۱۰ افزونه کاربردی وردپرس در سال ۲۰۲۲

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

۱۰ افزونه کاربردی وردپرس در سال ۲۰۲۲

۱۰ افزونه کاربردی وردپرس در سال ۲۰۲۲

اگر شما هم به دنبال افزونه کاربردی وردپرس هستید و میخواهید بدانید کدام افزونه ها می توانند بازدهی سایت و یا فروشگاه وردپرسی شما را افزایش دهند، جالب است بدانید که تاکنون بیشتر از ۵۰۰۰۰ افزونه وردپرس توسط توسعه دهندگان وب طراحی و تولید شده است که هر روز به تعداد آن ها اضافه می شود. و همین موضوع باعث شده تا انتخاب بهترین افزونه ها توسط کاربران جدید و تازه کار وردپرس سخت تر شود. جهت گرفتن بهترین بازدهی از این افزونه ها نیاز است در یک هاست وردپرس خوب سایت خود را میزبانی کنید.

برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

بیشترین سوالی که برای افراد تازه کار و مبتدی وردپرس پیش می آید این است که می خواهند بهترین افزونه های سئو، پشتیبان گیری، شبکه های اجتماعی، سرعت و … کدام ها هستند و استفاده از کدام یک از این افزونه ها در دراز مدت سایت را دچار مشکل نخواهد کرد. ما در توشن به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های طراحی سایت شرکتی وردپرس، تا کنون بیشتر از چندین هزار افزونه رایگان و پولی را امتحان کرده ایم. در ادامه این مطلب می خواهیم تجربیات خود را با شما به اشتراک بگذاریم و به معرفی بهترین افزونه هایی که تا کنون بررسی کرده ایم بپردازیم. همراه ما باشید.

 

۱- افزونه wpforms

10 افزونه کاربردی وردپرس در سال 2022

فرم تماس، یکی از نیازهای ضروری هر وب سایت است. زیرا داشتن فرم تماس این امکان را برای کاربران فراهم می کند که بتوانند با مدیر سایت در ارتباط باشند. و نظرات و درخواست های خود را از این طریق به گوش مدیریت برسانند.

می توان گفت افزونه wpforms، در حقیقت user friedly ترین افزونه فرم تماس در بین افزونه های تماس وردپرس می باشد. کار کردن با این افزونه بسیار راحت است و شما می توانید فقط با درگ و دراپ کردن فرم های تماس، نظر سنجی، سفارش آنلاین، پرداخت و هر فرم دلخواه دیگری را بسازید.

همچین این افزونه بیشتر از ۳۰۰ فرم از پیش ساخته شده و آماده دارد که کار را برای طراح راحت تر کرده است. همین موضوع باعث محبوبیت بسیار بالای این افزونه در بین طراحان وردپرس شده است. به طوری که در حال حاضر بیشتر از ۵ میلیون وب سایت هستند که از افزونه wpforms استفاده می کنند.

خبر خوب این که این افزونه نسخه رایگان هم دارد و می توانید بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای، از امکانات این افزونه قدرتمند استفاده کنید. اما اگر به دنبال ویژگی های حرفه ای تر از این افزونه هستید، می توانید نسخه pro این افزونه را تهیه کنید.

 

۲- افزونه MonsterInsights

10 افزونه کاربردی وردپرس در سال 2022

MonsterInsights بهترین پلاگین گوگل آنالیتیکس وردپرس است. که وب سایت شما را به گوگل آنالیتیکس متصل می کند. مزیت این کار این است که می توانید متوجه شوید که دقیقا کاربران چطور سایت شما را پیدا می کنند و چگونه از آن استفاده می کنند. دانستن این اطلاعات به شما کمک می کند که بتوانید وب سایت خود را برای افزایش درامد بیشتر و بازدید بیشتر، بهینه کنید. افزونه MonsterInsights روی بیشتر از ۳ میلیون وب سایت تا کنون نصب شده است. این افزونه هم نسخه رایگان دارد و هم نسخه permium. 

 

۳- افزونه All in One SEO

10 افزونه کاربردی وردپرس در سال 2022

سئو کردن وب سایت باعث می شود که سایت شما با کلمه کلیدی مورد نظرتان در صفحات نخست و لینک های بالای گوگل قرار بگیرد، تا سایت ترافیک بیشتری جذب کند. برای این جذب ترافیک بیشتر افزونه های بسیاری وجود دارند. All in One SEO (AIOSEO) یکی از بهترین افزونه های سئو است. که روی بیشتر از ۳ میلیون سایت نصب شده است.

این افزونه برای بهبود سئو on page پیشنهادهای خوبی برای هر صفحه ارائه می دهد. با کمک این افزونه به راحتی می توانید، کلمه کلیدی، عنوان و تگ توضیحات را برای هر صفحه انتخاب کنید. همچنین امکان ساخت نقشه سایت و اتصال به شبکه های اجتماعی هم توسط این افزونه وجود دارد. نسخه رایگان افزونه All in One SEO در مخزن وردپرس موجود است. ضمن این که نسخه pro این افزونه ویژگی های حرفه ای تری هم دارد که می توانید از آن استفاده کنید. 

توجه: افزونه yoast seo یکی دیگر از افزونه های محبوب سئو وردپرس است که در ایران کاربران زیادی دارد. شما می توانید از هر دو افزونه به انتخاب خود استفاده کنید.

 

۴- افزونه Constant Contact

10 افزونه کاربردی وردپرس در سال 2022

ایمیل یکی از موثر ترین ابزارهای بازاریابی است. زیرا از این طریق می توان حتی با کاربرانی که از سایت خارج شده اند هم همچنان در ارتباط بود. Constant Contact یکی از محبوب ترین ارائه دهنگان خدمات بازاریابی ایمیل در کل دنیا است. پلت فرم آنها به شما این امکان را می دهد که بتوانید یک لیست ایمیل بسازید و خبرنامه های ایمیل زیبایی را برای مشترکین خود ارسال کنید.

 

۵- افزونه OptinMonster

10 افزونه کاربردی وردپرس در سال 2022

افزونه OptinMonster یکی از قدرتمندترین افزونه های وردپرس جهت نمایش Light Box Popup بر روی صفحه سایت است. با استفاده از این افزونه می توانید بازدیدکنندگان سایت خود را به عضویت در خبرنامه یا موارد این چنینی دیگر ترغیب کنید. استفاده از این افزونه برای وبلاگ نویسان، وب سایت های تجاری و همچنین وب سایت های فروشگاهی جهت فروش بیشتر پیشنهاد می شود.

 

۶- افزونه SeedProd

10 افزونه کاربردی وردپرس در سال 2022

SeedProd بهترین صفحه ساز drag & drop برای وردپرس است. این افزونه به شما این امکان را می دهد که به راحتی طراحی وب سایت خود را سفارشی کنید و طرح بندی صفحات وب سایت را بدون نوشتن هیچ کدی ایجاد کنید.

این افزونه بیشتر از همه مورد علاقه افرادی است که تازه کار هستند و می خواهند خودشان برای خود سایت طراحی کنند. زیرا این ابزار به آنها اجازه می دهد صفحات فرود کاملاً سفارشی را در عرض چند دقیقه بدون نیاز به استخدام برنامه نویس ایجاد کنند.

 

۷-افزونه MemberPress

10 افزونه کاربردی وردپرس در سال 2022

MemberPress بهترین افزونه عضویت وردپرس است که امکان برگزاری دوره های آنلاین، ساخت انجمن ها و سایت های عضویت را می دهد. با استفاده از این افزونه می توانید اشتراک ایجاد کنید و دسترسی به محتوا را برای کاربران بر اساس طرح های اشتراک آنها محدود کنید. این افزونه با تمام راه حل های پرداخت محبوب مانند Stripe، PayPal، Authorize.net و غیره به درستی کار می کند.

از آن جایی که MemberPress یک افزونه پرمیوم است، دارای بسیاری از ویژگی‌های قدرتمند دیگر از جمله محتوای قطره‌ای، مدیریت دوره (LMS)، آزمون‌ها، گواهینامه‌ها، عضویت در گروه، انجمن‌های پولی، قوانین دسترسی قدرتمند، ویژگی‌های اتوماسیون و غیره است.

 

۸-افزونه UpdraftPlus

10 افزونه کاربردی وردپرس در سال 2022

UpdraftPlus محبوب ترین افزونه پشتیبان وردپرس در بازار است و این امکان را به شما می دهد تا بکاپ گیری خودکار را تنظیم کنید و با خیال راحت بکاپ ها را در مکان هایی مانند Google Drive، Dropbox، S3، Rackspace، FTP، ایمیل و موارد دیگر ذخیره کنید. همچنین بازگردانی وب سایت از طریق این نسخه های بکاپ هم کار آسانی است.

این پلاگین رایگان است ولی نسخه پولی و پرمیوم هم دارد. که دارای امکانات پیشرفته تری می باشد.

 

۹- افزونه WP Rocket 

10 افزونه کاربردی وردپرس در سال 2022

WP Rocket بهترین و ساده ترین افزونه کش وردپرس در بازار است. و این امکان را به شما می دهد که خیلی سریع عملکرد وب سایت وردپرس خود را بدون نیاز به مهارت های فنی بهبود بخشید.با نصب این افزونه به طور خودکار تنظیمات پیشنهادی کش وردپرس مانند فشرده سازی gzip، فعال می شود. همچنین می‌توانید ویژگی‌های اختیاری مانند بارگذاری تنبل تصاویر، پشتیبانی CDN، واکشی اولیه DNS و موارد دیگر را برای بهبود بیشتر زمان بارگذاری صفحه فعال کنید.

مهمتر از همه، WP Rocket به طور خودکار می خزد و کش وب سایت شما را ایجاد می کند که این کار منجر به افزایش عملکرد و بهینه شدن سرعت وب سایت می شود. همچنین WP Rocket سرویس Imagify را ارائه می دهد که یک سرویس رایگان بهینه سازی تصویر است. با این کار به شما کمک می کند سرعت وب سایت خود را بیشتر و بهینه تر هم کنید.

 

۱۰- افزونه Sucuri

10 افزونه کاربردی وردپرس در سال 2022

Sucuri یک افزونه امنیتی پر کاربرد وردپرس است که سایت شما را در برابر حملات DDoS، حملات XSS، حملات brute force، حملات نظرات اسپم و هر نوع حمله دیگری محافظت می کند.یکی دیگر از مزایای Sucuri این است که به طور خودکار یک لایه CDN اضافه می کند که سرعت سایت را تا حد زیادی افزایش می دهد.افزونه های امنیتی دیگری مانند WordFence، WP Activity Log و غیره هم وجود دارند، اما هیچ یک از آنها نمی توانند امنیت کاملی مثل Sucuri را ارائه دهند.

 

۱۱- افزونه PushEngage

10 افزونه کاربردی وردپرس در سال 2022

PushEngage بهترین افزونه پوش نوتیفیکیشن وردپرس است. که پیام ها و اعلان های هدفمند را برای بازدیدکنندگان وب سایت ارسال می کند.بهتر است برای افزایش تعامل مشتری و افزایش ترافیک وب سایت خود از پوش نوتیفیکیشن ها در کنار خبرنامه ایمیل، استفاده کنید.در وب سایت های فروشگاهی با استفاده از این افزونه می توانید به‌ طور خودکار اعلان‌های رها کردن سبد خرید، هشدارهای کاهش قیمت، اعلان‌های هشدار موجودی و موارد دیگر را فعال کنید.

در این مطلب با هم به بررسی ۱۱ مورد از کاربردی ترین افزونه های وردپرس پرداختیم که می توانید با به کارگیری این افزونه ها عملکرد وب سایت خود را به راحتی بهبود دهید.

در انتها لازم است بدانید که کار طراحی سایت حرفه ای به هیچ عنوان کار ساده ای نیست. و نیازمند دانش بالا و تجربه کافی می باشد.ما در توشن با به کارگیری برنامه نویس های مجرب و طراحان حرفه ای و با هزینه بسیار پایین، طراحی سایت شما را به بهترین شکل ممکن انجام می دهیم.

 

هاست وردپرس پر سرعت را از توشن بخرید!

در این مطلب ۱۰ افزونه کاربردی وردپرس در سال ۲۰۲۲ را معرفی کردیم. ولی عملکرد صحیح این افزونه ها به پشتیبانی میزبانی شما از عملکرد این افزونه ها بستگی خواهد داشت. هاست وردپرس یک نوع هاست لینوکس است که برای وردپرس و افزونه های معروف آن نظیر ووکامرس بهینه سازی شده است. استفاده از سخت افزار قدرتمند، وب سرور لایت اسپید و هارد های پر سرعت SSD امکان ارائه سرعت و کیفیت حداکثری را به سایت های تحت این سیستم مدیریت محتوای محبوب می دهد. جهت خرید هاست وردپرس کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید:
5/5 - (1 امتیاز)
برای خرید سرور مجازی اروپا اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع