معرفی پروتکل Lossless (LSS Token)

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

معرفی پروتکل Lossless (LSS Token)

معرفی پروتکل Lossless (LSS Token)

پروتکل Lossless اولین ابزاری است که هک ها را ردیابی و شناسایی می کند تا به افراد آسیب دیده کمک کند تا وجوه سرقت شده خود را بازیابی کنند.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید. برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم. 

در مطالب قبلی شما را با بررسی فاکتور های مهم در انتخاب ماینر آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در خصوص پروتکل Lossless اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

در اصل ، این پروتکل ** یک قطعه کد است که سازندگان توکن در توکن های خود وارد می کنند. ** این به Lossless این امکان را می دهد که هرگونه معامله کلاهبرداری را بر اساس مجموعه ای از پارامترهای شناسایی کلاهبرداری متوقف کند.

پروتکل Lossless چست؟

پروتکل Lossless دو سطح کاهش ضرر را معرفی می کند ، که برای تمرکززدایی از فرآیند با مشارکت نهادهای مختلف مستقل و جامعه گسترده DeFi در پیشگیری از کلاهبرداری طراحی شده است.

در مرحله اول ،  Lossless مدرکی برای پلتفرم پیدا کردن هک سهام ، مجهز به داشبورد بصری ارائه می دهد که امکان مرور و گزارش دستی برای افراد هک کننده را فراهم می کند. این سیستم به API های دوستدار ربات اجازه می دهد تا میزبان طیف گسترده ای از ربات های ایجاد شده توسط جامعه باشند که به طور خودکار هک ها را تشخیص می دهند. پاداشهای قابل ملاحظه ای برای هک اسپاترها برای تضمین سطح بالای مشارکت جامعه و نوآوری مداوم توزیع خواهد شد. با این کار ،  Losslessاولین بستری است که به هکرهای کلاه سفید پاداش داده و آنها را تشویق می کند تا DeFi را برای همه ایمن تر کنند. پس از مشاهده هک ها ، وجوه سرقت شده مسدود شده و در مرحله دوم منتظر بررسی اجمالی آنها خواهید بود.

در مرحله دوم ، سازمان تصمیم گیرنده بدون ضرر برای بررسی و تأیید معاملات مسدود شده معرفی می شود. در نهاد تصمیم گیر سرمایه گذاران با سهم قابل توجهی از نشانه های $ LSS و شخصیت های عمومی کلیدی که تصمیم گیری های معتمد و بی طرفانه را ارائه می دهند ، مانند شرکت های حسابرسی ، حضور خواهند داشت. در صورت تأیید هک ، کمیته پیشنهادی برای بازگرداندن وجوه سرقت شده به آدرس اصلی ارائه می دهد.

متخصصان امور مالی و همچنین کارشناسان DeFi و هکرهای کلاه سفید ، متعهد هستند که سرمایه گذاری رمزنگاری را در دسترس و ایمن کنیم.

پروتکل Lossless

پروتکل Lossless چگونه کار می کند؟

Lossless از یک فرایند دو مرحله ای برای بازیابی وجوه سرقت شده ، انجماد اولیه کیف پول هکر و تأیید هک توسط یک مرکز تصمیم گیری غیر متمرکز استفاده می کند.

انجماد فوری پس از هک مبتنی بر جامعه و فناوری خواهد بود و به کسی که هک را شناسایی کرده و معامله را مسدود کند ، پاداش می دهد.

پس از تأیید هک توسط کمیته Lossless ، شرکت و سازنده توکن ، که بعداً اقدامات لازم برای معکوس کردن معامله کلاهبردار را انجام می دهد ، مسدود شدن طولانی تری رخ می دهد.

اکنون هر مرحله را با جزئیات بیشتری بررسی می کنیم.

Lossless به هرکسی که توکن LSS بدهد امکان می دهد تراکنش های بالقوه کلاهبردار را گزارش دهد.

بازار قادر خواهد بود بهترین روش ها را برای شناسایی هک ها تعیین کند و سریع ترین ناظر پاداش دریافت می کند. این تضمین می کند که کارایی سیستم فقط با گذشت زمان بهبود می یابد زیرا هکرهای اسپکت برای رقابت در ساخت سریعترین ابزار تشخیص هک رقابت می کنند. بنابراین ، Lossless اولین پلتفرمی است که به هکرهای کلاه سفید پاداش داده و آنها را تشویق می کند تا DeFi را برای همه ایمن تر کنند.

مشکل بازار  DeFi

طبق گزارش Atlas VPN، سال ۲۰۲۰ با سرقت ۳.۸ میلیارد دلار با بیش از ۱۲۲ هک در سیستم عامل های DeFi بسته شد. جایی که پول وجود دارد، هکر نیز وجود دارد، در حالی که امروزه ارز دیجیتال حوزه ای است که بانک ها به عنوان بخشی از بخش مالی آن را دنبال خواهند کرد. امروزه انواع رایج هک عبارت اند از:

Flashloans وام ها باید در همان بلوکی که دریافت کرده اند بازپرداخت شوند. می تواند با نیت مخرب برای دریافت پول از قراردادهای هوشمند استفاده شود. به عنوان مثال، یکی از راه های استفاده از این گونه وام ها، معامله مبالغ هنگفت و نقد کردن آن ها در یک زنجیره است.

هک کردن صرافی ها. صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز را می توان هک کرد و وجوه ذخیره شده را استخراج کرد.

هک کیف پول با حفظ وجوه کاربران، کیف پول ها هدف بزرگی برای هکرها هستند. نشت های امنیتی می تواند منجر به دسترسی هکرها به وجوه کاربران شود.

Token minting. برخی از قراردادهای هوشمند دارای عملکرد استخراج کوین هستند، به این معنی که امکان ایجاد توکن های جدید وجود دارد. این می تواند توسط هکرها برای استخراج توکن های جدید و فروش آنها استفاده شود.

” rug-pulls ” عمدی. خود تیم در حال جذب نقدینگی، استخراج توکن‌های جدید، تخلیه توکن‌های خود یا موارد مشابه است که می ‌تواند مشکل ‌ساز باشد.

راه حل Lossless چیست؟

پروتکل Lossless قطعه کدی است که سازندگان توکن در توکن‌های خود قرار می‌دهند. این کد به Lossless اجازه می‌ دهد تا هرگونه تراکنش سیاه را بر اساس مجموعه‌ای از شناسه‌ های تقلبی مسدود کند.

دو فرآیند برای بازیابی وجوه دزدیده شده وجود دارد:

توقف فوری و اضطراری پس از هک – این مرحله مبتنی بر جامعه و فناوری است، به فردی که هک را شناسایی کرده و تراکنش را مسدود می کند، پاداش می دهد.

پروتکل Lossless

پس از تأیید یک هک توسط کمیته Lossless، شرکت و سازنده توکن، که اقداماتی را برای معکوس کردن تراکنش تقلبی انجام می‌ دهند، یک فریز طولانی‌تر و دائمی رخ می‌دهد.

مکانیسم عمل Lossless بر اساس Proof of Stake است.

شرکت‌کنندگان در پلتفرم برای تبدیل شدن به متولی تراکنش‌های هک باید توکن‌های خود را در پلتفرم قرار دهند. اگر تراکنش مشخص شود که هک شده است، جستجوگر می تواند حساب معاملاتی را ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت مسدود کند.

کمیته‌ای متشکل از نویسنده Lossless، شرکت Lossless و خالق توکن، تراکنش را مجددا ارزیابی می‌کند تا تصمیمی برای مسدود کردن آن برای مدت طولانی‌تر یا دائمی بگیرد.

اگر تراکنش واقعاً هک شده باشد یا خیر، مکانیسم پاداش توکن شرط بندی شده جستجوگر اجرا خواهد شد.

ویژگی های برجسته Lossless

  • رویکرد متفاوت برای امنیت بلاک چین کاهش در مقابل مهار (ثابت شده است دومی ناموفق است)
  • تشویق جامعه غیر متمرکز
  • کمیته مورد اعتماد
  • تمرکز روی سادگی UX/UI کاربر پسند
  • مزایای تیم های با تجربه کمپین اولیه

مدل اقتصادی

حدود ۷ درصد کارمزد از تراکنش هک سرقت شده پرداخت می شود. فقط زمانی که حساب مسدود شده باشد، در توکن اصلی پرداخت می شود.

درآمد استفاده شده:

  • ۲% به جستجوگران پرداخت می شود
  • ۲٪ بین دارندگان توکن LSS توزیع می شود.
  • ۲٪ سهام به ممنوعیت کمیته ضرر و زیان توزیع شده است
  • ۱٪ توسط شرکت Lossless حفظ می شود

مدل توسعه

  • محصول/توکن
  • توسعه تجاری
  • مشوق های پذیرش اولیه
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • وابسته و ارجاعات

استراتژی توسعه:

با سازندگان توکن ارتباط برقرار کنید که آنها را به استفاده از بخشی از توکن Lossless هنگام ایجاد قرارداد توکن خود ارجاع می دهند.

تجارت را با سازندگان توکن جدید از طریق حلقه های سرمایه گذار KOL رشد دهید.

ابزارهای منحصربه‌فرد مانند رابط تعویض مجدد توکن، Airdrops برای توکن‌های راه‌اندازی مجدد برای دارندگان موجود، مدیریت توکن‌های راه‌اندازی مجدد CEXبرای توکن‌های موجود برای راه‌اندازی مجدد توکن‌ها با یک کد.

مشاوره / مشارکت استراتژیک برای حسابرسان. شرکت های حسابرسی توصیه می کنند که سازندگان توکن جدید از توکن های Lossless استفاده کنند.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور میکروتیک اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × یک =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع