تاثیر ویروس کرونا بر بازار بورس

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

تاثیر ویروس کرونا بر بازار بورس

تاثیر ویروس کرونا بر بازار بورس

آیا ویروس کرونا بر بازار بورس هم تاثیر داشته است؟ قبل از این که در این مورد صحبت کنیم بهتر است تا نکاتی در مورد سرور مجازی بورس توشن را در اختیارتان قرار دهیم.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

همانطور که می دانید خرید سرور مجازی بورس توشن از جمله مهم ترین اقداماتی است که برایی موفقیت در بازار بورس می توانید انجام دهید.

این سرور ها با دیتا سنتر های بسیار پر قدرتی که در برج میلاد دارند آماده ارائه بالاترین سرعت اینترنت به معامله گران بازار بورس می باشند.

در مطالب قبلی شما را با بازار فارکس آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا از اثر ویروس کرونا بر بازار بورس اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

ویروس کرونا و بازار بورس

آیا بازار بورس در این تعطیلی دو هفته ای تعطیل می شود؟ به گفته رئیس سازمان بورس قرار است بانک‌ها با حداقل نیرو کار خود را ادامه دهند و به تبع آن بازار سرمایه نیز تعطیل نمی‌شود.

قرنطینه و موضوع تعطیلی ۲ هفته ای تهران جدید نیست، از مدت‌ها پیش و با شیوع بیشتر اپیدمی کرونا بارها این مسئله از سوی مسئولان کشور مطرح شد و با مخالف هایی را نیز به همراه داشت. تا اینکه هفته پیش با این موضوع موافقت شد.

تعطیلی شدن ۲ هفته ‌ای تهران از طرف استاندار تهران با واکنش‌هایی از طرف کارشناسان بازار سهام روبه رو شد و آن ها اعلام کردند که در صورت اگر بورس تهران هم شامل تعطیلی های ۲ هفته ای قرار بگیرد، بازار تحت تاثیر این اتفاق واقع می شود و می ‌تواند زمینه افزایش عرضه از سوی سهامداران را در بازار فراهم نماید.

روز یکشنبه هیات وزیران جلسه ای را ترتیب دادند که به ریاست حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار گردید در این جلسه سیاست‌های جدید دولت برای مقابله با اپیدمی کرونا مورد بررسی واقع شد.

به گفته رئیس جمهور در این جلسه اعلام داشت: با توجه به گسترش بیماری، افزایش ابتلا و مرگ و میر و فشار سنگین به بخش بهداشت و درمان، دولت ناچار است مطابق نظر کارشناسان، سیاست‌ها و محدودیت‌های جدیدی مقرر کند و با تعطیلی فراگیر، مانع پیشروی این ویروس مخرب شود.

ویروس کرونا

هنگامی که این خبر اعلام شد شک و تردیدهایی در مورد احتمال تعطیلی بورس مطرح گشت و اما در این مورد حسن قالیباف، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت و گویی اعلام داشت: قرار است بانک‌ها با حداقل نیرو کار خود را ادامه دهند و به تبع آن بازار سرمایه نیز تعطیل نمی‌شود.

قالیباف گفت اگر تعطیلی بانک‌ها توسط هیئت دولت به طور رسمی اعلام گردد، بورس هم تعطیل می شود.

شیوع اپیدمی کرونا از اسفند ماه در کشور آغاز شد و همچنین استان تهران در وضعیت قرمز ابتلا به کرونا می باشد، برخی محدودیت ها هم در این استان پیش بینی شده است اما بنظر می آید این محدودیت کارایی زیادی در کاهش ترددها و در پی آن کاهش آمار مبتلایان به کوبید ۱۹ نداشته است .

همچنین پیش بینی می شود که تعطیلی تهران، راه حل قطعی و دقیقی جهت کاهش ابتلا به ویروس در این استان نباشد اما می‌ توان امیدوار بود که با تعطیلی دو هفته ای در کنار تعطیلی شهر همچنین با رعایت بیشتر و محدودیت های سختگیرانه تر، این زنجیره ابتلا به ویروس را قطع کنیم.

آیا می دانستید که کرونا روی برخی از سهم ها اثر مثبت داشته است؟

به گفته برخی از کارشناسان بازار سرمایه: شیوع موج دوم به تبع باید به لحاظ بنیادی و فاندامنتالی بر روند بورس تاثیر داشته باشد این در حالی است که در موج اول شاهد این تاثیر نبودیم.

شرکت ‌های بورسی همچنین شرکت‌ های بزرگ بالادستی می باشند و شرکت ‌های کوچک پایین ‌دستی ممکن است تحت تاثیر این تغییرات قرار بگیرند.

به گفته کارشناسان بازار سرمایه بر خلاف کشورهای دیگر، کرونا به طور مستقیمی بر عملکرد بورس تاثیری نداشت.

با این حال اگر کرونا اتفاق نمی‌ افتاد شاخص بورس شاید چند برابر رقم فعلی بود. ویروس کرونا بر روند بورس نیز مانند هر چیز دیگری اثر داشته است اما ما تاثیر آن را به دلایل دیگری کمتر متوجه می شویم.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه با ورود موج دوم کرونا، بر خلاف اینکه در برخی کشورها اثرات کرونا ضعیف شده است از طرفی برای برخی شرکت‌ها که تولید‌کننده مواد غذایی هستند ممکن است اثر منفی به همراه داشته باشد.

لازم است تا به این موضوع دقت کنید که کاهش بسیار شدید قیمت نفت در ابتدای خبر شیوع ویروس کرونا در جهان باعث شد آن دسته از صنایع مانند پالایشگاه و پتروشیمی‌ها که نفت را در پایین‌ ترین حد قیمت در اسفند خریده بودند طرفداران زیادی برای خرید سهامشان پیدا کنند.

موج اول کرونا باعث شد تا صنعتگران و بنگاه‌های اقتصادی هوشیارانه تر عمل کنند.

به گفته برخی از کارشناسان بازار سرمایه در واقع از شیوع این بیماری تاثیر نمی پذیرد چرا که بازار ما ناشی از تورم زمینه ‌ای و انتظاری می باشد و چندان به فعالیت عملیاتی ارتباطس ندارد.

وی ادامه داد که ویروس کرونا این درس را به صنعتگران و بنگاه‌های اقتصادی داد تا آمادگی‌ به منظور شیوع موج دوم آمادگی هایی که باید داشته باشند را کسب کنند و زمینه ای را فراهم کنند تا کمتر در این مورد تاثیر بگیرند.

با مطالعه اطلاعات بالا با تاثیر ویروس کرونا بر بازار سرمایه آشنا شدید.

امیدواریم با استفاده از سرور مجازی بورس توشن و همچنین پیگیری آخرین اخبار در مورد بورس می توانید به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید.

چگونه سرور مجازی بورس با اینترنت پر سرعت برای خرید عرضه  اولیه و سر خط زدن معاملات بورس تهیه کنم ؟

از لینک زیر می توانید سرور مجازی بورس تهیه کنید.

خرید سرور مجازی بورس توشن با اینترنت پر سرعت

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع