معرفی بهترین نرم افزار های ریموت دسکتاپ برای بازی

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

معرفی بهترین نرم افزار های ریموت دسکتاپ برای بازی

معرفی بهترین نرم افزار های ریموت دسکتاپ برای بازی

یکی از غم انگیزترین لحظات برای یک گیمر زمانی است که متوجه می شود سیستم آن نیازهای کافی برای اجرای یک بازی جذاب جدید را ندارد. کسب و کار بازی این مشکل را با ارائه بهترین نرم افزار بازی RDP برای از بین بردن باگ ها و مشکلات حل می کند. بازی‌های دسکتاپ از راه دور به گیمرها این امکان را می‌دهد تا به جای تغییر یا توسعه سیستم‌های خود، به یک رایانه واجد شرایط متصل شوند. 

برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

رایانه ای که گیمر به آن متصل می شود، نقش یک سرور مجازی را بازی می کند که به اندازه کافی قدرتمند است تا سخت ترین بازی های گرافیکی را بارگیری کند. بازی RDP عمل اتصال به رایانه در هر نقطه از جهان برای انجام بازی با استفاده از پروتکل دسکتاپ از راه دور و سایر برنامه های دسکتاپ از راه دور است. بازی RDP را می توان برای اتصال دستگاه های چند پلتفرمی استفاده کرد. بنابراین، کاربرانی که ترجیح می‌دهند با گوشی‌های هوشمند خود بازی کنند، می‌توانند به یک رایانه بازی از راه دور متصل شوند تا با دوستان خود در سراسر جهان رقابت کنند.

آیا این وسوسه انگیز نیست؟ در میان این رقابت بین گیمرها، شرکت ها نیز در تلاش هستند تا پیشرفت فنی را برای جلب رضایت مشتریان داشته باشند و میزبان بهترین دسکتاپ از راه دور برای بازی باشند. آن‌ها می‌دانند که برای برنده شدن در رقابت، ایجاد یک ارتباط سریع و واضح چیزی است که به آن نیاز دارند.

با این آموزش همراه ما باشید تا یاد بگیرید Gaming RDP چیست و ۹ تا از بهترین ابزار بازی RDP را مرور کنید تا متوجه شوید که چگونه گزینه های مهم را هنگام انتخاب نرم افزار RDP برای بازی بررسی کنید تا در نهایت برای خرید RDP VPS آماده شوید.

فقط باید اتصال اینترنت داشته باشید و بهترین نرم افزار بازی RDP را بیابید تا نرم افزار بازی دسکتاپ از راه دور را با استفاده از دستگاه تلفن همراه یا رایانه خود از هر کجا راه اندازی کنید. در پایان، شما قادر خواهید بود تمام بازی های مورد علاقه خود را که در دستگاه فیزیکی شما پشتیبانی نمی شوند، بازی کنید.

سرور مجازی بازی

بازی RDP چیست؟

با کمک اینترنت، می توانید یک پروتکل دسکتاپ از راه دور (RDP) اتصال به یک کامپیوتر از هر کجای دنیا برقرار کنید. هم رایانه ای که به آن وصل می شوید و هم رایانه ای که به آن وصل شده اید باید نرم افزار دسکتاپ از راه دور را نصب کرده باشند.

با کمک نرم افزار دسترسی از راه دور، می توانید از هر کجا و در هر زمان به همه چیز در رایانه خود دسترسی داشته باشید. می توانید به سرعت چیزی را بررسی کنید یا فایلی را که به صورت محلی ذخیره شده است بازیابی کنید. شما ممکن است کنترل کامپیوتر خود را به‌گونه‌ای در دست بگیرید که گویی در مقابل آن نشسته‌اید، زیرا دسکتاپ کامل شما در پنجره دستگاه دیگری که همراه خود دارید قابل مشاهده است. توانایی تسلط بر رایانه شخص دیگری در صورت نیاز به کمک یکی دیگر از مزایای نرم افزار دسترسی از راه دور است که ممکن است مهم تر باشد.

نبود نیاز به فناوری گران قیمت، مزیت اصلی بازیکنان اینجاست. حتی با به‌روزرسانی‌ها، رایانه‌های شخصی بازی همچنان هزینه زیادی دارند. هنگام بازی از راه دور، بازیکن نباید نگران این موضوع باشد.
جریان باید بتواند توسط سخت افزار کاربر رمزگشایی شود، که به قدرت محاسباتی زیادی نیاز ندارد. این امر دسترسی به بازی های سطح بالا را برای افرادی که سخت افزار بازی ندارند، به شدت افزایش می دهد.

بازی RDP چگونه کار می کند؟

با استفاده از پروتکل دسکتاپ از راه دور یا RDP بازی، شما و سایر شرکت‌کنندگان می‌توانید به یک مرکز داده دور که میزبان بازی‌ها و پخش ویدیو به جای خروجی بصری بازی است، متصل شوید. به خاطر داشته باشید که از اتصال اینترنت برای انتقال ورودی پخش کننده نیز استفاده می شود. با استفاده از این مراکز داده بزرگ و مستحکم، می‌توانید ابزار مناسب بازی، به‌ویژه پردازنده‌های گرافیکی قوی را دریافت کنید.

بسته به نرم افزاری که استفاده می کنید، می توانید هر نوع فایل و تعداد نامحدودی USB را به اشتراک بگذارید. نصب کنترلر بازی روی رایانه شخصی که آن را به اشتراک می گذارید،زپیش نیاز است. برای انجام این کار، برنامه ای به نام USB over RDP باید هم روی کنترلر و هم بر روی دستگاه بازی نصب شود. برای بازی های RDP، پس از آن به یک نرم افزار جامد نیاز دارید. اول از همه، اتصالات RDP به رایانه ها را می توان با چند برنامه رایگان ایجاد کرد. نسخه های RDP متعددی موجود است. برای عملکرد بهینه باید آنها را هم روی کنترلر و هم بر روی دستگاه بازی خود دانلود و نصب کنید. به این ترتیب کنترل کاملی بر روی کنترلر و رایانه های شخصی خود خواهید داشت.

علاوه بر RDP رایگان، VPS رایگان، ویندوز، GPU و RDP موبایل در دسترس هستند. با استفاده از پروتکل دسکتاپ از راه دور در رایانه های مک یا لینوکس نیز می توانید رایانه خود را به راحتی به رایانه دیگر متصل کنید. علاوه بر این، این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که با اتصال آن به دسکتاپ، بازی خود را از راه دور از رایانه شخصی کنترل کنید. در صورت علاقه آن را دانلود کنید و سپس از بازی RDP لذت ببرید. خدمات RDP به صورت رایگان برای استفاده شخصی و تجاری در دسترس هستند. اگر گیمر هستید، نسخه آزمایشی رایگان را امتحان کنید تا متوجه شوید که برای شما مناسب است یا خیر.

علاوه بر این، شما می توانید بین نسخه های پریمیوم و رایگان سرویس انتخاب کنید. سپس می توانید تعیین کنید که کدام یک از این دو برای شما بهترین است. قرار دادن آن باید ایمن و کار با آن آسان باشد. این برنامه با Mac OS X، Windows و Linux و همچنین تمامی سیستم عامل های اصلی سازگار است.

نتیجه گیری

در این مقاله گفتیم rdp چیست و چگونه کار میکند،در ادامه این مقاله در آینده قصد داریم تا ۹ نرم افزار برتر کنترل از راه دور مناسب برای بازی و گیمر ها را به شما معرفی کنیم. اگر برای انتخاب یک سرور مجازی ماسب نیاز به مشاوره داشتید با کارشناسان ما در توشن در ارتباط باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. 

به این مطلب امتیاز بدهید:
امتیاز دهید
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع