افزایش سرعت سرور مجازی با ۵ روش مهم

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

افزایش سرعت سرور مجازی با ۵ روش مهم

افزایش سرعت سرور مجازی با ۵ روش مهم

پایین بودن سرعت سرور مجازی یکی از مشکلاتی است که ممکن است کاربران این سرورها آن را تجربه کنند. اهمیت سرعت بالای سرور برای انجام فعالیت هایی مثل سرخط زنی بورس، ثبت نام خودرو و دریافت وقت سفارت از فعالیت های دیگری که با سرور می توان انجام داد بالاتر است. راه های مختلفی برای افزایش سرعت سرور مجازی وجود دارد. که ما در این مقاله قصد داریم به توضیح این روش ها بپردازیم. پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید و همراه ما باشید.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

۱- ارتقا و بهبود هسته مرکزی

هسته مرکزی یا کرنل یکی از مهم ترین عواملی است که ارتقای آن تاثیر مستقیمی روی بهبود سرعت سرور دارد. اگر نسخه کرنل vps به روز نباشد، حتما باید آن را به روز کنید. ارتقا کرنل کار آسانی است و شما به راحتی می توانید با مراجعه به سایت کرنل این کار را انجام دهید.

همچنین انتخاب درست MPM هم بر بهبود عملکرد سرور مجازی شما تاثیر می گذارد. httpd-7 دستوری است که MPM مورد استفاده در وب سرور آپاچی را مشخص می کند.

۲- به روز کردن my sql ها

یکی از راه های مهمی که باعث بهبود سرعت و عملکرد سرور مجازی می شود، به روز کردن mysql می باشد. اگر از نسخه های قدیمی mysql استفاده می کنید، حتما ورژن my sql خود را ارتقا بدهید تا بتوانید از سرعت بالای سرور مجازی لذت ببرید!

۳- ارتقا سخت افزار جهت افزایش سرعت سرور مجازی

یکی دیگر از مهم ترین عواملی که باعث کندی سرعت سرور مجازی می شود، به کارگیری سخت افزارهای ضعیف است. اگر دچار کندی سرعت سرور مجازی شدید، حتما به ارتقا سرعت سرور مجازی بیندیشید.

۴- فاصله کوتاه تا سرور و افزایش سرعت سرور مجازی

هر چه سرور از محل شما دورتر باشد، طبیعی است که سرعت سرور کمتر و کندتر است. حتی اگر از سروری با بهترین مشخصات و سخت افزار استفاده کنید، زیاد بودن فاصله تا سرور باعث کند شدن سرور می گردد. در نتیجه حتی داشتن بهترین سرورها هم در صورتی که بعد مسافتی زیادی تا شما داشته باشد، برای شما مناسب نیست.

۵- تنظیمات بالا بردن سرعت سرور مجازی

یک سری تنظیمات هم وجود دارند، که می توانید آن ها را روی سرور مجازی خود اعمال کنید، تا سرعت سرور شما بالاتر رود. انجام دادن این تنظیمات باعث می شوند که همه انیمیشن ها و گرافیک های اضافی داخل سرور حذف شوند تا شما بتوانید بالاترین سرعت سرور را تجربه کنید و از سرعت بالای سرور لذت ببرید. جهت انجام این تنظیمات کافی است که وارد برنامه remote desktop connection شوید. پس از آن روی Show Options کلیک کنید. سپس تب Display را انتخاب کنید و Display Configuration را در کمترین مقدار خود قرار دهید. در نهایت تب Experience را انتخاب کنید و گزینه Low-Speed Broadband را انتخاب کنید. همه تیک های انتخاب شده را حذف کنید. و بعد روی دکمه connect کلیک کنید.

افزایش سرعت سرور مجازی با 5 روش مهم

جمع بندی مطالب

افزایش سرعت سرور مجازی با ۵ روش مهم موضوع مطلبی بود که در این مطلب بررسی کردیم. ارتقا و بهبود هسته مرکزی، به روز کردن و آپدیت پایگاه داده mysql، ارتقا سخت افزار سرور، فاصله کم تا سرور، تنظیمات Remote desktop connection برای بالا بردن سرعت، از جمله ۵ عامل مهمی هستند که موجب افزایش سرعت سرور مجازی می گردد. 

ما در شرکت توشن، انواع مختلف سرور مجازی از جمله سرور مجازی بورس، سرور مجازی وقت سفارت، سرور مجازی ثبت نام خودرو و … را با بالاترین سرعت به مشتریان عزیزمان ارائه می دهیم. سرعت سرورهای ارائه شده بالا است و ما تمامی موارد ذکر شده برای بهبود عملکرد و افزایش سرعت سرور را در سرورهای مجموعه اعمال می کنیم. تا شما بتوانید بهترین نتیجه را از خرید خود دریافت کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور اختصاصی اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع