۷ تفاوت طراحی اختصاصی با طراحی سایت قالب آماده

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

۷ تفاوت طراحی اختصاصی با طراحی سایت قالب آماده

۷ تفاوت طراحی اختصاصی با طراحی سایت قالب آماده

تفاوت طراحی اختصاصی با طراحی سایت قالب آماده یکی از مهم ترین سوالاتی است که برای افراد پیش می آید. آماده داشتن یک سایت اختصاصی در حوزه فعالیت و کسب و کار، همیشه یکی از نیازهای اولیه مدیران بوده است. طراحی سایت و محتوای آن بیانگر میزان حرفه ای بودن کار شما است. به یاد داشته باشید که یک سایت خوب می تواند محصول و یا خدمات شما را به بهترین شکل ممکن به کاربران در کلیه نقاط دنیا معرفی کند. اگر تا الان به فکر طراحی اختصاصی برای مجموعه خود نبوده اید، حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. چرا که می خواهیم در خصوص مزیت های طراحی اختصاصی و مراحل انجام آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. پس همراه ما باشید.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

تفاوت های طراحی اختصاصی با طراحی سایت قالب آماده

اگر کمی در خصوص طراحی سایت تحقیق کنید، حتما به دو ساختار طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت قالب آماده بر می خورید. منظور از طراحی اختصاصی این است که سایت از پایه با زبان های برنامه نویسی کد نویسی می شود. طراحی سایت قالب آماده هم یعنی برای طراحی سایت از قالب های از پیش نوشته استفاده می شود. برای طراحی سایت با قالب آماده به کمتر از یک هفته زمان نیاز است.

طراحی اختصاصی و طراحی سایت قالب آماده هر یک، مزایا و معایب خاصی دارند. که در ادامه به بررسی هر کدام می پردازیم.

۱- فاکتور زمان

زمان مورد نظر برای انجام طراحی سایت، یکی از فاکتورهای مهمی است که قبل از عقد قرارداد طراحی سایت با یک شرکت، باید حتما به آن توجه کنید. گاهی وقت ها آن قدر محدودیت زمان دارید، که نمی توانید مدت زمان طولانی و زیادی را برای تحویل سایت خود در نظر بگیرید. در این شرایط باید حتما طراحی سایت با قالب آماده را انتخاب کنید. زیرا در سایت های قالب آماده، کدنویسی ماژول های مختلف انجام شده و طراح می تواند در کمتر از یک هفته سایت شما را با امکانات مد نظرتان طراحی کند. دقت کنید که زمان مورد نیاز برای طراحی اختصاصی حداقل یک ماه است. و این مدت زمان بسته به امکانات مد نظر شما می تواند بیشتر هم بشود. بنابراین زمان طراحی سایت قالب اختصاصی طولانی تر از زمان طراحی سایت با قالب آماده است.

۲- فاکتور هزینه

یکی از مهم ترین معیارها برای انتخاب بین طراحی اختصاصی و طراحی سایت قالب آماده، قیمت طراحی سایت با هر کدام از این روش ها است. قیمت طراحی سایت کد نویسی اختصاصی خیلی بیشتر از قیمت طراحی سایت با قالب آماده است. چون نیازمند صرف زمان و تخصص بالاتری است. اگر یک شرکت استارت آپی هستید، حتما در ابتدای کار موضوع هزینه، با توجه به هزینه های پیش رو، برای شما امری مهم است. پیشنهاد می کنیم که برای شروع از طراحی سایت قالب آماده استفاده کنید. 

7 تفاوت طراحی سایت اختصاصی با طراحی سایت قالب آماده

۳- به روز رسانی

هر سایتی که طراحی می شود، در ابتدای کار کامل نیست. و حتما در طی گذشت سالیان، باید کامل تر و به روزتر شود. دقت داشته باشید اگر سایتتان را به صورت اختصاصی طراحی می کنید، هنگام به روز رسانی حتما باید به همان شرکتی مراجعه کنید که سایت را طراحی کرده است. چون معمولا شرکت های دیگر، به روز رسانی سایت اختصاصی که از پایه توسط برنامه نویس های دیگر کد زده شده است، را انجام نمی دهند. 

۴- کدنویسی اصولی

از آن جایی که در طراحی اختصاصی فقط کد نویسی ماژول ها و پلاگین های مورد نیاز کاربر انجام می شود، و آیتم اضافه دیگری کدنویسی نمی شود، پس کد نویسی قالب اختصاصی اصولی تر است. 

در کد نویسی قالب آماده چون قالب برای کاربردهای مختلف طراحی می شود، حتما امکانات اضافه تری دارد که قابل استفاده نیست. و این باعث سنگین شدن قالب و بهینه نبودن آن می شود. این قضیه یکی از مهم ترین علت ها برای روی آوردن به طراحی سایت قالب اختصاصی می باشد.

۵- امکان ایجاد تغییرات

در قالب آماده فقط می توان در بخش های خاصی، تغییرات ایجاد کرد. مثلا معمولا هدر سایت های قالب آماده فقط ۳ الی ۴ طرح دارد که طراح فقط قادر است از بین این طرح ها یکی را انتخاب کند. همچنین ممکن است در بخش فوتر سایت، کدنویس اولیه قالب آماده، نام خود و شرکتش را نوشته باشد و آن را قفل کرده باشد که قادر به تغییر نباشد. البته قالب های آماده ای هم هستند که این مشکلات را نداشته باشند.

۶- قالب منحصر به فرد

برنامه نویس در طراحی اختصاصی تعهد می دهد که این قالب فقط و فقط برای شما طراحی شده است و او اجازه ندارد که از این قالب برای مشتری دیگری هم استفاده کند. بنابراین این موضوع تضمین می کند که سایت دیگری مشابه سایت شما وجود نخواهد داشت. البته ممکن است که طراح های دیگر از ظاهر سایت شما کپی برداری کنند و از آن برای مشتری های خود استفاده کنند. اما نگران نباشید! تا زمانی که سایت شما آن قدر معروف نشده باشد، کسی از روی سایت شما کپی برداری نمی کند. اگر هم به قدر کافی معروف شدید، باز هم جای نگرانی نیست. چون آن موقع دیگر برند خودتان را دارید و شناخته شده اید و همه می دانند که شما اولین بوده اید. 

اگر از قالب آماده برای طراحی سایت خود استفاده می کنید، باید حتما بدانید که سایت های زیادی هستند که مشابه قالب سایت شما هستند و شما تک و منحصر به فرد نیستید.

۷-امکان مدیریت سایت

از آن جایی که امکانات سایت های قالب اختصاصی فقط با توجه به نیاز مشتری می باشد، و امکانات اضافه تری در این سایت ها وجود ندارد، بنابراین کار کردن با این سایت ها کار سختی نیست. زیرا امکانات محدودی در این سایت ها وجود دارد. این موضوع بر عکس سایت های با قالب آماده است. که امکانات بسیار زیادتری از نیاز مشتری در بخش مدیریتی آن وجود دارد. و این باعث پیچیده شدن کار با پنل مدیریتی سایت می شود و کاربر را کمی گیج و سر در گم می کند.

7 تفاوت طراحی سایت اختصاصی با طراحی سایت قالب آماده

۸- امنیت سایت

امنیت سایت یکی از مهم ترین فاکتورهای طراحی سایت است که حتما باید به آن توجه ویژه ای داشت. اگر سایتی که طراحی می کنید امنیت کمی داشته باشد به راحتی می تواند ویروسی و یا هک شود. و شما برای ویروس کشی آن باید هزینه های زیادی انجام دهید. پس بهتر است همان اول سایتی با امنیت بالا طراحی کنید. سایت های قالب اختصاصی معمولا امنیت بالاتری نسبت به سایت های قالب آماده دارند. چون این سایت ها از بیس کد نویسی می شوند، حفره های امنیتی ندارند. همچنین کد این سایت ها فقط دست خود طراح است و دست کدنویس های دیگر نیست. البته قالب های آماده لایسنس دار امنیت بالایی دارند. پس اگر طراحی سایت قالب آماده انجام می دهید، حتما به طرح خود تاکید کنید که نمی خواهید از قالب های رایگان استفاده کنید و از طراح بخواهید که حتما از قالب های لایسنس دار استفاده کنند. چون قالب های آماده رایگان امنیت بسیار پایینی دارند. 

نتیجه گیری

در این مطلب با هم به بررسی ۷ مورد از مهم ترین تفاوت های طراحی اختصاصی با طراحی سایت قالب آماده پرداختیم. و سعی کردیم به پاسخ این سوال بپردازیم که قالب آماده بهتر است یا قالب اختصاصی. همان طور که گفته شد، طراحی سایت با قالب آماده در زمان کمتری انجام می شود و هزینه کمتری هم برای کارفرما دارد. و برای به روز رسانی آن نیاز به یک شرکت یا شخص خاص نداریم. زیرا هسته این سایت ها ساختار آماده ای دارد و طراح های مختلف قادر به کار کردن و به روز رسانی آن هستند. اگر بخواهید سایتی با قالب منحصر به فرد طراحی کنید طوری که مشابه آن در اینترنت وجود نداشته باشد، باید سراغ طراحی سایت با قالب اختصاصی بروید. مدیریت این سایت ها ساده است و کدنویسی آن کاملا اصولی و با توجه به نیاز مشتری ها برای فروش بیشتر انجام می گیرد.

ما در شرکت توشن طراحی اختصاصی و طراحی سایت با قالب آماده را با بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت انجام می دهیم. و برای انجام طراحی سایت شما مشتری های عزیز، از تخصص و دانش مجرب ترین برنامه نویس ها و طراحان وب استفاده می کنیم. تا بتوانیم کسب و کار شما را به بهترین شکل معرفی کنیم. اگر تازه کار هستید و در شروع فعالیت خود هستید، و بودجه کمی هم برای طراحی سایت خود در نظر گرفته اید، پیشنهاد ما به شما طراحی سایت قالب آماده است. اما اگر چندین سال است که در حوزه خود فعالیت می کنید و مشتریان بسیاری دارید، پیشنهاد ما به شما طراحی سایت با قالب اختصاصی است.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع