دلیل برتری سرور مجازی ویندوز چیست؟ مزایای vps ویندوز

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

دلیل برتری سرور مجازی ویندوز چیست؟ مزایای vps ویندوز

دلیل برتری سرور مجازی ویندوز چیست؟ مزایای vps ویندوز

هاست خوب و با کیفیت یکی از بزرگترین عواملی است که باید برای اطمینان از عملکرد صحیح وب سایت خود در نظر بگیرید. بنابراین اگر سایت شما یک هاست ضعیف داشته باشد، نمیتواند نیازهای مشتریان را برآورده کند. همچنین هاست اشتراکی نمی تواند انتخاب درستی برای هیچ وب سایتی باشد اگرچه  شاید در شروع کار خوب عمل کند. ولی با بهبود ترافیک و رشد وب سایت خود، باید هاست خود را ارتقا دهید تا تقاضای مشتری خود را برآورده کنید.  VPS یا سرور مجازی اختصاصی برای یک وب سایت در حال رشد یک گزینه بسیار مناسب است. این سرویس میزبانی دارای فضای ذخیره سازی جداگانه، پهنای باند و منابع بالا است و  بر خلاف هاست اشتراکی برای بهبود عملکرد وب سایت شما بسیار کامل است. همچنین، این سرویس تضمین می کند که یک سرویس بسیار منحصر به فرد به بازدیدکنندگان شما ارائه میدهد تا بتوانند به راحتی از وب سایت شما بازدید کنند.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

مزیت های سرور مجازی اختصاصی

مزیت اصلی هاست VPS این است که ویژگی های هاست اشتراکی و اختصاصی را ارائه می دهد. عملا، همان طور که میدانید هاست اشتراکی ارزان تر است اما برای یک وب سایت با ترافیک در حال رشد کارآمد نیست و همچنین هاست اختصاصی نیز گران است، پس در این میان میزبانی VPS به عنوان یک گزینه مناسب و کارآمد برای اکثر مشاغل یک انتخاب درست است. در این هاست شما سرور خود را با سایر کاربران مانند هاست اشتراکی به اشتراک می گذارید اما سیستم عامل و منابع منحصر به فردی برای وب سایت خود دارید. به همین دلیل است که یک عملکرد مناسب دارد و امنیت وب سایت شما را بهبود می بخشد. علاوه بر این، هزینه کمتری نسبت به هاست اختصاصی و بیشتر از هاست اشتراکی دارد. بنابراین، می تواند یک راه حل عالی برای بسیاری از وب سایت ها باشد. ما در مقالات گذشته نیز به ۵ مزیت برتر استفاده از VPS اشاره کردیم پیشنهاد میکنیم این مقاله را نیز مطالعه کنید.

 چرا باید سرور مجازی ویندوز را برای کسب و کار خود ترجیح دهید:

اثربخشی هزینه:

اولین دلیل برای انتخاب سرور مجازی ویندوز این است که بعد از هاست اشتراکی گزینه ای مقرون به صرفه است. هنگامی که وب سایت شما ترافیک بیشتری را تجربه می کند و نیاز سایت شما منابع میزبانی از پیش تعیین شده هاست اشتراکی شما بیشتر می شود، سرمایه گذاری بیشتر در همان طرح میزبانی بی فایده می شود زیرا عملکرد قبلی را ارائه نمی دهد. همچنین، اگر بودجه بیشتری ندارید، هاست اختصاصی نمی تواند گزینه مناسبی باشد. در این صورت، میزبانی VPS یک گزینه عالی برای استفاده است. کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​می توانند به طور موثر از این میزبانی بهره مند شوند.

قابلیت اطمینان بالا:

بهبود فناوری جای خود را به بسیاری از مشاغل برای رشد آنلاین داده است. در دنیای آنلاین، وب سایت شما به عنوان دفتر اصلی تجارت شما کار می کند. بنابراین باید همیشه آماده جذب بازدیدکنندگان و رفع نیازهای آنها باشد. اگر می خواهید وب سایت شما عملکرد کارآمد ۲۴ ساعته را ارائه دهد، سرور VPS انتخاب مناسبی برای شما است. به جای هدر دادن زمان و هزینه خود در هاست غیرقابل اعتماد، باید هاست VPS را انتخاب کنید تا از مزایای بی شماری بهره مند شوید.

زمان بارگذاری وب سایت :

با افزایش ترافیک، وب سایت شما ممکن است به کندی بارگذاری شود. این می تواند تأثیر منفی بر بازدیدکنندگان شما بگذارد و رشد شما را کاهش دهد. اگر با چنین مشکلی روبرو هستید، میزبانی VPS انتخاب ایده آلی برای شماست. این سرورها معمولاً تحت تأثیر ترافیک سایر وب سایت ها مانند میزبانی اشتراکی قرار نمی گیرند.

بروزرسانی های خودکار:

معمولاً می‌توان سرور مجازی ویندوز را طوری پیکربندی کرد که هر روز زمانی که به‌روزرسانی‌ها در دسترس هستند، به‌طور خودکار به‌روزرسانی شود تا در زمان شما صرفه‌جویی شود. اگر نمی خواهید وقت خود را صرف به روز رسانی سیستم خود کنید، میزبانی سرور مجازی ویندوز گزینه مناسبی برای شماست.

افزایش کنترل بر وب سایت شما:

از آنجایی که میزبانی سرور مجازی ویندوز به شما اجازه می دهد تا وب سایت خود را به طور مستقل کنترل کنید، می توانید آن را مطابق با نیاز خود سفارشی کنید. شما سیستم عامل را دریافت خواهید کرد و از منابع سایت خود بدون به اشتراک گذاشتن آنها با سایر کاربران استفاده خواهید کرد. همچنین، می توانید بر اساس نیاز خود تغییراتی در سرور ایجاد کنید. همچنین می توانید برنامه های اضافی را نصب کرده و از آنها استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید برنامه های خود را با میزبانی VPS بدون دردسر کدنویسی آزمایش کنید.

درآمد آنلاین:

اگر از نظر مالی کاملاً به وب سایت خود وابسته هستید، انتخاب یک هاست نامناسب که وب سایت شما را پایین می آورد و تأثیر منفی بر بازدیدکنندگان شما می گذارد، خطرناک خواهد بود. درعوض، می‌توانید سرور مجازی ویندوز را برای اطمینان از در دسترس بودن آنلاینی ۲۴ ساعته و عملکرد بالا انتخاب کنید.

توصیه سیستم:

پیش‌بینی اینکه یک وب‌سایت بعد از شش ماه یا یک سال به چه چیزی نیاز دارد برای هر شخصی سخت خواهد بود. اما با سرور مجازی ویندوز، تشخیص نیازهای وب سایت شما آسان است. VPS استفاده و الزامات وب سایت شما را ردیابی می کند و آنچه را که برای بهبود وب سایت خود نیاز دارید به شما پیشنهاد می دهد. به این ترتیب می توانید از صرف پول بیشتر برای چیزهای ناخواسته جلوگیری کنید.

نتیجه:

زمانی که وب سایت شما در حال رشد است و ترافیک بیشتری را تجربه میکند انتخاب یک هاست مناسب برای وب سایتتان بسیار ارزشمند است، هاست وب سایت شما باید با رشد ساییتان ارتقا پیدا کند تا شما یک عملکرد بهتر را بر روی سایتتان تجربه کنید و از آن اطمینان حاصل کنید. در غیر این صورت، برنامه فعلی شما ممکن است نیازهای وب سایت شما را برآورده نکند. بنابراین، سرور مجازی ویندوز انتخاب نهایی برای استفاده است، انعطاف پذیری بالاتری را برای انطباق با رشد ارائه می دهد.

به این مطلب امتیاز بدهید:
امتیاز دهید
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع