آموزش نصب متاتریدر بر روی vps

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

آموزش نصب متاتریدر بر روی vps

آموزش نصب متاتریدر بر روی vps

امروزه افراد بسیار زیادی به بازارهای معاملاتی علاقه پیدا کرده اند و به دنبال پیشرفت هستند، افراد در این بازارها سرمایه های خود را صرف خرید ارز های دیجیتال، سهام و صورت های مالی دیگر میکنند. افراد سرمایه گذار در این برای اینکه به بازارهای مالی دسترسی داشته باشند و ترید کنند به پلتفرم های معاملاتی برای اینکار نیاز دارند.در ادامه مقاله قصد داریم تا به آموزش نصب متاتریدر بر روی سرور مجازی ترید بپردازیم. متاتریدر یکی از قوی ترین سرویس های معاملاتی است که افراد بسیار زیادی از آن استفاده میکنند. این پلتفرم بسیار پرطرفدار قابلیت نصب بر روی گوشی و دسکتاپ را دارد ما هم قصد داریم تا آموزش نصب  و معرفی کامل آن را به شما آموزش دهیم پس همراه ما باشید.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

متا تریدر چیست؟

نرم افزار متاتریدر توسط یک شرکت روسی در سال ۲۰۰۰ ساخته شد. متاتریدر یک نرم افزار است که برای بازدهی بالاتر معاملات مالی در بازارهایی مانند فارکس مورد استفاده قرار میگیرد.با استفاده از این نرم افزار کلیه معامله گران فارکس و سایر بازارهای مالی به معاملات الکترونیک میپردازند. این نرم افزار همیشه توسط کارگزاری ها به کاربران معرفی میشود تا بتوانند در بازارهای مالی فعالیت خوبی داشته باشند. متاتریدر در حال حاضر در دو نسخه متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ موجود است و کاربران برای ترید از این نرم افزار تحت موبایل و یا ویندوز بهره میبرند. ما در مقالات گذشته به آموزش گام به گام ترید پرداختیم پیشنهاد میکنیم این مقاله را نیز مطالعه کنید.

کاربرد نرم افزار متاتریدر

نرم افزار متا تریدر به شما کمک میکند  تا کوچکترین تغییر در قیمت های انواع واحد های پولی را مشاهده کنید و به راحتی امکان مشاهده قیمت های لحظه ای را داشته باشید. شما در این نرم افزار میتوانید تاریخچه تمامی تغییراتی که برای یک واحد پولی به وجود آمده است را بررسی کنید و همچنین حجم معاملات ارزها را به صورت های مختلف روزانه و یا در زمان های مختلف مشاهده کنید. همچنین با این نرم افزار میتوانید با کارگزاران که در فارکس فعالیت میکنند در ارتباط باشید و برای خرید و فروش انواع ارزها مشورت بگیرید. برای افرادی که تازه کار هستند گرفتن مشورت بسیار کارساز است و میتوانند از این قابلیت بسیار استفاده کنند.

ویژگی های متاتریدر

با اینکه نرم افزارهای زیادی برای فعالیت در بازارهای مالی وجود دارد اما متا تریدر قابلیت های برتری به عنوان یکی از بهترین نرم افزار های فعالیت در بازارهای مالی را دارد. از قابلیت های مهم این پلتفرم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به راحتی نصب میشود
  • قابلیت دسترسی آسان به قیمت ها
  • قابلیت استفاده از ابزارهای مختلف و اندیکاتور ها
  • انجام معاملات خرید و فروش
  • امنیت بالای معاملات
  • دارای تنظیمات آسان
  • امکان ایجاد حساب های مختلف
  • قابلیت استفاده از ابزار نوسان سنج

آموزش نصب متاتریدر بر روی سرور مجازی

متاتریدر در دو نسخه تلفن همراه و دسکتاپ قابل نصب است ولی شما زمانی سرور مجازی ترید نصب میکنید دیگر نیازی نیست از اپلیکشن متاتریدر استفاده کنید اگر نیاز به استفاده از سرور مجازی بر روی گوشی داشتید با استفاده از برنامه remot desktop connection میتوانید سرور مجازی را بر روی گوشی خود باز کنید و از نرم افزار متاتریدر که قبلا بر روی سرور نصب کرده اید استفاده کنید. در ادامه مراحل نصب نرم افزار را میگوییم.

ثبت نام در سایت مرجع و دانلود نرم افزار

برای اینکه بتوانید از متاتریدر استفاده کنید اول باید داخل سایت مرجعتان ثبت نام کنید و یوزر نیم و پسورد مربوطه را دریافت کرده باشید و همچنین نسخه دسکتاپ را از سایت معتبر دانلود کنید.

نصب متاتریدر

بعد از آنکه متاتریدر را دانلود کردید حالا شروع به نصب نرم افزار در سرور مجازی کنید، نصب این نرم افزار بسیار ساده است و مانند سایر نرم افزارهای ویندوزی فقط شما باید از لحاظ سخت افزاری سرور مجازی ترید خود اطلاع داشته باشید، همانطور که میدانید هر چه قدر سخت افزار بهتری داشته باشید قطعا سرعت بهتری را هم تجربه خواهید و نصب نرم افزار های ترید برای شما آسان تر است. پس پیشنهاد میکنیم حتما به سخت افزار سرور مجازی مورد نیازتان توجه کنید و از پلن های بالاتر با سخت افزار بهتر بهتر همچنین سرعت بالاتر استفاده کنید.

حداقل سخت افزار مورد نیاز

حداقل ویژگی های مورد نیاز سخت افزاری برای سیستم شما باید شامل موارد زیر باشد: رم ۵۱۲ مگابایت به بالا، سیستم عامل ویندوز ۷ به بالا،پردازنده یک گیگا هرتز به بالا و حداقل ۵۰ مگابایت فضای خالی بر روی هاردتان داشته باشید.اگر در زمان نصب متا تریدر بر سرور مجازی ترید دچار مشکل شدید حتما با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا هر مشکلی در این زمینه داشتید بر طرف کنند.

سخن پایانی

با توجه مطالب گفته شده برای راه اندازی و نصب بهتر نرم افزار های مورد نیازتان برای ترید پیشنهاد میکنیم حتما پلن های مختلف سرور مجازی ترید توشن را مشاهده کنید. این سرور ها دارای آیپی ثابت و اینترنت پر سرعت بدون قطعی با سخت افزار بسیار قوی هستند و جهت ترید در صرافی های کوکوین، بایننس و کوینکس بدون نیاز با احراز هویت جهت خرید و فروش ارز های دیجیتال و یا ارزهای خارجی نظیر یورو، دلار و … ارائه می شود. این سرور ها دارای زیر ساخت بسیار قدرتمند هستند و کاربران با خیالی آسوده میتوانند به معاملات خود بپردازند. این مساله نیز بسیار قابل توجه است که  موقعیت این سرور ها در خارج از کشور است و هیچ گونه محدودیتی ملیتی و جغرافیایی برای کاربران این سرور ها در نظر گرفته نخواهد شد. در نهایت با توجه به مطالب گفته شده اگر نیاز به خرید سرور مجازی ترید داشتید حتما با کارشناسان ما در توشن در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

به این مطلب امتیاز بدهید:
3.6/5 - (14 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + پنج =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع