آی پی ثابت اختصاصی برای بایننس و ترید

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

آی پی ثابت اختصاصی برای بایننس و ترید

آی پی ثابت اختصاصی برای بایننس و ترید

این روز ها داشتن آی پی ثابت برای بایننس  و انجام امور cryptocurrency  کریپتو کارنسی و یا رمز ارز ها به خصوص برای کاربران ایرانی، تبدیل به یکی از بزرگ ترین دغدغه ها شده است. فعالان بازار بورس خارجی با هویت ایرانی با مشکلات متعددی رو به رو هستند که یکی از مهم ترین آنها مخفی کردن هویت ایرانی خود از سایت هایی است که به دلایل مختلف با ایران مراوده و همکاری ندارند. جالب است بدانید که در راس این سایت ها سایت بزرگ ترین صرافی ارز های دیجیتال که همان binance بایننس است می باشد که با وضع قوانین سخت و محکم بع عناد ورزی با برخی از کشور ها نظیر ایران می پردازد. هر چند سایت های متعددی زمینه رمز ارز ها و ترید فعال هستند بایننس با توجه به سابقه خوب و داشتن بیشترین تعداد کاربر در میان رقبای خود از مهم ترین سایت های صرافی آنلاین است و امکان حذف آن برای خیلی از کاربران حرفه ای خرید و فروش دیجیتالی ارز امکان پذیر نیست. در ادامه این مطلب به بررسی روش هایی جهت دور زدن این تحریم ها خواهیم پرداخت.

برای خرید سرور اختصاصی اینجا کلیک کنید

آیپی ثابت همه شهرهای دنیا

بایننس چیست؟

binance یکی از بزرگ ترین و مشهور ترین صرافی های آنلاین دنیا در زمینه خرید و فروش ارز دیجتال یا همان  cryptocurrency  است که این شرکت توسط یک فرد چینی به نام چانپنگ ژائو در سال ۲۰۱۷ در چین تاسیس شد و بعد از چند سال با تغییر قوانین تجارت چین و ممنوع شدن معاملات  رمز ارز ها در بایننس از کشور چین خارج شد. بایننس با داشتن مزایایی نظیر سرعت زیاد در انجام معاملات آنلاین و استفاده از  پلتفرمی کاربرپسند که قابل استفاده برای تمامی کاربران از مبتدی گرفته تا حرفه ای است و همچنی دریافت کارمزد کم و به میزان حداقل و  امنیت بالا در حفظ اطلاعات کاربران و حریم خصوصی آن ها به یکی از بهترین صرافی های محبوب دنیا تبدیل شده است. البته این شرکت قوانین سختی دارد و انجام تراکنش ها را برای کاربران بعضی کشور ها محدود و ممنوع کرده است که متاسفانه کاربران ایرانی نیز در این دسته قرار دارند.

استفاده از VPN جهت بایننس

در سال های اخیر راهکاری که خیلی از کاربران کشورمان برای دور زدن تحریم ها  استفاده می کنند استفاده از virtual private network (VPN) است که به صورت مجازی آیپی شما را به سرور های خارج از کشور تغییر می دهد. این روش حتی تا چند ماه قبل کاربردی بود ولی با توجه به حساسیست بیشتر شرکت بایننس و دیگر شرکت ها به این موارد قوانینی تصویب شد که این کاربران شناسایی و حساب کاربری آنها بلاک شود. مشکلی که استفاده از VPN های اشتراکی برای اتصال به سرور های خارجی دارد چند مورد است که به صورت تیر وار به آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. شبکه غیر مطمئن و امکان بروز قطعی های متعدد در ساعات مختلف شبانه روز.
  2. تغییر آیپی سرور هایی که به آنها متصل می شوید بدون اطلاع قبلی.
  3. استفاده چندین کاربر مختلف از آیپی های اختصاصی داده شده.
  4. امکان سو استفاده و دسترسی غیر مجاز به اطلاعات تبادل شده از طریق VPN نظیر نام کاربری و کلمه عبور شما.
  5. اتصال از کشور های مختلف به سرور های بایننس که بایننس به راحتی می تواند این مورد را شناسایی کند.
  6. سرعت پایین و محدود شده در اتصال به سرور های خارجی
  7. با توجه به اشتراکی بودن خدمات امکان هر گونه استفاده از آیپی ها توسط کاربران مختلف می باشد که سو استفاده برخی کاربران می تواند به نام شما ثبت شود.
  8. مشخص شدن هویت ایرانی شما در صورت بروز قطعی در اتصال VPN

سرور مجازی ترید توشن

با توجه به موارد فوق همانطور که ملاحظه می کنید استفاده از سرویس دهنده های VPN جهت اتصال به سرور های بایننس و یا سایت های دیگر ترید به هیچ وجه امن نیست و برای کاربرانی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود به صورت طولانی مدت هستند استفاده از این خدمات مناسب نمی باشد و هر لحظه امکان بلاک اکانت وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است در سال جدید هر چند ماه یک بار بایننس لایه های امنیتی جدیدی جهت شناسایی این کاربران و برخورد با آنها اضافه می کند و در میان کاربران توشن تعداد زیادی از کاربران با این مشکلات رو به رو شده اند.

خرید آی پی ثابت برای بایننس و ترید

همانطور که اشاره شد استفاده از VPN و آیپی اشتراکی به هیچ وجه جهت فعالیت حرفه ای در ترید و بایننس توصیه نمی شود. راهکار توشن به شما استفاده از سرور مجازی ترید و بایننس این شرکت است که در این سرویس شما یک کامپیوتر مجازی و با دسترسی کامل در کشور مد نظر خود اجاره می کنید و با استفاده از IP ثابت و اختصاصی این سرور با اینترنت پر سرعت دیتاسنتری به سایت هایی نظیر بایننس و … متصل می شوید. با استفاده از این روش شما به عنوان یک شهروند هلندی، فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و یا هر کشوری که مد نظر داشته باشید شناسایی خواهید شد و binance نیز نمی تواند به هویت اصلی شما پی ببرد. در این روش آیپی شما در تمامی ساعات شبانه روز ثابت است و در دیدگاه بایننس شما یک شهروند خارجی هستید که از محل کار و یا خانه خود به سرور های بایننس متصل می شوید. جهت اطلاعات بیشتر بر روی بنر زیر کلیک نمایید:

خرید آی پی ثابت ترید

مزایای آی پی ثابت و اختصاصی از سرور ترید توشن

در این بخش برخی از مزایای استفاده از سرور های ترید و بایننس توشن را به صورت اختصار اشاره میکنیم که مقایسه کردن این موارد برای شما آسان تر شود:

  1. اتصال با ثبات و پایدار در تمامی ساعات شبانه روز
  2. آیپی ثابت و اختصاصی و بدون تغییر
  3. دسترسی به اینترنت پر سرعت دیتاسنتری 
  4. امنیت بالا در اتصال به سرور و سایت های صرافی آنلاین
  5. عدوم وجود امکان در دسترسی بی اجازه به اطلاعات شما
  6. اتصال از کشور مد نظر به صورت آیپی واقعی و به صورت یک شهروند تایع آن کشور
  7. هویت و آیپی ایرانی شما در صورت بروز قطعی در اتصال نیز مشخص نخواهد شد.
  8. امکان نصب نرم افزار های ترید و انجام ترید اتوماتیک از سرور به صورت ۲۴ ساعته و بدون محدودیت
  9. امکان اتصال به سرور از رایانه، لپ تاپ، گوشی موبایل هوشمند و انواع تبلت

آشنایی با سرور مجازی ترید و بایننس توشن

سرور مجازی بایننس توشن یک رایانه شخصی به صورت مجازی در خارج از کشور است که شما می توانید به سادگی به آن از طریق سیستم عامل های مختلف نظیر ویندوز، لینوکس، اوبونتو، MAC، اندروید، IOS و … متصل شوید و کارهای خود را به عنوان یک شهروند آلمانی، هلندی، انگلیسی، فرانسوی و … بدون محدودیت به همراه اینترنت پر سرعت و همچنین با خرید آی پی ثابت بایننس انجام دهید. بر روی این سرور ها نسخه ویندوز سرور Windows server نصب شده است که شباهت زیادی به ویندوز های ۱۰ و ۸ و یا ۷ دارد و کار کردن با آن بسیار آسان است. 

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (2 امتیاز)
برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − چهار =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع