ارز دیجیتال چیست؟ معاملات ارز دیجیتال چگونه است؟

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

ارز دیجیتال چیست؟ معاملات ارز دیجیتال چگونه است؟

ارز دیجیتال چیست؟ معاملات ارز دیجیتال چگونه است؟

آیا می دانید ارز دیجیتال چطور معامله می شود؟ با استفاده از سرور ترید بایننس توشن می توانید بهترین انواع ترید و معاملات را انجام دهید.

برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

سرور مجازی ترید بایننس توشن این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا با سرعت مطمئن تر و بالاتری در بایننس ترید کنید.

در مطالب قبلی شما را با وضعیت بورس در سال ۱۴۰۰ آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در خصوص ارز دیجیتال اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال نوعی پرداخت است که می تواند به صورت آنلاین با کالاها و خدمات مبادله شود.

بسیاری از شرکت ها ارزهای خاص خود را صادر کرده اند که اغلب به آنها توکن می گویند و این معاملات را می توان به طور خاص برای کالا یا خدماتی که شرکت ارائه می دهد، انجام داد.

همانطور که رمزهای بازی یا تراشه های کازینو را بازی می کنید. برای دسترسی به کالا یا خدمات، باید ارز واقعی را با ارز رمزنگاری شده مبادله کنید.

ارزهای رمزپایه با استفاده از فناوری به نام بلاکچین کار می کنند. بلاکچین یک فناوری غیرمتمرکز است که در بسیاری از رایانه ها پخش شده و معاملات را مدیریت و ثبت می کند. بخشی از جذابیت این فناوری امنیت آن است.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از طریق صرافی

وقتی ارزهای رمزپایه را از طریق صرافی خریداری می کنید، خود سکه ها را خریداری می کنید. برای باز کردن موقعیت، باید یک حساب مبادله ای ایجاد کنید، ارزش کامل دارایی را قرار دهید و رمزهای ارز رمزنگاری شده را در کیف پول خود ذخیره کنید.

مبادلات منحنی یادگیری شیب دار خود را دارند، زیرا شما باید با فن آوری درگیر شوید و یاد بگیرید که چگونه داده ها را درک کنید.

بسیاری از مبادلات همچنین محدودیت در میزان واریز شما را دارند، در حالی که نگهداری حساب ها بسیار گران است.

بازارهای ارزهای رمزنگاری شده چگونه کار می کنند؟

بازارهای رمزنگاری غیرمتمرکز هستند، به این معنی که توسط یک مرجع مرکزی مانند دولت صادر یا پشتیبانی نمی شوند.

در عوض، آن ها از طریق شبکه ای از رایانه ها اجرا می شوند. با این حال، ارزهای رمزپایه را می توان از طریق صرافی ها خریداری و فروخت و در “کیف پول” ذخیره کرد.

برخلاف ارزهای سنتی، ارزهای رمزپایه فقط به عنوان سابقه مالکیت دیجیتالی مشترک، ذخیره شده در بلاکچین وجود دارد.

وقتی کاربری می خواهد واحد رمزنگاری را برای کاربر دیگری ارسال کند، آن را به کیف پول دیجیتال آن کاربر ارسال می کند. معامله نهایی شناخته نمی شود تا زمانی که تأیید شود و از طریق فرایندی به نام استخراج به زنجیره بلوک اضافه شود. همچنین به همین ترتیب نشانه های رمز ارز جدید ایجاد می شود.

بلاکچین چیست؟

بلاکچین یک ثبت دیجیتال مشترک از داده های ثبت شده است. برای ارزهای رمزپایه، این تاریخچه معاملات برای هر واحد از ارزهای رمزپایه است که نشان می دهد مالکیت در طول زمان چگونه تغییر کرده است. Blockchain با ثبت معاملات در “بلوک ها” کار می کند، بلوک های جدیدی که در قسمت جلوی زنجیره اضافه شده اند.

فناوری بلاکچین دارای ویژگی های امنیتی منحصر به فردی است که پرونده های رایانه ای عادی ندارند.

اجماع شبکه یک پرونده بلاکچین همیشه در چندین رایانه در شبکه ذخیره می شود و نه در یک مکان واحد و معمولاً توسط همه افراد در شبکه قابل خواندن است. این مسئله باعث شفافیت و تغییر آن بسیار دشوار می شود، زیرا هیچ نقطه ضعفی در برابر هک ها، یا خطاهای انسانی یا نرم افزاری آسیب پذیر نیست.

ارز دیجیتال

رمزنگاری

بلوک ها توسط رمزنگاری بهم پیوسته اند ریاضیات پیچیده و علوم کامپیوتر. هرگونه تلاش برای تغییر داده، پیوندهای رمزنگاری بین بلوک ها را مختل می کند و به سرعت توسط رایانه های موجود در شبکه قابل تقلب شناخته می شود.

استخراج ارز دیجیتال چیست؟

استخراج ارز رمزنگاری شده فرآیندی است که طی آن معاملات ارز رمزنگاری شده اخیر بررسی شده و بلوک های جدیدی به بلاکچین اضافه می شود.

بررسی معاملات

رایانه های استخراج معاملات معلق را از حوضچه انتخاب می کنند و بررسی می کنند که آیا فرستنده بودجه کافی برای تکمیل معامله را دارد.

این شامل بررسی جزئیات معامله در برابر تاریخ معامله ذخیره شده در بلاکچین است. بررسی دوم تأیید می کند که فرستنده با استفاده از کلید خصوصی آن ها اجازه انتقال وجوه را صادر کرده است.

ایجاد یک بلوک جدید

کامپیوترهای استخراج معاملات معتبر را در یک بلاک جدید جمع آوری می کنند و سعی می کنند با یافتن راه حلی برای یک الگوریتم پیچیده، پیوند رمزنگاری شده با بلاک قبلی را ایجاد کنند.

وقتی رایانه ای موفق به ایجاد پیوند می شود، بلاک را به نسخه خود از فایل بلاکچین اضافه می کند و به روزرسانی را از طریق شبکه پخش می کند.

چه چیزی بازارهای ارزهای رمزپایه را به حرکت در می آورد؟ بازارهای ارزهای رمزپایه با توجه به عرضه و تقاضا حرکت می کنند.

با این حال، به عنوان غیرمتمرکز، تمایل دارند از بسیاری از نگرانی های اقتصادی و سیاسی که بر ارزهای سنتی تأثیر می گذارند، دور بمانند.

در حالی که هنوز عدم اطمینان زیادی در مورد ارزهای رمزپایه وجود دارد، عوامل زیر می توانند تأثیر بسزایی در قیمت آنها داشته باشند

تعداد کل سکه ها و نرخ آزاد شدن، از بین رفتن یا از دست رفتن آنها را تأمین کنید

ارزش بازار ارزش کل سکه های موجود و چگونگی درک کاربران از رشد این سکه ها

نحوه نمایش ارز رمزنگاری شده در رسانه ها و میزان پوشش آن را فشار دهید.

ادغام میزان ادغام ارز رمزنگاری شده در زیرساخت های موجود مانند سیستم های پرداخت تجارت الکترونیکی

رویدادهای مهم رویدادهای مهم مانند به روزرسانی های نظارتی، نقض امنیت

معاملات ارز رمزنگاری شده چگونه انجام می شود؟

شما می توانید ارزهای رمزپایه را از طریق یک حساب CFD معامله کنید. محصولات مشتق شده که به شما امکان می دهند در مورد افزایش یا کاهش ارزش ارز رمزنگاری شده خود حدس بزنید. قیمت ها با ارزهای سنتی مانند دلار آمریکا نقل قول می شوند و شما هیچ وقت مالکیت خود ارز دیجیتال را ندارید.

CFD محصولات اهرمی هستند، به این معنی که شما می توانید برای کسری از ارزش کامل تجارت موقعیتی را باز کنید.

اگرچه محصولات اهرمی می توانند سود شما را زیاد کنند، اما اگر بازار بر خلاف شما حرکت کند، می توانند زیان را نیز افزایش دهند.

گسترش در معاملات ارزهای دیجیتال چگونه است؟

اسپرد تفاوت بین قیمت خرید و فروش ذکر شده برای ارز دیجیتال است.

مانند بسیاری از بازارهای مالی، وقتی موقعیت خود را در بازار ارزهای دیجیتال باز می کنید، دو قیمت به شما ارائه می شود.

اگر می خواهید یک موقعیت طولانی را باز کنید، با قیمت خرید معامله می کنید که کمی بالاتر از قیمت بازار است.

 اگر می خواهید موقعیت کوتاه را باز کنید، با قیمت فروش معامله می کنید، کمی کمتر از قیمت بازار می باشد.

چه چیزهایی در معاملات ارزهای دیجیتال زیاد است؟

ارزهای دیجیتال اغلب به صورت بسیار زیاد معامله می شوند.

 دسته ای از رمز ارزهای دیجیتال که برای استانداردسازی اندازه معاملات استفاده می شوند.

 از آنجا که ارزهای دیجیتال بسیار ناپایدار هستند، بسیاری بسیار کوچک هستند، بیشتر آنها فقط یک واحد از ارز دیجیتال پایه هستند.

با این حال، برخی از ارزهای دیجیتال در قسمت های بزرگتری معامله می شوند.

اهرم در معاملات ارزهای دیجیتال چیست؟

اهرم نیرو ابزاری برای دستیابی به مقدار زیادی ارز دیجیتال بدون نیاز به پرداخت کامل ارزش تجارت شما از قبل است.

در عوض، سپرده کوچکی را که به عنوان مارجین شناخته می شود قرار می دهید.

هنگامی که یک موقعیت اهرمی را می بندید، سود یا زیان شما براساس کل معاملات تجاری است.

چرا ارزهای دیجیتال بسیار محبوب هستند؟

 ارزهای دیجیتال به دلایل مختلف طرفداران خود را جلب می کنند.

در اینجا برخی از محبوب ترین حامیان وجود دارند که ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را به عنوان واحد پول آینده می بینند و اکنون برای خرید آنها پیش می روند، احتمالاً قبل از اینکه ارزش بیشتری پیدا کنند

برخی از طرفداران این واقعیت را دوست دارند که ارز دیجیتال بانک های مرکزی را از مدیریت عرضه پول حذف می کند، زیرا با گذشت زمان این بانک ها تمایل به کاهش ارزش پول از طریق تورم دارند.

طرفداران دیگر مانند فناوری پشت ارزهای دیجیتال، بلاکچین، چون این یک سیستم پردازش و ضبط غیر متمرکز است و می تواند ایمن تر از سیستم های پرداخت سنتی باشد

برخی از دلالان ارزهای دیجیتال را دوست دارند زیرا ارزش آنها بالا می رود و علاقه ای به پذیرش طولانی مدت ارزها به عنوان راهی برای جابجایی پول ندارند.

آیا ارزهای دیجیتال سرمایه خوبی هستند؟

ارزهای دیجیتال ممکن است از ارزش بالاتری برخوردار شوند، اما بسیاری از سرمایه گذاران آنها را صرفاً حدس و گمان می دانند و نه سرمایه گذاری واقعی.

دلیل؟ درست مثل ارزهای واقعی، ارزهای دیجیتال هیچ جریان نقدی ایجاد نمی کنند، بنابراین برای سودآوری شما، کسی باید هزینه بیشتری نسبت به پول شما برای ارز بپردازد.

این همان چیزی است که تئوری سرمایه گذاری “حماقت بزرگتر” نامیده می شود. این را در مقابل یک کسب و کار به خوبی مدیریت شده قرار دهید، که با افزایش سودآوری و جریان نقدی عملیات، ارزش آن را با گذشت زمان افزایش می دهد.

همانطور که نویسندگان NerdWallet متذکر شده اند، ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین ممکن است چندان ایمن نباشد و برخی از افراد مشهور در جامعه سرمایه گذاری به سرمایه گذاران توصیه می کنند که از آنها دور شوند.

نکته قابل توجه، وارن بافت، سرمایه گذار افسانه ای، بیت کوین را با چک های کاغذی مقایسه کرد “این یک روش بسیار موثر برای انتقال پول است و شما می توانید آن را به صورت ناشناس و همه این کارها انجام دهید.

چک نیز راهی برای انتقال پول است.

آیا چک ها کاملاً ارزش پول دارند؟ فقط به این دلیل که آنها می توانند پول را انتقال دهند؟ “

برای کسانی که ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را ارز رایج در آینده می دانند، باید توجه داشت که یک ارز به ثبات نیاز دارد تا بازرگانان و مصرف کنندگان بتوانند قیمت مناسب کالاها را تعیین کنند.

بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در بیشتر تاریخ خود جز ثبات بوده اند. به عنوان مثال، در حالی که بیت کوین در دسامبر ۲۰۱۷ نزدیک به ۲۰ هزار دلار معامله می شد، ارزش آن پس از آن یک سال بعد به حدود ۳۲۰۰ دلار کاهش یافت.

در دسامبر سال ۲۰۲۰، دوباره در سطح رکورد معاملات انجام شد.

برای کسانی که ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را ارز رایج در آینده می دانند، باید توجه داشت که یک ارز به ثبات نیاز دارد تا بازرگانان و مصرف کنندگان بتوانند قیمت مناسب کالاها را تعیین کنند.

بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در بیشتر تاریخ خود جز ثبات بوده اند.

به عنوان مثال، در حالی که بیت کوین در دسامبر ۲۰۱۷ نزدیک به ۲۰ هزار دلار معامله می شد، ارزش آن پس از آن یک سال بعد به حدود ۳۲۰۰ دلار کاهش یافت.

در دسامبر سال ۲۰۲۰، دوباره در سطح رکورد معاملات انجام شد.

آیا ارزهای دیجیتال قانونی هستند؟

شکی نیست که آن ها در ایالات متحده قانونی هستند، اگرچه چین اساساً استفاده از آنها را ممنوع کرده است و در نهایت قانونی بودن آنها به هر کشور بستگی دارد.

همچنین مطمئن شوید که چگونه می توانید خود را در برابر کلاهبردارانی که ارزهای دیجیتال را فرصتی برای سرمایه گذاران سنگین می دانند محافظت کنید. مثل همیشه، خریدار مراقبی باشید.

چگونه از خودم محافظت کنم؟

اگر به دنبال خرید ارز دیجیتال در ICO هستید، اطلاعات مااسب را پیدا کنید.

آیا سرمایه گذاران عمده دیگری نیز در آن سرمایه گذاری می کنند؟ اگر سایر سرمایه گذاران شناخته شده قطعه ای از ارز را بخواهند، نشانه خوبی است.

آیا شما سهام شرکت یا فقط ارز یا توکن خواهید داشت؟ این تمایز مهم است. داشتن یک سهم به این معنی است که باید در درآمد آن شرکت کنید (شما یک مالک هستید)، در حالی که خرید توکن به این معنی است که شما حق استفاده از آنها را دارید، مانند تراشه های کازینو.

آیا ارز از قبل توسعه یافته است یا این شرکت به دنبال جمع آوری پول برای توسعه آن است؟

جستجو از طریق دفترچه می تواند کار زیادی طول بکشد. هرچه جزئیات بیشتری داشته باشد، شانس بیشتری دارد که مجاز باشد. اما حتی مشروعیت به معنای موفقیت ارز نیست. این یک سوال کاملاً جداگانه است و این نیاز به زیرکی زیادی در بازار دارد.

اما فراتر از این نگرانی ها، فقط داشتن ارز دیجیتال شما را در معرض خطر سرقت قرار می دهد، زیرا هکرها سعی می کنند به شبکه های رایانه ای نفوذ کنند که دارایی شما را حفظ می کنند.

یکی از صرافی های معروف در سال ۲۰۱۴ اعلام ورشکستگی کرد که هکرها صدها میلیون دلار بیت کوین را به سرقت بردند. اینها خطرات عادی برای سرمایه گذاری در سهام و وجوه در مبادلات عمده ایالات متحده نیستند.

آیا باید رمز دیجیتال بخرید؟

ارز رمزپایه یک خرید فوق العاده سوداگرانه و بی ثبات است. معاملات سهام شرکتهای مستقر معمولاً نسبت به سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین ریسک کمتری دارد

موفقیت در معاملات ارز دیجیتال

ما هر روز گزارش های مربوط به سیستم عامل های مختلف خبری در مورد این یا آن را با توجه به ارزهای رمزپایه گوش می دهیم و با اصلاح بازار اخیر، بازار دچار سردرگمی شده است.

 برخی، مانند ABC News گزارش دادند که ممکن است ماهها قبل حباب در قیمت های بازار وجود داشته باشد.

اما این دقیقاً مسئله است. به نظر می رسد همه به این مسئله اشاره می کنند، اما به نظر نمی رسد که کسی مشتاق ارائه راه حل باشد.

و کسانی که به اندازه کافی برای راهنمایی دیگران مراقبت می کنند، این کار را با پرداخت هزینه ای به صورت دوره های آنلاین، سمینارهای پولی و سایر موارد انجام می دهند.

به همین دلیل است که ما نیاز به ارائه این پست و ارائه برخی نکات مفید برای هدایت معاملات خود را در زمانی که به نظر می رسد بازار صعودی است دیدیم.

به غیر از نکات، ما همچنین با برخی از ناپایدارترین ارزهای رمزپایه ای که باید مراقب آنها باشید و بهترین مورد برای تجارت روزانه در میان آنها به اشتراک می گذاریم.

این نکات بیشتر مربوط به قوانین خاصی است. و همانطور که معامله گران می خواهند، این قوانین بسیار سفت و سخت است.

حتی اگر ما در اینجا در مورد به خطر انداختن جان انسان ها صحبت نمی کنیم، از دست دادن سکه های خود به دلیل تجارت بدون راهنمای شرایط مناسبی نیست.

بنابراین، چگونه می توان از اشتباهات پرهزینه جلوگیری کرد؟ چگونه می توان اطمینان حاصل کرد که همیشه در سمت سبز باقی مانده ایم؟

اول از همه، شما باید درک کنید که تجارت سودآور نیاز به توجه زیادی دارد. این یک قمار نیست و همچنین نباید هرگز یکی باشد.

به غیر از چند نکته زیر، اطمینان حاصل کنید که به نیروهای تقاضا و عرضه بازار بسیار توجه کرده اید تا بتوانید از زمان اعمال این یا آن نکته آگاه شوید.

درونی کردن هر نکته در این راهنما و درک استدلالی که در آن وجود دارد، از اهمیت بالاتری برخوردار است.

برای ورود به هر نوع تریدی انگیزه داشته باشید.

اکنون، ما می دانیم که این ممکن است واضح به نظر برسد اما برای شما مهم است که یک هدف مشخص برای ورود به تجارت ارزهای رمزپایه داشته باشید.

چه هدف شما تجارت روزانه باشد و چه پوست سر، شما باید برای شروع تجارت رمزنگاری هدفی داشته باشید. تجارت ارزهای دیجیتال یک بازی جمع صفر است.

شما باید بدانید که برای هر برد، یک ضرر متناظر است. شخصی برنده می شود؛ شخص دیگری ضرر می کند.

بازار ارزهای دیجیتال توسط “معامله کنندگان بزرگ” کنترل می شود، تقریباً شبیه آنهایی که هزاران بیت کوین را در سفارش بازار قرار می دهند.

و آیا می توانید حدس بزنید که این معامله گران ها بهترین عملکرد را دارند؟ آنها صبر دارند؛ آنها ماتظرند تا معامله گران بی گناهی مانند ما و شما یک اشتباه مرتکب شوند که پول ما را به دلیل اشتباهات قابل اجتناب به دست آنها برساند.

چه یک معامله گر روز باشید و چه آدم ناخوشایند، گاهی اوقات بهتر است که در تجارت خاصی چیزی کسب نکنید تا اینکه ضرر کنید.

از سال ها تجزیه و تحلیل بازار، به راحتی می توانیم به شما بگوییم که در یک روز یا دوره های خاص، فقط می توانید با حفظ برخی از معاملات سودآوری داشته باشید.

اهداف سود را تعیین کنید و از ضررهای متوقف شده استفاده کنید

هر معامله ای که ما وارد آن می شویم، ما را ملزم می کند که چه زمانی سود خود را از دست بدهیم، آیا سود بیت کوین کسب می کنیم یا نه.

 ایجاد یک سطح ضرر و زیان متوقف می تواند به شما در کاهش ضرر کمک کند. مهارتی که در اکثر معامله گران بسیار نادر است.

انتخاب ضرر و توقف یک فعالیت تصادفی نیست و شاید مهمترین نکته ای که باید در اینجا یادآوری شود این است که شما نباید احساسات خود را به خود جلب کنید.

نکته مهم برای تنظیم ضرر و زیان خود، هزینه سکه است. اگر به عنوان مثال سکه ای به ارزش ۱۰۰۰ دلار به دست آوردید، آن را به عنوان حداقل امتیازی که می خواهید سکه خود را معامله کنید تعیین کنید. با این کار اطمینان حاصل می کنید که اگر بدترین اتفاق رخ دهد، می توانید با آنچه سرمایه گذاری کرده اید از آن دور شوید.

اگر هدف شما این است که پس از دستیابی به حداقل سود مشخص، از بازار خارج شوید، همین مورد نیز وجود دارد.

به FOMO خوش آمدید!

FOMO مخفف ترس از دست دادن است. این یکی از مشهورترین دلایل عدم موفقیت بسیاری از بازرگانان در این هنر است.

از منظر بیرونی، هرگز صحنه خوبی نیست که افراد در عرض چند دقیقه از سکه های پمپافته سودهای کلانی کسب کنند. راستش را بخواهید، من هرگز بیش از حد شما چنین موقعیت هایی را دوست ندارم.

مواظب باشید از لحظه ای که به نظر می رسد شمع های سبز روی شما فریاد می کشند و به شما می گویند بپرید. در این مرحله است که نهنگ هایی که قبلاً به آنها اشاره کردم لبخند می زنند و تماشای خرید سکه هایی را که زودتر با قیمت های بسیار پایین خریداری کرده اند می کنند. حدس بزنید چه چیزی به طور معمول دنبال می شود؟

این سکه ها معمولاً به دست معامله گران خرد ختم می شود و مورد بعدی که اتفاق می افتد این است که شمع های قرمز به دلیل عرضه بیش از حد شروع به بیرون آمدن می کنند و در نتیجه ضرر و زیان شروع می شود.

خطرات خود را مدیریت کنید

خوک های کوچک زیاد غذا می خورند اما بزرگ ها خورده می شوند. این امر به ویژه در مورد سود بازار هنگام معامله با ارزهای رمزپایه صادق است. معامله گران خردمند هرگز در جهت سودهای کلان فعالیت نمی کنند. نه، آنها نمی کنند!

آنها ترجیح می دهند سر جای خود باقی بمانند و سودهای اندک اما مطمئنی را از معاملات منظم در برنامه رسمی بیت کوین جمع کنند.

کمتر سرمایه گذاری خود را در بازاری که نقدینگی کمتری دارد در نظر بگیرید. چنین معاملات بالایی به تحمل بیشتری نیاز دارد، در حالی که ضررهای متوقف کننده و سود هدف بیشتر از سطح خرید اختصاص می یابد.

دارایی های اساسی شرایط بی ثبات در بازار را ایجاد می کنند

قیمت بیشتر آلت کوین ها به قیمت فعلی بازار بیت کوین بستگی دارد. بسیار مهم است که درک کنیم بیت کوین به ارزهای فیات نسبت دارد و کاملا بی ثبات است.

ساده ترین نسخه این است که وقتی ارزش بیت کوین بالا می رود، ارزش altcoins پایین می آید و بالعکس.

وقتی قیمت بیت کوین بی ثبات باشد، بازار معمولاً مه آلود است و همانطور که تصور می کنید، این مانع از آن می شود که بیشتر معامله گران درک روشنی از آنچه در بازار می گذرد، داشته باشند. در این مرحله، توصیه می شود که اهداف نزدیک برای معاملات خود داشته باشید یا اینکه به راحتی تجارت نکنید.

حتی اگر قیمت ها پایین است، به سادگی خرید نکنید.

اکثر مبتدیان در خرید سکه یک اشتباه متداول مرتکب می شوند زیرا به نظر می رسد قیمت آن پایین است یا قیمت آن را مقرون به صرفه می دانند.

به عنوان مثال شخصی را در نظر بگیرید که به جای Ethereum به سراغ Ripple می رود، فقط به این دلیل که قیمت دومی بسیار ارزانتر است.

تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری در یک سکه باید بسیار کم به مقرون به صرفه بودن آن مربوط باشد اما به محدودیت بازار آن مربوط باشد.

درست مثل اینکه سهام متعارف با محدودیت بازار خود اندازه گیری می شوند، که با استفاده از فرمول قیمت فعلی بازار X تعداد کل سهام برجسته ارزیابی می شود، همین مورد در مورد ارزهای رمزپایه نیز صدق می کند.

داشتن سکه ای به قیمت ۱۰ دلار در هر سکه با تعداد کل ۱ میلیون سهم در بازار و همین سکه در قیمت ۱۰۰ دلار با ۱۰۰۰۰۰ سهم در بازار تفاوتی ندارد.

به همین دلیل، استفاده از کلاه بازار سکه برای تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری یا عدم سرمایه گذاری در آن توجیه پذیرتر از استفاده از قیمت آن است.

هرچه قیمت کل سکه در بازار بالاتر باشد، برای سرمایه گذاری مناسب تر است.

نکته ای درباره فروش انبوهICO

در طی یک ICO (پیشنهاد اولیه سکه)، شرکت های نوپا فرصتی اولیه را برای عموم مردم فراهم می کنند تا از طریق فروش شلوغ، ایده خود را سرمایه گذاری کنند. در عوض، به این سرمایه گذاران توکن هایی با قیمت پایین تر وعده داده می شود که در بورس آنها را با قیمت بسیار بالاتری بفروشند.

زمان ثابت کرده است که ICO ها با سوابقی که نشان می دهد برخی از توکن ها بیش از ده برابر ارزش بازده پیش بینی شده به سر می برند، می توانند کاملاً موفق باشند.

اما ممکن است سوال کنید ICO چه چیزی است، …

ICO ها به دلیل بازده بالا، مشخصاً تعداد زیادی از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده اند. با این حال، تعداد زیادی از ICO ها کلاهبرداری کل هستند. مردم میلیون ها سرمایه گذاری از دست داده اند.

هنگامی که می خواهید در هر ICO سرمایه گذاری کنید احتیاط بیش از حد لازم است. دانستن اینکه چه موقع باید در ICO سرمایه گذاری کنید یا نه، علم نیست.

بلکه در مورد توجه دقیق به آن جزئیاتی است که به نظر می رسد اکثر مردم از آن چشم پوشی می کنند در حالیکه فقط به بازده وعده داده شده تمرکز می کنند.

بررسی تیم پشتیبان پروژه را انجام داده و توانایی آنها را در تحقق وعده خود تجزیه و تحلیل کنید.

این اطمینان می دهد که هیچ سنگی روی سنگ رها نمی شود و اگر در پایان آن هنوز در مورد پروژه شک دارید، بهتر است تصویب کنید تا اینکه در آن ICO سرمایه گذاری کند.

سریع برای سرمایه گذاران Altcoin

بسیاری از کوین ها در یک دوره زمانی خاص، بعضی اوقات در یک بازه زمانی کوتاه، ارزش خود را از دست می دهند.

بنابراین، مهمترین نکته این است که درک کنید هر زمان که یک altcoin را برای مدت طولانی نگه دارید، مراقب باشید که خیلی طولانی آنها را نگه ندارید.

یکی از بهترین معیارهای سکه که برای سرمایه گذاری طولانی مدت مناسب است، حجم معاملات روزانه است. هرچه حجم معاملات روزانه بیشتر باشد، یک دارایی برای سرمایه گذاری های طولانی مدت مناسب تر است.

اگر به فکر خرید طولانی مدت با ارزهای رمزپایه هستید، سرمایه گذاری در برخی از سکه های زیر را ببینید: Ethereum (ETH)، Factor (FCT)، Monero (XRM) و Dash. این حجم معاملات مناسب در مبادلات مختلف در سراسر جهان دارد.

نمودارهای این سکه ها را نیز رعایت کرده و جهات مختلف قیمت را یادداشت کنید.

 این الگوها به شما کمک می کند تا دوره های فروش یا خرید یک سکه را بدانید.

گوناگونی

سرمایه گذاری ها غیرقابل پیش بینی هستند. حتی آنهایی که به نظر می رسد بی نهایت بازده مثبت دارند، تحت یک شرایط اقتصادی خاص می توانند از بین بروند.

ارزهای دیجیتال حتی قابل پیش بینی نیستند.

تا آنجا که می توانید در یک روز یا کمتر هزاران سود کسب کنید، عکس این قضیه نیز صادق است. در یک لحظه از ثانیه می توانید هر آنچه را که در دارایی های دیجیتال سرمایه گذاری می کنید از دست دهید.

بنابراین، بهترین راه برای عبور از این عدم اطمینان ها تنوع است.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، ارزش سایر سکه ها تحت تأثیر ارزش بیت کوین در برابر دلار آمریکا قرار دارد.

وقتی ارزش BTC در برابر دلار از دست می رود، سایر سکه ها ارزش خود را از دست می دهند و بالعکس. از این رو، به وضوح می بینید که متنوع سازی سبد سهام شما در میان سکه های مختلف، کافی نیست که شما را در برابر بازارهای صعودی تقویت کند.

آیا به خاطر می آورید که بیت کوین در اواخر سال ۲۰۱۷ / اوایل سال ۲۰۱۸ به بالاترین زمان خود رسیده است؟ همه می دانستند که راه رفتن خرید هر چه بیشتر ارزهای دیجیتال است تا ارزش بیشتری نسبت به دلار کسب کنند.

اما داشتن دارایی پایه بی ثبات مانند بیت کوین با چالش هایی روبرو است، همانطور که ممکن است در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ متوجه شده باشید. بیت کوین باعث شد بسیاری از افراد ثروتمند شوند در کوتاهترین زمان نسبت به تاریخ سرمایه گذاری شناخته شده.

حقیقت این است که میلیاردرها ساخته شده اند. و چیزی که به نظر می رسد اکثر مردم هرگز درک نمی کنند این است که بسیاری از مردم نیز ضرر کردند.

و در میان همه اینها، ارز فقط در یک سال گذشته توانست بیش از سی برابر سقف بازار خود را رشد دهد.

این بدان معنی است که اشکالی ندارد که معامله گران بیت کوین را به عنوان دارایی اصلی خود نگه دارند، اما همچنین باید بدانند که ارزش دلار را نمی توان نادیده گرفت.

شما باید از یک نوع دارایی به مناطق مختلف تنوع دهید تا خطر خود را گسترش دهید.

سرمایه گذاری های قابل قبول دیگری نیز وجود دارد که در مقایسه با رمزنگاری ها خطرناک نیستند. اینها شامل املاک و مستغلات، صندوق های سرمایه گذاری مشترک، سهام و موارد دیگر است.

نکته فوق العاده!

این نکته آخر به شما مراحل عملی را برای شروع بلافاصله در معاملات خود ارائه می دهد.

با قرار دادن سفارشات فروش از ویژگی تنظیم هدف استفاده کنید اطمینان حاصل کنید که با قرار دادن سفارشات فروش در کتابهای سفارش، اهداف درآمد خود را تعیین کرده اید.

شما هرگز نمی دانید چه زمانی قیمت سفارش شما تأمین می شود و دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارید به شما می رساند.

علاوه بر این، سفارشات فروش هزینه معاملات کمتری را به خود جلب می کنند زیرا آنها “سازنده” بازار هستند.

هنگام معامله خیال خود را راحت کنید آنها می گویند بهترین معامله گران در هنر حفظ خونسردی خود تسلط دارند حتی اگر همه چیز از دست خارج شود.

بله، ما می دانیم که چقدر دیوانه کننده به نظر می رسد اما شما باید مهارت معاملات غیر عاطفی، بلکه عینی را پیدا کنید.

معاملات ارز دیجیتال

۵ کوین برتر برای ترید کدام اند؟

Ethereum

 Ethereum اکنون سه سال است که وجود دارد و در این مدت موفق شده است به عنوان دومین کوین بزرگ معامله شده در سراسر جهان پس از بیت کوین شناخته شود.

این یک سکوی غیرمتمرکز و یک کوین است و اخیراً نیز یک توکن راه اندازی کرده اند. به ERC 20 معروف است.

بستر Ethereum امکان ایجاد قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز (DApps) را برای توسعه دهندگان فراهم می کند.

این ویژگی ها از کاربران ارز دیجیتال در برابر کلاهبرداری، آسیب و همچنین حفظ حریم خصوصی معاملات محافظت می کند.

اتر رمز پلتفرم و ابزاری است که سرمایه گذاران برای خرید ارزهای دیگر یا تجارت در مبادلات از آن استفاده می کنند.

قبل از راه اندازی، Ethereum پیش فروش توکن خود را صادر کرد و پاسخ بسیار طاقت فرسا بود و عصر ICO را آغاز کرد.

پلت فرم Ethereum همچنان مهم در عملیات ارزهای رمزنگاری شده است. به گفته آن ها، از سیستم عامل آنها می توان برای رمزگذاری، تمرکززدایی، امنیت و تجارت تقریباً در هر مورد استفاده کرد.

حدودا سقف بازار پلت فرم ۲۱.۴ میلیارد دلار است، در حالی که کوین های آن ۲۰۷.۹۵ دلار معامله می شود.

بیت کوین

بیت کوین مادر همه ارز های دیجیتال است. این کوین اولین نوع از این نوع بود که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد و در حال حاضر قیمت سایر کوین ها را کنترل می کند.

 با توجه به بررسی انقلاب بیت کوین، همچنین کوین به طور میانگین با ۱۱۰ میلیارد دلار بیشترین سرمایه را دارد و همچنین بیشترین کوین را در سطح جهان معامله می کند.

تجارت بیت کوین به این دلیل بزرگ نیست که اولین ارز تاسیس شده است. بر خلاف آن، کوین کاملا بی ثبات است و آن را برای معاملات روزانه و همچنین معاملات طولانی مدت مناسب می کند.

ارزهای بی ثبات معامله گران را قادر می سازد حداکثر بازده را هنگام تجربه افزایش قیمت به دست آورند.

این دلیل اصلی است که بسیاری از معامله گران تجارت بیت کوین را ترجیح می دهند، زیرا به دلیل نوسانات آن فرصت های سودآوری زیادی را ارائه می دهد.

نوسانات بیت کوین تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تغییر در فناوری، اخبار و موارد دیگر قرار دارد. هر زمان چنین محرک هایی اتفاق بیفتد، قیمت کوین به همین ترتیب تغییر می کند و سوداگران از آن سود می گیرند.

حتماً مراقب پیشرفت های مثبت و منفی مربوط به بلاکچین باشید تا از ورود و خروج زودهنگام یا دیر از بازار جلوگیری کنید.

این کوین در سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه شده است، یکی از قدیمی ترین کوین ها در فضای رمزنگاری است. این ارز توسط چارلی لی، فارغ التحصیل دانشگاه MIT و مهندس سابق گوگل ساخته شد. LTC

در یک شبکه منبع باز در سراسر جهان کار می کند که به طور مرکزی تنظیم نشده است و از “اسکریپت”، یک عملکرد تولید کلید رمز عبور استفاده می کند.

Litecoin

 با وجود استخراج بسیاری از ویژگی های خود از بیت کوین، سرعت تولید بلوک بیشتری دارد و از نظر پردازش تراکنش کارآمدتر است.

Litecoin به طور گسترده ای توسط چندین بازرگان در سطح جهانی پذیرفته شده است و در حال حاضر دارای ۲.۹ میلیارد دلار سقف بازار است و امروز کوین های آن با ۵۰.۵۶ دلار معامله می شود.

Ripple

 Ripple یک سیستم پرداخت غیرمتمرکز است که در سطح جهانی کار می کند و اخیراً چند تأیید از موسسات مالی مهم دریافت کرده است.

 Ripple یک سیستم پرداخت فوری و ایمن برای کاربران خود در سراسر جهان ارائه می دهد. این پلتفرم در سال ۲۰۱۲ تأسیس شد و با هدف توانائی دادن به بانکها برای تسویه حسابهای مرزی به صورت واقعی انجام شد.

این پلتفرم در سال ۲۰۱۲ تأسیس شد و با هدف توانائی دادن به بانکها برای تسویه حسابهای مرزی به صورت واقعی انجام شد.

کوین Ripple’s، XRP، یکی از منحصر به فردترین کوین هاست، زیرا برخلاف اکثر کوین های دیگر مانند Ethereum، Bitcoin و Litecoin امکان استخراج آن وجود ندارد.

ریپل بر این باور است که توزیع ارزش روشی قدرتمند برای بیرون آوردن برخی ارزشها در افراد و سازمانها است.

به همین دلیل است که آنها مشتاقانه توزیع XRP را به کسانی که روش های پرداخت سخت و مشکوک به پرداخت سریعتر و مطمئن تر پرداخت های بین المللی را ارائه می دهند، دارند.

ریپل یکی از موفق ترین کوین های موجود است و دارای کلاه ۲۱ دلار و قیمت کوین ۰.۵۲۴۳۰۸ دلار است.

Zcash

این ارز رمزنگاری شده عالی دیگری است که در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شده است. در زمان نوشتن این مقاله، سرمایه Zcash 679 میلیون دلار و قیمت کوین ۱۳۰ دلار بود.  Zcash یک دارایی امیدوار کننده است که حریم خصوصی و شفافیت معاملات کاربر را ارائه می دهد.

Zcash از امنیت بیشتری در معاملات کاربر خود برخوردار است حتی پس از ثبت سوابق عملکرد کاربر در بلاکچین. این پلتفرم تضمین می کند که اطلاعاتی مانند فرستنده، گیرنده و مقدار آن از چشم عموم دور بماند.

کاربران پلت فرم معاملات “محافظت شده” را انجام می دهند، که اجازه می دهد معاملات آنها با استفاده از یک روش رمزنگاری به نام ZK Snark رمزگذاری شود.

این کوین ها در بسیاری از صرافی ها قابل معامله هستند. با این حال، ما توصیه می کنیم از یک فرد معتبر با نقدینگی بالا برای دارایی های آنها و همچنین حساب های ایمن استفاده کنید. در اینجا چند مبادله برای کمک به شما در شروع کار آورده شده است.

ما امروز بهترین کوین ها را برای تجارت دیده ایم، اما بی ثبات ترین کدام هستند؟ سکه های فرار لزوماً سکه های رایجی نیستند که من و شما می شناسیم.

برخی از آنها ممکن است برای شما جدید باشد، اما بالاترین نوسانات را ارائه می دهند. در این مورد، می خواهم ذکر کنم که هیچ سکه بی ثباتی برای همیشه وجود ندارد، بنابراین در صورتی که این مقاله را روزها، هفته ها یا ماه ها بعد بخوانید، ممکن است انتخاب دارایی های ناپایدار ما نمایانگر تصویر واقعی زمین نباشد. .

۵ ارز دیجیتال که باید مراقب آنها باشید

آیا شما یک معامله گر روز هستید یا به آن حالت معامله گرایش دارید؟ خوب، این ممکن است مهمترین بخش برای شما در این راهنما باشد.

اگر سود روزانه در بازارهای ارز رمزنگاری برای شما مهم است، ممکن است بخواهید مراقب پنج سکه بی ثباتی باشید که در زیر لیست کرده ایم.

اما قبل از آن، بیایید به طور مختصر به دو ویژگی اصلی نگاه کنیم که این سکه ها را برای تجار روز و هر کسی که به دنبال سودهای ناچیز اما ثابتی از بازار است، بسیار جذاب می کند.

نقدینگی بالا این ویژگی اصلی ارزهایی است که در عرض چند ثانیه و چند دقیقه در نوسان است. دارایی های نقدینگی می توانند ورود و خروج شما از بازار را فلج کنند، به این معنی که هر زمان که نیاز به بازگشت به فیات دارید، پول نقد شما می تواند در دارایی گره بخورد.

اگر معاملات اندازه موقعیت های بزرگتر را انجام دهید، برای کمک به پیمایش موقعیت های مختلفی که سودآوری دارند، به دارایی نقدینگی نیاز دارید.

با استفاده از این دسته از دارایی ها، کاربران همچنان می توانند به سرعت موقعیت خود را وارد و از آن خارج شوند، زیرا شمع های معاملاتی به حرکت خود ادامه می دهند. از طرف دیگر دارایی های غیر نقدینگی می توانند منجر به لغزش شوند و این امر باعث می شود که شما از انجام حرکات سودآور به موقع غافل شوید.

لغزش به این معنی است که شما ممکن است بتوانید یک دارایی را با قیمت بالاتر خریداری کنید، فقط به دلیل نقدینگی کم می توانید با نرخ پایین تری از بازار خارج شوید.

بسیار ناپایدار این کل معاملات روزانه است – معامله گران روز دارایی های بسیار بی ثبات را ترجیح می دهند که می توانند هر چند وقت یک بار در معاملات روزانه سود کسب کنند. با این حال، دارایی های ناپایدار می توانند یک موقعیت را برای روزها یا هفته ها حفظ کنند و آنها را برای معاملات روزانه نامناسب کنند.

دارایی های معاملاتی ترجیحی روزانه بین ۵٪ – ۱۰٪ حرکت در عرض چند ساعت انجام می دهند و خوشبختانه برای شما، دارایی های ذکر شده در زیر برای ثبت حرکت هایی بین ۱۰٪ و ۲۰٪ در یک روز یا کمتر شناخته شده اند.

با استفاده از این دو ویژگی، شما باید بتوانید بین دارایی های مناسب برای تجارت روزانه و دارایی هایی که مناسب نیستند تفاوت قائل شوید.

بدون اتلاف وقت زیاد، بیایید به پنج سکه ناپایدار موجود در این روز نگاهی بیندازیم!

NEO

NEO امروز در میان بهترین ارزهای دیجیتال تجارت روز قرار دارد. درست مانند اکثر ارزهای دیجیتال دیگر، ثبات قیمت Neo به روند افزایش یا از دست دادن ارزش بیت کوین بستگی دارد.

اما علی رغم آن، شناخته شده است که این آلت کوین به تنهایی اجرا می شود و ممکن است گاهی اوقات مقاومت نسبی در برابر سکه های محبوب بازار، از جمله بیت کوین و اتریوم را نشان دهد.

در چند هفته گذشته، NEO در روندهای افزایشی و نزولی قرار داشته است و در زمان نوشتن این پست، با قیمت ۱۵.۴۹ دلار معامله شده است که ۲.۸۷ درصد افت نسبت به آخرین به روزرسانی بازار است.

اتریوم

اتریوم حجم معاملات گسترده ای دارد و انتظار می رود از نوسانات کمتری برخوردار باشد. اما این سکه دیگری است که با تغییرات زیادی در قیمت های آن روبرو می شود. معامله گران می توانند به راحتی فروش Ethereum را در بورس های تجاری انجام دهند و در صورت پایین آمدن قیمت ها سود مناسبی کسب کنند.

Ethereum مانند بسیاری دیگر از رمزنگاری ها روند نزولی داشته است و شاید این زمان مناسب برای فروش کوتاه باشد.

از زمان انتشار اخبار از پتانسیل برنامه های مختلف در بلاکچین، EOS چندین بار اجرا شده است. سکه همچنین هر چند وقت یکبار با توجه به برخی از مشکلات فن آوری گزارش شده، پس اندازهای چندانی را تجربه کرده است، اما موفق شده است برخی از بازی های خوب گزاف گویی را به نمایش بگذارد که برای معامله گران روز سودآور بوده است.

EOS در صرافی های مختلف از جمله Binance، Kraken و Bittrex قابل معامله است.

Binance

همانطور که از نامش پیداست، این کوین مبادله Binance است. این یکی از کوین ها است که در مواجهه با تغییرات قیمت بیت کوین و سایر سکه های بزرگ به شدت عرضه شده است.

سکه Binance اغلب الگوهای خاص خود را در بازار تعیین کرده است. در اینجا مروری بر نحوه عملکرد آن در چند ماه گذشته وجود دارد

اتریوم کلاسیک

در میان سکه های ذکر شده در بالا، این کمترین میزان بی ثباتی در آن زمان است اما لازم به ذکر است برای هر کس که علاقه مند به تجارت روز است. درج اخیر این سکه در یکی از مبادلات عمده، Coinbase، نقش زیادی در افزایش نوسانات آن داشته است.

کوین در بازارهای مختلف روند نسبتاً ناپایداری را نشان داده و به آرامی از این لیست بالا می رود.

معاملات ارز دیجیتال

نتیجه گیری

اکنون که با ده نکته معامله روز ارز دیجیتال ثروتمندتر هستید و از کوین های شروع معامله با آنها اطلاع دارید، مهم است که برای ثبت نام در یک صرافی معتبر اقدام کنید که دارایی ها، داده های شخصی شما را محافظت می کند و همچنین معامله گسترده ای را ارائه می دهد. جفت

قدم بعدی تهیه کیف پول برای کوین هایتان است. توصیه می شود به سراغ موارد سخت افزاری بروید که به شما امکان ذخیره سازی آفلاین برای altcoins خود را می دهند.

در آخر، آیا شما نکاتی برای معامله ارزهای رمزپایه ای که در گذشته برای شما مفید بوده است دارید که بخواهید آنها را با سایر معامله گران به اشتراک بگذارید؟ و اگر این کار را می کنید، کدام یک از کوین ها با نوک بهتر کار می کنند؟

مدتی است که بسیاری از مردم مطمئن نبودند که آیا معامله ICO از طریق صرافی امکان پذیر است یا خیر و اگر آنها می دانستند که امکان معامله این علامت ها در صرافی ها وجود دارد، دیگران در مورد چگونگی انجام این کار مطمئن نبودند.

و اگر شما هم از آن دسته افراد هستید، بدانید که تنها نیستید.

بخش ICO هنوز تا حد زیادی تنظیم نشده است اما حتی با این وجود، توکن های ذکر شده تحت چارچوب نظارتی تبادل مربوطه قرار می گیرند.

بنابراین، این بدان معنی است که به محض اینکه یک توکن ICO در یک بورس تنظیم شده لیست شود، آنها تحت یک بخش خاص از قانون قرار می گیرند.

در این پست، ما به شما نشان می دهیم که چگونه از مبادلات برای معامله توکن ICO، چند صرافی برتر ICO و نحوه تبدیل ارز ارز دیجیتال شده به USD پس از معامله در صرافی استفاده می شود.

برای یک دقیقه، فرض کنید که یک ICO تمام مراحل را از جمله ایجاد یک مقاله سفید، انتقال آن به جامعه، جمع آوری بودجه مورد نیاز طی کرده و در نهایت روند ICO را با مقدار لازم بودجه بسته است. با وجود همه اینها، یک ICO موفق ارزیابی می شود.

بعد از بسته شدن ICO، مرحله بعدی درج رمز در صرافی است. صرافی ها ممکن است الزامات مختلفی در لیست داشته باشند اما رایج ترین آنها به موارد استاندارد مانند نام کوین، نماد کوین، قیمت و مقدار کوین و چند مورد دیگر نیاز دارند.

پس از تهیه همه اینها، کوین در بورس لیست می شود. نتیجه گیری از روند لیست گذاری آغاز معاملات رمز است.

درست مثل ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین و اتریوم، یک رمز ICO با استفاده از نام آنها و با جفت معاملاتی خاص معامله می شود. نشانه ای را که در نام VIC ذکر شده در نظر بگیرید. این رمز می تواند جفت معاملاتی متشکل از Ethereum، Ripple، Bitcoin و موارد دیگر داشته باشد.

برای معامله VIC، جفت مورد نظر خود را در بورس انتخاب می کنید. این می تواند BTC / VIC یا XRP / VIC و غیره باشد.

توجه داشته باشید که در بیشتر مبادلات، تنها جفتهایی که توکن معامله می کنند Ethereum و Bitcoin هستند.

با این حال، هرگز تضمین نمی کند که پس از جمع آوری وجوه مورد نیاز، صرافی کوین شما را لیست کند.

این ممکن است کمی طول بکشد تا لیست شود، بسته به سرعت شما در مرحله ارزیابی رمز، این نیاز را برآورده می کنید.

این بدان معنی است که سرمایه گذاران ممکن است مجبور شوند مدتی روی سرمایه گذاری های خود بنشینند. با این حال، اگر تمام شرایط لازم برآورده شود، توکن شما باید ظرف چند روز در صرافی ذکر شود. این ممکن است بسته به مبادله ای که انتخاب می کنید متفاوت باشد.

اگرچه نگه داشتن یک سرمایه گذاری می تواند منجر به کاهش یا افزایش ارزش یک توکن شود، اما به محض ذکر شدن، ارز دیجیتال ها برای افزایش چشمگیر قیمت ها شناخته شده اند. این می تواند افزایش یا کاهش ناگهانی قیمت یک توکن باشد.

این معامله عاقلانه است که در صرافی معامله کنید که دارای قابلیت های تجاری مفید مانند “توقف ضرر” باشد تا به شما کمک کند ضررهای خود را کاهش دهید.

درست مثل هر سرمایه گذاری، معامله دارایی های دیجیتال نیز عدم قطعیت زیادی دارد. مهمترین چیز این است که تحقیق خود را در مورد پویایی بازار انجام دهید و سپس بستر معاملاتی نشانه را انتخاب کنید.

صحبت از سیستم عامل های معاملاتی است، بیایید چند سیستم عامل معاملاتی رمز ICO را بررسی کنیم.

صرافی های برتر معاملات توکن

ما سعی کردیم تا آنجا که ممکن است برخی از معتبرترین مبادلات را لیست کنیم. در زیر سه مورد از بهترین انتخاب ها آورده شده است

KuCoin یکی از قدیمی ترین مبادلات در فضای ارزهای ارز دیجیتال شده است. در سال ۲۰۱۱ در هنگ کنگ تاسیس شده است.

خانه بیش از ۲۱۰ دارایی دیجیتال، از جمله توکن و ارز دیجیتال.

اما علیرغم اینکه تقریباً ۸ سال پیش تاسیس شد، تنها چهار سال بعد (در سال ۲۰۱۵) درهای خود را با هدف تبدیل شدن به ترجیحی ترین مبادله برای معامله دارایی های دیجیتال، باز کرد.

KuCoin یک روش آسان برای لیست کردن دارایی های جدید فراهم می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مراحل زیر را دنبال کنید و کوین خود را در لیست قرار دهید.

KuCoin ممکن است بهترین صرافی خارج از بازار نباشد اما در حال حاضر به عنوان یکی از متنوع ترین سیستم عامل های تجاری در همه زمان ها رتبه بندی می شود. اما پس از آن، چه چیزی می تواند برای یک معامله گر جذاب تر از انواع جفت های تجاری برای انتخاب باشد؟ همچنین، این بدان معنی است که نقدینگی دارایی افزایش می یابد.

امیدواریم با استفاده از سرور مجازی مخصوص ترید و همچنین پیگیری آخرین اخبار در مورد بایننس بتوانید به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

از لینک زیر می توانید سرور مجازی ترید در بایننس را تهیه کنید.

خرید سرور مجازی ترید در بایننس

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + 3 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع