آموزش دریافت کد بورسی از سامانه سجام

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

آموزش دریافت کد بورسی از سامانه سجام

آموزش دریافت کد بورسی از سامانه سجام

قبل از اینکه بخواهیم در مورد دریافت کد بورسی اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم بهتر است تا در مورد سرور مجازی بورس توشن اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

سرور مجازی بورس توشن این امکان را به شما می دهد تا بتوانید با سرعت بسیار بالاتری سفارشات خود را در تالار بورس به ثبت برسانید.

در مطالب قبلی شما را با نحوه تغییر کارگزاری اشنا کردیم و اطلاعاتی در خصوص سرور مجازی بورس توشن در اختیارتان قرار دادیم.

در ادامه همراه ما باشید تا با نحوه دریافت کد بورسی بیشتر آشنا شوید.

این روز ها بازار بورس از حد تصور فرا تر رفته است و به دلیل سود دهی بسیار بالایی که دارد مور توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته  است.

اما لازم است بدانید که داشتن دانش و آگاهی در مورد بازار بورس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

در اینجا می خواهیم شما را با سامانه سجام بیشتر آشنا کنیم.

سامانه سجام چیست؟

سامانه سجام سامانه ای است که برای ثبت اطلاعات سرمایه گذاران در بازار بورس راه اندازی شده است.  

این سامانه ایجاد شده است تا اطلاعات را با احراز هویت افراد و شناسایی افراد متقلب شناسایی کند. هم چنین سامانه سجام به مبارزه با پولشویی نیز می پردازد.

بورس

چطور در سامانه سجام ثبت نام کنیم؟

هر فردی می تواند به سادگی در سامانه سجام ثبت نام کند و وارد دنیای بورس شود.

البته لازم است تا ابتدا کد بورسی را دریافت نماید. همانطور که می دانید بعد از دریافت کد بورسی و ورود به بازار بورس شما به سرعت بالای اینترنت نیاز پیدا خواهید کرد تا بتوانید سریع تر سفارشات خود را به ثبت برسانید. برای اینکار می توانید از سرور مجازی بورس توشن استفاده کنید تا با بالاترین سرعت سفارشات خود را ارسال نمایید.

تمامی افرادی که می خواهند در این بازار فعالیت داشته باشند لازم است تا ابتدا در سامانه سجام ثبت نام کرده و کد بورسی بگیرند.

در حقیقت سامانه سجام را می توان یک سامانه ملی دانست. چرا که زیر نظر دولت کار می کند.

از زمانی که این سامانه برنامه ریزی و اجرا شده اطلاعات مربوط به سهامداران نیز به راحتی ثبت می گردد و باعث شده تا به سادگی بتوانند فعالیت های خود را به اجرا درآورند. از این رو اطلاعات بانکی آن ها در سامانه ثبت می شود.

با آموزش مرحله به مرحله دریافت کد بورسی همراه ما باشید:

مرحله اول

اولین قدم این است که وارد سایت سامانه سجام شوید. و بعد از وارد شدن به صفحه سامانه سجام می توانید گزینه ثبت نام در سامانه سجام را انتخاب کنید تا سایر مراحل را طی کنید.

مرحله دوم

در مرحله بعدی پس از ثبت نام در سامانه تعدادی گزینه بر روی سامانه مشاهده می شود که باید مطالعه کنید و برای انتخاب شما می باشد.

در پایان گزینه می توانید متوجه شدم را کلیک کنید تا به مرحله بعدی وارد شوید.

مرحله سوم

در مرحله سوم لازم است تا در سامانه یک شماره تلفن که می خواهید با ان وارد سامانه شوید را وارد کنید. یک کد تاییدیه به تلفن شما اس ام اس خواهد شد تا بتوانید آن را در مرحله بعدی وارد کنید.

مرحله چهارم

در مرحله بعدی سه مربع را خواهید دید که یکی از آن ها به منظور وارد کردن کد تایید است و دیگری برای شناسایی به صورت حقوقی یا حقیقی، خواهد بود. علاوه بر این کد ملی هم باید وارد شود و در آخر با قرار دادن کد امنیتی وارد مرحله بعدی خواهید شد.

مرحله پنجم

بهد از انجام مراحل قبلی، لازم است تا اطلاعات شغلی و هم چنین ارتباطی و مالی خود را به صورت تمام و کمال در هر یک از صفحات در خواستی وارد کنید.

مرحله آخر

در این مرحله یک کد رهگیری ۱۰ رقمی برای شما فرستاده می شود. لازم است تا این کد را به یکی از مراکز احراز هویت ببرید و با همراه داشتن شناسنامه و همچنین کارت ملی احراز هویت را انجام دهید و کد بورسی بعد از چند روز به شماره تلفنی که از سامانه سجام وارد کرده اید فرستاده خواهد شد.

از این به بعد دیگر شما می توانید با کد بورسی که دریافت کرده اید هر گونه معاملات بورسی را انجام دهید. این را نیز اضافه کنم همراه با دریافت کد بورسی باید در یک کارگزاری نیز ثبت نام خود را انجام دهید.

مزیت های استفاده از سامانه سجام

لازم به ذکر است که در صورتی که اطلاعات شما در سامانه سجام ثبت گردد به راحتی می توان یک طبقه بندی به شکل بانک های اطلاعاتی در کل کشور تهیه کرد و این می تواند به نهادهای سرمایه داری وبازار بورس کمک زیادی کند. وقتی اینگونه سامانه ای طراحی شد قطعا شما از امنیت اطلاعاتتان هنگام ورود به بورس مطمئن خواهید شد.

دسترسی نداشتن به اطلاعات شما بسیار با اهمیت است. در حقیقت این سامانه کار شما را بسیار ساده کرده است. توانسته کار شما را راحت کند و به جای اینکه به چندین مکان سر بزنید برای ثبت اطلاعات این سامانه ملی برای سهامدار این کار را انجام می دهد. وقتی به این سامانه وارد می شوید می توانید به راحتی کد بورسی خود را دریافت کنید و یا حتی کارهای مثل تغییر کارگزاری و اینکه سود سهام خود را دریافت کنید و هم چنین بسیار از کارهایی که مربوط به بازار بورس است و شما با یک کلیک در منزل خود نیز می توانید به این سامانه دسترسی پیدا کنید

یکی از مزیت های سامانه سجام مبارزه با پولشویی خواهد بود. و اینکه واسطه ها برداشته می شود و همه چیز به شکل کاملا قانونی حتی سبد گردان ها نیز در این سامانه احراز هویت می گردند.

مزیت مهم این نوع سامانه این همچنین از دیگر مزیت های این سامانه می توان به این مورد اشاره کرد که راحتی واریزی با ثبت شماره بانکی و شماره شبا سهامدار در سامانه بر حساب سهامدار امکانپذیر می باشد.

همانطور که می دانید استفاده از سرور مجازی بورس توشن می تواند از مهم ترین اقدامات شما برای انجام سرخطی باشد.

چگونه سرور مجازی بورس با اینترنت پر سرعت برای خرید عرضه  اولیه و سر خط زدن معاملات بورس تهیه کنم ؟

از لینک زیر می توانید سرور مجازی بورس تهیه کنید

 خرید سرور مجازی بورس با اینترنت پر سرعت

 

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − ده =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع