WHM کنترل پنل قدرتمند برای مدیریت VPS

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

WHM کنترل پنل قدرتمند برای مدیریت VPS

WHM کنترل پنل قدرتمند برای مدیریت VPS

اگر از VPS خود برای میزبانی وب سایت ها استفاده می کنید، ممکن است بخواهید از WebHost Manager (WHM) استفاده کنید. مهم است که مطمئن شوید وب سایت شما به خوبی اجرا می شود و نگهداری از آن به درستی انجام میشود. 

برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

WHM با cPanel به عنوان یک کنترل پنل جامع کار می کند تا به شما در مدیریت دامنه ها و حساب های سرور خود کمک کند. این کنترل پنل به شما کمک میکند تا بتوانید راحت تر سرور مجازی و وب سایتهای خود را مدیریت کنید. بیایید دقیقاً به آنچه WHM می تواند برای شما ارائه دهد نگاه کنیم.

مزایای WHM با میزبانی VPS

هدف اصلی استفاده از WHM با میزبانی VPS این است که شما کنترل بیشتری بر وب سایت (یا سایت های خود) می دهد.  اگر می‌خواهید چندین سایت را مدیریت کنید WHM یک افزونه عالی است زیرا به شما کمک می‌کند منابع خود را یکپارچه کنید و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید چندین cPanel ایجاد و مدیریت کنید. اما مزایای دیگری نیز وجود دارد که عبارتند از:

  • می‌توانید میزبانی وب‌سایت‌های دیگر را بر روی رایانه‌های خود شروع کنید و با فروش این سرویس، آن را به یک پیشنهاد تجاری تبدیل کنید.
  • می توانید پردازش کارت اعتباری را در وب سایت خود ساده کنید. برای پذیرش پرداخت با کارت اعتباری، به گواهی SSL نیاز دارید. این گواهی تراکنش های شما را رمزگذاری می کند تا هکرها نتوانند این داده ها را بدزدند. به طور معمول، اگر وب سایت های جداگانه ای دارید، باید برای هر یک گواهی SSL جداگانه دریافت کنید. اما با یک حساب Reseller از طریق WHM، این روند آسان تر است و می تواند حتی ارزان تر باشد. شما همچنین به یک آدرس IP جداگانه برای هر گواهی SSL نیاز دارید که به این معنی است که برای هر سایت به یک cPanel جداگانه نیاز دارید.
  • شما می توانید وب سایت های خود را به دسته های مختلف جدا کرده و مدیریت کنید. به عنوان مثال، شما می توانید cPanel های جداگانه برای سایت های تجاری و وب سایت های شخصی خود ایجاد کنید.
  • می‌توانید وضعیت امنیت سایبری را برای وب‌سایت‌های خود افزایش دهید، زیرا WHM می‌تواند به شما در جلوگیری از ورود هکرها به سایت‌هایتان در صورتی که یکی از آنها مورد حمله قرار گرفته یا در معرض خطر قرار گرفته باشد، کمک کند. این شامل پشتیبان گیری کامل سیستم و عکس های فوری است.
  • با جدا نگه داشتن اطلاعات در مورد چندین وب سایت خود می توانید حریم خصوصی خود را افزایش دهید.
  • اگر نگران افزایش بیش از حد پهنای باند هستید، WHM به شما اجازه می‌دهد تا میزان استفاده خود را کنترل کرده و آن را تنظیم کنید تا از آن استفاده نکنید. همچنین می توانید تا زمانی که واقعاً به آن نیاز نداشته باشید، از ارتقای استفاده خودداری کنید. این برنامه همچنین به شما کمک می کند فضای دیسک خود را مدیریت کنید تا سایت شما به درستی کار کند.

تلاش برای مدیریت چندین سایت در یک سی پنل می تواند دست و پا گیر باشد. مطمئناً می توان این کار را انجام داد، اما اگر به طور منظم آنها را به روز کنید، می توان به راحتی فایل ها را با هم ترکیب کرد.

 

ابزارهایی که همراه با WHM هستند

WHM یک ابزار قدرتمند و همه کاره برای مدیریت VPS است. این ابزار طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد که می توانند به مدیران سرور کمک کنند تا VPS خود را به طور موثر و کارآمد مدیریت کنند.

  • ابزارهای مدیریت ایمیل: WHM شامل ابزارهایی برای مدیریت حساب های ایمیل، سرورهای ایمیل، و فمیلی ایمیل است.
  • ابزارهای مدیریت پایگاه داده: WHM شامل ابزارهایی برای مدیریت پایگاه های داده MySQL و MariaDB است.
  • ابزارهای مدیریت وب: WHM شامل ابزارهایی برای مدیریت وب سرورهای Apache و Nginx است.
  • ابزارهای مدیریت FTP: WHM شامل ابزارهایی برای مدیریت سرورهای FTP است.
  • ابزارهای مدیریت DNS: WHM شامل ابزارهایی برای مدیریت سرورهای DNS است.

در اینجا برخی از نمونه های خاص از نحوه استفاده از WHM برای مدیریت VPS آورده شده است:

  • یک مدیر سرور می تواند از WHM برای ایجاد حساب های cPanel برای چندین مشتری استفاده کند. این به مشتریان امکان می دهد تا سایت های خود را به طور مستقل مدیریت کنند.
  • یک مدیر سرور می تواند از WHM برای مدیریت دامنه های مشتریان خود استفاده کند. این به مدیران سرور امکان می دهد تا رکوردهای DNS را به روز کنند و سایر تغییرات لازم را در دامنه ها ایجاد کنند.
  • یک مدیر سرور می تواند از WHM برای مدیریت منابع سرور خود استفاده کند. این به مدیران سرور امکان می دهد تا عملکرد سرور خود را بهینه کنند و از استفاده بیش از حد منابع جلوگیری کنند.
  • یک مدیر سرور می تواند از WHM برای مدیریت امنیت سرور خود استفاده کند. این به مدیران سرور امکان می دهد تا سرور خود را در برابر حملات سایبری محافظت کنند.

نتیجه گیری 

WHM یک ابزار ارزشمند برای مدیران سرور است که سرور مجازی یا سرور اختصاصی را مدیریت می کنند. این ابزار طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد که می توانند به مدیران سرور کمک کنند تا سرور خود را به طور موثر و کارآمد مدیریت کنند.

به این مطلب امتیاز بدهید:
امتیاز دهید
برای خرید سرور اختصاصی اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع