آموزش ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو با سرور مجازی

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

آموزش ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو با سرور مجازی

آموزش ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو با سرور مجازی

چگونه در قرعه کشی ایران خودرو با سرور مجازی ثبت نام کنیم؟ در این مطلب قصدا داریم به صورت کامل مراحل آموزش ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو با سرور مجازی VPS  را برای شما شرح دهیم. شرکت ایران خودرو از شرکت های قدیمی در تولید و ساخت خودرو است و همگی ما با محصولات پرطرفدار آن آشنا هستیم. از مهم ترین محصولات ایران خودرو می توان به پژو پارس، رانا، سمند، سمند سورن، پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵ و… می توان اشاره کرد که از محبوب ترین خودروهای کشورمان هستند و در هر خیابانی از ایران تعداد زیادی از این خودرو ها را می توانید مشاهده نمایید. هر چند در حال حاضر ثبت نام در ایران خودرو با قرعه کشی انجام می شود ولی در مراحل ثبت نام استفاده از اینترنت پر سرعت سرور مجازی ثبت نام خودرو، کار را بسیار آسان تر خواهد کرد.

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

شرایطی که برای ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو باید داشته باشید

ایران خودرو هر چند وقت یک بار فروش فوق العاده و پیش فروش برخی محصولات خود را به صورت اینترنتی برگزاری می کند که تعداد زیادی از متقاضیان در این ثبت نام ها شرکت می کنند. موردی که وجود دارد این است که به دلیل تعداد زیاد متقاضیان و درخواست ها و محدود بودن تعداد خودرو ها در هر پیش فروش، مدتی است که ثبت نام از طریق قرعه کشی در ثبت نام های موفق صورت می پذیرد. لذا بین افرادی که شرایط ثبت نام نهایی را دارند و  ثبت نام موفقی انجام داده اند قرعه کشی می شود و پس از چند روز لیست افرادی که در قرعه کشی برنده شده اند در سایت قرار داده می شود. معمولا به افراد برنده از طریق پیامک هم اطلاع رسانی می شود. ایران خودرو برای حفظ حقوق ثبت نام کنندگان و جلوگیری از سو استفاده دلالان خودرو قوانینی را برای فروش در نظر گرفته است که مهم ترین آن ها را در ادامه اشاره خواهیم کرد:

سرور مجازی ثبت نام خودرو، برای خرید کلیک کنید!

  1. متقاضی نباید طی ۴۸ ماه گذشته یا به مدت دو سال از ایران خودرو و سایپا اتومبیلی خرید کرده باشد.
  2. متقاصی باید گواهینامه داشته باشد و شرایط سنی حداقل ۱۸ سال را داشته باشد
  3. در صورتی نام متقاضی در قرعه کشی برنده شود مبلغ پیش خرید نهایت باید طی ۴۸ ساعت واریز شود در غیر این صورت سفارش باطل می شود.
  4. متقاضی نباید پلاک فعالی به نام خود داشته باشد البته این مورد برای پلاک های عمومی نظیر تاکسی ها صدق نمی کند.
  5. حتما باید شماره موبایلی که در سایت ثبت می شود به نام مالک باشد
  6. در صورتی که خودرو ۳ ماه پس از تحویل کارکردی نداشته باشد گارانتی آن باطل خواهد شد
  7. عدم امکان انتقال واکلتی خودرو به افزاد غیر
  8. بنا بر قانون جدید ایران خودرو، در زمان ثبت نام و قبل از قرعه کشی نیاز به پرداخت هزینه ای نیست

تاریخ ثبت نام ایران خودرو در سال ۱۴۰۰

در زمان نوشتن ان مقاله، نزدیک ترین زمان ثبت نام ایران خودرو برای طرح فروش فوری بهمن ماه ۱۴۰۰ با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و قیمت قطعی برای خودروهای دنا پلاس توربو اتوماتیک، پژو پارس و پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای طبق جدول برنامه فروش از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ در سایت فروش ایران خودرو آغاز شده و به مدت سه روز یعنی تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. بهتر است قبل از این تاریخ اقدام به خرید سرور مجازی ثبت نام خودرو نمایید تا فرصت ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو با سرور مجازی را از دست ندهید. جدیدترین برنامه فروش مجموعه ایران خودرو، به‌صورت پیش فروش و تحویل حداکثر ۱۲ ماهه شامل ۷ محصول شامل دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک، تارا دستی، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، دنا پلاس توربو شارژ دستی، رانا پلاس، رانا پلاس سقف شیشه ای و سورن پلاس در رنگ های مختلف در دی ماه سال ۱۴۰۰ می باشد که عموم متقاضیان با داشتن صلاحیت های کافی، می توانند در این قرعه کشی در بازه روزهای سه شنبه ۲۸ دی ماه الی روز پنج شنبه ۳۰ دی ماه ثبت نام کنند.

سرور خرید خودرو

مراحل ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو با سرور مجازی

۱- در گام اول به سرور مجازی ثبت نام خودرو خود که از سایت توشن تهیه کرده اید و اطلاعات ورود به آن برای شما ایمیل شده است وارد شوید و یکی از مرورگر های کروم و یا فایرفاکس نصب شده بر روی آن را باز کنید.

۲- در گام دوم طبق تصویر زیر وارد به سایت رسمی ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir شوید و از قسمت بالای سایت گزینه ورود کاربر را انتخاب کنید.

۳- در مرحله سوم لازم است با اطلاعاتی که در سایت ثبت نام کرده اید وارد شوید، در صورتی که در ایران خودرو ثبت نام نکرده اید ابتدا ثبت نام را انجام دهید و سپس از این صفحه با نام کاربری و کلمه عبور به سایت وارد شوید.

۴- پس از اینکه به سایت ایران خودرو وارد شدید مطابق تصویر از قسمت بالای سایت می توانید گزینه فروش فوق‌العاده یا پیش فروش ایران خودرو را انتخاب نمائید. البته این گزینه ها فقط در بازه های زمانی که ایران خودرو برای فروش فوق العاده اعلام می کند فعال هستند و در بازه های زمانی دیگر نمایش داده نمی شوند.

۵- در این مرحله می توانید خودرو مد نظر خود را انتخاب و بر روی گزینه سفارش کلیک کنید:

۶- در مرحله بعد لازم است قوانین سایت را مطالعه و تایید کنید و مواردی نظیر رنگ، نوع بیمه را انتخاب کنید.

پس از نهایی شدن ثبت نام شما، تاییدیه سفارش و شماره پیگیری به شما ارائه خواهد شد تا در صورت نیاز در آینده بتوانید از آن ها استفاده نمایید.

ثبت نام موفق ایران خودرو با سرور ثبت نام خودرو توشن

با استفاده از سرور ثبت نام خودرو توشن، شما به سریع ترین اینترنت ایران دسترسی نامحدود خواهید داشت و پس از تهیه این سرور ها هر برنامه ای که مد نظر داشته باشید را می توانید بر روی آن ها نصب نمایید. دسترسی به این سرور ها از تمامی گوشی های موبایل هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها و کامپیوتر های رومیزی هر زمان و هر مکان امکان پذیر خواهد بود. کار کردن با این سرور ها آسان است و سیستم عامل ویندوز بر روی آن ها نصب شده است . شرکت توشن با سال ها تجربه در زمینه ارائه سرور مجازی و سرور اختصاصی در داخل و خارج از ایران با پشتیبانی ۲۴ ساعته و نماد اعتماد آماده ارائه هر گونه خدمات مرتبط به شما کاربران گرامی است. جهت اطلاعات بیشتر با شرکت تماس حاصل نمایید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 − 1 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع