۶ مهارت حیاتی را برای معامله در بازار بورس بیاموزید.

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

۶ مهارت حیاتی را برای معامله در بازار بورس بیاموزید.

۶ مهارت حیاتی را برای معامله در بازار بورس بیاموزید.

معامله در بازار بورس علاوه بر دانش نیازمند مهارت های خاصی نیز می باشد.

برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

همچنین یک معامله گر موفق از سرور مجازی بورس توشن برای انجام معاملات خود مخصوصا سرخطی زدن استفاده می کند تا با سرعت مطمئن تر و بالاتری خرید و فروش سهام در بازار سرمایه را انجام دهد.

در مطالب قبلی شما را با تریدر های موفق در بایننس اشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد مهارت های مهمی که فرد برای معامله در بازار بورس نیاز دارد اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

مهارت های مهم یک معامله گر در بازار بورس

تقریباً هرکسی می تواند معامله گر شود، اما اینکه یکی از معامله گران حرفه ای باشد به چیزی بیش از سرمایه گذاری و یک دست کت و شلوار نیاز دارد!

بخاطر داشته باشید بسیاری از افراد به دنبال پیوستن به صفوف معامله گران حرفه ای و آوردن پول با این عنوان هستند.

تعداد بسیار کمی از آن ها آن رتبه را به دست می آورند.

یا حتی به آن نزدیک می شوند. معامله گران ثابت قدم، تقریباً به اندازه بلیط های قرعه کشی برنده چند میلیون دلاری نادر هستند.

یکی از دوره های مقدماتی تبدیل شدن به یک معامله گر ارشد، آموزش کافی در اقتصاد بنیادی، بازارهای مالی و تجزیه و تحلیل فنی است.

اما افراد بسیار تحصیل کرده، آگاه و بسیار باهوشی وجود دارد که صلاحیت معامله گران حرفه ای را ندارند. تفاوت اساسی بین معامله گران برنده و معامله گران بازنده بیشتر به کسب شش مهارت اساسی که معامله گران حرفه ای در آن سهیم هستند بستگی دارد.

 بر این مهارت ها مسلط شوید و سپس به یک استاد تجارت موفق تبدیل خواهید شد.

اولین و دومین مهار: تحقیق و تحلیل

توانایی انجام تحقیقات با کیفیت و تجزیه و تحلیل جامع بازار برای موفقیت در تجارت اساسی است. معامله گران حرفه ای مهارت های خود را در مورد توانایی تحقیق کامل در مورد تمام اطلاعات مربوط به اوراق بهادار مورد معامله خود توسعه می دهند و سپس، از آن مهمتر، قادر به تعیین دقیق تأثیر احتمالی این اطلاعات در یک بازار خاص هستند.

معامله گران حرفه ای با استفاده از اطلاعات بازار – هم اطلاعات بنیادی اقتصادی و هم اطلاعات بازار به صورت معاملات و اقداماتی که اتفاق می افتد برای سازگاری و نزدیک شدن به بازار به مروشهای ممکن، مهارت و مهارت خود را کسب می کنند. (منظور ما از موثر داشتن نسبت های مناسب ریسک یا پاداش، احتمال موفقیت بالا و سطح پایین خطر است، فقط در صورت اشتباه گرفتن مسائل).

معامله در بازار بورس

مهارت های تحلیلی بسیار حیاتی است زیرا به معامله گران کمک می کند تا روندها (یا فقدان آنها) را بهتر بشناسند، شناسایی کنند و از آنها استفاده کنند.

چه در مورد عملکرد قیمت در نمودارهای جداگانه از بازه های زمانی مختلف و چه در کل بازار.

همانطور که یک بازار و الگوها و روندهای محلی را تجزیه و تحلیل می کنید، لازم است تعیین کنید که چه رویکردهای تجارت فنی درخواست می شود.

 ما پیشنهاد می کنیم که تمرکز کمتر بر روی پول لازم برای به دست آوردن، و بیشتر در انجام اقدامات مناسب در زمان مناسب، نگرش حرفه ای لازم برای رشد و تکمیل مهارت های تحلیلی شما است.

تمرکز بر روی بازار و نه پول موجود در حساب معاملاتی، شما را قادر می سازد در هر شرایط بهترین تصمیمات عینی تجاری را بگیرید  و انجام این کار شما را قادر می سازد در نهایت عاقلانه ترین و سود آورترین معاملات را انجام دهید.

 تقریباً تمام “جادوگران بازار” با جک شوگر در کتاب معروف خود در مورد تجارت برنده مصاحبه کرده اند، او اظهار داشت که آن ها بر روی بازار و معاملات خود تمرکز می کنند، نه به مانده حساب های خود.

آنها صرفاً در تلاشند تا بازار را به درستی تحقق بخشند، صرف نظر از اینکه این کار باعث ایجاد یک دلار یا یک میلیون دلار شود.

سومین مهارت: تطبیق آنالیز بازار با تغییر شرایط بازار

با گذشت زمان، معامله گر حرفه ای استراتژی ها و تکنیک های تجاری را توسعه می دهند که بارها و بارها از آنها استفاده می کنند.

با گذشت زمان، هر معامله گر مجموعه ابزارهای شخصی خود را در زمینه روش ها، مانورها، استراتژی ها و تاکتیک های تجاری جمع می کند.

این چیز خوبی است. مهم است که شما سبک تجارت خود را داشته باشید، مانند ترکیبات مشخصی از شاخص های فنی که معاملات با احتمال زیاد را نشان می دهد.

داشتن ترفندهای تجاری واقعی و امتحان شده خود چیز خوبی است. یک چیز بهتر، یک معامله گر حرفه ای، داشتن عادت ریشه دار شما این است که عادت داشته باشید که به طور مداوم بازار را از نظر علائم و نشانه هایی از تغییر یا ایجاد الگوی جدید در بازار رصد کنید، در نتیجه به شما علامت می دهد که باید با آن سازگار شوید کسانی که شرایط را تغییر می دهند با تنظیم استراتژی تجارت خود بر این اساس.

چهارمین مهارت: ماندن در بازی

صرف نظر از صنعت، شرکت یا شغل خاص، همه در حرفه خود با قله ها و دره هایی روبرو هستند. اگر یک معامله گر تمام وقت باشید، ناگزیر با سود قابل توجه و در سایر مواقع با ضررهای قابل توجه روبرو خواهید شد.

پایبندی به آن  ماندن در بازی معاملات مهارتی بی بدیل و حیاتی است که هر معامله گر حرفه ای از آن برخوردار است.

البته هنگامی که تحرکات مطلوب قیمت به سود حساب بانکی شما می شود، آسان است که معاملات شتابزده را تحریک کرده و بیش از حد مشتاق شوید.

طبیعت بشر به ما پیشنهاد می دهد که وقتی نتایج خوب هستند، به روش های خاصی عمل کنیم. اما روزهایی نیز وجود خواهد داشت که بازار کاملاً مخالف شما است.

به جای پر بودن از هیجان درمورد تجارت، در مواقعی مانند مواردی که می خواهید مانیتور کامپیوتر خود را خاموش کنید یا بستر معاملاتی خود را ببندید و بهم بزنید و مالی خود را لیس بزنید

یک معامله گر حرفه ای می فهمد که هیچ یک از افراطی ها برای همیشه دوام نخواهند داشت و اینکه بیرون کشیدن آن از طریق خوب و بد مهارتی است که شما را قادر می سازد تا یاد بگیرید، رشد کنید و سود کسب کنید.

بخش مهمی از توانایی ماندن در بازی تمرین مدیریت ریسک و مدیریت پول است.

همیشه از سفارشات ضرر و زیان استفاده کنید و هرگز در تجارت و معاملات زیاد ریسک نکنید.

معامله را انجام ندهید، مگر اینکه دارای نسبت های مثبت ریسک یا پاداش باشد.

این اعداد به نفع شما نیست. در عوض، فقط درصورتی که حق با شماست معامله کنید تا خیلی بیشتر از این که اشتباه شما را خرج کند، به شما تبدیل کند.

حتی اگر به نظر می رسد یک فرصت تجاری خوب وجود دارد، مانند یک چرخش عمده در بازار، اگر نمی توانید یک نقطه ورود کم خطر را بدست آورید، فقط اجازه دهید که این فرصت از دست برود، و در عوض منتظر بمانید تا یکی از مواردی که می توانید از آن استفاده کنید تحقق یابد. ورود خوب و کم خطر

بورس

پنجمین مهارت: نظم و صبوری

نظم و صبر دو مهارت بسیار نزدیک به هم هستند که هر معامله گر حرفه ای به آن ها نیاز دارد.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، ماندن در بازی مهم است زیرا به شما امکان می دهد هم بالا و هم پایین ترین سطح را تجربه کنید، از آنها یاد بگیرید و تنظیمات لازم را در تجارت خود انجام دهید.

یک معامله گر حرفه ای باید هم صبور باشد و هم نظم و انضباط را داشته باشد تا به آن پایبند باشد، مخصوصاً در روزهایی که سود وجود ندارد.

به عنوان مثال یک تاجر صبور و با نظم می داند که اغلب اوقات بدترین جلسات معاملات یا روزها با جلسات قابل توجهی بهتر دنبال می شود. به خاطر داشته باشید که یک قسمت اساسی از رفتار بازار بالا و پایین شدن آن است، نوسانات را بدهید و بگیرید. جلساتی که مسطح هستند و حجم بسیار کمی دارند، ممکن است چندین روز ادامه داشته باشد، اما تاجر با نظم می فهمد که به صبر پاداش داده می شود، بنابراین منتظر می ماند تا قبل از ورود به بازار حرکت واقعی قابل توجهی آغاز شود.

یکی از رایج ترین اشتباهات از دست دادن معامله گران، معامله در شرایطی است که بازار هیچ فرصت سود واقعی را ارائه نمی دهد. بسیاری از معامله گران به دلیل خستگی بیش از حد، فقط معامله می کنند. چنین اقداماتی تقریباً همیشه برای شما هزینه دارد.

اگر یک معامله گر بگذرد و فرصت های سود خوب و کم خطر ایجاد نشود، یک معامله گر حرفه ای به راحتی آن را جدی می گیرد. معامله گران حرفه ای می دانند که بازار فردا دوباره باز خواهد شد و همیشه فرصت های جدید تجاری وجود دارد.

اجازه ندهید بازارهایی که اساساً به هیچ کجا نمی روند شما را فریب دهند تا نظم و استراتژی خوب تجارت را کنار بگذارید.

صبور باشید، منتظر بمانید، و هنگامی که فرصتی پیش آمد، دریغ نکنید.

با اطمینان از توانایی تجارت خود، ماشه را بکشید و وارد بازار شوید.

ششمین مهارت: جمع آوری اطلاعات

معامله گران حرفه ای از اشتباهات تجاری خود می آموزند. معامله گران ضرر به ندرت انجام می دهند. یکی از عادات اساسی که باعث ایجاد معامله گران برنده می شود، داشتن یک دفترچه تجارت است.

ژورنال تجارت شما هر معامله را ثبت می کند، همانطور که در نقطه ورود شما و دلیل خرید یا فروش شما اتفاق می افتد. جایی که دستور توقف ضرر و دستور سود خود را قرار می دهید ؛ پس از آغاز تجارت خود چه اتفاقی در بازار افتاد و چگونه به اقدام بازار واکنش نشان دادید. سرانجام، مقدار برد یا باخت شما خواهد بود.

داشتن یک روزنامه تجارت و بازخوانی منظم آن یکی از سریع ترین و آسان ترین راه ها را برای شناسایی هم کاری که درست انجام می دهید و هم کار اشتباهی را ارائه می دهد.

کلام آخر

پیام حرفه ای که امیدواریم از این قسمت بردارید این است که هر معامله گران حرفه ای نیاز به توسعه مهارت های اساسی برای تجارت موفق (یعنی سودآور) دارد.

تلاش لازم را برای تبدیل شدن به یک تاجر ماهر انجام دهید، و بازار به دلیل تلاش مجدانه شما پاداش خواهد داد.

تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای کار ساده ای نیست، اما تلاش آن بسیار ممکن است و ارزش آن را دارد.

 اگر امروز در آن جهت شروع به کار کنید، نه اینکه فردا آن را به تعویق بیندازید، یک روز دیگر به تحقق بخشیدن به رویاهای مالی خود نزدیک هستید.

امیدواریم با استفاده از سرور مجازی بورس توشن و همچنین پیگیری آخرین اخبار در مورد بورس می توانید به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید.

چگونه سرور مجازی بورس با اینترنت پر سرعت برای خرید عرضه  اولیه و سر خط زدن معاملات بورس تهیه کنم ؟

از لینک زیر می توانید سرور مجازی بورس تهیه کنید.

خرید سرور مجازی بورس توشن با اینترنت پر سرعت

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × دو =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع