بهترین ابزارهای طراحی وب سایت در سال ۲۰۲۳

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

بهترین ابزارهای طراحی وب سایت در سال ۲۰۲۳

بهترین ابزارهای طراحی وب سایت در سال ۲۰۲۳

هنگامی که کاربران روی لینک یک وب سایت کلیک می کنند، ظاهر آن وب سایت، اولین چیزی است که به چشم آن ها می آید. رنگ ها، چیدمان ها، ابزارها و عکس های مورد استفاده در طراحی سایت مهم ترین عواملی هستند که کاربران را مجاب به ماندن در سایت می کنند. بر اساس یک نظرسنجی، ۸۹ درصد از کاربران به احتمال زیاد از وب سایت رقیب در صورتی که طراحی خلاقانه تری داشته باشد، استفاده می کنند.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

بنابراین، حتما باید به این نکته توجه داشته باشید، سایتی که طراحی می کنید، حتما ظاهری جذاب داشته باشد. یک طراح وب مسئول تبدیل ایده های تجاری به صفحات وب تعاملی است.

اما نگران نباشید؛ ابزارهای بسیاری برای طراحی سایت وجود دارند که می توانند ظاهر فوق العاده ای را به سایت شما ببخشند. در این مقاله به معرفی بهترین ابزارهای طراحی وب سایت می پردازیم و توضیح می دهیم که هر کدام از این ابزارها چگونه کار می کنند. همراه ما باشید و مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

چگونه بهترین ابزار طراحی وب سایت را متناسب با نیاز خود پیدا کنید

همان طور که می دانید هر ابزار طراحی وب دارای ویژگی ها، مزایا و معایب متفاوتی است. استفاده از برخی از این ابزارها سخت برخی آسان است. اما نکته مهم این است که چطور بهترین گزینه را پیدا کنید تا مطابق با نیازهای شما باشد. هر چه یک نرم افزار طراحی دارای ویژگی های بیشتری باشد، استفاده از آن دشوارتر خواهد بود. با این وجود، ویژگی‌های بیشتر به شما گزینه‌ های بیشتری برای کار بر روی طراحی می دهد و نیز فضای بیشتری می‌ دهد تا خلاقیت شما شکوفا شود.

بنابراین، بهتر است نرم افزار طراحی را بر اساس دیدگاه خود در مورد این که می خواهید چه نتیجه ای بگیرید، انتخاب کنید. گاهی اوقات طراحان برای پوشش تمام جنبه های یک وب سایت به چندین اپلیکیشن نیاز دارند.

فاکتور دیگری که باید در نظر بگیرید بودجه شماست. حاضرید چه قدر برای ابزار طراحی پول بپردازید؟ اگر مبتدی هستید، بسیاری از ابزارهای رایگان می توانند در زمینه اصول اولیه به شما کمک کنند. با این حال، هر چه قدر که بیشتر یاد می گیرید و مهارت های خود را بهبود می بخشید، به ابزارهای پیشرفته تری برای کار بر روی جنبه های مختلف طراحی نیاز خواهید داشت.

به عبارت دیگر، هیچ کس نمی تواند به شما بگوید که یک برنامه خاص بهترین ابزار طراحی وب سایت است. شما باید بودجه و هدف طراحی در نظر بگیرید، سپس ابزاری را با تمام ویژگی هایی که نیاز دارید انتخاب کنید.

بهترین ابزار طراحی وب سایت که از کدنویسی و اشکال زدایی پشتیبانی می کند

اگر می خواهید وب سایت خود را از ابتدا و بدون هیچ دانش فنی در مورد کدنویسی بسازید و طراحی کنید، ابزارهای زیر این کار را برای شما انجام می دهند:

۱- Squarespace یا فضای مربعی

Squarespace

Squarespace یک ابزار مناسب برای فروشگاه های آنلاین و وب سایت های تجارت الکترونیک است. برای ایجاد طراحی عالی باید تجربه کاربری و زیبایی شناسی را در نظر بگیرید. همچنین باید بدانید چه رنگ هایی را برای تشویق فعالیت کاربر انتخاب کنید.

به همین دلیل است که Squarespace یک ابزار مفید است. شما می توانید از مدل های خلاقانه و سرگرم کننده آن برای ایجاد و طراحی وب سایت خود در کمترین زمان استفاده کنید. 

۲- Bubble یا حباب

همان طور که می دانید، امروزه مبحث برنامه های کاربردی وب یک موضوع داغ است. زیرا این امکان را به شما می دهد که به طور همزمان وب سایت و اپلیکیشن داشته باشید. علاوه بر این، استفاده از یک برنامه وب برای کاربران راحت تر از نرم افزارهای معمولی است که حافظه سیستم آنها را اشغال می کنند.

حباب یک ابزار کشیدن و رها کردن (drag and drop) عالی است که به کسب و کارها کمک می کند تا یک برنامه وب مبتنی بر داده را ایجاد و سفارشی کنند.

۳- Webflow یا جریان وب

Webflow

نداشتن زمان یا دانش برای ساخت وب سایت با کدنویسی ممکن است خسته کننده باشد. با این حال، با استفاده از Webflow می توانید بسیار ساده و راحت یک وب سایت برای خود طراحی کنید. شما می توانید وب سایت خود را با استفاده از CMS و خدمات میزبانی وب فلو بسازید و مدیریت کنید.

علاوه بر این، ممکن است به ویژگی هایی نیاز داشته باشید که Webflow این ویژگی ها را نداشته باشد. در این صورت، می توانید با اضافه کردن کد نوشته شده به این ابزار، قابلیت مد نظرتان را به وب فلو اضافه کنید.

۴- Wix

Wix

اگر توسعه‌ دهنده وب نیستید و نمی‌خواهید برای ساخت یک وب‌سایت از ابتدا هزینه زیادی بپردازید، Wix بهترین گزینه پیش روی شما است. wix یک ابزار ساخت وب سایت است که به طراحی، رابط کاربری، افزودن ویژگی ها و غیره کمک می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که عناصر را بکشید و رها کنید تا طرح بندی دلخواه خود را ایجاد کنید.

علاوه بر طراحی، می‌توانید با استفاده از ابزارهای تحلیلی داخلی Wix یا افزودن Google Analytics، فعالیت کاربر را پیگیری کنید. Wix همچنین به کاربران اجازه می دهد ابزارهای شخص ثالث مانند فیس بوک پیکسل، گوگل ادز و موارد دیگر را به وب سایت خود اضافه کنند.

اگر چه wix نمی‌ تواند جایگزین بسیاری از ویژگی‌های پیشنهادی با کدنویسی شود، اما با استفاده از این ابزار می‌توانید وب‌سایت خود را بدون دانش یا تجربه در توسعه یا طراحی سفارشی کنید.

۵- وردپرس

وردپرس

وردپرس بهترین و محبوب ترین CMS (سیستم مدیریت محتوا) است. شما می توانید از این ابزار ساخت وب سایت برای موارد زیر استفاده کنید:

  • هر فایل رسانه ای را آپلود کنید.
  • هر تعداد صفحه یا پست را که می خواهید اضافه کنید.
  • ویژگی های مورد نظر خود را با استفاده از کد نویسی به آن اضافه کنید.
  • بهترین وب سایت وبلاگ نویسی را برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

بهترین ابزارها برای ساخت موکاپ

۱- فیگما

فیگما

Figma یک پلتفرم پیشرفته است که از بسیاری از ابزارهای طراحی مختلف پشتیبانی می کند. این ابزار یک رویا برای طراحان حرفه ای است تا بتوانند توانایی های خود را به بالاترین حد ممکن نشان دهند. این ابزار به شما امکان می دهد:

  • نمونه های اولیه بصری برای تعامل عناصر ایجاد کنید.
  • یک GIF از نحوه عملکرد هر عنصر بسازید.
  • با سایر اعضای تیم ارتباط برقرار کنید.
  • دریافت بازخورد از سایر افراد درگیر در طراحی
  • کدهایی را برای هر قسمت از طراحی ایجاد کنید تا با توسعه دهندگان به اشتراک بگذارید

۲- کانوا

کانوا

از عکس‌های صفحه فرود گرفته تا تصاویر رابط، ابزار طراحی Canva بهترین عملکرد را دارد. Canva یک پلتفرم پر از طرح ها و ماکت ها است. طراحان می توانند از این ابزار برای اهداف مختلف مانند ترکیب عکس ها، ایجاد مونتاژهای سفارشی شده و استفاده از ویژگی کشیدن و رها کردن برای طراحی صفحات استفاده کنند.

۳- Adobe XD

Adobe XD

گاهی طراحان وب برای ساخت دموهای اولیه وب سایت، از ابزار فتوشاپ استفاده می کنند. اگر چه فتوشاپ قابلیت های بسیاری دارد، اما استفاده از فتوشاپ برای ساخت دمو وب سایت کار دشواری است. باید گفت که استفاده از فتوشاپ برای طرح بندی قالب وب سایت دیگر به پایان رسیده است. در سال ۲۰۱۹، Adobe XD به طور خاص برای طراحی وب منتشر شد.

این برنامه ابزارهای زیادی از جمله فونت ها، رنگ ها و اجزای خاص دارد. اگر از Photoshop، Sketch یا Illustrator استفاده کرده اید، به راحتی می توانید از این ابزار هم استفاده کنید. با این حال، اگر مبتدی هستید، استفاده از Adobe XD ممکن است برای شما کمی دشوار باشد.

بهترین ابزار برای مدیریت پروژه

یک طراحی وب بی نقص به چندین متخصص نیاز دارد که به عنوان یک تیم کار کنند. بنابراین، اگر به عنوان مدیر پروژه می خواهید وظایف هر شخص را تعیین کنید و اعضای تیم را کارآمدتر مدیریت کنید، به ابزارهای زیر نیاز دارید:

۱- slack

slack

Slack به تیم ها کمک می کند تا به طور مؤثرتری همکاری کنند و ارتباط با مشتریان را برای هر عضو آسان تر می کند. Slack یک محیط منظم و رسمی است که ویژگی های رسانه های اجتماعی را نیز دارد.

به عنوان مثال، توسعه‌دهندگان می‌توانند از این پلتفرم برای به اشتراک گذاشتن کدها و اسنیپت‌های خود با دیگران و دریافت درخواست‌های مشتریان جدید استفاده کنند.

۲- ترلو

ترلو

Trello پلتفرمی است که اعضای تیم و کارمندان را دور هم جمع می کند. با Trello، می توانید وظایف هر عضو را تعیین کنید، و به راحتی همکاران خود را مدیریت کنید. از طرف دیگر، همه اعضا می توانند ببینند که پروژه چگونه در حال رشد است، سایر اعضا چه کار می کنند و کدام وظایف معلق هستند. در نتیجه، استفاده از این ابزار، بهره وری شرکت را افزایش می دهد. برخلاف Slack که دارای یک رابط سازمانی است، Trello دارای محیطی دوستانه و آسان برای استفاده است.

نتیجه‌ گیری

طراحی یک سایت حرفه ای و بی نقص کار آسانی نیست. اول از همه، طراحی یک وب سایت حرفه ای و شیک، نیاز به خلاقیت و بینش هنری دارد. اما باید بدانید که افراد زیادی هستند که با وجود داشتن این الزامات، در طراحی سایت موفق نیستند. بهترین وب سایت ها تنها با داشتن خلاقیت به دست نمی آیند. شما باید بتوانید از بهترین ابزارهای طراحی سایت به درستی استفاده کنید. حتی گاهی اوقات باید از ترکیب چند ابزار برای رسیدن به طرح مورد نظر خود استفاده کنید. 

برای این که بتوانید یک وب سایت حرفه ای و شیک داشته باشید، بهتر است از تجربه متخصصان توشن در امر طراحی سایت بهره بگیرید. ما در مجموعه توشن، با به کارگیری مجرب ترین برنامه نویس ها و طراحان وب سایت، سایت مد نظر شما را به بهترین شکل طراحی خواهیم کرد. جهت سفارش طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی و یا دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با ما تماس بگیرید. 

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع