انواع ترید در بایننس

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

انواع ترید در بایننس

انواع ترید در بایننس

انواع ترید در بایننس کدام است؟ همانطور که می دانید استفاده از سرور مجازی ترید بایننس توشن می تواند راهکار بسیار مناسبی برای بهبود وضعیت معاملات شما باشد.

برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

سرور مجازی ترید بایننس توشن این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا با اطمینان بیشتری بدون خطر بلاک شدن در بایننس ترید کنید.

در مطالب قبلی شما را با راز های معامله گران موفق آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد ترید در بایننس و انواع آن به دست آورید.

Binance رهبر واقعی در دنیای تجارت altcoin است. بستر معاملات ارزهای رمزنگاری شده آن ها به عنوان مقرون به صرفه ترین و مطمئن ترین مکان برای خرید و فروش رمزنگاری ها عمل می کند.

با در اختیار داشتن بیش از ۳۰۰ سکه مختلف، بسیاری از معامله گران رمزنگاری این مکان را به خانه خود تبدیل کرده اند.

سیستم آنها با UI فوق العاده ساخته شده است، ۱۰۰٪ مبتدیان پسند است. مانع ورود به اینجا مانند برخی دیگر از مبادلات رمزنگاری (مانند Bitfinex یا Bitmex) زیاد نیست. در واقع، شما پس از خواندن این مقاله به توانایی خود در تجارت در Binance اطمینان کامل خواهید داشت.

انواع معاملاتی که بایننس ارائه می دهد

اول از همه، بخشی از دلایلی که Binance برای افراد مبتدی مناسب است این است که گزینه های تجاری زیادی را ارائه نمی دهند. شما می توانید از ویژگی های اساسی مانند ضرر و زیان متوقف شده بخرید یا بفروشید و از آن استفاده کنید، اما هیچ عملکرد تجاری پیچیده ای نیست.

مبادله Binance در حالت  Basic vs Advanced؟

وقتی روی دکمه “Exchange” می روید، در منوی کشویی دو گزینه Basic و Advanced پیدا خواهید کرد. با انتخاب یا روشی که کاربری تجارت را مشاهده می کنید تغییر نمی کند. بنابراین، تفاوت این دو انتخاب چیست؟

  • Basic  پلت فرم معاملاتی استاندارد با نمودارهای اساسی، به شما امکان می دهد در سطح حدس و گمان ایده کلی در مورد سکه های فنی داشته باشید. که به طور پیش فرض انتخاب شده است.
  • Advanced تجارت پیشرفته با نمودارهای دقیق تر، امکان تجزیه و تحلیل فنی میان مدت و بلند مدت روی هر سکه را فراهم می کند.

نسخه دسک تاپ پلتفرم تجاری Binance گاهی اوقات دارای مشکلات ناامیدکننده ای است. این مشکل معمولاً در جفت های معاملاتی منفرد اتفاق می افتد و فقط وقتی سفارشات زیادی به صورت همزمان انجام می شود.

اگرچه به طور کلی مسئله ای نیست، بسیاری از مبتدیان این اشتباه را مرتکب می شوند و به دنبال سکه های کم بازار را که ۲۰ درصد ۱۰۰ یا بیشتر پمپ می کنند، می روند. طرز فکر (اشتباه) این است که “از پس همه چیز بر خواهم آمد” اما شما هرگز نمی دانید چه زمانی پمپ فرو می نشیند و متحمل ضرر خواهید شد.

چگونه می توان در Binance معامله کرد ؟

می توانید با BTC (Bitcoin)، ETH (Ethereum)، USDT (Tether) یا BNB (Binance Coin) تجارت کنید. جفت های رمزنگاری موجود بسته به اینکه از کدام سکه استفاده می کنید متفاوت خواهد بود. جفت معاملات بیت کوین بیشترین تنوع را دارند (۳۰۰). Ethereum و Binance Coin تعداد قابل توجهی از altcoin ها را نیز در اختیار دارند. در همین حال، Tether در درجه اول برای مبادله با سکه های بزرگتر مانند Ethereum، Litecoin و Ripple استفاده می شود.

نحوه برنامه ریزی برای تأمین بودجه معاملات خود را تعیین کنید

از آنجایی که ارزش اکثر رمزنگاری ها به ارزش بیت کوین یا ارزش فیات آنها است، احتمال این وجود دارد که به معامله با BTC یا USDT متمایل شوید.

 BTC احتمالاً برنده خواهد شد زیرا شما می خواهید بیشترین فرصت تجارت در اختیار شما قرار گیرد. همچنین، شما نمی توانید USDT را واریز کنید بنابراین موقعیت خود را برای خرید و فروش از این طریق هزینه بیشتری خواهد داشت. برای مقابله با این مسئله، همیشه می توانید هنگام فروش اولین موقعیت خود، با فروش به USDT از هزینه های بیشتر جلوگیری کنید.

به خاطر داشته باشید که ارزش بیت کوین در نوسان است و ارزش موجودی حساب شما به قیمت بازار BTC بستگی دارد.

مراحل خرید و فروش ارز رمزنگاری شده در Binance

بیایید وانمود کنیم که می خواهید Golem (GNT) را بخرید، شاید پس از شنیدن پیشگویی های جان مک آفی مبنی بر قدردانی از ارزش ۱۰ برابر. برای ثبت سفارش می توانید به صفحه جفت تجاری Binance’s GNT / BTC بروید.

گزینه های مختلف موجود Limit (پیش فرض)، Market و Stop Limit هستند.

انواع ترید در بایننس

انجام سفارشات محدود در Binance

قیمت به طور پیش فرض در آخرین قیمت تجارت تعیین خواهد شد. می توانید به صورت دستی این شماره را ویرایش کرده و هر آنچه را که می خواهید انتخاب کنید.

انتخاب قیمتی به مراتب بالاتر از نزدیک ترین سفارشات فروش در دفترچه سفارش، منجر به خرید “بازار” تا آن قیمت می شود.

Binance همچنین یک گزینه سریع و یک دکمه ای را برای ثبت سفارش های محدود به شما می دهد. شما می توانید میزان خرید خود را به ۲۵٪، ۵۰٪، ۷۵٪ یا ۱۰۰٪ مانده حساب خود تقسیم کنید (به استثنای موجودی فعلی که در یک معامله باز نگه داشته می شود).

همچنین فلش هایی در کنار قیمت سفارش وجود دارد که به شما امکان می دهد پیشنهاد خود را با تنظیم کنید.

انجام سفارشات بازار در Binance

ثبت سفارش در بازار بسیار آسان است. شما فقط باید مبلغی را که می خواهید هزینه کنید تهیه کنید و سفارش خود را انجام دهید و بعد کارتان تمام شده است.

شما در اینجا نیز می توانید خرید خود را انجام دهید کنید. فقط ۲۵٪، ۵۰٪، ۷۵٪ یا ۱۰۰٪ را انتخاب کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

ساخت سفارشات Stop Limit در Binance

یک سفارش محدودیت توقف به شما امکان می دهد ضررهای خود را به حداقل برسانید، در صورتی که در مورد قیمت عملی که در آن زمان انجام می شود، عمل کنید.

توقف قیمتی است که سفارش محدود شما در رزرو سفارش فعال می شود. Limit قیمتی است که موقعیت شما در آن فروخته می شود.

اگر بازار Stop را نقض کند و به قیمت Limit برنگردد، صرف نظر از کاهش قیمت، سفارش در رزرو سفارش باقی می ماند. با این حال، اگر قیمت به اندازه کافی بهبود یابد، موقعیت بدون توجه به بازده بالا در قیمت Limit از بین می رود.

از طریق Binance Coin با هزینه های کمتر معامله کنید

Binance  تنها به یک دلیل خاص است – هزینه های کم.

شما در هر معامله ای که انجام می دهید فقط ۰.۱٪ پرداخت می کنید!

با نگه داشتن Binance Coin (BNB) این هزینه به نصف کاهش می یابد و این بدان معناست که شما فقط ۰.۰۵٪ برای هر معامله پرداخت خواهید کرد.

ارزش BNB نوسان چشمگیری ندارد (و دارای محدودیت بازار ۱B است) بنابراین با نگه داشتن آن خطرات عمده ای ندارید.

توجه داشته باشید برای اعمال تخفیف به صورت خودکار فقط لازم است BNB را در حساب خود نگه دارید. نیازی به معامله هیچ یک از جفت های رمزنگاری BNB نیست و هیچ مزیت قابل توجهی در انجام این کار وجود ندارد.

ترید در بایننس

بنابراین، هدف شما این است که همیشه BNB کافی برای پوشش هزینه های معامله خود داشته باشید. اگر روزانه ۱۰ بار به موقعیت ۱۰،۰۰۰ دلاری وارد شوید و از آن خارج شوید که معاملات روزانه ۱۰۰۰۰۰ دلار است.

با استفاده از BNB شما ۰.۱٪ صرفه جویی خواهید کرد، این بدان معناست که شما روزانه ۵۰ دلار هزینه معامله پرداخت می کنید.

اطمینان حاصل کنید که تعادل BNB خود را حفظ کنید تا ناگهان تمام نشود. حساب شما هنگام گرفتن هزینه، با نرخ ۰.۱٪ در هر معامله، به طور خودکار به رمزنگاری که در دست دارید، تبدیل می شود. به سادگی مقداری BNB دیگر بخرید و به نرخ کاهش یافته برگردید.

یادآوری نرخ تخفیف برای استفاده از BNB سال به سال کاهش می یابد و پس از پنج سال این تبلیغ دیگر فعال نخواهد بود. تخفیف هر سال نصف می شود که نرخ ها را به شرح زیر ۵۰٪ تخفیف در سال ۱، ۲۵٪ در سال ۲، ۱۲.۵٪ در سال ۳ و ۶.۷۵٪ در سال ۴ می کند.

نحوه فعال سازی تخفیف BNB

بالای نماد شخص در سمت راست نوار منوی بالای صفحه بروید. “حساب (ایمیل خود) ” را انتخاب کنید که به صفحه ای با اطلاعات و تنظیمات حساب شما وارد می شود.

در زیر ایمیل و آخرین زمان ورود خود، “استفاده از BNB برای پرداخت هزینه (۵۰٪ تخفیف) ” را پیدا خواهید کرد و یک دایره کوچک در کنار “ON” یا “OFF” در کنار آن قرار دارد. مطمئن شوید که این حالت روی “ON” تنظیم شده است تا مانده BNB شما به جای مانده حساب های دیگر، به سمت هزینه های معاملات شما گذاشته شود.

متوجه خواهید شد که وقتی این مبلغ را فعال کنید هزینه اعلام شده به ۰.۰۵ درصد تغییر می کند. قبل از قرار دادن معامله خود، فقط کافی است بالای جعبه سفارش فروش نگاه کنید تا تأیید کنید که در حال حاضر فعال است.

Binance – محلی برای معاملات روز سکه Alt

به عنوان یک ارز مبادله ای با ارز کم، Binance به معامله گران روز altcoin این فرصت را می دهد تا چندین بار در روز اقدام به خرید و فروش رمزنگاری کنند. این مولفه برای توانایی شما در کسب سودهای ارزشمند به عنوان یک معامله گر رمزنگاری بسیار مهم است. بسیاری از افراد موفقیت بزرگی را کسب می کنند، اما داشتن یک رویکرد حساب شده نیاز دارد.

خوشبختانه، هزینه معاملات ۰.۱٪ Binance (0.05٪ با BNB) بسیار ارزان است به طوری که حتی یک معامله گر بی تجربه می تواند سود زیادی بدست آورد و با کاهش ۱٪ قیمت حرکت کند.

توصیه می کنیم هنگام تلاش برای خرید و فروش ارزهای رمزپایه، با Binance به عنوان خانه خود رفتار کنید. برخلاف خرید در یک بستر CFD مانند eToro، می توانید سکه های خود را پس بگیرید. این اسپرد وجود ندارد زیرا شما در حال پرداخت نرخ واقعی بازار هستید (گرچه با سایر صرافی ها متفاوت خواهد بود).

 علاوه بر این، هزینه خرید و فروش (ورود و خروج) به موقعیت بسیار اندک است که می توانید از برگزاری بازی باخت نسبت به هزینه های بسته جلوگیری کنید.

نکته: Binance یک ویژگی را ارائه داد که به شما امکان می دهد “مقادیر ناچیز” خود را به BNB تبدیل کنید. به شما این امکان را می دهد که هر سکه ای را در مبالغ کم در اختیار داشته باشید و آنها را به Binance Coin تبدیل کنید.

این مقدار می تواند به مرور زمان اضافه شود، به خصوص وقتی روز معامله می کنید و موقعیت های زیادی را هر روز باز و بسته می کنید.

با مطالعه اطلاعات بالا با انواع بایننس آشنا شدید.

شرکت توشن ارائه دهنده بهترین انواع سرور مجازی مخصوص ترید بایننس آماده است تا شما را در این زمینه راهنمایی کند.

امیدواریم با استفاده از سرور مجازی مخصوص ترید و همچنین پیگیری آخرین اخبار در مورد بایننس بتوانید به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

از لینک زیر می توانید سرور مجازی ترید در بایننس را تهیه کنید.

خرید سرور مجازی ترید در بایننس

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع