تحلیل بیتکوین

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

تحلیل بیتکوین

تحلیل بیتکوین

آیا تا به حال تحلیل بیتکوین را انجام داده اید؟ چطور می توانید بیتکوین را تحلیل کنید؟ در مطالب قبلی شما را با فرابورس ایران و مزایای آن آشنا کردیم. در ادامه با ما با تحلیل بیتکوین همراه باشید.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

برای کسب سود از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم تا سرعت و قدرت اینترنت بالاتری را داشته باشیم.

نماد توتال در اصل حجم کل بازار رمز ارز ها را نشان می دهد و یک شاخص خیلی خوب برای نقشه بازار می باشد.

رمز ارز در توتال در یک کانال بسیار معتبر در حال نوسان بوده است. در واقع اگر می توانست این کانال را بشکند و به سمت بالا حرکت کند شما می توانستید سود بسیار زیادی را به دست آورید. و اگر این کانال را به سمت پایین می امد می توانست وضعیت متفاوتی را برای شما به جود آورد.

به این معنی که اگر از کف کانال روند را پر قدرت به سمت هدف می گرفت می توانستیم امیدوار باشیم که رشد خواهد کرد.

به خاطر داشته باشید که با امید تنها بازار شکل نمی گیرد و ما به عنوان تحلیلگر باید تحلیل های خود را انجام دهیم.

شما تا به حال ۲ کار را انجام داده اید:

  • شما سِیو سود کردید.
  • با استفاده از OCO و یا حد ضرر ها مقدار ضرر را بالا آوردید تا ضرر نکنید. و در این بازار ماندید و به همین خاطر کمی ناراحت هستید.

ریزش بیتکوین

به خاطر داشته باشید که خط سفید نشان داده شده در جدول نشان دهنده موینگ ۲۰۰ است که از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

با کمی دقت شَدو بسیار خوبی را نیز خواهید دید که در حال مقاومت است. آیا اینکه می تواند ریزش داشته باشد یا خیر را باید از کندل فهمید که چطور بسته می شود.

در مورد VTC می توان گفت که ما می دانیم بازاری است که اگر نماد بیتکوین ریزش داشته باشد، یقینا سایر بازار نیز ریزش پیدا می کند. اگر بیتکوین رنج شود شراط مختلفی برای سایر رمز ارز ها  که به ۳ دسته کلی ماژور، مینور و همچنین رمز ارز های میدل تقسیم می شوند.

گاهی ممکن است بیتکوین به شدن ریزشی شود. ممکن است گاهی ۴۰ درصد و یا بیشتر بیتکوین دچار ریزش شود. اما اگر بخواهیم ریزش رمز ارز ها را بررسی کنیم ممکن است اعداد بیشتری را ببینید.

برای مثال در ماه های اخیر ADA 57 درصد ریزش پیدا کرده بود. بنابراین رمز ارز هایی که بر اساس آلت کوین ها می باشند به شرط اینکه بیتکوین بریزد آن ها نیز ریزش بیشتری را تجیبه خواهند کرد.

بیتکوین تا کجا ممکن است ریزش داشته باشد؟

گاهی ممکن است بیتکویین بر اساس موینگ ۲۰۰ باشد، ومووینگ ۲۰۰ در کجا قرار دارد؟ در جایی که کندل بسته می شود مووینگ ۲۰۰ قرار دارد. به این معنی که گاهی ممکن است روی ۳۹ هزار تا ۳۸ هزار قرار گیرد.

اگر مووینگ ۲۰۰ شکسته شود و چندین کندل در زیر مووینگ ۲۰۰ تثبیت شود در این حالت این بازار می تواند از حالت اصلاح خارج شود و وارد یک روند پر قدرت نزولی شود.

اگر بیتکوین بتواند خود را در این محدوده ها حفظ کند ما می توانیم مجددا امیدوار باشیم و به این فکر کنیم که ممکن است بازار دوباره رشد کند.

لازم به ذکر است که محدوده ۲۰ هزار یک حمایت بسیار قوی برای بیتکوین می باشد. ما می توانیم بر اساس استراتژی هایی که داریم در صورتی که مطمئن باشیم بازار ریزشی نیست می توانیم وارد بازار شویم.

این استراتژی شماست که به شما کمک می کند تا در بازار ها بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. اگر ریزش ها شما را نگران می کند می توانید به تِتِر تبدیل شوید و زمانی که بازار دوباره روند پیدا کرده باز وارد بازار شوید. اما اگر شما ریسک پذیر تر هستید می توانید داراییتان را به بیتکوین تبدیل کنید و اگر روند بازار برگشت بیتکوین خود را با نگهداری سود و معامله کنید و یا اینکه بیتکوین را به آلتکوین ها تبدیل کنید. لازم به ذکر است که ما معامله گر هستیم و باید بر اساس تصمیماتی که می گیریم عمل کنیم.

تحلیل بیتکوین

ممکن است گاهی توتال و توتال ۲ هر دو به صورت ریزشی عمل کنند.  به این معنی که پول از این دو در حال خارج شدن است. اما در نماد BTCD که همان دامیننس بیتکوین می باشد کمی وضوع فرق می کند و به نظر می رسد که می تواند خود را بالا بکشد.

البته به خاطر داشته باشید که این موارد ذکر شده تنها یک احتمال می باشد و اصلا پیشنهادی برای خرید و فروش نمی باشد. اما گمان می شد که در ماه های اخیر آلت ها کمی توقف بکنند و یا حتی ریزش داشته باشند و این پول وارد بیتکوین شود و بیتکوین رشد بالایی داشته باشد.

بنابراین این سناریو سناریوی دور از ذهنی برای ما نیست.

بنابراین اگر بیتکوین نتواند در چند کندل بعدی روی مووینگ ۲۰۰ در تایم فریم روزانه تثبیت کند احتمال زیاد وارد یک فرایند ریزشی خواهد شد.

البته در بازار نزولی هم می توانیم با معاملات شورت سود به دست آوریم.

با توجه به اینکه بازار ممکن است دائم در حل رِنج باشد لازم است تا مراقب باشیم که لیکویید نشم و دارایی هایمان را از دست ندهیم.

به خاطر داشته باشید که اصل اول در بازار های مالی به قول استاد بزرگوار آقای وارن وافد حفظ سرمایه می باشد. بنابراین لازم است تا همیشه شما طوری معامله را انجام دهید که بتوانید سرمایه خود را نگهداری و حفاظت کنید.

بعد از این با آرامی و آرامش می توانید وارد بازار و یا از ان خارج شوید. تصمیمات شتاب زده می تواند برای شما مضر باشد.

شما به عنوان یک معامله گر باید دائم بازار را بررسی کنید و براساس اتفاقاتی که رخ می دهد وارد و خارج شوید.

به خاطر داشته باشید که بازار های مالی بازار های پر ریسکی می باشند که اپر برای این بازار استراتژی پلن درستی نداشته باشید، خیلی زود دارایی خود را از دست خواهید داد.

اگر بازار رمز ارز ها برای مدتی وارد فرایند نزولی شود سایر بازار ها نیز مانند بورس و فارکس و یا دیگر بازار های مالی می توانند گزینه های بسیار مناسبی باشند تا شما بتوانید وارد ان ها شوید. بنابراین دانش بازار های مالی به یک بازار خاص برنمی گردد و شما باید در تمامی بازار ها این دانش را بیاموزید و استفاده کنید.

چگونه می توانم سرور مجازی ترید بایننس توشن را برای خرید و فروش ارز های دیجیتال تهیه کنم؟

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور اختصاصی اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع