معرفی بهترین افزونه های هوش مصنوعی برای وردپرس

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

معرفی بهترین افزونه های هوش مصنوعی برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه های هوش مصنوعی برای وردپرس

وردپرس با حدود ۶۰۰۰۰ افزونه رایگان، یک سیستم مدیریت محتوا با سفارشی سازی تقریباً بی پایان است. موج اخیر توسعه در هوش مصنوعی افزونه های جدیدی را برای ایجاد و مدیریت سایت وردپرس تولید کرده است.

برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

در اینجا لیستی از افزونه های وردپرس مبتنی بر هوش مصنوعی برای ساخت یک وب سایت، تولید محتوا، طراحی فرم ها، مدیریت بهینه سازی موتورهای جستجو و کمک به مشتریان آورده شده است.

پلاگین های هوش مصنوعی برای وردپرس

Jetpack از Automattic شامل ابزارهایی برای امنیت، عملکرد، بازاریابی و طراحی است. Jetpack AI Assistant یک رابط چت بصری ارائه می دهد. یک اعلان ارائه دهید و Jetpack AI Assistant پست های وبلاگ قانع کننده، صفحات دقیق، لیست های ساختار یافته و جداول جامع ایجاد می کند. لحن محتوا را با مخاطب خود تنظیم کنید. از دستیار هوش مصنوعی برای ترجمه متن به چندین زبان استفاده کنید. Jetpack’s Write Brief With AI یک ابزار نوشتن با هوش مصنوعی برای ویرایشگر بلاک وردپرس است.

Uncanny Automator افزونه ها را به هم متصل می کند و یک سایت وردپرس را بدون کد به صورت خودکار می کند. با پشتیبانی از مدل‌های ChatGPT و Dall-E، پست‌ها و فعالیت سایت را به OpenAI متصل کنید. از Automator و OpenAI برای ایجاد کمپین های ایمیل، تصاویر برجسته، پست های رسانه های اجتماعی، ترجمه ها، فرم ها، توضیحات بهینه شده برای جستجو و موارد دیگر استفاده کنید.

Tidio یک افزونه برای تعامل با مشتری است. با چت ربات Lyro AI به طور خودکار به اکثر سوالات بازدیدکنندگان پاسخ دهید. Lyro به سرعت از سوالات متداول شما یاد می گیرد و پاسخ های پیچیده ای را برای حل مشکلات فرموله می کند. هوش مصنوعی در محدوده پایگاه دانش شما باقی می ماند و به راحتی به روز می شود.

Bertha AI یک دستیار محتوا برای هوش مصنوعی مولد در وردپرس و کروم است. این برنامه که بر روی چندین مدل زبان بزرگ ساخته شده است، تصاویر، عناوین، توضیحات محصول و پست‌های وبلاگ را برای سئو بهینه هستند، تولید می کند. هوش مصنوعی Betha با  ابزارهای SEO وردپرس کار می کند.

Divi AI یک سازنده وب سایت است که می تواند صفحات را با یک دستور ساده ایجاد کند. از هوش مصنوعی برای تولید طرح‌بندی، نوشتن محتوا و کد و تولید تصاویر استفاده کنید. محتوای متنی را بنا به تقاضا بنویسید و بهبود بخشید. محتوا تولید کنید، سپس به سازنده بصری Divi بروید تا ویرایش کنید. Divi AI محتوای موجود و جزئیات وب سایت را تجزیه و تحلیل می کند و محتوایی را که باید بعداً اضافه کنید توصیه می کند.

All in One SEO یک افزونه و جعبه ابزار بازاریابی برای بهینه سازی تنظیمات، افزودن اطلاعات محلی، ردیابی رتبه بندی کلمات کلیدی، انجام ممیزی SEO، خودکارسازی لینک های داخلی و موارد دیگر است. عناوین سئو و توضیحات متا را از طریق ChatGPT ایجاد کنید.

Elementor یک سازنده وب سایت برای وردپرس است. دارای یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن، کتابخانه قالب، ابزار طراحی پیشرفته و بیش از ۴۰ ویجت رایگان برای سفارشی کردن طراحی شما. همچنین دارای ادغام هوش مصنوعی بومی برای تقویت فرآیند طراحی و تولید محتوا است. فورا بخش‌ها، متن، کد، و تصاویر یا طرح‌بندی مرجع را از سایر وب‌سایت‌ها ایجاد کنید.

Starter Templates یک سازنده وب سایت است که با ZipWP، یک پلت فرم ایجاد وب سایت هوش مصنوعی، ادغام می شود. نوع وب سایتی را که ایجاد می کنید انتخاب کنید و نام و شرح کسب و کار را ارائه دهید. سپس از هوش مصنوعی برای اصلاح توضیحات خود و تولید طرح، کپی و تصاویر بصری مطابق با نام تجاری خود استفاده کنید.

Formidable Forms نظرسنجی ها، نظرسنجی ها، آزمون ها، ماشین حساب ها و فرم هایی را برای ثبت نام، پرداخت، سرنخ ها و ثبت نام ایمیل ایجاد می کند. از ChatGPT برای خودکارسازی پاسخ‌های ارسال فرم استفاده کنید و کاربران را با انتخابگرهای تاریخ پیشرفته و روابط میدان پویا برای تجربه کاربری هوشمند و شهودی درگیر کنید. از هوش مصنوعی برای پاسخ به سوالات، توصیه محصولات و ارائه خدمات استفاده کنید.

SEOPress یک سایت وردپرس را برای رتبه بندی جستجوی ارگانیک بهینه می کند. از آن برای ساخت نقشه های سایت HTML و XML سفارشی، افزودن داده های ساختاریافته، ایجاد خرده های نان بهینه و بهبود اشتراک گذاری اجتماعی استفاده کنید. از هوش مصنوعی برای تولید متادیتا و متن های جایگزین برای فایل های تصویری استفاده کنید. اقدامات انبوه پشتیبانی می شوند.

GetGenie AI یک دستیار محتوا و سئو مبتنی بر هوش مصنوعی است. از آن برای تولید متن، کلمات کلیدی، تصاویر و تجزیه و تحلیل بهینه شده برای جستجو استفاده کنید. تحقیق کلمات کلیدی پردازش زبان طبیعی را انجام دهید، تجزیه و تحلیل سر به سر انجام دهید و محتوا را توسعه دهید. GetGenie از GPT-3.5، GPT-4، DaVinci و الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی بهره می برد.

AI Power ابزارهایی را برای تولید محتوا، تصاویر و فرم ها با گزینه های قابل تنظیم فراهم می کند. با استفاده از مدل‌های زبان GPT OpenAI، GPT-3.5 Turbo، GPT-4 و GPT-4o، مقالات با کیفیت و طولانی‌تری تولید کنید. توضیحات محصول را با ادغام WooCommerce بهبود دهید. متن خود را با ادغام متن به گفتار ElevenLabs، Google و OpenAI به گفتار واقعی تبدیل کنید. با ابزار ویرایشگر انبوه، حجم زیادی از محتوا را فوراً تولید کنید.

Yoast SEO یک افزونه با ابزارهای تجزیه و تحلیل جامع برای بالا بردن عملکرد موتور جستجو و خوانایی محتوا است. Yoast AI ویژگی های ممتازی را برای نرخ کلیک بالاتر فراهم می کند. AI Generate کاربران را قادر می‌سازد تا توضیحات متا، عناوین صفحه و پست‌های وبلاگ و اجتماعی را تولید کنند. AI Optimize محتوای موجود را برای موتورهای جستجو بهبود می بخشد و دارای تجزیه و تحلیل SEO است.

شرکت توشن یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت می باشد. شما کاربران عزیز می توانید جهت انجام کلیه امور مربوط به طراحی سایت و سئو سایت با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۶۹۹۶ تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
امتیاز دهید
برای خرید سرور میکروتیک اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + هشت =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع