معرفی رمز ارز رادیکل (Radicle)

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

معرفی رمز ارز رادیکل (Radicle)

معرفی رمز ارز رادیکل (Radicle)

رمز ارز رادیکل Radicle چیست؟ Radicle (RAD) یک رمز اتریوم است که به Radicle کمک می کند ، پروژه ای که خود را به عنوان “منبع باز ، تحت رهبری جامعه و شبکه خود پایدار برای همکاری نرم افزاری” توصیف می کند.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید. برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم. 

در مطالب قبلی شما را با کامپاند فایننس آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص رمز ارز ها به دست آورید.

رمز ارز رادیکل (Radicle) چیست؟

 توکن RAD می تواند هنگام تعامل با قراردادهای هوشمند رمز ارز رادیکل (Radicle) علاوه بر حکمرانی از طریق رای گیری و پیشنهادات ، هزینه های کاهش یافته یا صفر را فعال کند.

توجه داشته باشید که در حال حاضر فقط دارایی های میزبانی شده در بلاک چین اتریوم می توانند از طریق برنامه تلفن همراه Coinbase Wallet تبدیل شوند.

سوالات متداول در مورد رمز ارز رادیکل (Radicle)

  • چند تأیید برای RAD مورد نیاز است؟

RAD به ۳۵ تأیید شبکه نیاز دارد. درباره تأیید تراکنش اطلاعات کسب کنید.

  • کدام شبکه بلاک چین RAD را میزبانی می کند؟

RAD بر روی بلاک چین اتریوم میزبانی می شود.

  • حداقل و حداکثر مبالغ برداشت چقدر است؟

Coinbase برای تضمین یک شبکه سالم و کارآمد هم در زنجیره و هم از طریق پلتفرم ما ، ضمانت هایی را اجرا کرده است.

این ضمانت ها شامل حداقل و حداکثر مبلغ برای هر ارز رمزنگاری شده است که به مشتریان اجازه می دهیم از طریق بلاک چین ارسال کنند.

حداقل ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ RAD

حداکثر ۱۷۰۰۰ RAD

امروزه با نگاهی به اطراف ، هر روز شاهد صنایع جدیدتری خواهید بود که برخی از آنها قادر به ورود به جریان اصلی هستند و در واقع تغییر ایجاد می کنند و برخی دیگر که همیشه پشتیبانی مورد نظر خود را دریافت نمی کنند. در مورد ارزهای رمزنگاری شده نیز چنین است. بازار ارزهای دیجیتال از صدها ارز موجود در بازار تشکیل شده است و هر روز ارزهای جدیدی به بازار عرضه می شود.

این ارزهایی که به بازار آمد اغلب از حمایت مورد نیاز خود برخوردار نیستند ، اما برای کسانی که این کار را انجام می دهند ، می توانند وارد جریان اصلی شده و رشد و محبوبیت قابل توجهی را از بینندگان جهانی کسب کنند. نه تنها این ، شایان ذکر است که رمزنگاری یکی از این صنعت است که در آینده ای نزدیک به طور کامل در سیستم پرداخت جهانی پیشرفت کرده است.

رمز ارز رادیکل

مشخصات و ویژگی های رمز ارز رادیکل (Radicle)

قبل از ادامه کار ، مهم است که ابتدا در مورد اصول اولیه صنعت صحبت کنیم ، برای کسانی از شما که درک خوبی از مفهوم و عملکردهای دنیای رمزنگاری ندارند. برای شروع ، بیایید با این که ارز رمزنگاری شده دقیقاً چیست ، شروع کنیم؟ Crypto چیزی نیست جز یک نوع ارز دیجیتال که می توان از آن برای خرید و فروش کالا و خدمات استفاده کرد درست مانند روش سنتی پول ، البته از طریق اینترنت.

این دارایی دیجیتال شما بسیار غیر متمرکز و امن است و می تواند به راحتی در کیف پول های دیجیتال آنلاین ذخیره شود و همچنین می تواند برای تجارت و مبادله از طریق مبادلات رمزنگاری موجود استفاده شود. طی دو سال گذشته ، ما شاهد این بودیم که این صنعت برای خود شهرت ایجاد کرد و دائما در حال رشد و محبوبیت بود ، در حالی که سرمایه گذاران بالقوه از سراسر جهان را به همراه بسیاری از افراد دارای شهرت و سرمایه داران بزرگ تجاری مانند ایلان ماسک ، جذب کرد.

برخی از موارد دیگر که در مورد ارزهای رمزنگاری شده باید به آنها اشاره کرد شامل راحتی ارائه شده ، قابلیت حمل ، سهولت استفاده ، ماهیت بصری ، حاشیه سود بالا ، بی ثباتی و همچنین عدم قطعیت در قیمت بازار است. همچنین ، رمزنگاری از فناوری بلاک چین برای عملکرد استفاده می کند ، که به ثبت و تأیید تراکنش ها در بستر کمک می کند ، بنابراین احتمال جعل و مخارج را به طور کامل از بین می برد.

علاوه بر این ، همانطور که قبلاً ذکر شد ، امروزه ارزهای زیادی در بازار موجود است ، برخی از محبوب ترین ارزهای اصلی که می توانید در آنها سرمایه گذاری کنید شامل اتریوم ، بیت کوین ، کاردانو ، بایننس کوین ، دوج کوین و بسیاری دیگر است. برعکس ، هنگامی که این صنعت برای اولین بار معرفی شد ، ارزهای زیادی در دسترس نبود و بسیاری از افراد به دلیل عدم دانش و درک آن زمان علاقه ای به مشارکت در این امر نداشتند.

در مورد دانش و درک ، باید از این واقعیت آگاه باشید که اگر همه چیز درست پیش برود ، می توانید سودهای هنگفتی به دست آورید و یک شبه بسیار ثروتمندتر شوید ، اما در غیر این صورت ، ممکن است ضررهای قابل توجهی نیز داشته باشید. اکنون که درک اساسی از رمزنگاری دارید ، من معتقدم که می توانید درک بهتری از آنچه امروز با ما داریم ، رادیکل ، داشته باشید.

رمز ارز رادیکل (Radicle) یا همان RAD چیزی جز یک شبکه منبع باز همتا به همتا نیست که برای همکاری نرم افزاری مورد استفاده قرار می گیرد ، که توسط Eleftherios Diakomichalis و Alexis Sierier در حدود سه سال پیش ، در سال ۲۰۱۸ با هدف توسعه برابری و موارد دیگر تأسیس شد. روش پایدار نگهداری و تامین مالی پروژه های نرم افزاری عمومی در سطح جهانی.

به عبارت ساده تر ، Radicle یک شبکه غیر متمرکز دیگر برای همکاری کد است که بر ایجاد یک ساختار مقاوم برای جوامع منبع باز تمرکز دارد که گفته می شود مستقل ، امن و به طور خاص بر روی پروتکل های باز به جای پلتفرم توسعه یافته اند. این بدان معناست که Radicle یکی از این پلتفرم ها است که قادر است به توسعه دهندگان خود اجازه دهد بدون نیاز به هیچ واسطه ای قابل اعتماد روی کد جمع شوند.

علاوه بر این ، شبکه همتا به همتای Radicle با یک سیستم قرارداد هوشمند مبتنی بر اتریوم پشتیبانی می شود ، که به نگهدارندگان کمک می کند تا با فعال کردن سازمان های غیرمتمرکز ، نام های جهانی و همچنین چندین پروتکل ، کار منبع باز خود را حفظ کنند. برای کسانی که می پرسند اتریوم چه نقشی در همه اینها دارد؟ اجازه دهید در این زمینه به شما کمک کنیم.

با کمک اتریوم ، پلت فرم Radicle قادر است از قدرت مالی غیر متمرکز (DeFi) به همراه اتریوم استفاده کند تا به توسعه دهندگان این پلتفرم اجازه دهد واقعاً مالک زیرساخت همکاری خود شوند. علاوه بر این ، RAD که قبلاً ذکر کردم گفته می شود که نشانه اصلی ابزار پلت فرم است.

RAD اساساً یک رادیکال قدرتمند توکن اتریوم است که می تواند در صورت تعامل کاربران با قراردادهای هوشمند روی پلتفرم همراه با مدیریت جمعی سیستم ، مالکیت جمعی و همچنین پایداری شبکه رادیکال به طور قابل توجهی هزینه های کاهش یافته یا صفر را در بلند مدت فعال کند.

نه تنها این ، گفته می شود که Radicle یکی از موفق ترین ارزهای مجازی (رمزنگاری) در حال حاضر است و بر اساس گزارش CoinMarketCap در ۲۵۰ آلت کوین برتر قرار می گیرد. بنابراین ، طبیعتاً این امر بسیاری از سرمایه گذاران بالقوه ای را که به دنبال سرمایه گذاری دیجیتالی هستند ، به خود جلب خواهد کرد. در مورد کارکرد این پلتفرم ، به طور خلاصه ، طرح کلی توکن Radicle کاربران را ملزم به پرداخت هزینه و در هنگام تعامل آنها با پروتکل های خاص بر اساس شبکه اتریوم می کند ، مگر اینکه البته آنها دارنده توکن یا قبلاً عضوی از سکوی رادیکال به سادگی با خرید یا نگه داشتن توکن های خاص ، کاربران می توانند از پرداخت هزینه اجتناب کنند یا مبلغی را تخفیف دهند و بخشی از حاکمیت شبکه باشند. اعضای شبکه کنترل حاکم بر کلیه قراردادهای هوشمند مبتنی بر اتریوم و همچنین خزانه داری رادیکل را حفظ می کنند. در مورد خزانه Radicle ، شایان ذکر است که خزانه داری بیش از پنجاه درصد از کل عرضه توکن را در طول عمر خود دارد. همچنین ، خزانه داری به طور کامل توسط دارندگان Radicle Token با کمک Radicle DAO کنترل می شود.

رمز ارز رادیکل

نکات مهم در مورد رمز ارز رادیکل

با ارائه دلیل کافی به دارندگان توکن برای نگه داشتن توکن ، آنها می توانند شروع به ایجاد یک الگوی جدید کنند ، در حالی که مزایای حکمرانی را برای مالکیت مشترک شبکه منبع باز مجازی پلت فرم تجربه می کنند. به غیر از این ، اگر به هر دلیلی کاربران به هیچ وجه از شبکه راضی یا ناراضی نباشند ، می توانند به سادگی نگرانی های خود را مطرح کرده و یا با فروش توکن خود در بازار از شبکه خارج شوند.

علاوه بر این ، کد شبکه ، و همچنین خزانه داری ، به صورت عمومی اداره می شود ، بنابراین به هر توسعه دهنده ای در شبکه اجازه می دهد تا بر پروژه تأثیر بگذارد یا به آن کمک کند ، و Radicle را به یکی از آزمایش های حکمرانی جمعی تبدیل کند. از زمان راه اندازی بتا در دسامبر سال گذشته ، Radicle شاهد بیش از هزار پروژه بوده است که در شبکه به همراه علاقه مندی قابل توجه از سراسر اکوسیستم رایج Web3 منتشر شده است.

در نهایت ، اجازه دهید در مورد توزیع کل عرضه توکن برای پلت فرم (RAD) صحبت کنیم. طبق گزارشات ، تقریباً صد میلیون توکن RAD در پیدایش ضرب شده اند ، در حالی که شناخته شده است که در طول حدود چهار سال واگذار شده است. همانطور که قبلاً ذکر شد ، پنجاه درصد از کل عرضه به خزانه جامعه ارسال شده است ، در حالی که نوزده درصد به تیم کاری روی سکوی تعلق می گیرد. در کنار این ، حدود بیست درصد برای حامیان اولیه ، پنج درصد برای بنیاد با یک سال قفل ، دو درصد برای برنامه کاشت ، و در نهایت ، چهار درصد برای استخر نقدینگی بوت استرپینگ اختصاص داده شده است.

اکنون که اطلاعات بیشتری در مورد Radicle دارید ، برخی از شما می پرسید که آیا باید روی این پلتفرم سرمایه گذاری کنید یا نه.

از امروز قیمت Radicle حدود ۲۱.۴۳ دلار آمریکا با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۶۶۷،۱۶۱،۲۰۱ دلار است. فقط در بیست و چهار ساعت گذشته ، ارزش شبکه Radicle 129.85 درصد افزایش یافته است و با محدودیت بازار ۴۱۶.۵۱۰.۳۰۲ دلار آمریکا ، این پلت فرم در حال حاضر در رتبه ۲۳۰ بر اساس رتبه بندی CoinMarketCap قرار دارد.

همچنین ، شایان ذکر است ، عرضه فعلی RAD نزدیک به ۱۹،۴۳۶،۲۸۸ سکه RAD با حداکثر عرضه ۹۹،۹۹۹،۶۲۰ سکه RAD است. تنها در هفته گذشته قیمت رادیکول ۱۶۸.۱۸ درصد افزایش یافته است. با مطالعه تا اینجا ، باید درک درستی از این پلتفرم داشته باشید و در حال حاضر ، باید بتوانید به تنهایی مشخص کنید که آیا سرمایه گذاری در Radicle کار درستی برای شما است یا خیر.

در واقع با توجه به آنچه که می تواند با عملکرد خود در گذشته نزدیک همراه با برنامه های خود در آینده نزدیک ارائه دهد ، می توان ثابت کرد که سرمایه گذاری درازمدت ارزشمندی است که می تواند در آینده نزدیک بازده خوبی برای شما داشته باشد.

اما باز هم ، همانطور که در ابتدا ذکر شد ، رمز ارز بازار بسیار ناپایداری است و بسیار نامشخص است. بنابراین ، برای شما بسیار مهم است که این واقعیت را درک کنید که مانند هر ارز دیگری در بازار ارزهای رمزپایه ، رادیکل خطرات خاص خود را دارد و شما فقط باید در صورت تمایل به انجام این ریسک ها و متحمل هرگونه ضرر و زیان سرمایه گذاری کنید.

اگر برای شما سوال است که از کجا می توانید رمز ارز رادیکل بخرید؟ اجازه دهید در این زمینه به شما کمک کنیم. در حال حاضر ، Radicle در همه صرافی های رمزنگاری عمده در دسترس است ، اما برخی از صرافی های محبوب که RAD در آنها ذکر شده است شامل Binance ، Huobi Global ، Mandala Exchange ، Coinbase Exchange و ZT هستند.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
امتیاز دهید
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − هفده =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع