آموزش نرم افزار free Auto clicker برای خرید سریعتر سهام بورس

جهت خرید سرور ترید و بایننس اینجا کلیک کنید

آموزش نرم افزار free Auto clicker برای خرید سریعتر سهام بورس

آموزش نرم افزار free Auto clicker  برای خرید سریعتر سهام بورس

در این مقاله قصد داریم یکی از نرم افزاری های مهم برای معامله گران بورس را آموزش دهیم ، نرم افزار اتو کلیکر این امکان را به شما می دهد که یک روند فعالیت خاص را برای این نرم افزار تعریف کنید و دیگر خود این نرم افزار کار خرید را برای شما انجام میدهد، آموزش auto clicker جزو آموزش هایی است که این روز ها هر شخصی باید حداقل در حد مبتدی با آن آشنایی داشته باشد. این نرم افزار ها قابلیت های مختلفی را ارائه می دهند که برای مثال در آن تعریف می کنید که اقای نرم افزار لطفا از ساعت ۸.۳۹ دقیقه  روی این نقطه کلیک کن ، سپس برو تب بندی مرورگر و دوباره روی همین نقطه کلیک کن و به همین صورت این کار را تا ۱۰ دقیقه انجام بده  

برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

 

آموزش auto clicker

با استفاده از این نرم افزار شما می توانید روی هر تب از مرورگر خود یک سهام ار تعریف کنید ، تعداد خرید و قیمت خرید و دکمه خرید را روی نقاط مد نظر فیکس کنید و پس از اجرای برنامه به تعداد مد نظر شما برنامه بر روی این نقاط کلیک کند.

سپس به نرم افزار این دستور را وارد کنید 

با این کار بدون هیچ زحمتی برای شما نرم افزار در کسری از ثانیه به مدت چند دقیقه این کار را برای شما انجام میدهد

توجه داشته باشید که  صرف داشتن فقط این نرم افزار برای سرخط زدن و رتبه بالا داشتن در صف خرید بورس کافی نیست

در مقالات قبلی با عنوان   چگونه در صف خرید ارز اولیه بورس رتبه اول باشیم  توضیح دادیم که برای اینکه اینترنت پر سرعتی داشته باشید باید از سرور مجازی بورس  استفاده کنید

سپس این نرم افزار را می توانید رو سرور مجازی خود نصب کرده و از این نرم افزار استفاده کنید  

اما اموزش کار با این نرم افزار ساده و کاربردی 

آموزش نرم افزار Auto clicker 

بعد از دانلود نرم افزار از لینک زیر و پس از اینکه نرم افزار Free Auto Clicker را روی رایانۀ خود نصب و اجرا کردید، پنجرۀ برنامه به مانند تصویر زیر برای شما باز خواهد شد.

لینک دانلود نرم افزار Auto clicker برای ویندوز

 

نرم افزار اتو کلیکر برای بورس
 
 

این نرم افزار قسمت‌های مختلفی دارد که شامل تنظیمات انجام کلیک‌های خودکار است. اول باید این تنظیمات را انجام داده و دست آخر روی Start کلیک کنید، تا کلیک‌های خودکار برای شما در نقاطی با مختصات تعیین شده، انجام شود.

تصویر بالا از اموزش کار با برنامه auto clicker توضیحات این قسمت‌ها را آورده است و فکر کنم بتوانید کار هر قسمت را درک کنید. اما برای توضیحات بیشتر، باید گفت، این نرم افزار شامل سه قسمت به نام‌های:

  1. Coordinate (مختصات)
  2. Time Setting (تنظیمات زمان)
  3. Select Button (انتخاب دکمۀ موس)

می‌باشد. در قسمت اول شما باید مختصات نقطۀ مد نظرتان را که می‌خواهید به صورت خودکار کلیک آنجا انجام شود را تعیین کنید. این مختصات شامل طول (X) و عرض (Y) صفحه می‌باشد.

در قسمت دوم زمان‌های کلیک و فاصلۀ زمانی هر کلیک را باید تعیین نمایید. و در قسمت سوم، نوع کلیک موس، از نظر راست کلیک یا چپ کلیک را باید انتخاب کنید. حالا برای شروع انجام کلیک خودکار با تنظیمات انجام شده، باید روی دکمۀ Start کلیک نمایید. در غیر این صورت، روی Cancel کلیک کرده و از نرم افزار خارج می‌شوید.

بهترین نرم افزار کلیک خودکار در زمان مشخص

نرم افزار Auto clicker  امکانات متنوعی را به شما می دهد که یکی از آنها قابلیت کلیک خودکار در زمان مشخص است. البته ربات های دیگری نیز این امکان را به شما می دهند که یکی از آنها ربات سرخطی super mouse auto clicker  که جدید تر از ربات اوتو کلیکر است و امکانات متنوع و بیشتری را دارد و پیشنهاد میشود از این ربات جهت سرخطی زدن به خصوص در زمان مشخص استفاده نمایید. برای ورود به صفحه این ربات بر روی عبارت آن کلیک کنید.

بدین ترتیب، شما توانستید با استفاده از نرم افزار Free Auto Clicker، اقدام به خودکارسازی کلیک روی صفحه نمایش را در ویندوز انجام دهید. آموزش برنامه super mouse auto clicker نیز در آینده برای دوستانی که قصد استفاده از این نرم افزار را دارند قرار داده خواهد شد.  دقت کنید این نرم افزار روی نسخه‌های مختلف سیستم عامل ویندوز قابلیت اجرا دارد. پس از این به بعد، در زمان‌تان صرفه جویی کنید و کارهایی که نیاز کلیک پشت سر هم دارد را به این نرم افزار واگذار کنید

لینک خرید سرور مجازی با اینترنت پرسرعت مخصوص معاملات بورس  

به این مطلب امتیاز بدهید:
3.3/5 - (149 امتیاز)
برای خرید سرور بورس توشن اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 4 =

سوالات خود را از ما بپرسید!

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

- دیدگاه خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- به دیدگاه کاربران دیگر احترام بگذارید، پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، تایید نخواهند شد.
- از ارسال لینک‌ سایت های شخصی و ارائه اطلاعات شخصی در متن دیدگاه پرهیز فرمایید.
- موارد مرتبط با بخش پشتیبانی را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح فرمایید تا در اسرع وقت بررسی شوند.

بهترین سرویس ، کمترین قیمت

برخی از مشتریان خدمات مجموعه توشن

برخی از مشتریان توشن!

افتخار میکنیم که به ما اعتماد کرده اید...

اینستاگرام توشن را دنبال کنید...
تماس سریع