری دیجیتال خود دریافت می کنند. توکن NFTB ارز بومی پلتفرم NFTb است و برای سرمایه گذاری در مدیریت پلتفرم و همچنین برای تسویه هزینه های پلتفرم استفاده می شود.

بنیانگذاران پروژه NFTb مارکت چه کسانی هستند؟

NFTb توسط Olexiy Fedorov، یک کارآفرین از اوکراین تاسیس شد. با این حال، طبق داده‌های تلگرام و سایر گروه‌های رسانه‌های اجتماعی متعلق به این پلت ‌فرم، بازار NFT به‌عنوان یک پلتفرم تحت کنترل جامعه با بیش از ۵۰۰۰۰ عضو انجمن اجرا می ‌شود.

NFTb توسط برخی از تأثیرگذارترین شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در فضای کریپتو پشتیبانی می شود و مانند برنامه شتاب دهنده بایننس سرمایه را به توسعه پلتفرم تزریق می کند. بر اساس گزارش ‌ها، سرمایه ‌گذاران دیگری مانند Spark Digital، Rarestone Capital و Next Ventures 200000 دلار در دور اولیه NFTb سرمایه‌گذاری کرده ‌اند.

پروژه NFTb مارکت

چه چیزی NFTb را منحصر به فرد می کند؟

در حالی که NFT ها اخیراً داغ شده اند، هنوز در مرحله نوزادی مورد توجه قرار می گیرند و کاربران اصلی هنوز در حال آزمایش روی موارد استفاده خود هستند، شبیه به تکرار اولیه پلتفرم های رسانه های اجتماعی. NFTb با ارائه ویژگی‌های منحصر به ‌فرد، سریع و با کارایی بالا، در کنار ظرفیتی که سازندگان می ‌توانند با هر تراکنش، بخشی از درآمد خود را به امور خیریه اهدا کنند، به دنبال پیشرو بودن در فضای NFT است.

یکی دیگر از ویژگی هایی که NFTb را از رقبا متمایز می کند، بازار دو طرفه آن برای سازندگان و مجموعه داران هنر دیجیتال است که در نتیجه روی جامعه رو به رشدی از سازندگان و مجموعه داران سرمایه گذاری می کند.

در آینده،  پروژه NFTb مارکت به دنبال گسترش به یک بازار NFT است که امکان مبادله زنجیره ای متقابل NFT ها را از طریق اوراکل فراهم می کند که ابزارهای کشف قیمت را برای معاملات پیچیده NFT امکان پذیر می کند. با BSC به عنوان نقطه کانونی نقدینگی، NFTb قرار است نقدینگی NFT زنجیره ای را تسهیل کند، نه اینکه به یک سکوی پرتاب برای پروژه های مرتبط با NFT اشاره کنیم.

کل مدل کسب و کار NFTb بر اساس قدرت جامعه آن است. NFTB توکن بومی این پلتفرم با جامعه رو به رشدی از سازندگان و مجموعه ‌داران، ارزش بیشتری خواهد داشت و از عملکرد پلتفرم پاداش دریافت می‌کند.

چند کوینNFTb (NFTB) در گردش وجود دارد؟

 NFTb در مجموع ۱ میلیارد توکن عرضه دارد. از ۱ میلیارد توکن، ۱۲۰ میلیون به مدت یک سال برای تیم قفل می شود، سپس ۲۵ درصد آن هر سه ماه یکبار برای تأمین مالی پروژه ها باز می شود. ۴۵۰ میلیون توکن طی هفت سال در قالب جوایز پروتکل منتشر خواهد شد.

مشارکت کنندگان استراتژیک این پلتفرم ۲۰.۵ درصد از کل عرضه را دریافت خواهند کرد و بنیاد ۱۲.۵ درصد دیگر را دریافت خواهد کرد. NFTb همچنین فروش IDO را راه اندازی کرده است که در آن ۱۰٪ از کل عرضه توکن توزیع شده است.

ایمنی شبکه NFTb چگونه است؟

NFTb توسط پروتکل اجماع اثبات سهام BSC ایمن شده است. زنجیره هوشمند بایننس به ‌طور خاص مکانیزم اجماع اثباتی بر سهام را به کار می‌گیرد که به اعتبارسنجی‌های شبکه نیاز دارد تا BNB را به اشتراک بگذارند. بنابراین اگر بلوک معتبری را پیشنهاد کنند، مشوقی در قالب کارمزد تراکنش دریافت می کنند. قرارداد هوشمند NFTb همچنین از طریق ممیزی های امنیتی منظم توسط Hacken – یک شرکت امنیت سایبری پیشرو با تمرکز بر امنیت بلاک چین انجام می شود.

معاملات NFTb چه زمانی آغاز می شود؟

پروژه NFTb مارکت در حال حاضر برای تجارت در بازارهایی مانند PancakeSwap و Gate.io در دسترس است.

آیا NFTb می تواند به ۱ دلار برسد؟

با مجموع ۱ میلیارد توکن موجود، ارزش بازار فعلی NFtb باید ۱ میلیارد دلار باشد تا توکن NFTb در آینده به قیمت ۱ دلار برسد. در حالی که با توجه به محبوبیت فزاینده NFTها، این در محدوده دلیل است، اما هر کسی حدس می‌زند چه زمانی به آن علامت قیمت می‌رسد.

از کجا می توان NFTb (NFTB) خرید؟

توکن‌های NFTB را نمی ‌توان مستقیماً با پول فیات خریداری کرد، اما سکه‌ها را می‌توان با خرید BNB در هر یک از مبدل‌های ارز فیات برای ارز دیجیتال و سپس انتقال آن به صرافی که توکن NFTB در آن وجود دارد، به‌دست آورد. NFTB در حال حاضر در PancakeSwap (V2)، Gate.io و CoinW فهرست شده است.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (2 امتیاز)
برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 9 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع