آلت سیزن چه زمانی فرا می رسد؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

آلت سیزن چه زمانی فرا می رسد؟

آلت سیزن چه زمانی فرا می رسد؟

آیا می دانید چه زمان آلت سیزن از راه می رسد؟ چه فاکتور هایی در رشد آلت کوین ها موثرند؟ همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید. 

برای خرید سرور میکروتیک اینجا کلیک کنید

برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم.

در مطالب قبلی شما را با تفاوت بین TRC20 و ERC20 آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باششید تا در خصوص زمان رشد آلت کوینها اطلاعات بیشتری به دست آورید.

اگر به چارت BTC به USTT نگاهی بیاندازیم، می بینیم که روی محدوده ۴۶۰۰ و رفته است و در حال حاضر در استراحت است. طبیعی است که در این محدوده نتواند مقاومت را سپری کند. آیا ممکن است رشد کند؟ و یا اینکه بازار رمز ارز ممکن است دچار ریزش شود. این سوالی است که برای خیلی از افراد پیش می آید.

اگر تایم فریم را روی حالت روزانه قرار دهیم، می بینیم که محدوده ۴۵۰۰۰ یک ناحیه مقاومتی سنگین برای بیت قلمداد می شود. چه زمان ممکن است دوباره بیت دچار ریزش شود؟ اگر به زیر محدوده ۴۳۰۰ بیاید و رو به پایین حرکت کند، باید منتظر اصلاح سنگینی باشیم.

بنابراین نمی توانیم با جدیت بگوییم که رمز ارز می خواهد ریزش داشته باشد. در اصل تا زمانی که حمایت ۴۰۰۰۰ را دارد، شما هنوز می توانید خوش بین باشید.

آلت سیزن

آیا آلت سیزن شروع شده است؟

همانطور که در مقالات قبل در مورد شاخص ها و آینده بازار ارز دیجیتال( آیا قرار است صعودی شود و یا نزولی) صحبت کردیم می دانید که شاخص بازار ارز های دیجیتال ۴ نماد می باشد. این شاخص ها توتال، توتال ۲، BTCD و بیتکوین می باشند.

توتال ۲ دقیقا مانند توتال می باشد با این فرق که پول هایی که در بازار کریپتو هستند منهای خود بیت می باشد. روند توتال ۲ تقریبا حالت صعودی دارد. در اینجا شما یک مقاومت سنگین را خواهید داشت. اگر بتواند از این مقاومت عبور کند و رشد داشته باشد به این معنی است که آلت ها نیز می توانند رشد کنند.

اگر BTCD رشد کند یعنی چیرگی BTC باید کم شده باشد، اگر بتواند در این روند باقی بماند و نشکند و پول وارد توتال ۲ شود شما می توانید سود خوبی را از آلت ها دریافت کنید.

فراموش نکنید که الت ها نمی توانند رشد کنند اگر خود بیتکوین ریزش داشته باشد. بنابراین بیتکوین لازم است تا در یک مقوله قیمتی باقی بماند. در واقع اگر نماد بیت در جای خود باقی بماند، شما می توانید سود خوبی را از آلت ها به دست آورید.

به خاطر داشته باشید که در توتال و توتال ۲ و همچنین BTCD اگر پول راحت به سمت توتال ۲ آمد و قیمت بیت رِنج شد و پول از BTCD خارج شد، در این زمان می توانید بگویید که آلت ها می توانند رشد مناسبی را داشته باشند.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × دو =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع