اینترنت پرسرعت برای اینستاگرام و مدیران شبکه های اجتماعی

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

اینترنت پرسرعت برای اینستاگرام و مدیران شبکه های اجتماعی

اینترنت پرسرعت برای اینستاگرام و مدیران شبکه های اجتماعی

اینترنت پرسرعت برای اینستاگرام و مدیران شبکه های اجتماعی را می توان از کجا تهیه کرد؟ کمتر کسی است که این روز ها با شبکه های اجتماعی آشنایی نداشته باشد و چند ساعت از زمان هر روز خود را در جهان اینترنت در این شبکه های اجتماعی صرف نکند. از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سال های گذشته در کشور ایران و بین کاربران ایرانی و حتی کاربران ایرانی  مقیم در خارج از کشور شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است که در کنار امنیت و سرعت بسیار بالا از تمامی کشور امکانات متنوی را برای کسب و کار ها ارائه میداده است. هر چند استفاده از شبکه های اجتماعی مانند طراحی سایت فروشگاهی نمی تواند بازدهی داشته باشد ولی می تواند به عنوان یک روش کم هزینه و مناسب برای کسب و کارهای کوچک به شمار رود. در ادامه راهکاری مطمئن و مناسب برای دسترسی به ایسنتاگرام به سرعت بالا برای مدیران شبکه های اجتماعی و یا کاربران عادی و صاحبان کسب و کار ها معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

 

تاریخچه اینستاگرام و ورود آن به ایران

اینستاگرام یا Instagram بر اساس ویکی پدیا در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار توسط دو برنامه نویس جوان و نخبه کوین سیستروم و دوست و همکارش مایک کرگر رونمایی شد و پس از انتشار بین المللی به قدری طرفدار پیدا کرد که تا سال ۲۰۱۲ به ۱۰۰ میلیون کاربر رسید. این روند ادامه یافت تا در سال ۲۰۱۴ به ۳۰۰ میلیون کاربر دست پیدا کرد. همین روند صعود و موفقیت های چشم گیر این دو دوست بود که شرکت فیسبوک و شخص مارک زاکربرگ را ترغیب کرد تا در سال ۲۰۱۲ این اپلیکیشن را به قیمت ۱ میلیارد دلار بصورت نقدی و سهام خریداری کند. در آن زمان خیلی از همکاران مارک و مدیران فیسبوک این میزان سرمایه گذاری را دیوانه کننده دانستند اما پیشرفت عجیب اینستاگرام با مدیریت مارک زاکربرگ و رسیدن به حدود ۱ میلیارد کاربر خبر از هوش بالای مارک زاکربرگ و دست کم گرفتن وی توسط سهام داران فیسبوک را می داد.

اینترنت پرسرعت برای اینستاگرام و مدیران شبکه های اجتماعی

اینستاگرام پس از عرضه پلتفرم خود بر روی وبسایت خود، اولین نسخه اپلیکیشن خود را نیز در سیستم عامل IOS عرضه کرد و به این دلیل که در همان زمان های ابتدایی ظهور اینستاگرام ایرانی ها به ندرت از آیفون استفاده می کردند و بیشتر موبایل ها یا بر روی سیستم عامل های Symbian و یا Android بودند اینستاگرام با چند سال تاخیر  به ایران آمد و کمی در سایه تلگرام که در ان زمان از بهترین شبکه های مجازی در ایران بود قرار گرفت ولی می توان گقت حدودا از سال ۲۰۱۷ اینستاگرام در ایران به عنوان یک شبکه مجازی پر طرفدار و عمومی شروع به فعالیت کرد و رفته رفته به یکی از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی بعد از تلگرام محسوب شد. بطوریکه هم اکنون و تا سال ۲۰۲۲ چیزی در حدود بیش از ۵۰ میلیون کاربر ایرانی از اینستاگرام استفاده می کنند و چند برابر این عدد آی دی و اکانت اینستاگرامی برای کاربران ایرانی در پایگاه های داده این شبکه اجتماعی ثبت شده است.

 

مزایای اینترنت پرسرعت برای اینستاگرام 

مزایای اینترنت پرسرعت برای اینستاگرام چیست؟ هر چند در حال حاضر شبکه های بی سیم و اینترنت های گوشی های همراه و در مصارف خانگی و شرکتی سرویس ADSL می تواند تا حدی پاسخگوی فعالیت های کاربران مجازی اینترنت باشد ولی باز هم اختلالاتی که گاه و بی گاه در دسترسی به شبکه های مجازی و سایت های خارج از کشور پیش می آید تمامی کاربرانی که از این سرویس ها استفاده می کنند را تحت تاثیر قرار می دهد. در حال حاضر در ایران بیشترین تعداد مصرف کنندگان اینترنت را می توان به سرویس ADSL و خدمات دهنده های تلفن همراه و اینترنت سیم کارتی مانند همراه اول و ایرانسل اختصاص داد.

ولی اینترنت اختصاصی و پر سرعت تری هم می توان برای مدیران شبکه های اجتماعی در نظر گرفت که سرور مجازی اینستاگرام و تلگرام از بهترین این خدمات است. با اینترنت پر سرعت این سرور ها می توانید به سرعتی تا ۱۰۰ برابر بیشتر از اینترنت های معمولی دسترسی داشته باشید و هزینه حجم اینترنت شما هم تا حد زیادی کاهش خواهد یافت. همچنین در صورتی که از سرور مجازی خارج از کشور استفاده نمایید بدون مشکل و محدودیت می توانید به اینترنت بین المللی و بدون هیچ گونه تحریم دسترسی داشته باشید.

از آنجا که اینترنت سیم کارتی هزینه بسیار بالایی دارد تنها به بررسی تفاوت های سرویس رایج ADSL در ایران نسبت به سرور مجازی خواهیم پرداخت.

 

مزایای اینترنت ADSL نسبت به سرور مجازی:

  • دسترسی به اینترنت پرسرعت تا ۱۶ مگابیت در هر ثانیه ( حداکثر سرعت قابل ارائه )
  • اتصال دائم به اینترنت به شرط عدم قطعی در خطوط تلفن و روشن ماندن مودم
  • عدم اشغالی تلفن در زمان اتصال به اینترنت
  • قابل راه اندازی در اکثر مناطقی که خط تلفن داشته باشند و خیلی از مرکز مخابراتی فاصله نداشته باشند
  • حق اشتراک ثابت ماهیانه و امکان سفارش به صورت سالیانه
  • امکان نصب و راه اندازی بین ۲ الی ۵ روز کاری
  • کم هزینه ترین روش دسترسی به اینترنت در ایران

 

معایب اینترنت ADSL نسبت به سرور مجازی:

  • نیاز به خالی بودن پورت در مرکز مخابراتی
  • سرعت محدود و عدم امکان افزایش سرعت به بیشتر از دو مگابایت در ثانیه
  • کاهش سرعت و بروز قطعی در کوچمک ترین اختلال و نویز در خطوط مخابراتی
  • عدم امکان استفاده مشترک یک اشتراک در مکان‌های مختلف
  •  عدم امکان تغییر خط تلفن مورد استفاده به دلیل نصب تجیهزات در مخابرات
  • گرانی تجهیزات اولیه به نسبت خطوط عادی
  • سرعت متغیر با افت و خیز با توجه به تعداد کاربران شبکه
  • سرعت معمولی در ارسال فایل‌ها
  • سرعت آپلود معمولا یک چهارم تا یک هشتم سرعت اسمس سرویس و دانلود است که برای مدیران شبکه های اجتماعی بسیار مشکل ساز خواهد بود

 

مزایای اینترنت پرسرعت سرور مجازی اینستاگرام

  • دسترسی ۲۴ ساعته به اینترنت پر سرعت ۱ گیگابیتی بر ثانیه ( تا ۱۰۰ برابر سرعت بیشتر نسبت به اینترنت معمولی )
  • امکان اتصال از هر کجا و هر مکان
  • دارای سیستم عامل و امکان اجرای ربات ها و بات ها بدون محدودیت
  • سرعت بالا در دسترسی به تمامی شبکه های مجازی نظیر یوتیوب و تلگرام و …
  • سرعت آپلود تا ۵۰۰ برابر بیشتر از ADSL

اینترنت پرسرعت برای اینستاگرام و مدیران شبکه های اجتماعی

  • امکان سفارش از تمامی کشور های اروپایی نظیر هلند، آلمان، فنلاند، فرانسه و …
  • دسترسی به اینترنت بین المللی و بدون محدودیت
  • آی پی اختصاصی
  • هزینه ترافیک ماهانه بسیار پایین تر و نامحدود در برخی از پلن ها

 

سرور مجازی اینستاگرام با اینترنت پر سرعت چیست؟

سرور مجازی اینستاگرام خدمات جدیدی از شرکت توشن است که با در نظر گرفتن نیاز های فعالان و مدیران شبکه های اجتماعی آماده سازی و از کشور های اروپایی نظیر فنلاند، هلند، آلمان با دسترسی به اینترنت پر سرعت و بدون محدودیت بین المللی ارائه می شود. با خرید سرور مجازی برای اینستاگرام و تلگرام شما می توانید ربات تلگرام یا اینستاگرام را با آیپی اختصاصی به صورت ۲۴ ساعته فعال نمایید همچنین این امکان برای شما وجود دارد که از بین چندین کشور اروپایی بسته به صلاحدید خود سرور بات تگرام را سفارش دهید. این سرور ها قابلیت باز کردن اینستاگرام و تلگرام در زمان فیلترینگ و اختلال اینترنت و اجرای ربات اینستاگرام و تلگرام به صورت ۲۴ ساعته را دارند. جهت سهولت کار با این سرور ها سیستم عامل ویندوز بر روی آن نصب شده است و به راحتی با ابزار Remote Desktop می توانید به این سرور ها متصل شوید. جهت اطلاعات بیشتر با شماره واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

 

مزایای استفاده از سرور اینستاگرام چیست؟

یکی از بزرگ ترین مشکلات ادمین و مدیران شبکه های اجتماعی که در اینستاگرام فعالیت می کنند کندی دسترسی و سرعت آپلود و دانلود بر روی سرور های آن است. با استفاده از سرور مجازی شما به اینترنت ۱ گیگابیت بر ثانیه و بدون محدودیت دسترسی خواهید داشت که سرعت آن تا ۱۰۰ برابر نسبت به اینترنت های معمولی و VPN های اشتراکی قابل تهیه، بیشتر خواهد بود. از طرف دیگر این سرور ها به صورت ۲۴ ساعته روشن هستند و نیازی به خاموش کردن ندارند لذا در صورت نیاز به اجرای بات اینستاگرام محدودیتی نخواهید داشت. همچنین منابع این سرور ها برای اجرای همزمان چندین ربات تلگرام به صورت همزمان پاسخگو خواهد بود. به این سرور ها هم از طریق تمامی گوشی های هوشمند و هم از طریق لپ تاپ و کامیپوتر های رو میزی می توانید از هر کجا متصل شوید. همچنین شرکت توشن بر روی این سرور ها پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه می دهد.

اینترنت پرسرعت برای اینستاگرام و مدیران شبکه های اجتماعی

سوالات متداول اینترنت پر سرعت اینستاگرام و تلگرام

جهت اتصال به سرور چه اینترنتی نیاز دارم؟

شما می توانید حتی با نت گوشی ، نت adsl  و اینترنت سایر ارائه دهنده ها با حداقل  ۳۰۰ کیلو بایت بر ثانیه به سرور مجازی ترید و بایننس متصل شوید.

آیا با گوشی همراه هم میتوانم متصل شوم؟

بله با همه مدل گوشی و موبایل می شود به کمک نرم افزار RD Client  می توانید به سرور وصل شوید. تنها کافیست آن را دانلود کنید و با استفاده از اطلاعاتی که بعد از خرید به شما می دهیم به سرور وصل شوید. فقط کمی کار با گوشی سخت تر است . 

آیا امکان نصب نرم افزار های مورد نیاز بر روی سرور توسط کاربر وجود دارد  ؟

بله، شما می توانید نرم افزار های مورد نیاز خود را بر روی سرور نصب نمایید.

چگونه میتوانم خرید کنم ؟

به صورت آنلاین شما با کلیک روی سفارش آنلاین که در  زیر پلن ها مشاهده می کنید می توانید سفارشتان را کامل کنید. 

آیا آموزش می دهید که چگونه از سرور مجازی استفاده کنم و چطور متصل شوم ؟ 

بله تا لحظه ای که شما بتوانید به سرویس متصل شوید ما در کنار شما هستیم ، همچنین بعد از نصب فایل آموزشی نحوه استفاده از سرور برای شما ارسال خواهد شد.

 

به این مطلب امتیاز بدهید:
4/5 - (3 امتیاز)
برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − چهار =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع