رمز ارز و شبکه سینا (Sienna) چیست؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

رمز ارز و شبکه سینا (Sienna) چیست؟

رمز ارز و شبکه سینا (Sienna) چیست؟

رمز ارز و شبکه سینا (Sienna) چیست؟ در این مقاله، اطلاعاتی در مورد رمز ارز و شبکه سینا Sienna در اختیارتان قرار می دهیم.

برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

همانطور که می دانید علاوه بر دانش کافی در خصوص ترید لازم است تا از ابزار های مخصوص ترید مانند سرور مجازی نیز استفاده کنید. برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم. همچنین برای دسترسی به بهترین سرعت اینترنت می توانید از سرور مجازی هلند و سرور مجازی فنلاند استفاده کنید.

در مطالب قبلی شما را با پروتکل Lossless (LSS Token) آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص رمز ارز و شبکه سینا به دست آورید.

رمز ارز و شبکه سینا (Sienna)

شبکه سینا Sienna با چشم اندازی برای تغییر این موضوع تاسیس شد. در حال معرفی یک پروتکل جدید به هم پیوسته DeFi است که تجربه وام دهی، استقراض و تجارت کاملاً خصوصی را با مقیاس پذیری عالی و کارمزد تراکنش های پایین و با پل ارتباطی برای توکن های ERC20 برای اطمینان از سازگاری با اکوسیستم اتریوم، در نتیجه بازارهای پول دیجیتال کارآمد می کند. قابل مبادله برای همه و باز برای سرمایه گذاران نهادی می باشد. قصد دارد به سرعت به سایر اکوسیستم های بزرگ بلاک چین نیز گسترش یابد.

حفظ حریم خصوصی ریشه های بسیار عمیقی در بانکداری از زمان اختراع بانکداری مدرن در بیش از ۱۰۰۰ سال پیش در سینا، ایتالیا دارد، و به دلایل خوب حفظ حریم خصوصی در این پایه (سطح پروتکل و کد) با ندانستن اینکه چه کسی چه کاری انجام می دهد یکسان نیست. این اطمینان حاصل می شود که فقط طرف های مربوطه می دانند آنچه باید بدانند.

حفظ حریم خصوصی یک عامل اساسی برای پلتفرم Sienna است که از شبکه Secret استفاده می‌کند، که امکان قراردادهای هوشمند خصوصی و توکن‌های خصوصی مشابه Monero و Zcash را فراهم می‌کند و در عین حال تمام قابلیت برنامه‌ریزی توکن‌های ERC20 را دارد. شبکه مخفی اولین بلاک چین است که از ورودی های رمزگذاری شده، خروجی های رمزگذاری شده و حالت رمزگذاری شده برای حفظ حریم خصوصی قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند.

با ساخت رمز ارز و شبکه سینا (Sienna) بر روی قراردادهای هوشمند خصوصی قابل برنامه‌ ریزی، انواع موارد استفاده جدید قدرتمندی را که Sienna به DeFI وارد می‌کند، فعال می‌کند.

حریم خصوصی قابل برنامه ‌ریزی اجازه می‌ دهد تا داده‌ های حساس قابل تأیید را به دنیایی غیرمتمرکز بدون افشای داده‌های گفته شده وارد کنید. هویت های غیرمتمرکز، امتیازات اعتباری، وام های تحت وثیقه، حریم خصوصی برای موسسات چند مورد قابل ذکر است.  Sienna در حال حاضر در حال مذاکره با موسسات بزرگ در مورد استفاده از Sienna به عنوان پلتفرم انتخابی خود برای DeFi است. اطلاعات بیشتر در این مورد در زمان مقرر اعلام خواهد شد.

Sienna در نظر دارد ابتدا به استانداردی واقعی برای حفظ حریم خصوصی در سراسر چندین بلاک چین تبدیل شود، در ابتدا اتریوم، بزرگترین اکوسیستم DeFi را هدف قرار دهد، و سپس بلاک چین های دیگری مانند Polkadot، Cosmos و دیگر زنجیره ها را در آینده نزدیک هدف قرار دهد.

این پلتفرم توسط SIENNA کنترل می شود، توکن حاکمیتی، که با استفاده از پلتفرم سینا از طریق استخراج نقدینگی و سایر ابتکارات در طول زمان به دست می آید و توزیع عادلانه ای را برای آینده ای غیرمتمرکز کامل ایجاد می کند، جایی که دارندگان توکن SIENNA در مورد کل پلت فرم تصمیم می گیرند.

حریم خصوصی هرگز اینقدر مرتبط نبوده است. ما شاهد شورش علیه وال استریت و سانسور متمرکز و تشنه حفظ حریم خصوصی به عنوان یک حق اساسی بشر هستیم. زمان آن فرا رسیده است که تامین مالی غیرمتمرکز از حقوق یکسانی برخوردار شود.

Swap در رمز ارز و شبکه سینا (Sienna)

توکن های خود را با Sienna Swap مبادله کنید. در حالی که Sienna 100% خصوصی است، به دلیل مقیاس پذیری ذاتی بلاک چین که Sienna از آن استفاده می کند، هزینه تراکنش های پایینی نیز ارائه می دهد.

شما می توانید هر توکن خصوصی SNIP 20 را در Sienna مبادله کنید. اگر هنوز توکن های خصوصی ندارید، می توانید از پل برای مبادله توکن های خود با معادل خصوصی استفاده کنید. شما همیشه می توانید آنها را دوباره تبدیل کنید.

این به شما امکان می دهد از طریق Sienna Swap معامله کنید.

نمونه ای از یک جفت SIENNA sDAI (secretDAI) است.

 Sienna یک توکن SNIP 20 خالص است و sDAI یک توکن پل شده با معادل ERC20 خود، توکن سکه پایدار DAI است.

مبادلات خصوصی

بازارساز خودکار Sienna، Sienna Swap، یک صرافی غیرمتمرکز زنجیره‌ای اول حریم خصوصی است که در آن کاربران می‌توانند توکن‌های خصوصی را در حریم خصوصی کامل مبادله کنند.

Sienna Swap  روی Secret Network اجرا می‌شود، که اولین بلاک چین با حفظ حریم خصوصی قراردادهای هوشمند با مقیاس‌پذیری بالا و کارمزد کم است. تراکنش‌ها تقریباً فوراً انجام می‌شوند و با ترکیب حریم خصوصی، اجرای جلو به طور مؤثر کاهش می‌یابد. به آینده DeFi خوش آمدید.

رمز ارز و شبکه سینا

اول حریم خصوصی

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که داده‌ها در عین حال یک دارایی کلیدی برای افراد و شرکت‌ها است. داده ها برای بسیاری از اهداف مفید هستند و می توانند منجر به اختراعات و پیشرفت های جدید شوند. با این حال، ما باید بین داده‌هایی که برای عموم قابل دسترس هستند و آنچه که نیستند تمایز قائل شویم. داده های شما متعلق به شما است و نباید به مالکیت دیگران تبدیل شود، از جمله اینکه چگونه دارایی ها را به صورت آنلاین انجام می دهید.

 Sienna ماموریتی برای محافظت از حریم خصوصی شما دارد. ما نه تنها به طور پیش فرض از حریم خصوصی شما محافظت می کنیم، بلکه به هیچ اطلاعاتی در مورد شما نیز دسترسی نداریم. تمام کاری که ما انجام می دهیم این است که به شما کمک می کنیم از بلاک چین حفظ حریم خصوصی به روشی کاربرپسند استفاده کنید و این کار را بدون دسترسی به داده های شما انجام می دهیم که در واقع به دلیل طراحی حریم خصوصی ذاتی بلاک چین هرگز از ما نمی گذرد. ما هیچ اطلاعات ورود، هیچ داده کیف پول، هیچ داده تراکنش یا هر چیز دیگری را ذخیره نمی کنیم. ما حتی وب سایت خود را ردیابی نمی کنیم و هیچ اطلاعاتی را به شخص ثالث نمی دهیم.

برای اینکه پول به درستی کار کند، باید خصوصی باشد.

 Sienna بر روی Secret Network ساخته شده است، که اولین بلاک چین با حفظ حریم خصوصی قراردادهای هوشمند است. این به این معنی است که هیچ کس نمی تواند موجودی کیف پول شما را ببیند، همه تراکنش ها کاملا خصوصی هستند و به شما امکان می دهد اولین برنامه های حریم خصوصی را در بالای آن بسازید، این دقیقا همان کاری است که ما در   Sienna انجام داده ایم.

حریم خصوصی بومی نه تنها به شما آرامش می دهد که تحت نظارت نباشید، بلکه از دویدن جلو نیز جلوگیری می کند.

پیشروی پدیده ای است که در آن معاملات آینده قبل از اجرا برای همه قابل مشاهده است. اولویت اجرا در ie. اتریوم توسط کارمزد تراکنش ها هدایت می شود. یک تراکنش را می توان به سادگی با معرفی یک تراکنش و پرداخت کارمزد تراکنش بالاتر، پیشی گرفت. این به عنوان پیشرو شناخته می شود و به دلایل خوبی در سیستم مالی تنظیم شده غیرقانونی است.

AMM Sienna (اولین صرافی غیرمتمرکز حریم خصوصی) به دلیل ماهیت خصوصی خود ذاتاً در مقابل دویدن مقاوم است. هیچ کس نمی تواند از موقعیت های شما پیروی کند یا از آن سوء استفاده کند.

تراکنش های فوری و کارمزد کم

Sienna بر روی Secret Network ساخته شده است، که اولین بلاک چین با حفظ حریم خصوصی قراردادهای هوشمند است. این بدان معناست که برنامه‌های ساخته شده بر روی Secret می‌توانند از داده‌های رمزگذاری شده بدون افشای آن‌ها برای کسی، حتی گره‌های شبکه، استفاده کنند.

شبکه مخفی نیز بسیار مقیاس‌پذیر است، تراکنش‌ها در چند ثانیه تایید می‌شوند و کسری از اتریوم هزینه دارند.

پس از آن، از آنجایی که پروتکل Sienna مقیاس پذیر است، هزینه تراکنش کم است. این بدان معناست که همه انواع سرمایه‌گذاران می‌توانند در اکوسیستم شرکت کنند بدون اینکه هزینه‌های گزاف حتی سرمایه‌های کوچک‌تر را بخورند.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع