آلت کوین چیست؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

آلت کوین چیست؟

آلت کوین چیست؟

آلت کوین(Altcoin) یک جایگزین ارز رمز ارز شده برای بیت کوین است.

برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید. 

برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم.

در مطالب قبلی شما را با استیکینگ شناور آشنا کردیم. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص آلت کوینها به دست آورید.

از آنجایی که بیت کوین به عنوان اولین ارز در نوع خود شناخته می شود ، ارزهای رمز ارز شده جدیدی که بعدا توسعه یافته اند به عنوان سکه های جایگزین یا آلت کوین در نظر گرفته می شوند. ظهور آلت کوین ها در سال ۲۰۱۱ آغاز شد و اولین نسل با استفاده از موتور بلاک چین مشابه بیت کوین شکل گرفت.

معرفی آلت کوین

اولین آلتکوین Namecoin بود که بر اساس کد بیت کوین ساخته شده و در آوریل ۲۰۱۱ منتشر شد. Namecoin در تاریخ آلت کوین ها از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نشان می دهد که در بازارهای رمز ارز فضای کافی برای بیش از یک نوع سکه وجود دارد.

بلاک چین، امروزه می تواند صدها “آلتکوین” را اجرا کند و پروژه های مشابه ارزی را با قوانین و مکانیزم های منحصر به فرد تقویت کند. آلتکوین هایی مانند اتریوم می توانند مجموعه ابزار و زبان برنامه نویسی را برای توسعه برنامه های غیرمتمرکز در بلاک چین در اختیار توسعه دهندگان قرار دهند.

آشنایی با نحوه عملکرد آلت کوین

برای درک نحوه عملکرد آلتکوین ها ، خوب است ابتدا نحوه عملکرد فناوری بلاک چین که در آن همه ارزهای رمز ارز شده کار می کنند را درک کنید.

شبکه بلاک چین یک دفتر کل توزیع شده است که داده هایی مانند معاملات ارزهای رمز ارز شده ، مالکیت NFT و قراردادهای هوشمند مالی غیر متمرکز (DeFi) را ذخیره می کند.

این شبکه که بیت کوین بر روی آن فعالیت می کند ، نوآور است زیرا یک شبکه پرداخت غیرمتمرکز ، بی اعتماد ، P2P است که بدون هیچ مرجع یا نهاد مرکزی تسهیل کننده معاملات عمل می کند. و آلتکوین ها دقیقاً بر اساس بیت کوین عمل می کنند تا با استفاده از این فناوری بلاک چین کار کنند.

با این حال ، برخی از آلتکوین ها ظاهر شده اند که در عوض نقایص بیت کوین را بهبود می بخشند یا به اهداف دیگری می رسند. به عنوان مثال ، لایت کوین توسط مهندس سابق گوگل ، چارلی لی ، به عنوان “نسخه Lite بیت کوین” طراحی شده است.

در اینجا دو نکته کلیدی که باید در مورد Altcoins بدانید آورده شده است.

Altcoins  یک سرمایه گذاری بسیار سوداگرانه و بی ثبات است. گمانه زنی محرک قوی بازارهای رمز ارز است ، بنابراین مهم است که قبل از سرمایه گذاری در هر آلتکوین ، تحقیقات خود را انجام دهید.

شون آنستی ، مدیرعامل LQwD می گوید: “فضای آلتکوین پر از نوآوری و تغییر است. برخی پروژه های جالب و همیشه پروژه های جدید وجود دارد. شما باید بسیار مطلع و تا حدودی محتاط باشید. ” “قبل از این که پول سخت به دست آورید ، باید تحقیق کنید. تیم پشتیبان آن ، به ویژه در زمینه مهندسی ، چه مشکلی را حل می کنند؟ و حامیان مالی چه کسانی هستند؟”

به طور کلی ماهیت غیر متمرکز ، نامشهود و اغلب سوءتفاهم شده ارزهای رمز ارز شده ، پیش بینی موفقیت طولانی مدت و مداوم یک پروژه altcoin را دشوار می کند. برخی از آلت کوین ها مانند اتریوم با نوآوری مداوم و قدرت جامعه خود ، موقعیت خود را در بازار حفظ کرده اند. حدس و گمان تأثیر چشمگیرتری بر آلتکوین های جدیدتر دارد. عوامل خارجی مانند درک عمومی ، نوسان قیمت بیت کوین یا یک الگوی رفتاری در Reddit می توانند اغلب باعث نوسانات شدید قیمت شوند.

در حالی که جامعه ارزهای دیجیتال روی چشم انداز صعودی بلندمدت خود برای بیت کوین متحد هستند ، وسوسه فروش سکه برای سود کوتاه مدت در خزانه داری رمز ارز ایجاد می شود. جامعه رمز ارز واژه hodl را در تلاش برای تشویق مردم به حفظ دارایی های رمز ارز شده خود در دراز مدت ایجاد کرد. “هودل” مخفف عبارت “hold on for dear life” و مقاومت در برابر انگیزه فروش هنگامی که ارزش رمز ارز آنها کاهش یا افزایش می یابد.

آلت کوین

انواع آلتکوین

با گذشت زمان ، آلت کوین های زیادی ایجاد شده است. و اکنون ، انواع اصلی وجود دارد

 Altcoins مبتنی بر ماینینگ از طریق فرآیند استخراج مانند بیت کوین ایجاد می شوند. یکی از نمونه های سکه مبتنی بر استخراج ، Litecoin است.

سکه های پایدار این نوع آلتکوین ها زیرمجموعه جدیدی از بازار رمز ارز هستند که به منظور کاهش نوسانات انجام می شود. از نظر طراحی ، آنها دارایی های دیجیتالی هستند که ارزش آنها به دارایی های فیات و فیزیکی (خارج از زنجیره) و وثیقه رمز ارز (در زنجیره) وابسته است.

سکه های پایدار الگوریتمی توسط دارایی های زنجیره ای یا خارج از زنجیره پشتیبانی نمی شوند ، بلکه در هسته خود توسط یک قرارداد هوشمند اداره می شوند.

نشانه های امنیتی این نوع آلتکوین ها یک دارایی دیجیتالی یا مایع هستند که نشان دهنده سهم مالکیت در یک دارایی مشهود است. توکن های امنیتی که در دفتر کل توزیع شده ذخیره می شوند ، بلاک چین معادل سهام هستند ، اما می توانند سهم IP ، خودرو یا اموال و غیره را نشان دهند.

توکن های سودمند هنگامی که در رونق عرضه اولیه سکه (ICO) در سال ۲۰۱۷ بسیار محبوب شد ، توکن های سودمند به هیچ ارز یا ارزش ملموسی وابسته نیستند. در ازای سرمایه در مراحل اولیه ICO ، سرمایه گذاران در ازای سرمایه گذاری خود که توسط شرکت یا صاحب پروژه تعیین می شود ، تعدادی توکن مفید دریافت می کنند. نشانه های ابزار پس از تأمین بودجه برای خرید کالا و خدمات از صادرکننده به عنوان کوپن عمل می کنند.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع