چرا برای ترید در بایننس از VPN استفاده نکنیم؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

چرا برای ترید در بایننس از VPN استفاده نکنیم؟

چرا برای ترید در بایننس از VPN استفاده نکنیم؟

برای ترید در بایننس به جای استفاده از VPN باید از VPS یا همان سرور مجازی ترید بایننس توشن استفاده کنیم. چرا؟

برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

استفاده از سرور مجازی ترید بایننس توشن این امکان را به شما می دهد تا بدون بلاک شدن در صرافی بایننس ترید کنید و با سرعت بالای اینترنت و خیال راحت به یک تریدر موفق تبدیل شوید.

در مطالب قبلی شما را با آخرین اخبار بازار بورس آشنا کردیم. در ادامه می خواهیم دلایل استفاده نکردن از VPN را در ترید را اختیارتان قرار دهیم.

دلایل استفاده نکردن از وی پی ان برای ترید در بایننس

  1. اولین دلیل این است کهاینکه VPN به شما اخصاص ندارد و ممکن است در ایران خیلی از افراد از یک VPN و یا یک شرکت با یک IP Address به صورت هم زمان استفاده کنند که این موضوع موجب می شود اکسچنج بایننس و هر سایت دیگری که IP ها را بررسی میکند حساب شما را بلوکه کند چرا که با یک IP که اسپم است وارد چندین حساب شده اید.
  2. نکته دوم که موجب بسته شدن حساب کاربری شما در بایننس و باقی اکسچنج ها می شود این است که شما هر بار برای وارد شدن به حساب کاربری خود با یک IP دیگر که اسپم است وارد می شوید و آی پی متغیر می باشد از این رو به شما شک می کنند و حساب شما را می بندند.

به همین خاطر است که به شما ایمیلی ارسال می کنند و می گویند ما حساب شما را به دلایل امنیتی و حفظ امنیت شما بستیم که احتمال سوء استفاده از حساب شما را برای دیگران بگیریم و در آخر به شما می گویند که لطفا برای فعال سازی دوباره حساب خود احراز هویت انجام دهید.که متاسفانه به دلیل تحریم بودن ایران ما امکان احراز هویت را نداریم.

  1. دلیل دیگر این است که IP ایران تحریم می باشد به این معنی که اگر با ip ایران وارد یک اکسچنج شوید قوانین سایت را زیر ‍پا رعایت نکردید و حساب شما بسته خواهد شد.

VPN ها پایدار نیستند. حتما دیده اید که در هنگام کار مدام قطع و وصل می شوند و نکته دیگر اینکه حتی گاهی نمی دانیم که چه زمانی قطع و دوباره وصل شده است.

کافیست تا وقتی VPN روشن است ما به سایت بایننس وصل شویم و فقط یک بار VPN قطع شود تا بلا فاصله IP ایران در بایننس ثبت گردد و بعد از یک مدت اکانت ما بسته می شود.

ترید در بایننس

  1. فاکتور چهارم که می تواند بسیار مهم تر از سایر گزینه ها باشد این است که ممکن است اطلاعات ما توسط سرویس دهنده vpn ربوده شود.

به همین سادگی مخصوصا آن دسته از vpn هایی که صرفا و با هدف ترید کردن و با نام، “VPN مخصوص ترید کردن با IP ثابت” مود شده اند و معلوم نیست که چه اتفاقی قرار است بیافتد و ما تنها شاهد تغیر آی پی خود هستیم.

بنابراین فراموش نکنید که حتما زمان ورود به سایت‌ های مهم، وی ‌پی ‌ان خود را خاموش کنید.

  1. هنگامی که شما با وی پی ان وارد سایت بایننس برای ترید ارزهای دیجیتال می شوید هیچ گونه امنیتی نخواهید داشت.
  2. فاکتور مهم دیگر در مورد استفاده نکردن از وی پی ان برای ترید در بایننس این است که ممکن است نشت اطلاعات از vpn ها صورت گیرد.

vpn ها تنها آی پی کشور شما را به یک کشور دیگر تغییر میدهند و کاملا ریشه اصلی و مبدا و آی پی اصلی شما به همراه شرکت هاستینگی که از آن اینترنت را دریافت کرده اید و حتی ساعت کامپیوترتان و همچنین موقعیت جغرافیایی و یا مرورگری که استفاده میکنید و بسیاری از موارد دیگر قابل تشخیص است.

با مطالعه اطلاعات بالا دلایل استفاده نکردن از وی پی ان برای ترید بایننس آشنا شدید.

امیدواریم با استفاده از سرور مجازی مخصوص ترید و همچنین پیگیری آخرین اخبار در مورد بایننس بتوانید به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

از لینک زیر می توانید سرور مجازی ترید در بایننس را تهیه کنید.

خرید سرور مجازی ترید در بایننس

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع