پرستاشاپ چیست؟ مزایای مهم prestashop نسبت به سایر فروشگاه سازها

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

پرستاشاپ چیست؟ مزایای مهم prestashop نسبت به سایر فروشگاه سازها

پرستاشاپ چیست؟ مزایای مهم prestashop نسبت به سایر فروشگاه سازها

پرستاشاپ یک سیستم فروشگاه ساز اینترنتی بسیار قدرتمند است که در سال های اخیر به علت افزایش فروش اینترنتی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. گسترش فرهنگ خرید آنلاین میان مردم باعث شده که صاحبان کسب و کار بیشتر از قبل، اقدام به طراحی سایت فروشگاهی کنند. بسیاری از این مشاغل نیازی به هزینه های زیاد انجام طراحی سایت اختصاصی ندارند و با استفاده از فروشگاه سازهایی مثل پرستاشاپ می توانند در حوزه کاری خود به صورت اینترنتی فعالیت کنند و به فروش محصولات خود بپردازند. البته به جز پرستاشاپ هم سیستم های مدیریت محتوای فروشگاهی دیگری هم وجود دارند. اما پرستاشاپ به خاطر قابلیت های بسیاری که دارد، از محبوبیت ویژه ای میان کاربران خود برخوردار است. در این مطلب قصد داریم به توضیح این که پرستاشاپ چیست و چه کاربردی دارد بپردازیم. و نیز مهم ترین مزایای آن را نسبت به رقبایش بررسی می کنیم.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

پرستاشاپ چیست؟

پرستاشاپ یک سیستم مدیریت محتوا (cms) فروشگاهی است که در سال ۲۰۰۷ میلادی وارد بازار شد و open source یا  متن باز است. بدین معنی که کد های آن در اختیار عموم قرار دارد تا بتوانند آن را ویرایش یا اضافه و حذف کنند. این فروشگاه ساز توسط  Bruno Lévêque و Igor Schlumberger نوشته شد و در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیار زیادی از سراسر دنیا پیدا کرد، به گونه ای که در همان ابتدای کار به ۱۳ زبان زنده دنیا ترجمه شد. محبوبیت PrestaShop از آن جایی مشخص می شود که براساس آخرین آمار، بیش از ۲۷۰ هزار فروشگاه اینترنتی در جهان با این نرم افزار ساخته شده اند که این مقدار معادل ۹ درصد از کل فروشگاه های اینترنتی متن باز است.  

مهم ترین مزایای پرستاشاپ

طراحی سایت با پرستا شاپ

مهم ترین مزیتی که پرستاشاپ دارد این است که بلافاصله بعد از خرید هاست prestashop و نصب آن ( که کار بسیار ساده ای است) می توانید از ۶۰۰ قابلیت این فروشگاه ساز استفاده کنید. اما علاوه بر این قابلیت ها، مزایای دیگری نیز استفاده از PrestaShop دارد که با هم به بررسی این موارد می پردازیم:

  • رایگان بودن نرم افزار: یکی از بزرگترین مزایایی که یک فروشگاه ساز با امکانات کامل می تواند داشته باشد این است که استفاده از آن رایگان باشد. خوشبختانه پرستاشاپ هم از جمله این نرم افزار هاست و رایگان می باشد.
  • شخصی سازی: می توانید پس از نصب پرستا، ظاهر آن را به شکل دلخواه خود ادیت کنید و با به کارگیری قالب ها، ماژول ها و افزونه های مختلف آن را شخصی سازی کنید.
  • فروم های پرسش و پاسخ: اگر سوالی در هر یک از قسمت های مختلف پرستاشاپ داشته باشید می توانید در فروم انگلیسی این پلتفرم، یا فروم فارسی آن مطرح کنید و پاسخ خود را دریافت کنید.
  • سیستم گزارش خطا: در صورت مشاهده خطا یا باگی در این سیستم مدیریت محتوا، می توانید آن را به تیم توسعه دهنده گزارش بدهید تا در ورژن های بعدی آن را برطرف کنند.
  • نصب آسان: همان طور که در ابتدای این مطلب هم گفته شد، نصب پرستا شاپ کار بسیار ساده ای است و از طریق installer می توانید فقط با چند کلیک به نصب این پلتفرم بپردازید.
  • داشتن بازار رسمی: PrestaShop Addons بازار رسمی پرستا شاپ است که بیش از ۵۰۰۰ محصول اعم از قالب، افزونه و پلاگین های مختلف دارد. که بر حسب نیازتان می توانید هر یک را تهیه کنید.
  • رابط کاربری user friendly یا کاربر پسند: پرستاشاپ رابط کاربری ساده ای برای صاحبان فروشگاه فراهم کرده تا با استفاده از آن بتوانند به راحتی فروشگاه خود را مدیریت کنند.
  • سئو قابل قبولی دارد
  • امکان ایجاد محصول و ویژگی های محصول به صورت نامحدود
  • بهینه بودن قابل توجه هسته پرستا شاپ

جمع بندی آن چه در خصوص Prestashop گفته شد:

در این مطلب در خصوص فروشگاه ساز محبوب پرستاشاپ صحبت کردیم و به بررسی مهم ترین مزایای آن پرداختیم. شما هم اگر تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی با پرستاشاپ دارید، باید ابتدا هاست پرستاشاپ تهیه کنید. و بعد از آن اقدام به طراحی سایت کنید. اگر خودتان زمان کافی یا مهارت لازم برای طراحی سایت ندارید، اصلا نگران نباشید. قیمت طراحی سایت فروشگاهی توشن بسیار متعادل و مقرون به صرفه است و می توانید در مدت زمان کوتاهی صاحب یک سایت حرفه ای شوید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (2 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

2 پاسخ به “پرستاشاپ چیست؟ مزایای مهم prestashop نسبت به سایر فروشگاه سازها”

  1. aryan گفت:

    باسلام من وقتی اس اس ال فعال میکنم صفحه اصلی سایت باگ تکرار میگیره ولی بقیه صفحه ها با اس اس ال مار میکنند راهنمایی میکنید باید چیکار کنم ؟

    • dehsangi.m گفت:

      سلام وقتت بخیر
      مهندس جان باید ادرس ارسال می کردید که برررسی کنیم مشکل رو
      برای دریافت مشاوره رایگان درخواست ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 12 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع