با مهم ترین مزایای سرور اختصاصی ایران آشنا شوید!

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

با مهم ترین مزایای سرور اختصاصی ایران آشنا شوید!

با مهم ترین مزایای سرور اختصاصی ایران آشنا شوید!

مهم ترین مزایای سرور اختصاصی ایران چیست؟ چرا اکثر کسب و کارهای ایرانی از سرور های داخلی استفاده می کنند؟ چرا سرور اختصاصی ایران را انتخاب کنیم؟ حتما برای شما هم از این قبیل سوالات زیاد پیش آمده است.طبیعتا اگر ایرانی باشید و مخاطبان شما هم ایرانی باشند خرید سرور اختصاصی ایران می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. ولی آیا تنها به خاطر اینه ایرانی هستیم و در ایران زندگی می کنیم این سرور ها بهترین گزینه هستند؟ و یا اینکه نکات مهم دیگری هم در این سرور ها وجود دارد که کاربران بیشتر به تمایل در میزبانی در این سرور ها دارند تا سرور های خارج از کشور. در ادامه به مهم ترین مزایای سرور اختصاصی ایران اشاره خواهیم کرد. البته این مطلب صرفا به کاربران سرور اختصاصی محدود نمی شود و شامل کلیه کاربران سرور مجازی و میزبانی اشتراکی که در داخل کشور انجام می شوند هم خواهد شد.  پیشنهاد می شود مهم ترین مزایای سرور مجازی ایران را هم مطالعه نمایید.

برای خرید سرور اختصاصی اینجا کلیک کنید

سرور اختصاصی ایران چیست؟

در حالت کلی سرور اختصاصی یک کامپیوتر قدرتمند است که توانایی انجام هر کاری را دارد و بسته به نیاز های کاربر می تواند در سیستم عامل های مختلف نظیر ویندوز و لینوکس در دسترس مدیر سرور قرار گیرد. سرور های اختصاصی هم به صورت محلی در شبکه های داخلی شرکت ها و سازمان ها استفاده می شوند و هم در دیتاسنتر ها برای خدمات دهی در سطح کشوری و بین الملل. در یک دسته بندی کلی به کلیه سرور هایی که در دیتاسنتر های داخلی کشور میزبانی می شوند سرور اختصاصی ایران یا Iran Dedicated Server گفته می شود.

با مهم ترین مزایای سرور اختصاصی ایران آشنا شوید!

در حال حاضر دیتاسنتر های برج میلاد، پارس آنلاین، تبیان و اسیا تک از پر کاربر ترین دیتاسنتر های کشور هستند که هر کدام از این دیتا سنتر صد ها سرور اختصاصی را میزبانی می کنند. سرور  اختصاصی ایران با ای پی اینترنتی از کشور ایران ارائه می شود و امکان مجازی سازی و ایجاد ماشین های مجازی بر روی این سرور ها وجود دارد. همچنین می توان به صورت مستقیم سایت ها و فروشگاه های پر مصرف را بر روی این سرور ها میزبانی کرد.

کاربردهای سرور اختصاصی ایران

همانطور که اشاره کردیم سرور های اختصاصی با سخت افزار قدرتمند و انعطاف پذیری بالایی که دارند توسط شرکت های سازنده به صورتی طراحی شده اند که برای هر نوع مصرفی کارایی داشته باشند. پس یک سرور اختصاصی یک کامپیوتر همه فن حریف است که توانایی انجام هر کاری را به شرط مدیریت صحیح دارد.در حال حاضر بیشترین کاربرد سرورهای داخلی در ایران در میزبانی سایت ها، فروشگاه ها و برنامه های مختلف است.

اگر شما مدیر سایت و یا فروشگاه پر کاربری هستید و تجربه استفاده از هاستینگ های مختلف را دارید حتما مشاهده کرده اید که با کوچک ترین افزایش فشار بر روی سایت، با قطعی و یا کندی و مشکلاتی نظیر باز نشدن سایت، کند باز شدن سایت، دریافت خطاهای مختلف در زمان خرید و … کاربران شما رو به رو می شوند. در سرور های مجازی این مشکلات تا حدی برطرف می شود ولی از آنجا که منابع این سرور ها هم تا حدی اشتراکی و محدود است باز هم ممکن است با این مشکلات رو به رو شوید.

کاربردهای سرور اختصاصی ایران

با استفاده از سرور اختصاصی تا حد زیادی این مشکلات برطرف خواهد شد. عملا بالاترین سطحی که شما در اینترنت می توانید خدماتی را میزبانی کنید، سرور اختصاصی است. در اینجا شما سرویسی را در اختیار دارید که دقیقا به شما یک کامپیوتر با منابع مشخصی که خریداری کرده اید را داده است و می توانید آن را آنگونه دوست دارید پیکربندی کرده و از آن استفاده کنید. می توانید آن را به صورت یک یا چند سرور مجازی پیکربندی کرده و روی هر کدام از این سرور های مجازی تعدادی هاست که بعضی از آنها به صورت اختصاصی و بعضی دیگر به صورت اشتراکی باشند، را راه اندازی کنید و بسیاری گزینه های دیگر.

امکان استفاده از ترافیک نیم بهای داخلی

در کنار هزینه مناسب سرور های داخلی نسبت به رقیب های خارج از کشور خود، یکی از بهترین گزینه هایی که این سرور ها دارند امکان ارائه خدمات از این سرور ها که آی پی داخلی را دارند با محاسبه ترافیک نیم بهای داخلی است. این امر مخصوصا برای سایت هایی که محتوای گرافیکی و ویدئویی به کاربران ارائه می دهند و از آن ها مهم تر سایت هایی که فایل های حجیم نظیر نرم افزار های کامپیوتری و بازی ها را برای دانلود به کاربران ارائه می دهند بسیار حیاتی است و با ارائه این خدمات، کاربران زیادی را جذب خواهند کرد. در برخی از سرویس دهنده ها نیز می توان با عقد قرارداد با خدمات دهنده سرویس های اینترنتی، ترافیک رایگان به برخی از کاربران این سرویس ها ارائه داد که تنها در سرور های میزبانی شده در ایران این امکانات میسر خواهد بود.

کاربرد به عنوان اینترنت پر سرعت

با توجه به این مورد که پر سرعت ترین اینترنت ایران و پورت های شبکه ۱۰G تنها در برخی از دیتاسنتر های مدرن ایران و به سرور های اختصاصی ارائه می شود لذا چنانچه به اینترنت پر سرعت برای انجام کارهای خود نیاز دارید باید از سرور اختصاصی و یا سرور مجازی استفاده نمایید. البته باز هم در این مورد سرور های مجازی با توجه به ضریب اشتراک شبکه ای که دارند سرعت به مراتب پایین تری نسبت به سرور اصلی که بر روی آن میزبانی و مجازی سازی شده اند دارند. در حال حاضر بازار بورس و ثبت نام خودرو بازارهایی هستند که استفاده از اینترنت دیتاسنتری در آن ها تاثیز زیادی دارد.

برای مشاهده پلن های قابل ارائه در این سرور ها به صفحات سرور مجازی بورس و سرور مجازی ثبت نام خودرو و چنانچه به دنبال دسترسی به اینترنت پر سرعت به مدت چند روز هستید سرور مجازی روزانه با پورت ۱۰ گیگ می تواند برای شما بهترین گزینه باشد. تمامی این سرور ها پینگ در حدود یک میلی ثانیه به کلیه سرور های داخلی نظیر سرور های کارگزاری ها، سایت ثبت نام و پیش فروش خودرو و … دارند و با بیشترین سرعت اتصال به این سرور ها می توانید کارهای خود را انجام دهید.

اجاره سرور اختصاصی ایران به شرط تملیک

اجاره سرور اختصاصی به شرط تملیک خدمات دیگری از توشن به کاربرانی است که قصد خرید سرور اختصاصی را برای خود دارند ولی در همان ابتدا بودجه لازم را ندارند. همانطور که اشاره کردیم سرور اختصاصی مزایای متعددی دارد ولی اکثر شرکت های کوچک تا متوسط به دلیل قیمت بالای این سرور ها به دنبال خدمات میزبانی سرور و هاست می روند. شرکت توشن امکانی را میسر کرده است که کاربران بتوانند به صورت اقساطی با مالکلیت کامل سرور اقدام به خرید و استفاده از سرور های اختصاصی کنند. هزینه اقساط این سرور ها هم بسیار پایین و به صرفه است و در کمتر از ۲ سال می توانید صاحب سرور اختصاصی خود شوید. در مقاله چگونه سرور اختصاصی را اقساطی بخریم؟ به صورت کامل به مزایای این روش پرداخته ایم. در صورت تمایل به اجاره سرور اختصاصی به شرط تملیک به صفحه مربوطه مراجعه و همین امروز سرور اختصاصی خود را مطمئن و بدون درد سر تهیه نمایید.

 

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور ترید توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع