۱۰ روش تضمینی جذب فالوور در اینستاگرام

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

۱۰ روش تضمینی جذب فالوور در اینستاگرام

۱۰ روش تضمینی جذب فالوور در اینستاگرام

برای جذب فالوور در اینستاگرام چه روش هایی وجود دارد؟ در اینجا  ۱۰ روش تضمینی جذب فالوور در اینستاگرام برای افرادی که به دنبال برندینگ حرفه ای هستند را معرفی خواهیم کرد! اگر شما هم در Instagram یک پیج کاری دارید قطعا یکی از دغدغه های شما افزایش و جذب فالوور است که از طریق آن بتوانید به درآمد بیشتری برسید اما جذب فالوور راهکار هایی اساسی دارد که در ادامه برایتان توضیح خواهیم داد.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

در اوایلی که استفاده از اینستاگرام رونق گرفته بود استفاده از روش هایی مانند خرید فالوور و یا خرید پیج همراه با فالوور بالا، بسیار مورد استقبال بود اما متاسفانه پیج های اینچنینی به خاطر وجود فالوور های غیر واقعی و یا فالوور هایی خارج از هدف پیج، سود آوری برای کسب و کارها نداشت و باعث نابودی و از بین رفتن پیج میشد! اما راهکار مناسب چیست؟

در ادامه این مقاله ما به شما راهکارایی را آموزش میدهیم تا بتوانید با روش های مختلف فالوور های واقعی و هدف را به سمت پیج خود روانه کنید و فروش خود را افزایش دهید.

معرفی روش های جذب فالوور در اینستاگرام

روش هایی افزایش فالوور که در ادامه برایتان توضیح میدهیم از روش های قابل اطمینان و امتحان شده هستند و با توجه به الگوریتم های اینستاگرام همچنین تحقیق و بررسی نوشته شده اند.

به طور کلی جذب فالوور در اینستاگرام به دو روش انجام میشود:

روش رایگان: تولید محتوای کاربر پسند و خلاقانه و حفظ تعامل با کاربر

روش پولی و غیر رایگان: از طریق تبلیغات در پیج های بزرگ و پر مخاطب

در ادامه هر دو روش را برای آشنایی بیشتر شما به طور کامل توضیح میدهیم پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

در این روش نیازی نیست که بخواهید هزینه ای برای تبلیغات بدهید فقط باید کاملا مصمم و با پشتکار بسیار بالا و به طور جدی برای پیجتان تولید محتوا کنید و از استمرار آن خسته نشوید جوری که باید اینستاگرام و پیج کاریتان را برای مدتی الویت اصلی خود در زندگی بدانید. اگر روش هایی که در ادامه قصد گفتن آنها را داریم ثابت قدم باشید قطعا متوجه تاثیر شگفت انگیز آن در پیجتان خواهید شد.

10 روش تضمینی جذب فالوور در اینستاگرام

۱.بایو نویسی حرفه ای

بایو پیج شما معرف پیج شماست، پس باید برای آن بسیار وقت بگذارید شما در این مرحله اعلام میکنید که چه کسی هستید؟ چه نوع کسب و کاری دارید؟ و چه ویژگی بارز و برتری نسب به رقبای خود دارید تا فالوور شما را نسب به رقیبتان ارجع تر بداند؟! و پیج شما را فالوو کند.

پس تمام تلاش خود را برای نشان دادن برتری خود به کار ببرید و تمام تعداد کاراکتر هایی که میتوانید در بایو خود بنویسید استفاده کنید.

به طور کلی بایو اینستاگرام باید شامل موارد زیر باشد:

  • یک توضیح کلی از کسب و کارتان
  • معرفی ویژگی برتر نسبت به رقبا (یک دلیل واضح برای فالو کردن شما)
  • استفاده از اطلاعات ارتباطی (آدرس،شماره تماس،لینک های وب سایت، واتساپ و تلگرام و…)

نکته: در بعضی از پیج ها دیده میشود که در بایو پیج خود از هشتگ ها استفاده میکنند،باید بگوییم اینکار در صورتی میتواند تاثیر گذار باشد که شما فقط به صورت جزئی بر روی همان کار تمرکز دارید پس از گذاشتن هشتگ های کلی و نامرتبط در بایو پیجتان خودداری کنید.

همان طور که میدانید در بخش گذاشتن لینک در بایو اینستاگرام، تنها یک جای خالی برای استفاده از لینک مستقیم هست، شما میتوانید برای اینکه تمام لینک های مرتبط خود را به فالوور هایتان نشان دهید به سایت https://zil.ink رفته و با ثبت نام به طور رایگان از قابلیت گذاشتن چند لینک در بایو اینستاگرام خود استفاده کنید.

 

۲.بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام

به طور کلی گفتن اینکه چه زمانی برای گذاشتن پست برای تمام پیج ها بهتر است، شاید یک نوع کلی گویی باشد و نتوانیم پاسخ درست و واضحی به آن بدیم.

به این ترتیب اگر پیج خود را بزینسی کرده اید میتوانید با تحلیل و بررسی آنلاین بودن مخاطبین خود یک اطلاعات کامل و واضحی را به طور رایگان دریافت کنید و با تحلیل آن بهترین زمان را برای خودتان در بیاورید.

برای اینکار به بخش Instagram Insights در پروفایل خود بروید و از بخش Total followers بیشترین زمان فعالیت فالوور های خود را مشاهده کنید.

یک سری از تحقیقات به طور کلی میگویند بهترین تایم انتشار پست در اینستاگرام بین ساعت ۸ تا ۱۲ صبح و ۴ تا ۵ عصر است. ولی شما باید بهترین تایم را برای خودتان پیدا کنید، برای اینکار بهتر است تایم های مختلف را امتحان کنید تا زمان طلایی برای آپلود کردن پست های خود را بیابید.

 

۳.استمرار در گذاشتن پست ها

به این نکته توجه داشته باشید که استمرار در اینستگرام یک نکته کاربردی و بسیار مهم است. بهترین راهکار برای ایجاد نظم در پیج اینستاگرام درست کردن یک تقویم محتوایی است که به آن پایبند باشید در  این صورت قطعا با این همه استمرار و پشتکار در زمان کوتاهی از نتیجه کار خودتان لذت میبرید.

با توجه به تحقیقاتی که در سال ۲۰۲۱ بر روی ۱۴ کسب و کار مختلف انجام شده گفته میشود که این کسب و کارها به طور میانگین هفته ای ۴ پست را در پیج خود منتشر میکنند.

اما ما به شما میگوییم برای نتیجه بهتر تا حد امکان روزی یک پست را در پیج خود انتشار دهید. طبق تحقیقات  انجام شده سایت Tailwind ،پیج هایی که روزی یک پست را انتشار میدهند چهار برابر بیشتر از پیج هایی که کمتر پست میگذارند فالوور جذب میکنند.

10 روش تضمینی جذب فالوور در اینستاگرام

 

۴.استفاده از سرور مجازی اینستاگرام

شما به عنوان مدیر شبکه های اجتماعی باید کاملا اطلاعات خود را به روز نگه دارید و از ابزاری های جدید در موقیعت های مختلف برای افزایش بازدید پیج، افزایش سرعت بارگزاری پست ها و استوری ها و همچنین ابزاری برای رفع مشکل فیلترینگ در دوران قطعی اینترنت بیابید.

لازم است بدانید بهترین راهکار برای اینکه اینستاگرام پیج شما را در زمان قطعی اینترنت به خاطر استفاده از وی پی ان های مختلف نبندد، استفاده از یک آیپی ثابت در یک موقعیت مکانی ثابت در خارج از کشور است. که اینکار تنها با استفاده از سرور مجازی اینستاگرام قابل حل است که به تازگی توسط شرکت توشن ارائه شده است.

سرور مجازی اینستاگرام در حال حاضر در کشور های اروپایی قابل عرضه است و استفاده از این سرور ها مانند این است که شما یک شهروند در خارج ایران هستید و با سرعت بسیار بالا میتوانید از اینستاگرام خود استفاده کنید و پست یا استوری های کاری خود با سرعت بسیار بالا بارگزاری کنید.

ما در مقالات گذشته در مورد نگاهی به کاربردهای سرور اینستاگرام در زمان قطعی اینترنت گفته ایم،به شما پیشنهاد میکنیم برای اینکه اطلاعات بیشتری کسب کنید حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید.

 

۵.چگونه به اکسپلور اینستاگرام برویم؟

یکی از ویژگی های خوب و برتر اکسپلور این است که اگر پست شما به اکسپلور راه پیدا کند؛ با نمایش داده شدن پست شما به میلیون ها نفر، هزاران نفر نیز شما را فالوو می کنند.

برای همین موضوع میگوییم برای تولید محتوای پیج خود وقت بیشتری بگذارید و محتوا های خلاقانه تولید کنید. اگر محتوای شما به قدری جذاب باشد که افراد زیادی را جذب کند و واکنش ها نسبت به آن مثبت باشد، احتمال اینکه پست شما به اکسپلور برود بسیار زیاد است.

بهتر است نکات زیر را رعایت کنید تا پست شما شانس بیشتری برای رفتن به اکسپلور داشته باشد:

  • یک کاور بسیار جذاب با متن جذب کننده و با کیفیت برای پست خود طراحی کنید.
  • سعی کنید موضوعاتی را استفاده کنید که دغدغه افراد بسیار زیادی است و به آن پاسخ دهید.
  • سعی کنید پست هایی با محتوای سرگرم کننده بسازید، پست های که مخاطبین را سرگرم میکنند، شانس بیشتری برای رفتن به اکسپلور دارند.

با توجه به توضیحات داده شده قطعا متوجه اهمیت اکسپلور برای جذب فالورر بیشتر شده اید، ما قعطا در آینده یک مقاله جامع در این زمینه برایتان منتشر خواهیم کرد.

 

۶.ریلز های (Reels) جذاب و کوتاه بسازید

ریلز ها به دلیل اینکه بسیار متنوع و جذاب هستند خیلی راحت در بین کاربران دست به دست میشوند. شما با استفاده از ریلز ها میتوانید فالوور های جدیدی به پیج خودتان اضافه کنید.

برای تولید ریلز ها وقت بگذارید و سعی کنید کاربردهای کوتاه محصولاتتان، یا انواع مختلف محصولات و یا نکات آموزشی کوتاه را در ریلز ها بیان کنید.

برای اینکه ریلز های بهتری بسازید نکات زیر را رعایت کنید:

  • محتوای ریلز خود را به گونه ای بنویسید که دقیقا مناسب با ویدیوی شما باشد و حتما از هشتگ های مرتبط استفاده کنید
  • از موزیک های که طرفدار بیشتری دارند استفاده کنید
  • ریلز های خود را کوتاه و جذاب بسازید
  • از محتوای های کپی استفاده نکنید
  • برای افرادی که ریلز ها را بدون صدا میبینند حتما کپشن اضافه کنید و یا اگر حاوی نکته آموزشی است از زیر نویس استفاده کنید
  • سعی کنید ویدوی خود را با کیفیت ضبط کنید که دارای واتر مارک نباشد
  • اگر پشت صحنه جذابی دارید حتما در استوری ها به نمایش بگذارید
  • سعی کنید از ترند های روز استفاده کنید تا ریلز شما بیشتر دیده شود.

 

۷. از استراتژی هشتگ گزاری استفاده کنید

هشتگ ها بسیار کاربردی هستند و در اینستاگرام از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. اگر به درستی از هشتگ ها استفاده کنید میتوانید پست،استوری و یا ویدیو خود را به افراد بسیار زیادی نمایش دهید.

استفاده از هشتگ ها پیج شما را در دسترس افرادی قرار میدهد که مخاطب هدفشان شما هستید پس از گذاشتن هشتگ های مرتبط با کسب و کارتان خسته نشوید.

همچینین زمانی که از هشتگ های اینستاگرام استفاده میکنید از پیشنهاد آن نیز قافل نشوید و هر آنچه که مرتبط با پست شماست استفاده کنید.

البته از گذاشتن هشتگ های زیاد هم خودداری کنید گذاشتن ۱۰ تا ۱۵ هشتگ مناسب برای هر پست تازه درج شده کافی است تا مخاطبین بیشتری پست شما را ببینند اگر بیشتر از ۳۰هشتگ در یک پست بگذارید پیج شما توسط اینستاگرام شدوبن خواهد شد.

از هشتگ ها میتوانید در استوری های خود نیز استفاده کنید که اگر مخاطبی به دنبال یک هشتگ خاص باشد استوری شما نیز دیده شود.

 

۸.استفاده از ویدیو به جای عکس در محتوا

با توجه به علاقه بیشتر کاربران به پست ها ویدویی و شانس بیشتری که ویدیو ها در دیده شدن دارند و همچنین میزان تعامل بیشتری که ایجاد میکنند سعی کنید از پست های ویدویی بیشتری در پیج خود استفاده کنید.

اگر میخواهید ویدیو های شما بازدید بیشتر داشته باشد حتما از زیر نویس در ویدیو هایتان استفاده کنید، چرا که افراد زیادی دوست ندارند ویدویو را با صدا ببینند و یا این کار احترامی به افراد کم شنوا و ناشنوا هم میگذارید.

10 روش تضمینی جذب فالوور در اینستاگرام

۹.مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور

یکی دیگر از ترفند های جذب فالوور در اینستاگرام برگزاری مسابقه در پیج است. با اینکار شما چندین هدف را به نتیجه میرسانید؛ یعنی چطور؟

برگزاری مسابقه و تشویق به تگ کردن دوستان و آشنایان علاوه بر اینکه تعامل پیج شما را بیشتر میکند و مخاطبین بیشتری از پیج شما دیدن میکنند طبق الگوریتم اینستاگرام نیز، پیج شما جز پیج های محبوب قرار میگیرد و باعث میشود پیج شما به طور خودکار به افراد بیشتری نمایش داده شود، به این ترتیب شما میتوانید فالوور های بیشتری را جذب کنید.

 

۱۰. با فالوور های خود تعامل بیشتری برقرار کنید

اگر میخواهید فالوور های بیشتری جذب کنید با مخاطبین خود ارتباط بیشتری برقرار کنید. برای مثال بهترین راهکار پاسخ گویی درست و به موقع به کامنت هاست. اینکار باعث میشود که هم شما فالوور های فعلی خود را حفظ کنید و هم شخصی که هنوز پیجتان را فالوو نمیکند تشویق به ماندن و فالوو کردن پیجتان کنید.

استفاده از باکس های نظر سنجی و سوالات در استوری ها یکی دیگر از راه های ارتباط بیشتر با مخاطبین است. این راهکار را فراموش نکنید.

 

گرفتن تبلیغ برای پیج اینستاگرام

افراد زیادی فکر میکنند تنها با گرفتن تبلیغات میتوانند پیج کاریشان را رشد دهند و مخاطبین بیشتری جذب کنند. اما شما در صورتی در این راه موفق میشوید که در ابتدا تمامی مراحلی که دربالا به آنها پرداختیم را اجرا کرده باشید.

در واقع زمانی بهتر است تبلیغات را بر روی پیج خودتان فعال کنید که پیجتان را از قبل آمادگی کامل برای گرفتن تبلیغات را داشته باشد و به اندازه کافی در تعامل با مخاطبین خود باشید.

 

افزایش فروش با کمک اینفلوئنسرها

همکاری با اینفلوئنسرها یک راه دیگر برای جذب مخاطب به پیج کاری شماست. اگر بودجه کافی برای تبلیغات خود دارید میتوانید با اینفلوئنسری که در حوزه کاری شما فعالیت میکند همکاری کنید و هزینه ای را برای تبلیغات پیج خودتان صرف کنید.

با تحقیق و بررسی و پرسجوی بیشتر افراد درستی را برای تبلیغات پیجتان انتخاب کنید؛ که هم فالوور واقعی و هدف به سمت پیجتان روانه کنید و هم از سوخت شدن خودتان نگران نباشید.

 

سرور مجازی اینستاگرام و تلگرام چیست؟

سرور مجازی اینستاگرام و تلگرام ( Telegram VPS – Instagram VPS )خدمات جدیدی از شرکت توشن است که با در نظر گرفتن نیاز های فعالان و مدیران شبکه های اجتماعی آماده سازی و از کشور های اروپایی نظیر فنلاند، هلند، آلمان با دسترسی به اینترنت پر سرعت و بدون محدودیت بین المللی ارائه می شود. با خرید سرور مجازی برای اینستاگرام و تلگرام شما می توانید ربات تلگرام یا اینستاگرام را با آیپی اختصاصی به صورت ۲۴ ساعته فعال نمایید همچنین این امکان برای شما وجود دارد که از بین چندین کشور اروپایی بسته به صلاحدید خود سرور بات تگرام را سفارش دهید. این سرور ها قابلیت باز کردن اینستاگرام و تلگرام در زمان فیلترینگ و اختلال اینترنت و اجرای ربات اینستاگرام و تلگرام به صورت ۲۴ ساعته را دارند. جهت سهولت کار با این سرور ها سیستم عامل ویندوز بر روی آن نصب شده است و به راحتی با ابزار Remote Desktop می توانید به این سرور ها متصل شوید. جهت اطلاعات بیشتر با شماره واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

 

جمع آوری نکات جذب فالوور در اینستاگرام

در این مقاله سعی کردیم راهکار های اساسی برای جذب فالوور در اینستاگرام از راه کارهای رایگان و اورگانیک با استفاده از  تولید محتوای با کیفیت و جذاب؛ همچنین راهکار غیر اورگانیک و پولی از طریق تبلیغات را گفتیم.

قطعا با برنامه ریزی و استمرار، همچنین با تلاش بیشتر میتوانید مخاطبین زیادی را به سمت پیجتان روانه کنید و فالوور های خودتان را افزایش دهید.

همچنین اگر میخواهید در این دوران از تعامل پیجتان دور نشوید و بتوانید پیج کاریتان را مثل سابق و بدون نگرانی از بلاک شدن، کندی اینترنت و فیلترینگ مدیریت کنید؛ به شما توصیه میکنیم از سرور مجازی اینستاگرام استفاده کنید و از اهمیت آن در این شرایط قافل نشوید.

شما میتوانید برای تهیه سرور ها با شماره تماس موجود در سایت توشن تماس گرفته و یا خریداتان را به صورت آنلاین از طریق سایت انجام دهید.

 

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × سه =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع